спортно окацване
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 03 окт 2010, 19:39
- Модел на автомобила: ford orion 1.6 номо инжекцион
- Status: Извън линия
спортно окацване
търся си спортно окацване за форд орион или ескорт някои ако има и продава да пише ! 

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: спортно окацване
грешка
Последна промяна от diesel1.6 на 26 окт 2010, 20:00, променено общо 2 пъти.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 03 окт 2010, 19:39
- Модел на автомобила: ford orion 1.6 номо инжекцион
- Status: Извън линия
Re: спортно окацване
93 колата е орион но и от ескорт ставатKamazabg написа:Коя година е автомобила?
- veli4ko
- потребител
- Мнения: 188
- Регистриран: 01 юни 2008, 13:46
- Модел на автомобила: ford puma 1.7 Zetec S 125k.c 1997g.
- Status: Извън линия
Re: спортно окацване
здравей те колеги,някой може ли да ми каже от каде да си намеря на по тънкана реголеруемо спортно окачване за Форд Пума 


- Dizelak
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 19 дек 2010, 10:54
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 2001g. 1.8 TDdi 90++ hp s chip tuning ot Brezel;Honda Civic 97g. 6g d15z6 VTEC
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: спортно окацване
veli4ko приятелю няма да намериш евтин coilover(реголеруемо окачване) повярвай ми,търсил съм много,тези където ги гледах по 170 паунда са пълен леш,вземи си 4 пружини това е най-евтиният вариант(червени,жълти,сини...който цвят ти е любим
),като мен мойте са FK 40/40 червени,возията не е кой знае колко по твърда,и се снижи 4 см.,взимай слагаи и си свиркаи 


-
- потребител
- Мнения: 425
- Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: спортно окацване
Абе какво разбирате под спортно окачване? Пружини ли търсите(за снишаване), амортисьори ли(за стабилност), тампони ли (за здравина). Всичко това е част от окачването. Ако се направи както трябва е доста скъпо. Както и ако се смени само едното си е компромис.Койлоувъра е скъп. Аз минах на вариант регилеруеми на твърдост. И без това ескот-а си е нисък(особено през зимата) няма смисъл да се сваля повече, пък забръй че ще се занимаваш да слизаш и да настройваш с крика всеки ден. Мен почна да ме мързи твърдостта да бутам, щото посвикнах с различните режими. Другото е че при ескорт и орион отзад се сваля амортисьора за да се регулира - затова намираш оптимален вариант и го оставяш така. Даже да си купиш регулеруеми амортисьори трябва да се сменят пружитите - в моя случай със стандартни (както казах - не искам да си суркам колата по легналите полицаи). Това се наложи тъй като старата пружина не успяваше да разпъне амортисьора и когато има дупки в завоя колата се насичаше и изхвърляше навън. За тампоните е естествено да почнат да се разбиват по често при положение че окачването е по твърдо и на тях се предава по голяма сила. За сега съм със стандартни, но проверих и смених всичко де що беше тръгнало, от сега на татък не бива да има компромис. Една повреда по окачването винаги води до друга и със "спортните" неща пробега между първата и втората е много малък. Смея да твърдя че резултата при мен е доста добър - като искам меко - отпускам, кара ли ми се спортно - натягам. Обаче почне ли да похлопва нещо веднага се сменя че накрая язък за дадените пари. Просто и двамата питащи си направете сметката и за след това, а не само за самото слагане. Надявам се да съм поразяснил че малко дълго стана, а ако решите слагайте по ред на номерата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта