Проблем с запалването на Ескорт Дизел
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 14 мар 2006, 13:16
- Модел на автомобила: ESKORT 1.8 D 93г
- Status: Извън линия
Проблем с запалването на Ескорт Дизел
Колеги от няколко дена Ескорта върши странни неща!Когато го огася и опитам веднага да го запаля отново не иска и да чуе!Върти като замаян но не пали в следващите 2 минути независимо че е топъл мотора!След 2 минути пали все едно не е бил гасен!Не го прави всеки път но е много кофти когато жена ми го огаси на светофара и ........!Каде може да се крие разковничето?
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
ако имаш имобилайзер - сигурен ли си че не е задействан?
(ако колата ти ако е отскоро и не си му свикнал
)
след като загасиш колата, алармата може да го задейства (след някакво време 30сек ....). При дизела имобилайзер обикновенно блокира подаването на нафта !
Само за пример: на стария ми орион 1.6Д когато беше активен имобилайзера - лампите на подграването само присветваха (не светят 3-10сек ..) и знаех че няма шанс да запаля - колкото и да върти стартера - няма нафта (активирам/деактивирам алармата и до 60сек ако пробвам ще запаля) ....
(ако колата ти ако е отскоро и не си му свикнал

след като загасиш колата, алармата може да го задейства (след някакво време 30сек ....). При дизела имобилайзер обикновенно блокира подаването на нафта !
Само за пример: на стария ми орион 1.6Д когато беше активен имобилайзера - лампите на подграването само присветваха (не светят 3-10сек ..) и знаех че няма шанс да запаля - колкото и да върти стартера - няма нафта (активирам/деактивирам алармата и до 60сек ако пробвам ще запаля) ....
- apock
- потребител
- Мнения: 374
- Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
- Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Аз имам същия проблем с изключение на това, че не чакам няколко минути а подгрявам пак и паля от 2-ри, 3-ти опит, познавам и други хора с Ескорт с този проблем.
Не е от имобилйзер.
Погледна ли си свещите?????? Ако е мерена компресия погледни дифтунгите. Аз бях започнал да сменям на ред, защото компресията е ок.
Последно при една диагностика излезе "Lever Fuel Sensor" и от тогава не съм се занимавал с този проблем просто не му обръщам внимание.
Никой не може да даде информаия какъв е тоя сензор, в МП само казаха колко струва, но не знаеха каква работа върши...нищо конкретно само интерпретации. Майстора ми искаше да ме праща да ми настройват помпата, но още го обмислям. Най-странното е, че когато е стояла на иски темперетури - през ноща да речем, сутрин пали. А ако седи цял ден на слънце вечер пали трудно...понякога.
Ако някой има решение, а не интерпретация на проблема нека сподели.
Не е от имобилйзер.
Погледна ли си свещите?????? Ако е мерена компресия погледни дифтунгите. Аз бях започнал да сменям на ред, защото компресията е ок.
Последно при една диагностика излезе "Lever Fuel Sensor" и от тогава не съм се занимавал с този проблем просто не му обръщам внимание.
Никой не може да даде информаия какъв е тоя сензор, в МП само казаха колко струва, но не знаеха каква работа върши...нищо конкретно само интерпретации. Майстора ми искаше да ме праща да ми настройват помпата, но още го обмислям. Най-странното е, че когато е стояла на иски темперетури - през ноща да речем, сутрин пали. А ако седи цял ден на слънце вечер пали трудно...понякога.
Ако някой има решение, а не интерпретация на проблема нека сподели.
- perfekt
- потребител
- Мнения: 476
- Регистриран: 09 мар 2006, 13:21
- Модел на автомобила: MONDEO 2.0 TDCI DURATORQ
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Момчета проверете си горивопровода(и входящото и излишното гориво) особено внимание обърнете на снадките около горивния филтър(проверете дали е стегнат здраво).Това не е майтап имах съшият проблем с един опел и един нисан.При опела маркуча от филтъра до помпата беше леко мазен(имаше дупчица по-малка от пробойна с карафица)подмених въпросният и всичко е ОК,при нисана проблема беше снадката на сондата която излиза от резервоара и дупка в горният краий на тръбичката на сондата сега всичко е ОК. Проблемът е ясен смуче въздух от някъде (малко но качествено).Притегнете и огледайте всички снадки.Успех и Поздрави......
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта