Обороти
-
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 09 юли 2009, 20:47
- Модел на автомобила: Fiesta
- Status: Извън линия
Re: Обороти
Проблема е в тубото,или ти е на привъпшване нитрото. 

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Обороти
Бе Наско, профила не си оправи, айде случва се!
Пиши поне какъв е двигателят на Форда, а ако не те мързи и някой други подробности, като година на производство например.
Тодоров! Не се подигравай, че и ти си почти същият!
Оправете си профилите бе хора! Как да ви помогне човек, като вие самите не полагате старание!
Пиши поне какъв е двигателят на Форда, а ако не те мързи и някой други подробности, като година на производство например.
Тодоров! Не се подигравай, че и ти си почти същият!
Оправете си профилите бе хора! Как да ви помогне човек, като вие самите не полагате старание!
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 26 окт 2010, 20:22
- Модел на автомобила: ford
- Status: Извън линия
Re: Обороти
Форда е ескорт джия 1.6 16v. Годината е 1995.Като загрее колата се оправят оборотите.Възможно ли е да е от стъпковото моторче?
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Обороти
Като гледам колата ти е навлязла във възрастта на мизерийките!
Напълно е възможно да е от стъпковото моторче. Препоръката ми е да потърсиш и прочетеш всички теми за стъпковото моторче, МАФ сензора и потенциометъра на дроселовата клапа. Така ще си подготвен за бъдещи изненади.
До колкото си спомням стъпковото моторче (силно казано моторче) на твоята кола се сваляше малко трудно, така че използвай студеното време да четеш, а в Неделя като се стопли да опиташ да го почистиш и да си погледнеш МАФ-а, но без да пипаш вътре - само визуално.
Свали си въздушния филтър и виж дали не се е омазнила кутията под него, защото от там се е зацапало стъпковото моторче. Там където се включва мъркуча за маслените пари трябва да има също филтър. Понеже никой не го сменя, когато се сменя въздушния филтър сигурно вече се е разпаднал.
Напълно е възможно да е от стъпковото моторче. Препоръката ми е да потърсиш и прочетеш всички теми за стъпковото моторче, МАФ сензора и потенциометъра на дроселовата клапа. Така ще си подготвен за бъдещи изненади.
До колкото си спомням стъпковото моторче (силно казано моторче) на твоята кола се сваляше малко трудно, така че използвай студеното време да четеш, а в Неделя като се стопли да опиташ да го почистиш и да си погледнеш МАФ-а, но без да пипаш вътре - само визуално.
Свали си въздушния филтър и виж дали не се е омазнила кутията под него, защото от там се е зацапало стъпковото моторче. Там където се включва мъркуча за маслените пари трябва да има също филтър. Понеже никой не го сменя, когато се сменя въздушния филтър сигурно вече се е разпаднал.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта