Моето 1.4 Turbo - вече събира прах..
-
- Status: Извън линия
ти ме разбиdisc написа:Тъжен вест
Днес 11.04.2006 г. в разцвета на силата си в геройски мъки и на 1,2 Bar налягане си замина заветната менте гарнитура Glaser.
Опечалените ще могат да си вземат последно сбогом със покойната във неделя 16.04.2006 г. , когато ще бъде подменена с нова
Завинаги ще останеш в сърцата ни със краткият си петдневен живот!
Амин!

- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
И той, и той...
Нека натрупаме малко опит.
Едно пояснение да направя за заминалата гарнитура.
Гарнитурата не е прегоряла! Просто беше избутана от налягането
. Проблема се явява от главата - на трети цилиндър главата имаше вдлъбнатина точно на мястото където ляга металният пръстен на гарнитурата. Главата вече е шлайфана!
И снимки на злощастната гарнитура:

Нека натрупаме малко опит.
Едно пояснение да направя за заминалата гарнитура.
Гарнитурата не е прегоряла! Просто беше избутана от налягането

И снимки на злощастната гарнитура:
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ето и 2 филмчета от днес.
Да уточня предварително - Пасат-а е 2.0L 115HP и е на един приятел дето казва, че "много върви" и "ще ме скъса където пожелая".
Второто филмче показва по-добре тягата на двигателя когато дойде налягането.
Имаше камера и в колата, но бе завъртяна на кофти ъгъл - от Пасата се вижда само огледалото и то само до втора предавка. Преди това пробвахме с Golf GТ 1.8L 90HP и на старта ме дръпна с 1 кола разтояние (което наваксах на 3-та, и на 4-та...
) затова си мислех че този Пасат ще вземе повече преднина и завъртях камерата напред.
С този двигател опитите приключиха. От другата седмица почва играчката с новия
.
http://tco99.hit.bg/CRMV0001.AVI
http://tco98.hit.bg/CRMV0002.AVI
Да уточня предварително - Пасат-а е 2.0L 115HP и е на един приятел дето казва, че "много върви" и "ще ме скъса където пожелая".
Второто филмче показва по-добре тягата на двигателя когато дойде налягането.
Имаше камера и в колата, но бе завъртяна на кофти ъгъл - от Пасата се вижда само огледалото и то само до втора предавка. Преди това пробвахме с Golf GТ 1.8L 90HP и на старта ме дръпна с 1 кола разтояние (което наваксах на 3-та, и на 4-та...

С този двигател опитите приключиха. От другата седмица почва играчката с новия

http://tco99.hit.bg/CRMV0001.AVI
http://tco98.hit.bg/CRMV0002.AVI
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
-
- потребител
- Мнения: 45
- Регистриран: 18 апр 2006, 21:35
- Модел на автомобила: Orion 1.8TD 1992
- Status: Извън линия
Евала, И моя форд изглежда така ама има малко повече гъзарийки по двигътвля. Виждам на снимките сменяш клапани-ако искаш повече мощност мога да ти кажа сайт за подобрения по главата - там е мощността. Имам много книги за турбота ама нямам скенер иначе щях да пратя материал. Много се кефя на форда! Ако искаш да пазиш двигателя прябва да имаш blow off клапан, а не го видях по снимките
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Благодаря за предложената помощ, но текущо ще сменям двигателя, а на новия не смятам да променям нищо от стандартното газоразпределение.okm написа:Евала, И моя форд изглежда така ама има малко повече гъзарийки по двигътвля. Виждам на снимките сменяш клапани-ако искаш повече мощност мога да ти кажа сайт за подобрения по главата - там е мощността. Имам много книги за турбота ама нямам скенер иначе щях да пратя материал. Много се кефя на форда! Ако искаш да пазиш двигателя прябва да имаш blow off клапан, а не го видях по снимките
С blow off-а сигурно си в грешка - той е за да пази турбото а не двигателя


Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Купих си го!TM RACER® написа:входния колектор EFi от къде е?

От Ескорт 1.6 пълна инжекция 8 клапана.
Няма да го ползвам за Zetec-a. GTi надписа е преправен от EFi надпис.TM RACER® написа:В passionford съм виждал такъв и GTi, слагат ги и на зитеци, него ли ще ползваш?
Каква е разликата между тези два EFi и GTi? На външен вид изглеждат еднакви, само надписите са различни.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта