Въпрос За Парно на Фокус
- Divia
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 30 юли 2010, 10:54
- Модел на автомобила: Mondeo MK4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Въпрос За Парно на Фокус
Колеги искам да Ви попитам, какво е това от снимката на мен ми прилича на свещи за подгряване на антифриза.
Намира се зад двигателя,зад турбото хванато е за купето и едната маркуч влиза в купето а другия маркуч в блока на мотора.
Дали върши работа като нафтовите печки за подгряване на антифриза?
Мотора е 1.8 ТДДИ '00

Намира се зад двигателя,зад турбото хванато е за купето и едната маркуч влиза в купето а другия маркуч в блока на мотора.
Дали върши работа като нафтовите печки за подгряване на антифриза?
Мотора е 1.8 ТДДИ '00

3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси !
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос За Парно на Фокус
Много интересно, но подгревателните свещи, гълтат много ток, а приличат много на такива !Имах ПЕЖО 505 д с нагревател -150 вата на 220 волта, на главата . Още си го пазя .
Последна промяна от ЯЛТА на 22 окт 2010, 00:02, променено общо 2 пъти.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- G_o_c_e_v
- потребител
- Мнения: 308
- Регистриран: 03 авг 2009, 23:04
- Модел на автомобила: C-max 2.0 TDCi 136 к.с. Бордо
- Status: Извън линия
Re: Въпрос За Парно на Фокус
Тъкмо за това щях да пускам снимки. Оказа се при мене че тази система работи и имам въпроси!
От къде получават релетата маса, понеже на запален двигател имат постоянен +, а при достигане на работната температура масата се прекъсва?
Колко е температурата на която се изключват двойката свещи и съответно на колко изключва единичната? (при мене на различно време се изключиха)
От къде получават релетата маса, понеже на запален двигател имат постоянен +, а при достигане на работната температура масата се прекъсва?
Колко е температурата на която се изключват двойката свещи и съответно на колко изключва единичната? (при мене на различно време се изключиха)
- kilikanzer
- Потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 20 ное 2007, 19:59
- Модел на автомобила: Focus tddi/комби/P1888PM
Wartburg 312 - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос За Парно на Фокус
Според мен маса/-/ си взимат от блока на двигателя,интересно и аз забелязах че системата работи и на моята кола.Но се включва при включване на вентилатора.При загрят двигател неби трябвало да работят.
- G_o_c_e_v
- потребител
- Мнения: 308
- Регистриран: 03 авг 2009, 23:04
- Модел на автомобила: C-max 2.0 TDCi 136 к.с. Бордо
- Status: Извън линия
Re: Въпрос За Парно на Фокус
То от блока директно няма как да хващат, трябва да е през датчик, при достигане на определена температура да прекъсва. При мене много бързо изключват 2-те свещи, иска ми се да хвана масата и да си изведа копче за да оставя свещите да загреят повече антифриза
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта