Проект xr3i...
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Да дойда да засичам, ще си намеря хронометър, от вас бирата ха-ха 

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Насе, има вероятност да ходя след около месец до Хасково. Ще ти пиша на л.с., как да се намериме, пък и имам един вал да ти давам...
Надявам се знаеш. къде да пием по бира...
Надявам се знаеш. къде да пием по бира...

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Знам, знам.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- eskort
- потребител
- Мнения: 334
- Регистриран: 30 ное 2006, 19:50
- Модел на автомобила: Бялата стрела
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Хехехе така е,и аз като си сляза от метановата каляска и седна в моита лагерница и ми се струва че чупи кръста 

Ex XR2i...кара Alfa Romeo 145 1.9 JTD+Remap.


- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
На мен не само ми се струва 
Колата си върви добре ...

Колата си върви добре ...
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 24 сеп 2010, 21:07
- Модел на автомобила: ford escort 88,1.6 i xr3
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
колеги в кои сервизи може да се направи ка4ествена диагностика на xr3 i 1.6 88 г.ludavoda написа:На мен не само ми се струва
Колата си върви добре ...
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Ако си от Варна, ела при мен.
Кажи от какво се оплакваш?
Кажи от какво се оплакваш?
Автомобилен ретро клуб Shark
-
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 28 юли 2009, 15:55
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 16V (бензин)
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Яворе какво стана с К jetronik-a ot голф-а.Всъщнсот той се различава с това ,че има най-силната помпа от сите К-троници.Предполагам ,че ефекта е на лице.



There's no other school like the oldschool
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Здравейте на всички...
Два месеца нямах интернет - все едно ми беха отрязали ръцете
Инжекционът от голфа е напълнозаменяем в моя случай. Не може да стане на KE-Jetronic-ите (L4b) по обясними причини.
Не знам дали помпата е по силна, доколкото имам представа са еднакви (5-6 bar).
Разликата е в дюзите, инж. глава и в warm-up регулатора, дето стои на всмук. колектор и който при L4B липсва.
Имам усещането, че колата върви повече. Колко - не знам. Ще ви кажа, като Бонсата най-накрая се престраши и извади каприто
Засега го отлага и събира кураж 
Звукът на мотора се смени много - към по-басов. Преди доста "пищеше".
Дюзите са много, много зле - чистих нагара им с отверка за да "отлепят".
Дори едната е от някаква друга кола, но просто сега нямам излишни 200 лв. за да купя нови.
Докато не загрее колата кашля и гасне, но това според мен е от дюзите, щото не го прави всеки път. Понякога е много по-стабилна.
Два месеца нямах интернет - все едно ми беха отрязали ръцете

Инжекционът от голфа е напълнозаменяем в моя случай. Не може да стане на KE-Jetronic-ите (L4b) по обясними причини.
Не знам дали помпата е по силна, доколкото имам представа са еднакви (5-6 bar).
Разликата е в дюзите, инж. глава и в warm-up регулатора, дето стои на всмук. колектор и който при L4B липсва.
Имам усещането, че колата върви повече. Колко - не знам. Ще ви кажа, като Бонсата най-накрая се престраши и извади каприто


Звукът на мотора се смени много - към по-басов. Преди доста "пищеше".
Дюзите са много, много зле - чистих нагара им с отверка за да "отлепят".
Дори едната е от някаква друга кола, но просто сега нямам излишни 200 лв. за да купя нови.
Докато не загрее колата кашля и гасне, но това според мен е от дюзите, щото не го прави всеки път. Понякога е много по-стабилна.
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
А защо си махнал оригиналният вентилатор с въздухозаборника, според мен се справят повече от добре.ludavoda написа:Заменил съм оригиналната перка с железния въздухосъбирател и съм сложил от рено Клио. Тя е гола, демек няма какво да увлича въздуха от целия радиатор към нея. Зимата е добре, но лятно време при много голямо натоварване на мотора, колата почва да грее. Не прегрява, но е на косъм да го направи. Имаш ли някаква идея каква перка да сложа - важното е да е пластмасова и много лека - това е идеята по-принцип. Мислех да забия по-голям радиатор, и да карам без перка, но не виждам къде може да се смести, а и не зная дали ще стане...
За много години...
Иначе се сещам за един вариант, който отговаря на изискванията ти, разгледай тези:
http://www.tuning-parts.bg/browse/category/id/12/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ако сметнеш, че ти вършат работа мисля, че имаше човек от София, който предлага нещата от сайта и мога да потърся неговите координати. Иначе винаги можеш да си я поръчаш през Еконт. Собственика на сайта е голям пич няма да имаш проблеми, нещата са много качественни за парите си. На него му имам skype и така си поръчвам като ми трябва нещо иначе става и по телефона

Вентилаторите са ултра леки и стават и за предно и за задно монтиране. Пише, че по принцип са засмукващи, т.е. за отзад, но ако се обърне поляритета стават и за отпред, също трябва да обърнеш лопатките в правилната посока ако е отпред. Само трябва да измериш радиатора и да прецениш колко инча ти трябва.
На мен оригиналният радиатор си ми вършеше работа, само си направих едно ЦК ключе през реле успоредно на кабелите на вентилатора. Така лятото изобщо не съм я чакал да си я пуска сама, а понеже не е елиминирана оригиналната инсталация, ако забравя тя си я пуска сама

http://media.snimka.bg/6209/018673937.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
ето и набързо начертана схемата ми на свързване, използвал съм реле 30А
http://media.snimka.bg/7853/021960670.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Данчев, за много години...
Махнах оригиналната перка, щото е от желязо и тежи. Не съм спестил, кой знае колко, но нали знаеш - оттук-оттам, по малко
Тия перки, дето си ги пуснал (Благодаря ти) изглеждат добре и ще ги проуча. Цените ме устройват напълно...
Принципната идея е да докарам колата до под 800 кг., но да става и за ежедневно каране.
Засега това ми се струва невъзможно, но ще се работи по въпроса. Все пак искам да я използвам в ежедневието, затова е малко сложно. Имам и друга кола, която искам да продам и да остана само с xr-а.
Засега проблемите за решаване са много, но малко по малко, ще ги решавам.
Колата загрява, както вече писах, но и много бучи - не става за градско. Такива трясъци са, че я изкавам и вкарвам в гаража само през деня. Късно вечер - направо забрави - комшийте се стряскат
Демек трябва да мисля и за генерацията - хем да е "спортна" - хем трясъкът да е по-поносим...
Особено, откакто съм с инжекциона от Голф-а, при запалване отзад напорът на газовете е страхотен...
Пък и да не ти казвам как смърди - ужасно е
Чакам Бонсата да се престраши да извади Каприто, та да засеча точно колко върви колата и дали има смисъл от тоя инж.
Махнах оригиналната перка, щото е от желязо и тежи. Не съм спестил, кой знае колко, но нали знаеш - оттук-оттам, по малко

Тия перки, дето си ги пуснал (Благодаря ти) изглеждат добре и ще ги проуча. Цените ме устройват напълно...
Принципната идея е да докарам колата до под 800 кг., но да става и за ежедневно каране.
Засега това ми се струва невъзможно, но ще се работи по въпроса. Все пак искам да я използвам в ежедневието, затова е малко сложно. Имам и друга кола, която искам да продам и да остана само с xr-а.
Засега проблемите за решаване са много, но малко по малко, ще ги решавам.
Колата загрява, както вече писах, но и много бучи - не става за градско. Такива трясъци са, че я изкавам и вкарвам в гаража само през деня. Късно вечер - направо забрави - комшийте се стряскат

Демек трябва да мисля и за генерацията - хем да е "спортна" - хем трясъкът да е по-поносим...
Особено, откакто съм с инжекциона от Голф-а, при запалване отзад напорът на газовете е страхотен...
Пък и да не ти казвам как смърди - ужасно е

Чакам Бонсата да се престраши да извади Каприто, та да засеча точно колко върви колата и дали има смисъл от тоя инж.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Перката на вентилатора и дифузьора, на Ескорт МК5 и нагоре са пластмасови.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Наско за много години. Всичко хубаво ти желая през новата 2011 г.
Ще я "преслушам" тая перка, благодаря ти...
Ще я "преслушам" тая перка, благодаря ти...
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
За много ви години на вас и на колите.
Яворе, карай с метанол, така няма да ти загрява колата
Яворе, карай с метанол, така няма да ти загрява колата

Автомобилен ретро клуб Shark
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Разглеждах отново темата на Tony Turbo! 
(за тия които я знаят темата)
Неговата кола в сравнение с мойта, е като нова, все едно купена от магазина
Вярно е, че е направил страшна кола, евала просто. Той е най-големият!
Ама в сравнение с мойта, той направо хич не е кърпил
При мен имаше не разни ръждички
Не!
Имаше направо дупки, та котка можеше да избяга от колата
Кърпенето ми отне два месеца и два! квадрата ламарина.
Отделно имах готови вежди и прагове...
Правете сметка, за какво иде реч

(за тия които я знаят темата)
Неговата кола в сравнение с мойта, е като нова, все едно купена от магазина

Вярно е, че е направил страшна кола, евала просто. Той е най-големият!
Ама в сравнение с мойта, той направо хич не е кърпил

При мен имаше не разни ръждички

Не!
Имаше направо дупки, та котка можеше да избяга от колата

Кърпенето ми отне два месеца и два! квадрата ламарина.
Отделно имах готови вежди и прагове...
Правете сметка, за какво иде реч

- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Абе и неговият не е бил цвете, по спомен първите 2-3 страници са кърпежи
и накрая преди да го разглоби пак беше избила ръждата тук-таме.
Дано всеки от нас, някога има възможността да счупи половината от CVH-шите дето са му минали през ръчичките (в хубавият смисъл)


Дано всеки от нас, някога има възможността да счупи половината от CVH-шите дето са му минали през ръчичките (в хубавият смисъл)


Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Данчев, дай некакви идеи за леки предни седалки...
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Корита пластмасови 7кг някаде бяха
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Много съм дебел, не стават за мене...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта