Моето 1.4 Turbo - вече събира прах..

Снимки и обща информация на Вашите коли
_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 12 апр 2006, 00:20

disc написа:Тъжен вест
Днес 11.04.2006 г. в разцвета на силата си в геройски мъки и на 1,2 Bar налягане си замина заветната менте гарнитура Glaser.
Опечалените ще могат да си вземат последно сбогом със покойната във неделя 16.04.2006 г. , когато ще бъде подменена с нова :idea:
Завинаги ще останеш в сърцата ни със краткият си петдневен живот!
Амин!
ти ме разби =)):

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NIKJAMa » 12 апр 2006, 02:32

*00133*
Евала! Друго не мога да кажа:)

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 19 апр 2006, 17:18

Новата гарнитура е on-line така да се каже....
Снощи запалихме. Сега го даваме по-предпазливо - само 0,5 Bar. Надявам се довечера да можем да направим и едно клипче!
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
TM RACER®
потребител
потребител
Мнения: 232
Регистриран: 19 юни 2005, 19:55
Модел на автомобила: Escort RS2000 '93
R.I.P. Escort XR3 130hp '92
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от TM RACER® » 19 апр 2006, 17:53

а Зитека? :roll:

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 19 апр 2006, 18:14

И той, и той... :lol:
Нека натрупаме малко опит.

Едно пояснение да направя за заминалата гарнитура.
Гарнитурата не е прегоряла! Просто беше избутана от налягането :shock: . Проблема се явява от главата - на трети цилиндър главата имаше вдлъбнатина точно на мястото където ляга металният пръстен на гарнитурата. Главата вече е шлайфана!
И снимки на злощастната гарнитура:
Прикачени файлове
Image(42).jpg
Image(44).jpg
Image(45).jpg
Image(46).jpg
Image(47).jpg
Image(48).jpg
Image(49).jpg
Image(50).jpg
Image(51).jpg
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 24 апр 2006, 00:55

Ето и 2 филмчета от днес.
Да уточня предварително - Пасат-а е 2.0L 115HP и е на един приятел дето казва, че "много върви" и "ще ме скъса където пожелая".
Второто филмче показва по-добре тягата на двигателя когато дойде налягането.
Имаше камера и в колата, но бе завъртяна на кофти ъгъл - от Пасата се вижда само огледалото и то само до втора предавка. Преди това пробвахме с Golf GТ 1.8L 90HP и на старта ме дръпна с 1 кола разтояние (което наваксах на 3-та, и на 4-та... :lol: ) затова си мислех че този Пасат ще вземе повече преднина и завъртях камерата напред.
С този двигател опитите приключиха. От другата седмица почва играчката с новия 8) .


http://tco99.hit.bg/CRMV0001.AVI
http://tco98.hit.bg/CRMV0002.AVI
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

okm
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 18 апр 2006, 21:35
Модел на автомобила: Orion 1.8TD 1992
Status: Извън линия

Мнение от okm » 03 май 2006, 21:27

Евала, И моя форд изглежда така ама има малко повече гъзарийки по двигътвля. Виждам на снимките сменяш клапани-ако искаш повече мощност мога да ти кажа сайт за подобрения по главата - там е мощността. Имам много книги за турбота ама нямам скенер иначе щях да пратя материал. Много се кефя на форда! Ако искаш да пазиш двигателя прябва да имаш blow off клапан, а не го видях по снимките

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 03 май 2006, 21:55

okm написа:Евала, И моя форд изглежда така ама има малко повече гъзарийки по двигътвля. Виждам на снимките сменяш клапани-ако искаш повече мощност мога да ти кажа сайт за подобрения по главата - там е мощността. Имам много книги за турбота ама нямам скенер иначе щях да пратя материал. Много се кефя на форда! Ако искаш да пазиш двигателя прябва да имаш blow off клапан, а не го видях по снимките
Благодаря за предложената помощ, но текущо ще сменям двигателя, а на новия не смятам да променям нищо от стандартното газоразпределение.
С blow off-а сигурно си в грешка - той е за да пази турбото а не двигателя :wink: . Имам си и blow off, просто нямам снимки на двигателя накачулен със всички дрънкулки. Смятам обаче да щракна 2-3 снимки, понеже съвсем скоро ще го вадя от коша, та поне да останат снимките за спомен :)
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 04 май 2006, 14:02

Последните снимки на турбомобила с този двигател.
Останаха всички чаркове от 1,4 инжекциона + газова плочка, така че ако има закъсали да се обаждат!
Прикачени файлове
8.JPG
7.JPG
6.JPG
5.JPG
4.JPG
3.JPG
2.JPG
1.JPG
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
TM RACER®
потребител
потребител
Мнения: 232
Регистриран: 19 юни 2005, 19:55
Модел на автомобила: Escort RS2000 '93
R.I.P. Escort XR3 130hp '92
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от TM RACER® » 04 май 2006, 14:37

входния колектор EFi от къде е? В passionford съм виждал такъв и GTi, слагат ги и на зитеци, него ли ще ползваш?
Каква е разликата между тези два EFi и GTi? На външен вид изглеждат еднакви, само надписите са различни. :roll:

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 04 май 2006, 14:58

TM RACER® написа:входния колектор EFi от къде е?
Купих си го! :lol:
От Ескорт 1.6 пълна инжекция 8 клапана.
TM RACER® написа:В passionford съм виждал такъв и GTi, слагат ги и на зитеци, него ли ще ползваш?
Каква е разликата между тези два EFi и GTi? На външен вид изглеждат еднакви, само надписите са различни. :roll:
Няма да го ползвам за Zetec-a. GTi надписа е преправен от EFi надпис.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
TM RACER®
потребител
потребител
Мнения: 232
Регистриран: 19 юни 2005, 19:55
Модел на автомобила: Escort RS2000 '93
R.I.P. Escort XR3 130hp '92
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от TM RACER® » 04 май 2006, 15:42

е как така не съм виждал такива колектори
на кои двигатели е слаган? 1.6 8V ???hp Нито на XR нито на RS съм го мяркал, остава онова слабичкото :?
И защо няма да го ползваш за зитека ... оригиналния по-добър ли е?

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 07 май 2006, 18:18

От днес Хенри официално е с недостатък в опорно-двигателният апарат.
Скоро следва продължение...
Прикачени файлове
Img(37).jpg
Img(38).jpg
Img(02).jpg
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 07 май 2006, 18:31

Окоти ли го
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 07 май 2006, 18:35

Просто трябва да отстъпи място на Големият Брат

Изображение
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 13 май 2006, 23:05

Бръм, бръм... :roll:

Изображение
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
TM RACER®
потребител
потребител
Мнения: 232
Регистриран: 19 юни 2005, 19:55
Модел на автомобила: Escort RS2000 '93
R.I.P. Escort XR3 130hp '92
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от TM RACER® » 14 май 2006, 00:28

ей то турбото много напред отива, ще закача ли тръбата към интеркулера на предната греда? :roll:
Какви корекции могат да се правят?

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 14 май 2006, 00:30

Студеният охлюв ще се завърти надолу... от там към кулера, който ще е монтиран като на Cosworth - над радиатора :)
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
TM RACER®
потребител
потребител
Мнения: 232
Регистриран: 19 юни 2005, 19:55
Модел на автомобила: Escort RS2000 '93
R.I.P. Escort XR3 130hp '92
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от TM RACER® » 14 май 2006, 00:37

не се сетих че може да се завърти надолу :lol:
тази алуминиева плоча на изходните колектори не можеше ли да бъде по-тясна и защо е толкова дебела?
Пожелавам ти успех и с нетърпение чакам всеки ъпдейт по проекта!

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 14 май 2006, 01:03

Ами неможе... :( - на нея са хванати шпилките за колекторите.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта