Не спира да тресе
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Не спира да тресе

-по предницата:амортесьори с тампони и лагери към тях,носачи,лагери,главини!,дискове-BREMBO MAX,накладкиFERODO PREMIER,кормилни накрайници и щанги,водачи на спирачните апарати
-по задницата:амортесьори,барабани,накладки и пружинки към тях!
Всичко ОК,само дето продължи да тресе!Усъмних се в каретата на волана!Смених външното каренце на волана,разглобих и кормилната колонка-смених и втулките, обрах всички възможни "луфтове" по управлението и окачването!
Проблемът си остава не решен!Нямам повече идеи!Какво повече да и сменя?

Мамка и мръсна,направо ме вбесява всеки път като се кача в нея!
fiestaracing-just race!!!
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
А може и от тампоните на носача да идва проблема, това че са нови не значи, че вече не са се прецакали! Аз така на моето Монди ги смених и : София - Варна ок /голям кеф/ Варна - София след Търговище /голям ужас/ започна да тресат леко, при искърсото дефиле /беше баш по наводненията/ направо започна да дърпа цялата кола на ляво и при това натоварено движение едвам се прибрах /като гумите вече така ми свиреха, че не е истина - предницата нямаше никаква сходимост/. После в сервиза тампоните се изсипаха направо на парчета.
ПС: Никога в РБ не си сигерен какво точно са ти продали и как са ти го монтирали.
ПС: Никога в РБ не си сигерен какво точно са ти продали и как са ти го монтирали.
-
- потребител
- Мнения: 207
- Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
- Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
- Местоположение: София, Люлин
- Status: Извън линия
Преди доста време имаха такъв проблем на Сиера. Според мене дисковете не ти бият, защото НЕ са износени неравномерно и разбира се няма да се оправят с престъргване. Проблема е , че при прегряване и/или не сходство с накладките просто държат неравномерно! Голяма гадост, но ще трябва да сложиш други дискове, най добре - друга фирма. Пиши резултата! 

Колкото повече, толкова повече!
Мечо Пух
Мечо Пух
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Пробвах и това-изправни дискове с накладки PAGID-от друга кола-резултат нулев!Водачите на апаратите нямат ляво и дясно-сигурен съм,че са монтирани правилно!Смених си направо носачите-вече не ми се занимава с втулки и шарнири!А комбинацията BREMBO MAX и FERODO за мен е най-сполучливата-тествал съм я на RENAULT,VAG,BMW,MB,OPEL и на всички останали кочини за които се сетите-без проблем!
Смятам да сменя и пружинките които фиксират правилното положение между супорта и спирачния апарат-защото ми се струва че са доста меки в сравнение с новите!
Скоро ще се включа пак!МНОГО Ви благодаря за съветите братлета!
Като открия на какво се дължи цялата тая мизерия ще пусна нова тема с всички резултати!
Смятам да сменя и пружинките които фиксират правилното положение между супорта и спирачния апарат-защото ми се струва че са доста меки в сравнение с новите!
Скоро ще се включа пак!МНОГО Ви благодаря за съветите братлета!

Като открия на какво се дължи цялата тая мизерия ще пусна нова тема с всички резултати!
fiestaracing-just race!!!
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 30 май 2005, 09:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1,6 2000г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
И при мен спирането е направо кошмарно....тресе цялата кола.Просто ме е страх да натисна спирачката. С дискове Брембо вентилира ни сам вече на осло 10 000 км и е малък кошмар. Но като слушам колегата незнам зали като сменя дисковете /явно менте/ дали ще реша проблема.
За накладките със сигурност знам какво да купя - Феродо, червен премиер но се колебая дали дисковете да са Брембо МАХ или Текстар!
И дали щи ми реши това проблема? Дайте съвет кои дискове да избера от теза два модела
За накладките със сигурност знам какво да купя - Феродо, червен премиер но се колебая дали дисковете да са Брембо МАХ или Текстар!
И дали щи ми реши това проблема? Дайте съвет кои дискове да избера от теза два модела
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Не спира да тресе
...ми то май остана само рейката...fiestaracing написа:Здравейте колеги!Четох всички мнения по подобни теми но не откривам собствен отговор и решение на проблема си!Ето в какво се състои той:баналното тресене при спиране при скорост над 50км/ч!Ето какво съм сменил (понеже не съм от типа хора които "спасяват" нещо вече работило):
-по предницата:амортесьори с тампони и лагери към тях,носачи,лагери,главини!,дискове-BREMBO MAX,накладкиFERODO PREMIER,кормилни накрайници и щанги,водачи на спирачните апарати
-по задницата:амортесьори,барабани,накладки и пружинки към тях!
Всичко ОК,само дето продължи да тресе!Усъмних се в каретата на волана!Смених външното каренце на волана,разглобих и кормилната колонка-смених и втулките, обрах всички възможни "луфтове" по управлението и окачването!
Проблемът си остава не решен!Нямам повече идеи!Какво повече да и сменя?!Съмнявях се и за вътрешните карета-перфектни са, и гумите са и нови!
Мамка и мръсна,направо ме вбесява всеки път като се кача в нея!
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Ако е от рейката - при нея най-често се получават луфтове в механизма от към лявото, дясното или двете колела /просто механизма й като цяло е много елементарен/. Та отговора, е че лолучили се някъде луфт /той трябва да е бая сериозен/ това колело започва да "играе". Разпознава се - след като вдигнеш 30км.ч. колелото започва да играе първо леко, на 50-60 ужсно и след 80-90 се уравновесява. Та няма значение дали е при ускорение или спиране.
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
всичко сменено и пак тресе!!!???
както казва един приятел : бензин да се удавиш, ток да те убий и пак не пали. ами тя наистина само рейка е останала дето не е сменена. ама аз със разбите рейка карах близо година и не тресеше... една лека идейка ама моля не ме обиждайте-просто друго не е останало: криви джанти или криви гуми.... реглаж си минал предполагам

- James76
- потребител
- Мнения: 49
- Регистриран: 08 ное 2005, 11:33
- Модел на автомобила: Ford Orion Ghia 1.8, 16V, 1992
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Няма оправия!
Не си само ти, приятелю...
И при мене го има това тресене... И аз всичко смених....
Това е слабата страна на колите ни...

Това е слабата страна на колите ни...
James
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта