Защо колата тегли наляво?
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
- Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Защо колата тегли наляво?
Проблемът се усеща от известно време насам, като след ремонт на предното окачване и реглаж промяна няма (сменени носачи, спирачни дискове и накладки). Каква е вероятността причината за това да е нещо в кормилната уредба и по-точно в хидравликата (напр. някой трудно затварящ се или отварящ клапан или загуба на налягане някъде рейката от едната страна)? Другото за което си мисля е спирачка отляво да не връща, обаче дърпането на волана се усеща и на доста малка скорост, което значи че задържането в спирачката ще е значително, а иначе не забелязвам ненормално бърза загуба на инерция. 

- bratovched
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 11 май 2005, 16:33
- Модел на автомобила: ford eskort 1.4 1991
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
- Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ми те гумите са си почти нови - Maloya Crono на няма и 2000 км. Пък и когато ги купувах имаше къде по-евтини и "немаркови" гуми. Толкова големи боклуци ли да са малоята, уж под шапката на прехваления Vredestein ги правят, пък...Манияка написа:Като си сменяш гумите,гледай да са хубави и маркови.Може да дадеш малко повечко парици,ама поне ще знаеш,че имаш гуми.Иначе не се знае на какво ще попаднеш.

-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
- Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Какво значи "колата литка" че не го разбрах това, имаш предвид че се залюлява или какво? Освен това натискането или отпускането на спирачката май изобщо не влияе на това занасяне встрани, има си го и при спиране, и при ускорение, и по инерция.chains написа:Може да е от тампоните на носача - при мен като се разбиха започна колата да прави така - а после като пуснеш спирачката и леко мръднеш волана в обратна посока: предницата се литка лико и след това си тръгва нармално?
По отношение на тампоните на носача - както казах по-горе, носачите са прясно сменени и то не тампоните им, а целите носачи в комплект с тампоните и шарнирите, набити в тях фабрично, т.е. нищо не е побългарявано.
Имам едно друго съмнение обаче - да не би да се получава от кофти лагер на главина или полуос... но събота и неделя като остане малко свободно време ще го проверявам от какво е, че иначе само гадаем тука.
Мерси за мненията все пак!
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Значи под литкане разбирам - натискам спирачка, след това колата тръгва леко/силно /според скоростта/ на ляво, след това отпускаш спирачката, компенсираш с волана на дясно, предницата се поклаща в посока дясно, ляво и си тръгва напред.
Не мисля, че е от лагер, защото ако е разбит лагера започва едно ужасно ручене, от което ти се пръска главата - просто не може да се сгреши.
Ако е така както го описваш, по-вероатно е да имаш проблем в кормилната рейка и то по-тжчно до са ти разбити тези плъзгачи /не знам как точно се казват/ които са покрити с маншоните - при много от фордовете тези маншони са скъсани и от там влиза мърсотията от пътя, която примесена с греста ги съсипва и започват да имат луфтове от които колелото започва да играе както си го описал - това си е много страшно, ако е това причината бих те посъветвал да спираш колата и да ползваш услугите на СКГТ, защото при някоя дупка / а ние тук си ги имаме много/ мо да се откъсне и направо ще се разкрачи, като по филмите!!!!!
Не мисля, че е от лагер, защото ако е разбит лагера започва едно ужасно ручене, от което ти се пръска главата - просто не може да се сгреши.
Ако е така както го описваш, по-вероатно е да имаш проблем в кормилната рейка и то по-тжчно до са ти разбити тези плъзгачи /не знам как точно се казват/ които са покрити с маншоните - при много от фордовете тези маншони са скъсани и от там влиза мърсотията от пътя, която примесена с греста ги съсипва и започват да имат луфтове от които колелото започва да играе както си го описал - това си е много страшно, ако е това причината бих те посъветвал да спираш колата и да ползваш услугите на СКГТ, защото при някоя дупка / а ние тук си ги имаме много/ мо да се откъсне и направо ще се разкрачи, като по филмите!!!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта