ЛАМПАТА ЗА МАСЛОТО
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 13 сеп 2010, 17:12
- Модел на автомобила: FIESTA
- Status: Извън линия
ЛАМПАТА ЗА МАСЛОТО
ИНТЕРЕСНО ЗАЩО КОГАТО ПРЕСТОИ ПО ДЪЛГО ВРЕМЕ ПРИ ЗАПАЛВАНЕ ЛАМПАТА ЗА МАСЛОТО СВЕТВА И СЛЕД ЗАПАЛВАНЕ ИЗГАСВА(както си е нормално да бъде),ОБАЧЕ АКО СЛЕД КАТО СИ ПОКАРАЛ3-4 КИЛОМЕТРА И СПРЕШ ЗА НЕЩО ИЗГАСИШ ДВИГАТЕЛЯ И ПОСЛЕ Я ЗАПАЛИШ СВЕТВА САМО ЛАМПАТА ЗА АКУМУЛАТОРНАТА БАТЕРИЯ,А ТАЗИ ЗА МАСЛОТО НЕ
КОГАТО ПРЕСТОИ ЦЯЛА НОЩ НА СУТРИНТА ПРИ КОНТАКТ СВЕТВАТ И ДВЕТЕ!!
ДАТЧИК ЛИ Е ПРИЧИНАТА ,ОБРАТЕН КЛАПАН ЛИ,МАСЛЕНА ПОМПА ЛИ,МАСЛЕН ФИЛТЪР ЛИ
АКО НА НЯКОЙ МУ Е ПОЗНАТО ИЛИ ИМА ПРЕДСТАВА ОТ КАВО ГО ПРАВИ ДА КАЗВА
НЕ ХАРЧИ МАСЛО
НИВОТО НА ПРЪЧКАТА ПОЧТИ НЕ СЕ ПРОМЕНЯ 












-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 12 сеп 2010, 19:44
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.3CL
- Местоположение: Lukovit
- Status: Извън линия
Re: ЛАМПАТА ЗА МАСЛОТО
По скоро е от датчика
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 13 сеп 2010, 17:12
- Модел на автомобила: FIESTA
- Status: Извън линия
Re: ЛАМПАТА ЗА МАСЛОТО
И аз така предполагам колега,ама все пак......RUSNAKA написа:По скоро е от датчика


- Kostadin21
- потребител
- Мнения: 514
- Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
- Местоположение: Петрич,Благоевград
- Status: Извън линия
Re: ЛАМПАТА ЗА МАСЛОТО
Ако минеш 20тина километра и спреш и след това дадеш контакт е нормално да не свети лампата за маслото,но другото което казваш май не е...
Всеки който няма пари за кола,кара форд!
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 13 сеп 2010, 17:12
- Модел на автомобила: FIESTA
- Status: Извън линия
Re: ЛАМПАТА ЗА МАСЛОТО
Не би трябвало да е така колегаKostadin21 написа:Ако минеш 20тина километра и спреш и след това дадеш контакт е нормално да не свети лампата за маслото,но другото което казваш май не е...


Оказа се датчика





- Kostadin21
- потребител
- Мнения: 514
- Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
- Местоположение: Петрич,Благоевград
- Status: Извън линия
Re: ЛАМПАТА ЗА МАСЛОТО
Говорим след каране и малко високи обороти маслото се разперква доста добре навсякъде.Ако спреш за малко и веднага след това дадеш на контакт датчика отчита,че маслото вече е навсякъде и казва че е ок при което лампата не светка.Ако изчакаш малко след дълго каране пак ще си светне като дадеш контакт.Имам наблюдения и мисля че е нормално.Сутрин като я паля винаги си свети маслото така че...Сега откакто съм с кастрол 10w40 ми прави впечатление че сутрин гасне по бързо лампата като запаля,за разлика от 15w40,бързо се разхвърля тънкото масло >:D<:ХРИСТО1971 написа:Не би трябвало да е така колегаKostadin21 написа:Ако минеш 20тина километра и спреш и след това дадеш контакт е нормално да не свети лампата за маслото,но другото което казваш май не е...при всяко даване на контакт ТРЯБВА да светва и след запалване на двигателя да загасва(2-5сек)
![]()
Оказа се датчикаВЯРНО,ЧЕ Е НА ДОСТА НЕУДОБНО МЯСТО НАД ФИЛТЪРА ПОД КОЛЕКТОРИТЕ
като дадоха кабела на маса и светна лампата
смениха датчика и----ГОТОВО
![]()
Всеки който няма пари за кола,кара форд!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта