Не ще да грее CVH-а
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
браво наско, дано само жена ти да не си потърси точно това технологично топче, което всъщност се е оказало окрашение, въпрос на гледна точка, ама ще падне спор.
А моята няма такова тяло, с такива топчета, и лятото при +40 стои в началото само на някой баир се мърда, а за зимата не ми се разправя.
трябва да я правя, ама мързеллллл
ме е хва`нал нещо 
А моята няма такова тяло, с такива топчета, и лятото при +40 стои в началото само на някой баир се мърда, а за зимата не ми се разправя.

трябва да я правя, ама мързеллллл





Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- mitaka_s_fordaka
- потребител
- Мнения: 283
- Регистриран: 12 ное 2007, 22:15
- Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO 1.4; FORD PUMA 1.7 Zetec S 125ps : RENAULT MEGANE F7R Audi A3 8L 125ps
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Не ще да грее CVH-а
евала за темата макар че малко късно я откривам.значи прочетох я няколко пъти,и направих всички процедури както са описани.двете дупки които са на снимката ги запуших с силикон,термостата е нов,както и уплътнението на термостата,обезвъздушава се нормално,НО пак маркуча към радиатора е топъл и следователно и радиатора.вече ми омръзна да го свалям и качвам тая простотия.незнам вече от къде я пуска тая вода.термостата отваря на 88 градуса.каво ще ме посъветвате-ново тяло ли да търся,термостат ли???? надявам се да ми помогнете.дразни ме това че много бавно загрява и много късно идва парното...


-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 03 яну 2009, 08:46
- Модел на автомобила: Ford Escort mk5
- Status: Извън линия
Re: Не ще да грее CVH-а
CVH - имам същия проблем.
Смених термостата и радятора загрява преди радиатора на парното
Манисто не можах да намеря но в рибарския магазин имат точно каквото ми трябва.
Днес го зглабям и ще тествам.
Благодаря на Наско.
Смених термостата и радятора загрява преди радиатора на парното

Манисто не можах да намеря но в рибарския магазин имат точно каквото ми трябва.
Днес го зглабям и ще тествам.
Благодаря на Наско.
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 03 яну 2009, 08:46
- Модел на автомобила: Ford Escort mk5
- Status: Извън линия
Re: Не ще да грее CVH-а
И така топчето което успях да намеря е гумено и пречи на кукичката да се закачи на дъното 7мм. 10бр-80ст.
Също ползвам кламер и като цяло не знзм колко е надежо и колко време ще изкара но имам още 9бр.
След няколко дена тестване смея да кажа че работи на 100%.
Широкия маркуч на радиатора се затопля чак след като се отвори термостата.
Датчика и стрелката си мислех че са ми станали лениви но съм грешал, сега стрелката стига след средата и като отвори термостата се връща на средата.
Не съм очаквал да имам такова яко парно.
Сега със сигурност ще ми свали и разхода.
Много благодарско за темата.
Също ползвам кламер и като цяло не знзм колко е надежо и колко време ще изкара но имам още 9бр.

След няколко дена тестване смея да кажа че работи на 100%.
Широкия маркуч на радиатора се затопля чак след като се отвори термостата.
Датчика и стрелката си мислех че са ми станали лениви но съм грешал, сега стрелката стига след средата и като отвори термостата се връща на средата.
Не съм очаквал да имам такова яко парно.

Сега със сигурност ще ми свали и разхода.

Много благодарско за темата.

- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Не ще да грее CVH-а
Надявам се това да ви е полезно
Наско се е сетил за нещо подобно, но все пак да са живи и здрави братята руснаци
http://www.youtube.com/watch?v=s3QLmGh1Mwk" onclick="window.open(this.href);return false;

Наско се е сетил за нещо подобно, но все пак да са живи и здрави братята руснаци

http://www.youtube.com/watch?v=s3QLmGh1Mwk" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Не ще да грее CVH-а
Данчев, аз нещо не го схванах това клипче
Както и да е...
Същият проблем е и при мен - студ страшен...
Ще използвам темата за да те питам нещо...
Заменил съм оригиналната перка с железния въздухосъбирател и съм сложил от рено Клио. Тя е гола, демек няма какво да увлича въздуха от целия радиатор към нея. Зимата е добре, но лятно време при много голямо натоварване на мотора, колата почва да грее. Не прегрява, но е на косъм да го направи. Имаш ли някаква идея каква перка да сложа - важното е да е пластмасова и много лека - това е идеята по-принцип. Мислех да забия по-голям радиатор, и да карам без перка, но не виждам къде може да се смести, а и не зная дали ще стане...
За много години...

Същият проблем е и при мен - студ страшен...
Ще използвам темата за да те питам нещо...
Заменил съм оригиналната перка с железния въздухосъбирател и съм сложил от рено Клио. Тя е гола, демек няма какво да увлича въздуха от целия радиатор към нея. Зимата е добре, но лятно време при много голямо натоварване на мотора, колата почва да грее. Не прегрява, но е на косъм да го направи. Имаш ли някаква идея каква перка да сложа - важното е да е пластмасова и много лека - това е идеята по-принцип. Мислех да забия по-голям радиатор, и да карам без перка, но не виждам къде може да се смести, а и не зная дали ще стане...
За много години...
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re:
За много години
Ето това е идеята на клипа, колегата го е обяснил много добре
Със съчмата и пружинката се замества оригиналният байпасен клапан за обезвъздушаване поради описаните по долу причини ..... разгледай цялата тема и ще ти светне


Ето това е идеята на клипа, колегата го е обяснил много добре

Да не цапам тук за перката си погледни темата в Ретро разделаsynthez 3D написа:Понеже и аз имах този проблем,ще се опитам да обясня как се решава.Както се вижда на една от предишните снимки,(използвам
я,защото няма как да снимам моя термостат)става въпрос за канала,който започва преди термостата.Той продължава навътре в корпуса и излиза от другата страна към дебелия маркуч към радиатора.Това което много хора не знаят е,че вътре в този канал има нещо като клапан със сачма,която е направена от някаква пластмаса и със годините тя се износва,а понякога направо се разпада и отвора остава постоянно отворен.Когато клапана е отворен,по една или друга причина, то антифриза свободно преминава през канала и отива директно към радиатора,вместо да се върти само в парното и двигателя,при затворен термостат.Така,че проблема с бавното загряване се решава със смяна на цялото тяло от някоя морга(както направих и аз),защото сглобката е неразглобяема.Ако искате да проверите дали вашия клапан работи или най-малкото дали е там,просто разклатете силно тялото на термостата и чуйте дали дрънка.Ако дрънка,значи клапана е на мястото си, ако не, най-вероятно е заседнал,или се е разпаднал.Надявам се, че това ще помогне на много колеги да се стоплят през зимата.

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Не ще да грее CVH-а
Oткъде си купил топчета?olo написа:И така топчето което успях да намеря е гумено и пречи на кукичката да се закачи на дъното 7мм. 10бр-80ст.
- tropper
- потребител
- Мнения: 687
- Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Не ще да грее CVH-а
В горния си пост е написал, че е от рибарския магазин. 

-
- потребител
- Мнения: 425
- Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Не ще да грее CVH-а
Привет,
някой има ли идея дали при 1.8 DOHC (първия Zetec) има такива простотии в корпуса на термостата? Нещо напоследък стрелката седи на долната част на буквата L (от NORMAL) и парното не е това, което беше преди + миналата зима за 5 мин колата беше разтопена от снега, а тази ми трябват 15мин да се постопли купето (по слабо парно), датчика и стрелката са наред, термостата също казаха че е наред.
Поздрави!
някой има ли идея дали при 1.8 DOHC (първия Zetec) има такива простотии в корпуса на термостата? Нещо напоследък стрелката седи на долната част на буквата L (от NORMAL) и парното не е това, което беше преди + миналата зима за 5 мин колата беше разтопена от снега, а тази ми трябват 15мин да се постопли купето (по слабо парно), датчика и стрелката са наред, термостата също казаха че е наред.
Поздрави!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Не ще да грее CVH-а
И аз да питам, като влезна в магазина, какво да търся (как се казва), че да не ставам за смях, щото риба ловя само в магазина.olo написа:И така топчето което успях да намеря е гумено и пречи на кукичката да се закачи на дъното 7мм. 10бр-80ст.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Не ще да грее CVH-а
Държат ли на сваряване във вряща вода или антифриз?
Ако не стане, ще си направя от епоксидна смола. Тя не плува във вода, но е някъде около плуването.
Ако не стане, ще си направя от епоксидна смола. Тя не плува във вода, но е някъде около плуването.
- tropper
- потребител
- Мнения: 687
- Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Не ще да грее CVH-а
Колега най-вероятно термостатът ти не затваря добре. Или нов термостат или нова гарнитура за него. Последно като купувах (преди около 2г) в МотоПфое само гарнитура струваше 10лв, термостат 34лв, а ако купиш гарнитурата с термостат я даваха за 3лв.... Изедници.... По търговските им приьоми съдя че би могло и само гарнитура да върши работа - ако е запекла от температурата и не уплътнява. Може би през година-две трябва да се сменява гарнитурата само, а на по-дълъг инервал самия термостат.Revell написа:Привет,
някой има ли идея дали при 1.8 DOHC (първия Zetec) има такива простотии в корпуса на термостата? Нещо напоследък стрелката седи на долната част на буквата L (от NORMAL) и парното не е това, което беше преди + миналата зима за 5 мин колата беше разтопена от снега, а тази ми трябват 15мин да се постопли купето (по слабо парно), датчика и стрелката са наред, термостата също казаха че е наред.
Поздрави!
Виж на самия термостат маркироваката за температура на отваряне дали е 88 или 92. Няколко пъти ме лъгаха със "заместители - друга марка" и ми даваха на 88 градуса, като взех оригинален от МП на 92 градуса положението заспа.
-
- потребител
- Мнения: 425
- Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Не ще да грее CVH-а
Благодаря за отговора, ще пробвам със смяна на гарнитурата, да видим каво ще се получи...Радвам се че при мен ги няма тези топчета.
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Не ще да грее CVH-а
Смени си термостата, но си вземи оригиналния моторкрафт. В магазина дават ментак за около 20 лв на 88 градуса и ме убеждаваха 15 мин как само опел работели на 92 градуса а зетеците работели на по ниска температура. Обясниха ми също как ще изпека гарнитурата ако взема на 92 градуса. Отиваш в МП взимаш си термостата който ти струва 38 лв и е на 92 градуса и проблема ти е решен. Скоро направих тази процедура и в студеното време колкото и да пускам на свободна, по каквото и надолнище да карам, каквото и парно да пускам стрелката седи по средата и не мърда.Revell написа:Благодаря за отговора, ще пробвам със смяна на гарнитурата, да видим каво ще се получи...Радвам се че при мен ги няма тези топчета.
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 03 яну 2009, 08:46
- Модел на автомобила: Ford Escort mk5
- Status: Извън линия
Re: Не ще да грее CVH-а
Не съм заклет рибар.
За топчето бащами ми даде акъл, след като обърнах къщата за манисто
Нито той знае как се нарича, нито аз.
В рибарския имаше най-различни топчетра(и като размер и като материал).
В моя случей е твърда гума с дубчища, черно на цвят.
На ораковката пише: RUBBER SHOCK BEADS size 7mm (каучук шок мъниста).
Не съм го варил, но ще го направя когато намеря време.
Със сигурност това не е най-надежния вариан но аз бях на зор.
С 10 лв. газ минавах не повече от 50 км.
Сега клапана работи на 100% и имам време да помисля за по-подходящо топче.
По мое мнение поне зимата ще издържи.
За топчето бащами ми даде акъл, след като обърнах къщата за манисто

Нито той знае как се нарича, нито аз.
В рибарския имаше най-различни топчетра(и като размер и като материал).
В моя случей е твърда гума с дубчища, черно на цвят.
На ораковката пише: RUBBER SHOCK BEADS size 7mm (каучук шок мъниста).
Не съм го варил, но ще го направя когато намеря време.
Със сигурност това не е най-надежния вариан но аз бях на зор.
С 10 лв. газ минавах не повече от 50 км.
Сега клапана работи на 100% и имам време да помисля за по-подходящо топче.
По мое мнение поне зимата ще издържи.

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Не ще да грее CVH-а
Топчето може и да става, и аз ще си купя да разгледам.
Ако не, мисля за два варианта - капсулка от алуминий, направена на струга, и запушена с набита и залепена с епоксидно лепило малка тапичка - с цел като е куха, да плува. Понеже няма да ми се играе да правя кухо топче, ще я направя продълговата с объл горен край за уплътняването. Ще разглобя един корпус да видя каква е дупката вътре. Оригиналното топче дали е топче или е удължено? И трябва ли да плува или не - може би е близко до плътността на водата?
Ако не, мисля за два варианта - капсулка от алуминий, направена на струга, и запушена с набита и залепена с епоксидно лепило малка тапичка - с цел като е куха, да плува. Понеже няма да ми се играе да правя кухо топче, ще я направя продълговата с объл горен край за уплътняването. Ще разглобя един корпус да видя каква е дупката вътре. Оригиналното топче дали е топче или е удължено? И трябва ли да плува или не - може би е близко до плътността на водата?
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 03 яну 2009, 08:46
- Модел на автомобила: Ford Escort mk5
- Status: Извън линия
Re: Не ще да грее CVH-а
Намерих си пласмасово манисто от мартеница и ще пробвам с него.
Варих ги и двете и гуменото единствено омеква но пласмасовото плува по добре.
Варих ги и двете и гуменото единствено омеква но пласмасовото плува по добре.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Не ще да грее CVH-а
Гумата е по-здрава.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 23 госта