Двигател задвижван от Браунов газ-прочетете
- boby
- потребител
- Мнения: 111
- Регистриран: 29 окт 2007, 19:48
- Модел на автомобила: Ford focus 1.6i 2000 г. и C Max 1.6 tdci 2004 г.
- Местоположение: СО
- Status: Извън линия
Re: Двигател задвижван от Браунов газ-прочетете
За сега се използва за по пълно изгаряне на основното гориво с добавяне на браунов газ. За повече информация http://mazeto.net/index.php?board=15.0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; и др http://www.youtube.com/user/myhydrogencar" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Двигател задвижван от Браунов газ-прочетете
Докато не свърши нефта няма да доживеем нищо масово като алтернативаnoviqsvqt написа:какво ли ще доживеем още ?


- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Двигател задвижван от Браунов газ-прочетете
до преди 10 години се чу ,че има петрол за около 50 г. още-обече Китай и Индия не бяха това което са сега
сега производството на автомобили се е увеличило многократно-употребата на петрол също ,така че няма да чакаме дълго
сега производството на автомобили се е увеличило многократно-употребата на петрол също ,така че няма да чакаме дълго
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 66
- Регистриран: 05 сеп 2008, 18:26
- Модел на автомобила: Ford Escort 96г.,1.6,16v,zetec
- Местоположение: Червен бряг
- Status: Извън линия
Re: Двигател задвижван от Браунов газ-прочетете
Не знам,но ми минават мисли да си монтирам такава на Ескорта,разгледах доста неща в интернет,разпитах доста хора и скоро време ще го реализирам,пьк каквото излезе!!
Вижте тука:
http://www.youtube.com/watch?v=KQs8QMYpAqA" onclick="window.open(this.href);return false;
Вижте тука:
http://www.youtube.com/watch?v=KQs8QMYpAqA" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Двигател задвижван от Браунов газ-прочетете
Абе... някой чете ли дребните буквички като тези
http://water-power.us/disclaimer.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Обаче съвсем отговорно и с гаранция заявявам, че мога и се наемам да монтирам такава система по най-правилен възможен начин с оглед постигане на максималното от нея.
Здравата идея в това между другото е ползвана от руснаците в СССР масово преди 20-30 години, а преди това по различни екзотични приложения като военни самолети. Няма нищо общо с предлаганото сега - ефект, ако има, е абсолютно разнопосочен с намаляване на печалбите на нефтената индустрия.
От много филми и малко книги така става
Подчертаването на ВАША са си го сложили сами, аз бих подчертал за нечетящите и продуктите, услугитеНие не поемаме каквито и да било гаранции, преки или косвени за пълнотата, точността, достоверността на иформацията в този сайт, продуктите, услугите, .... Достоверността на този сайт е изцяло на ВАША отговорност.
http://water-power.us/disclaimer.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Обаче съвсем отговорно и с гаранция заявявам, че мога и се наемам да монтирам такава система по най-правилен възможен начин с оглед постигане на максималното от нея.
Здравата идея в това между другото е ползвана от руснаците в СССР масово преди 20-30 години, а преди това по различни екзотични приложения като военни самолети. Няма нищо общо с предлаганото сега - ефект, ако има, е абсолютно разнопосочен с намаляване на печалбите на нефтената индустрия.
От много филми и малко книги така става

-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Двигател задвижван от Браунов газ-прочетете
Понеже учих в Русенското МЕИ, знам че има приложение на водата в ДВГ, но не точно това което всички очакват.
Става въпрос за подаване на вода заедно с горивото в цилиндрите, ефекта идва от подобряване на КПД на двигателя - при изгрянето на горивото, добавената вода се превръща в пара, и се получва нещо средно между ДВГ и Парен двигател.
Знам че колегите в института бяха направили нещо такова с един автомобил.
Като цяло това решение намаляваше разхода на гориво, но не върви само с вода. Явно проблемите със системата от практическо естество спряха развитието на тази разработка.
По спомен основните проблеми бяха:
- корозията на цилиндрите, буталата и изпускателната система.
- необходимост от използване на чиста вода (без разтворени карбонати) заради котления камък.
- двигателя трябваше да работи 5 мин. преди гасенето и при палене само на чисто гориво, без вода .
- имаха затруднения в дозирането
- икономията не беше оправдана на фона на значителното усложняване на двигателя и неговата поддръжка.
Става въпрос за подаване на вода заедно с горивото в цилиндрите, ефекта идва от подобряване на КПД на двигателя - при изгрянето на горивото, добавената вода се превръща в пара, и се получва нещо средно между ДВГ и Парен двигател.
Знам че колегите в института бяха направили нещо такова с един автомобил.
Като цяло това решение намаляваше разхода на гориво, но не върви само с вода. Явно проблемите със системата от практическо естество спряха развитието на тази разработка.
По спомен основните проблеми бяха:
- корозията на цилиндрите, буталата и изпускателната система.
- необходимост от използване на чиста вода (без разтворени карбонати) заради котления камък.
- двигателя трябваше да работи 5 мин. преди гасенето и при палене само на чисто гориво, без вода .
- имаха затруднения в дозирането
- икономията не беше оправдана на фона на значителното усложняване на двигателя и неговата поддръжка.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Двигател задвижван от Браунов газ-прочетете
Това с ползва още. Има и други полезности с вода, но нямат никаква връзка с шарлатанията от темата.
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Двигател задвижван от Браунов газ-прочетете
Мда... за съжаление нивото на образованието спада ... прогресивно. Ако бяха почели и поучили малко по-вече щяха да знаят че съгласно Закона за запазване на енергията HHO и другите измишльотини са си чисто шарлатанство, също като онези хапчета дето ги нищихме миналата година.
В случая говорим за химична енергия - това е енергия на създаване и разпадане на химични връзки, да не се бърка с ядрените взаимодействия (там се създават и разпадат химични елементи).
Та ще се опитам да го обясня просто и кратко:
"Горенето" е отделената енергия от съединяването или разпадането химични съединения.Отделената енергия е толкова много че остатъчните продукти се нагряват до висока температура и излъчват топлина и светлина - на това ние му казваме "пламък" и/или, огън.
Всяка химична реакция е двупосочна, т.е както можем от кислород и водород да получим вода , така можем от вода да получим водород и кислород.
Коя точно от реакциите ще протече зависи от текущите условия - налягане, температура и др.
Съществуват и равновесни точни в тези условия при тях - колкото вода се образува от съединението на водорода с кислорода, толкова се разпада обратно на водород и кислород, в конкретния случай ( за Н20) при достатъчно висока температура 4-5000 градуса е налице подобен процес.
Съгласно закона за запазване на енергията, колкото енергия получите от съединяването на водорода и кислорода "Горенето", толкова ще ви е необходима и за разпадането на водната молекула "Електролизата". Това е в идеални условия, като намесим загубите и КПД на двете реакции, става ясно че Вечен двигател от втори род е невъзможен.
В цялата тази заблуда някои хора цитират каталитичните реакции и използването на катализатори.
Катализаторите нямат нищо общо с енергията в случая - те влияят само на условията за протичане на реакцията, енергията която се получава или поглъща е същата, катализаторите само ускоряват или забавят този процес.
Със импулсните и други регулатори и генератори на електролизните клетки ( кой знае защо наречени "Генератори на браунов газ") само променяте скоростта и КПД на електролизата, енергията си остава същата.
Така нареченият "браунов газ" е смес от водородни и кислородни молекули в оптимално за получаване на вода съотношение - т.е. нямаме остатъчен водород или кислород.
Такива понятия като оксиводород и подобни глупости няма. Водата може да се нарече още "ди-водороден окис" или "кислороден ди-хидрид", едно и също е.
По отношение на някои свойства на горелката с водород и кислород "браунов газ", прочетете малко за така наречената "високотемпературна плазма" и теория на плазмата и ще ви се изяснят нещата. Няма нищо уникално или "чудодейно", има само най-обикновено невежество, използвано от кой ли не.
На времето в училище и по-късно в института дисциплините "химия","физика" и "математика" ми бяха любими и по тях имах най-високите оценки. Затова съм готов да разсея заблудите на разните проповедници на "вълшебни" хапчета, лекарства, технологии и др.
Очаквам истински доказателства и резултати от проведени научни експерименти, не приемам за доказателство "един приятел си го сложи и от тогава му е много хубаво"...
В случая говорим за химична енергия - това е енергия на създаване и разпадане на химични връзки, да не се бърка с ядрените взаимодействия (там се създават и разпадат химични елементи).
Та ще се опитам да го обясня просто и кратко:
"Горенето" е отделената енергия от съединяването или разпадането химични съединения.Отделената енергия е толкова много че остатъчните продукти се нагряват до висока температура и излъчват топлина и светлина - на това ние му казваме "пламък" и/или, огън.
Всяка химична реакция е двупосочна, т.е както можем от кислород и водород да получим вода , така можем от вода да получим водород и кислород.
Коя точно от реакциите ще протече зависи от текущите условия - налягане, температура и др.
Съществуват и равновесни точни в тези условия при тях - колкото вода се образува от съединението на водорода с кислорода, толкова се разпада обратно на водород и кислород, в конкретния случай ( за Н20) при достатъчно висока температура 4-5000 градуса е налице подобен процес.
Съгласно закона за запазване на енергията, колкото енергия получите от съединяването на водорода и кислорода "Горенето", толкова ще ви е необходима и за разпадането на водната молекула "Електролизата". Това е в идеални условия, като намесим загубите и КПД на двете реакции, става ясно че Вечен двигател от втори род е невъзможен.
В цялата тази заблуда някои хора цитират каталитичните реакции и използването на катализатори.
Катализаторите нямат нищо общо с енергията в случая - те влияят само на условията за протичане на реакцията, енергията която се получава или поглъща е същата, катализаторите само ускоряват или забавят този процес.
Със импулсните и други регулатори и генератори на електролизните клетки ( кой знае защо наречени "Генератори на браунов газ") само променяте скоростта и КПД на електролизата, енергията си остава същата.
Така нареченият "браунов газ" е смес от водородни и кислородни молекули в оптимално за получаване на вода съотношение - т.е. нямаме остатъчен водород или кислород.
Такива понятия като оксиводород и подобни глупости няма. Водата може да се нарече още "ди-водороден окис" или "кислороден ди-хидрид", едно и също е.
По отношение на някои свойства на горелката с водород и кислород "браунов газ", прочетете малко за така наречената "високотемпературна плазма" и теория на плазмата и ще ви се изяснят нещата. Няма нищо уникално или "чудодейно", има само най-обикновено невежество, използвано от кой ли не.
На времето в училище и по-късно в института дисциплините "химия","физика" и "математика" ми бяха любими и по тях имах най-високите оценки. Затова съм готов да разсея заблудите на разните проповедници на "вълшебни" хапчета, лекарства, технологии и др.
Очаквам истински доказателства и резултати от проведени научни експерименти, не приемам за доказателство "един приятел си го сложи и от тогава му е много хубаво"...
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Двигател задвижван от Браунов газ-прочетете
Пропускаш две неща. Първото е електролизата с непостоянен ток. Второто, че се оптимизира (подобрява чрез наближаване до най-доброто възможно - мой превод) горенето. Но и двете неща нямат полезен смисъл, тъй че е все тая 

-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Двигател задвижван от Браунов газ-прочетете
Да аз съм го писал - Само ще се подобри КПД на електролизата с импулсно/променлив ток.
Защото ако само се пусне постоянен ток през електролизна клетка - КПД е ниско, част от енергията отива за загряване на електролита, част от разкъсаните молекули вода се рекомбинират ... плътността на тока тук е доста важна за оптимално КПД.
Скоро четох за една американска разработка - с електроди от някакви окиси при която се повишава доста КПД на клетката, но това беше във връзка с горивни батерии, като идеята е да се използва слънчева вятърна енергия и да се изразходва излишната за получаване на водород и кислород а после със горивна клетка да се получава ток когато няма вятър/слънце.
Но пак КПД на цялата система не беше много високо. Но тази разработка беше обявена за пробив по темата.
Ето това е сайта с най-свястна информация за класически двигатели на водород http://www.switch2hydrogen.com/" onclick="window.open(this.href);return false; .
Там за съхранение на водорода се използва литиев деутерид ... който за съжаление е контролирана субстанция, която се използва в термоядрените бомби. Преди година-две на този сайт имаше и схема на резервоарите с описание как работи, но са я махнали. Даже бяха дали цена за конверсионен кит около 10-12 000$.
Колкото до горенето за някой карбуратор може и да има 5-10% ефект (или дори малко по-вече) ама за модерните инжекционни двигатели, силно се съмнявам да може да се оптимизира и с 5% - те нали следят с обратна връзка изгарянето и поддържат оптимално смесване на гориво/въздух.
Защото ако само се пусне постоянен ток през електролизна клетка - КПД е ниско, част от енергията отива за загряване на електролита, част от разкъсаните молекули вода се рекомбинират ... плътността на тока тук е доста важна за оптимално КПД.
Скоро четох за една американска разработка - с електроди от някакви окиси при която се повишава доста КПД на клетката, но това беше във връзка с горивни батерии, като идеята е да се използва слънчева вятърна енергия и да се изразходва излишната за получаване на водород и кислород а после със горивна клетка да се получава ток когато няма вятър/слънце.
Но пак КПД на цялата система не беше много високо. Но тази разработка беше обявена за пробив по темата.
Ето това е сайта с най-свястна информация за класически двигатели на водород http://www.switch2hydrogen.com/" onclick="window.open(this.href);return false; .
Там за съхранение на водорода се използва литиев деутерид ... който за съжаление е контролирана субстанция, която се използва в термоядрените бомби. Преди година-две на този сайт имаше и схема на резервоарите с описание как работи, но са я махнали. Даже бяха дали цена за конверсионен кит около 10-12 000$.
Колкото до горенето за някой карбуратор може и да има 5-10% ефект (или дори малко по-вече) ама за модерните инжекционни двигатели, силно се съмнявам да може да се оптимизира и с 5% - те нали следят с обратна връзка изгарянето и поддържат оптимално смесване на гориво/въздух.
-
- потребител
- Мнения: 66
- Регистриран: 05 сеп 2008, 18:26
- Модел на автомобила: Ford Escort 96г.,1.6,16v,zetec
- Местоположение: Червен бряг
- Status: Извън линия
Re: Двигател задвижван от Браунов газ-прочетете
Колега в крайна сметка никой не те кара да си монтираш каквото и да било по колата,пуснах темата защото сметнах,че това ще е интересно на някой,пьк сайта който колегата по горе даде пише доста интересни неща.diesel1.6 написа:Това с ползва още. Има и други полезности с вода, но нямат никаква връзка с шарлатанията от темата.
http://mazeto.net/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Двигател задвижван от Браунов газ-прочетете
Абсолютно вярно - има интересни неща. Най-ясното и недвусмислено е това
Няма да си монтирам такова, по-веряотно е аз да монтирам на някой мераклия като поръчка за работа. Намират се такива вярващи в тайнствени сили.Ние не поемаме каквито и да било гаранции, преки или косвени за пълнотата, точността, достоверността на иформацията в този сайт, продуктите, услугите, .... Достоверността на този сайт е изцяло на ВАША отговорност.
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Двигател задвижван от Браунов газ-прочетете
Ето и сериозно мнение за HHO : http://www.switch2hydrogen.com/h2scams.htm" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Цитат:"Cars typically require around 700 to 1,000 liters of gas PER MINUTE
to cruise at normal speeds.
These 'under the hood' kits you see for sale produce on average about 1 liter
of gas per minute. It's simple math."
Приблизителен превод:
"Автомобилите се нуждаят средно от 700-1000 литра газ за движение със нормална скорост.
Тези "под капака" комплекти, които виждате за продажба произвеждат средно около 1 литър
на газ в минута. Това е проста математика."
Пояснение:
2 литра двигател.
1 оборот - 1 литър гориво-въздушна смес.
1000 оборота в минута 1000 литра гориво-въздушна смес.
Да добавя, че това значи 0.1-0.14% промяна в състава на гориво-въздушната смес ?
Има ли още вярващи, че тази промяна може да доведе до 20-40% икономия/подобряване в горенето ? Ами ако добавим и увеличения разход на гориво заради повишената консумация на ел.енердия от алтернатора?
Ако това беше переспективна идея и вършеше работа да съм я реализирал още преди години.
Доста се интересувам от подобни неща още от ученик - прочел съм и съм видял доста, правил съм разни неща и реални и откачени, но не скачам на всичко което хвърчи във въздуха!
Както пишат на сайта, това е просто "SCAM"!
Пиша по подобни въпроси за да може колегите които знаят по-малко да се ориентират в нещата. Написал съм какво мисля по въпроса и какви са ми аргументите, но всеки си решава сам на кого и в какво да вярва ... и си носи отговорност за решението.
Цитат:"Cars typically require around 700 to 1,000 liters of gas PER MINUTE
to cruise at normal speeds.
These 'under the hood' kits you see for sale produce on average about 1 liter
of gas per minute. It's simple math."
Приблизителен превод:
"Автомобилите се нуждаят средно от 700-1000 литра газ за движение със нормална скорост.
Тези "под капака" комплекти, които виждате за продажба произвеждат средно около 1 литър
на газ в минута. Това е проста математика."
Пояснение:
2 литра двигател.
1 оборот - 1 литър гориво-въздушна смес.
1000 оборота в минута 1000 литра гориво-въздушна смес.
Да добавя, че това значи 0.1-0.14% промяна в състава на гориво-въздушната смес ?
Има ли още вярващи, че тази промяна може да доведе до 20-40% икономия/подобряване в горенето ? Ами ако добавим и увеличения разход на гориво заради повишената консумация на ел.енердия от алтернатора?
Ако това беше переспективна идея и вършеше работа да съм я реализирал още преди години.
Доста се интересувам от подобни неща още от ученик - прочел съм и съм видял доста, правил съм разни неща и реални и откачени, но не скачам на всичко което хвърчи във въздуха!
Както пишат на сайта, това е просто "SCAM"!
Пиша по подобни въпроси за да може колегите които знаят по-малко да се ориентират в нещата. Написал съм какво мисля по въпроса и какви са ми аргументите, но всеки си решава сам на кого и в какво да вярва ... и си носи отговорност за решението.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Двигател задвижван от Браунов газ-прочетете



Пак не можахме да си купим нещо възхитително!
Аз обаче навремето си купих едно от онези хапчета. Беше грубо казано от счукан тебешир с малко ръжда и декстриново канцеларско лепило. Давайте следващата чудесия да разгледаме
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта