Не ще да грее CVH-а

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 13 яну 2008, 13:56

браво наско, дано само жена ти да не си потърси точно това технологично топче, което всъщност се е оказало окрашение, въпрос на гледна точка, ама ще падне спор.

А моята няма такова тяло, с такива топчета, и лятото при +40 стои в началото само на някой баир се мърда, а за зимата не ми се разправя. :roll:


трябва да я правя, ама мързеллллл :x :x :x :x ме е хва`нал нещо :?
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 13 яну 2008, 16:08

Без майтап, вчера ме разпитваше по въпроса, ама аз съм дърт комунист и нищо не признавам, даже със бой (само със секс). *00930*
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
mitaka_s_fordaka
потребител
потребител
Мнения: 283
Регистриран: 12 ное 2007, 22:15
Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO 1.4; FORD PUMA 1.7 Zetec S 125ps : RENAULT MEGANE F7R Audi A3 8L 125ps
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Не ще да грее CVH-а

Мнение от mitaka_s_fordaka » 07 дек 2008, 20:33

евала за темата макар че малко късно я откривам.значи прочетох я няколко пъти,и направих всички процедури както са описани.двете дупки които са на снимката ги запуших с силикон,термостата е нов,както и уплътнението на термостата,обезвъздушава се нормално,НО пак маркуча към радиатора е топъл и следователно и радиатора.вече ми омръзна да го свалям и качвам тая простотия.незнам вече от къде я пуска тая вода.термостата отваря на 88 градуса.каво ще ме посъветвате-ново тяло ли да търся,термостат ли???? надявам се да ми помогнете.дразни ме това че много бавно загрява и много късно идва парното...
ИзображениеИзображение

olo
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 03 яну 2009, 08:46
Модел на автомобила: Ford Escort mk5
Status: Извън линия

Re: Не ще да грее CVH-а

Мнение от olo » 30 дек 2010, 15:17

CVH - имам същия проблем.
Смених термостата и радятора загрява преди радиатора на парното :D
Манисто не можах да намеря но в рибарския магазин имат точно каквото ми трябва.
Днес го зглабям и ще тествам.
Благодаря на Наско.

olo
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 03 яну 2009, 08:46
Модел на автомобила: Ford Escort mk5
Status: Извън линия

Re: Не ще да грее CVH-а

Мнение от olo » 02 яну 2011, 20:00

И така топчето което успях да намеря е гумено и пречи на кукичката да се закачи на дъното 7мм. 10бр-80ст.
Също ползвам кламер и като цяло не знзм колко е надежо и колко време ще изкара но имам още 9бр. :D:
След няколко дена тестване смея да кажа че работи на 100%.
Широкия маркуч на радиатора се затопля чак след като се отвори термостата.
Датчика и стрелката си мислех че са ми станали лениви но съм грешал, сега стрелката стига след средата и като отвори термостата се връща на средата.
Не съм очаквал да имам такова яко парно. :D:
Сега със сигурност ще ми свали и разхода. *00940*
Много благодарско за темата. *00134*

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Не ще да грее CVH-а

Мнение от Danchev » 03 яну 2011, 17:48

Надявам се това да ви е полезно :)
Наско се е сетил за нещо подобно, но все пак да са живи и здрави братята руснаци :)
http://www.youtube.com/watch?v=s3QLmGh1Mwk" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Не ще да грее CVH-а

Мнение от ludavoda » 03 яну 2011, 23:03

Данчев, аз нещо не го схванах това клипче :) Както и да е...
Същият проблем е и при мен - студ страшен...

Ще използвам темата за да те питам нещо...
Заменил съм оригиналната перка с железния въздухосъбирател и съм сложил от рено Клио. Тя е гола, демек няма какво да увлича въздуха от целия радиатор към нея. Зимата е добре, но лятно време при много голямо натоварване на мотора, колата почва да грее. Не прегрява, но е на косъм да го направи. Имаш ли някаква идея каква перка да сложа - важното е да е пластмасова и много лека - това е идеята по-принцип. Мислех да забия по-голям радиатор, и да карам без перка, но не виждам къде може да се смести, а и не зная дали ще стане...
За много години...

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re:

Мнение от Danchev » 04 яну 2011, 00:27

За много години :)
Ето това е идеята на клипа, колегата го е обяснил много добре :) Със съчмата и пружинката се замества оригиналният байпасен клапан за обезвъздушаване поради описаните по долу причини ..... разгледай цялата тема и ще ти светне
synthez 3D написа:Понеже и аз имах този проблем,ще се опитам да обясня как се решава.Както се вижда на една от предишните снимки,(използвам
я,защото няма как да снимам моя термостат)става въпрос за канала,който започва преди термостата.Той продължава навътре в корпуса и излиза от другата страна към дебелия маркуч към радиатора.Това което много хора не знаят е,че вътре в този канал има нещо като клапан със сачма,която е направена от някаква пластмаса и със годините тя се износва,а понякога направо се разпада и отвора остава постоянно отворен.Когато клапана е отворен,по една или друга причина, то антифриза свободно преминава през канала и отива директно към радиатора,вместо да се върти само в парното и двигателя,при затворен термостат.Така,че проблема с бавното загряване се решава със смяна на цялото тяло от някоя морга(както направих и аз),защото сглобката е неразглобяема.Ако искате да проверите дали вашия клапан работи или най-малкото дали е там,просто разклатете силно тялото на термостата и чуйте дали дрънка.Ако дрънка,значи клапана е на мястото си, ако не, най-вероятно е заседнал,или се е разпаднал.Надявам се, че това ще помогне на много колеги да се стоплят през зимата.
Да не цапам тук за перката си погледни темата в Ретро раздела :)
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Не ще да грее CVH-а

Мнение от diesel1.6 » 04 яну 2011, 08:40

olo написа:И така топчето което успях да намеря е гумено и пречи на кукичката да се закачи на дъното 7мм. 10бр-80ст.
Oткъде си купил топчета?

Потребителски аватар
tropper
потребител
потребител
Мнения: 687
Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Не ще да грее CVH-а

Мнение от tropper » 04 яну 2011, 09:09

В горния си пост е написал, че е от рибарския магазин. :)
късото съединение прави силата
LPG: Изображение / 1.07 заради гумите :)

Revell
потребител
потребител
Мнения: 425
Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Не ще да грее CVH-а

Мнение от Revell » 04 яну 2011, 11:45

Привет,

някой има ли идея дали при 1.8 DOHC (първия Zetec) има такива простотии в корпуса на термостата? Нещо напоследък стрелката седи на долната част на буквата L (от NORMAL) и парното не е това, което беше преди + миналата зима за 5 мин колата беше разтопена от снега, а тази ми трябват 15мин да се постопли купето (по слабо парно), датчика и стрелката са наред, термостата също казаха че е наред.

Поздрави!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Не ще да грее CVH-а

Мнение от HACKO » 04 яну 2011, 11:57

olo написа:И така топчето което успях да намеря е гумено и пречи на кукичката да се закачи на дъното 7мм. 10бр-80ст.
И аз да питам, като влезна в магазина, какво да търся (как се казва), че да не ставам за смях, щото риба ловя само в магазина.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Не ще да грее CVH-а

Мнение от diesel1.6 » 04 яну 2011, 12:30

Държат ли на сваряване във вряща вода или антифриз?
Ако не стане, ще си направя от епоксидна смола. Тя не плува във вода, но е някъде около плуването.

Потребителски аватар
tropper
потребител
потребител
Мнения: 687
Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Не ще да грее CVH-а

Мнение от tropper » 04 яну 2011, 12:47

Revell написа:Привет,

някой има ли идея дали при 1.8 DOHC (първия Zetec) има такива простотии в корпуса на термостата? Нещо напоследък стрелката седи на долната част на буквата L (от NORMAL) и парното не е това, което беше преди + миналата зима за 5 мин колата беше разтопена от снега, а тази ми трябват 15мин да се постопли купето (по слабо парно), датчика и стрелката са наред, термостата също казаха че е наред.

Поздрави!
Колега най-вероятно термостатът ти не затваря добре. Или нов термостат или нова гарнитура за него. Последно като купувах (преди около 2г) в МотоПфое само гарнитура струваше 10лв, термостат 34лв, а ако купиш гарнитурата с термостат я даваха за 3лв.... Изедници.... По търговските им приьоми съдя че би могло и само гарнитура да върши работа - ако е запекла от температурата и не уплътнява. Може би през година-две трябва да се сменява гарнитурата само, а на по-дълъг инервал самия термостат.

Виж на самия термостат маркироваката за температура на отваряне дали е 88 или 92. Няколко пъти ме лъгаха със "заместители - друга марка" и ми даваха на 88 градуса, като взех оригинален от МП на 92 градуса положението заспа.
късото съединение прави силата
LPG: Изображение / 1.07 заради гумите :)

Revell
потребител
потребител
Мнения: 425
Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Не ще да грее CVH-а

Мнение от Revell » 05 яну 2011, 13:48

Благодаря за отговора, ще пробвам със смяна на гарнитурата, да видим каво ще се получи...Радвам се че при мен ги няма тези топчета.

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Не ще да грее CVH-а

Мнение от urgan » 05 яну 2011, 14:20

Revell написа:Благодаря за отговора, ще пробвам със смяна на гарнитурата, да видим каво ще се получи...Радвам се че при мен ги няма тези топчета.
Смени си термостата, но си вземи оригиналния моторкрафт. В магазина дават ментак за около 20 лв на 88 градуса и ме убеждаваха 15 мин как само опел работели на 92 градуса а зетеците работели на по ниска температура. Обясниха ми също как ще изпека гарнитурата ако взема на 92 градуса. Отиваш в МП взимаш си термостата който ти струва 38 лв и е на 92 градуса и проблема ти е решен. Скоро направих тази процедура и в студеното време колкото и да пускам на свободна, по каквото и надолнище да карам, каквото и парно да пускам стрелката седи по средата и не мърда.
Изображение

olo
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 03 яну 2009, 08:46
Модел на автомобила: Ford Escort mk5
Status: Извън линия

Re: Не ще да грее CVH-а

Мнение от olo » 07 яну 2011, 19:06

Не съм заклет рибар.
За топчето бащами ми даде акъл, след като обърнах къщата за манисто :D:
Нито той знае как се нарича, нито аз.
В рибарския имаше най-различни топчетра(и като размер и като материал).
В моя случей е твърда гума с дубчища, черно на цвят.
На ораковката пише: RUBBER SHOCK BEADS size 7mm (каучук шок мъниста).
Не съм го варил, но ще го направя когато намеря време.
Със сигурност това не е най-надежния вариан но аз бях на зор.
С 10 лв. газ минавах не повече от 50 км.
Сега клапана работи на 100% и имам време да помисля за по-подходящо топче.
По мое мнение поне зимата ще издържи. *00926*

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Не ще да грее CVH-а

Мнение от diesel1.6 » 08 яну 2011, 11:38

Топчето може и да става, и аз ще си купя да разгледам.
Ако не, мисля за два варианта - капсулка от алуминий, направена на струга, и запушена с набита и залепена с епоксидно лепило малка тапичка - с цел като е куха, да плува. Понеже няма да ми се играе да правя кухо топче, ще я направя продълговата с объл горен край за уплътняването. Ще разглобя един корпус да видя каква е дупката вътре. Оригиналното топче дали е топче или е удължено? И трябва ли да плува или не - може би е близко до плътността на водата?

olo
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 03 яну 2009, 08:46
Модел на автомобила: Ford Escort mk5
Status: Извън линия

Re: Не ще да грее CVH-а

Мнение от olo » 09 яну 2011, 12:26

Намерих си пласмасово манисто от мартеница и ще пробвам с него.
Варих ги и двете и гуменото единствено омеква но пласмасовото плува по добре.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Не ще да грее CVH-а

Мнение от diesel1.6 » 09 яну 2011, 12:51

Гумата е по-здрава.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта