Ескорт Мигач

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
driv3r
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 07 фев 2010, 22:10
Модел на автомобила: eskort Mk4 1.6D 1989
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Ескорт Мигач

Мнение от driv3r » 20 окт 2010, 14:47

Здравейте колеги , Сутринта като станах и гледам някой ми маркирал колата ;( , не е много, но е кофти . Пораженията са един леко сгънат калник и един чупен мигач . Въпроса ми е относно мигача и по точно как да го сменя , трябва ли да свалям фара и ако го сваля после има ли някаква настроика на самия фар , Колата е Форд ескорт Мк4 1.6Д 89год. Благодаря предварително

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Ескорт Мигач

Мнение от Doin » 20 окт 2010, 15:27

Няма нужда да сваляш фара. Погледни от задната страна на мигача би трябвало да имаш пружинка фиксираща го за купето - откачваш я, сваляш куплунга и го избутваш внимателно навън.

driv3r
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 07 фев 2010, 22:10
Модел на автомобила: eskort Mk4 1.6D 1989
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Ескорт Мигач

Мнение от driv3r » 20 окт 2010, 16:30

Ми колега аз само го погледнах и имаше някъв винт между фара и мигача щото , незнам нещо може би да има разлика в маската

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Ескорт Мигач

Мнение от HACKO » 20 окт 2010, 18:35

Завърта се на 90градуса пластмасата, в която лежи ябълката, работата е гадна разгледай как е и мисли. Самата ябълка е на винт в мигача но не може да се развие на място. Фара не може да се свали преди да се свали мигача, не си спомням, но нещо пречеше да се свалят в блок.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

driv3r
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 07 фев 2010, 22:10
Модел на автомобила: eskort Mk4 1.6D 1989
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Ескорт Мигач

Мнение от driv3r » 21 окт 2010, 16:14

Ами наистина доста сложно са го измислили мисля че има и по прости вариянти но както и да е , сега го сложих мигача но старата пластинка която е на ябълкожидния болт и където тя трябва да влезе в мигача има разминаване идва малко по широка . Мислех да я сменя таи като с мигача ми дадаха такава пластинка , но нз как да я извадя без да счупя пластамасовия корпус в които влиза самия болт варианта е без да слагам мигача в тая пластинка , само да не го загубя някаде :Д .

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Ескорт Мигач

Мнение от HACKO » 21 окт 2010, 16:41

На следващата модификация, вече е коригирано, сваля се за 5s без никакви инструменти.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ескорт Мигач

Мнение от peterdi_bg » 29 окт 2010, 00:57

driv3r написа:Ами наистина доста сложно са го измислили мисля че има и по прости вариянти но както и да е , сега го сложих мигача но старата пластинка която е на ябълкожидния болт и където тя трябва да влезе в мигача има разминаване идва малко по широка . Мислех да я сменя таи като с мигача ми дадаха такава пластинка , но нз как да я извадя без да счупя пластамасовия корпус в които влиза самия болт варианта е без да слагам мигача в тая пластинка , само да не го загубя някаде :Д .
http://i601.photobucket.com/albums/tt94 ... 182923.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;, тая пластина ли имаш предвид? Това е гадна работа, сигурен ли си че не са еднакви? Аз единия мигач съм си го сменял два пъти и винаги съвпадаше. Никога не съм пробвал да махна тия пластмаси, трябва да има някакъв начин но те са толкова стари че ако се напънат ще станат на сол.
А това за което Наско пише, че пречи, е много шантава история. Всъщност мигачът се монтира винаги първи и се завива болтът в него, обаче има на мигача и една пластина която опира във фара отзад. Затова и като сменяш мигача, фарът се откача. Но аз лично съм сменял фар, а мигачът си стои.

За настройването на фаровете няма какво да се притесняваш, ако ги откачиш само отпред няма да се промени нищо, стига след това да ги закачиш пак по същия начин.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта