проблем с газта
- Roy
- потребител
- Мнения: 159
- Регистриран: 02 юни 2010, 09:33
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7 Zetec-S, 1998
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
проблем с газта
Здравейте, колеги!
Появи се проблем с газовата уредба. От известно време, колата не държи обороти студена и угасва, когато е студена, а преди студена не го е правила, даже по-лесно палеше на газ при минусови температури. Сега като е студена и мина на газ и натисна педала на газта, няколко натискания колата въобще не се форсира, даже се дави. И тук от няколко дни вдигна осезаемо разхода на газ.
Как мислите - какво поражда проблема. Профилактика на АГУ-то скоро не е правена. Но свещи, кабели и филтри са изрядни и наред.
Както и ако някой знае за качествен газ-сервиз в Пловдив
Предварително благодаря.
П.П. - Става дума за колата от профила ми!
Появи се проблем с газовата уредба. От известно време, колата не държи обороти студена и угасва, когато е студена, а преди студена не го е правила, даже по-лесно палеше на газ при минусови температури. Сега като е студена и мина на газ и натисна педала на газта, няколко натискания колата въобще не се форсира, даже се дави. И тук от няколко дни вдигна осезаемо разхода на газ.
Как мислите - какво поражда проблема. Профилактика на АГУ-то скоро не е правена. Но свещи, кабели и филтри са изрядни и наред.
Както и ако някой знае за качествен газ-сервиз в Пловдив
Предварително благодаря.
П.П. - Става дума за колата от профила ми!
- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: проблем с газта
Проблема е в качествата на газта, която зареждаш! Смени газстанцията и ще се оправи.
- Roy
- потребител
- Мнения: 159
- Регистриран: 02 юни 2010, 09:33
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7 Zetec-S, 1998
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: проблем с газта
Колега опитах като вариант смяната на безниностанцията, но не помага. Ще ида да погледне някой майстор да видим какво ще излезе
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем с газта
Пробва ли да врътнеш кранчетата на газта?

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- Roy
- потребител
- Мнения: 159
- Регистриран: 02 юни 2010, 09:33
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7 Zetec-S, 1998
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: проблем с газта
Кранчетата не съм ги пипал. Но до момента на нормална работа центровката беше добра. Не знам дали това с кранчетата може да окаже влияние
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем с газта
От колко време е монтиран изпарителя?

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- Roy
- потребител
- Мнения: 159
- Регистриран: 02 юни 2010, 09:33
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7 Zetec-S, 1998
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: проблем с газта
Ами ... последните 40-50 000 км не му е правена ревизия ако това е идеята ти. Иначе мисля че е поставян около 2004-2005
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем с газта
Е значи мембраните вече за смяна. Трябва да се настрои изпарителя и ако не се оправи, мембраните се сменят. Или нов изпарител.
Колко му е да затегнеш поне с един оборот, врътката на изпарителя? Или дай на някой който си е играл.
Нещо подобно:
Върши работа с почти всякакви изпарители."
http://www.autogas.hit.bg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Колко му е да затегнеш поне с един оборот, врътката на изпарителя? Или дай на някой който си е играл.
Нещо подобно:
Чети и останалото- "Методика за настройка на Опел с моноинжекция.3. Спираме колата - ще се занимаем с празния ход.
Завиваме винта за ПХ докато колата вземе да се опитва да гасне. Ще се чуе едно особено съскане - моторчето за ПХ е отворило. Започваш да развиваш винта полечка докато съскането изчезне. Форсираш на място 2-3 пъти (виждал си как газаджията го прави) и пускаш газта. Колата трябва да установи номинални обороти на ПХ без да падат под тях (да не се стреми да гасне). Ако иска да гасне - развиваш на 1/4 оборот и пак пробваш.
Върши работа с почти всякакви изпарители."
http://www.autogas.hit.bg/" onclick="window.open(this.href);return false;

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем с газта
Филтърът на газта почистен ли е?
- Roy
- потребител
- Мнения: 159
- Регистриран: 02 юни 2010, 09:33
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7 Zetec-S, 1998
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: проблем с газта
И филтъра не е сменян от доста време....Ще се прави пълна ревизия на цялата газова исталация. Поне това поиксах от майстора.
- GeMGeorgiev
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 07 мар 2010, 00:17
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Mk 3.5 Si 1995г. Двигател 1.8i 16V DOHC. АГУ - ГИ - MegaJet.
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: проблем с газта
Щом ти е на толкова километри изпарителя по-добре го отвори и виж вътре какви боклуци е събрал. При "качествената" ни газ направо си е постижение твоят пробег. Пък и като го отвориш ще разбереш дали си за смяна на мембрани. А филтъра на газта да не кажа, че е задължително на 3-4 месеца да го чистиш.
Успех.
Успех.
- Roy
- потребител
- Мнения: 159
- Регистриран: 02 юни 2010, 09:33
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7 Zetec-S, 1998
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: проблем с газта
Здравейте колеги,
днес в едон сервиз ми направиха пълна ревизия на АГУ -то.
Това което се смени: мембрани и гумички в изпрарителя, филтъра на газта, маркучите за водата понеже се бяха ствърдили.
Сега проблема изчезна. Майстора каза, че мембраните са били в изключително лошо състояние и от там идвали проблемите.
Забелязах и нещо странно - сега смукача ми на колата /ръчен смукач/ не функционира както преди ремонта на агу-то.Много слабо действа, а като го дръпна до край колата гасне. Говоря за работата му на бензин.
Имате ли идея какво е станало.
днес в едон сервиз ми направиха пълна ревизия на АГУ -то.
Това което се смени: мембрани и гумички в изпрарителя, филтъра на газта, маркучите за водата понеже се бяха ствърдили.
Сега проблема изчезна. Майстора каза, че мембраните са били в изключително лошо състояние и от там идвали проблемите.
Забелязах и нещо странно - сега смукача ми на колата /ръчен смукач/ не функционира както преди ремонта на агу-то.Много слабо действа, а като го дръпна до край колата гасне. Говоря за работата му на бензин.
Имате ли идея какво е станало.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем с газта
Ще трябва да си създадеш някои навици с газта.
Като например през около 20-25 хиляди км да имаш готовност за смяна на мембрани.
Филтър се чисти два пъти в годината.Може и да не е мръсен,но го изчисти ей така за спокойствие-случвало ми се е само за 3-4 месеца интензивно каране вътре да стане кочина.Там факторите просто са много-и пробег,и качество на газта.
Като например през около 20-25 хиляди км да имаш готовност за смяна на мембрани.
Филтър се чисти два пъти в годината.Може и да не е мръсен,но го изчисти ей така за спокойствие-случвало ми се е само за 3-4 месеца интензивно каране вътре да стане кочина.Там факторите просто са много-и пробег,и качество на газта.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем с газта
Ииии там дето "газаджия" пипнеее....Roy написа:.....
Забелязах и нещо странно - сега смукача ми на колата /ръчен смукач/ не функционира както преди ремонта на агу-то.Много слабо действа, а като го дръпна до край колата гасне. Говоря за работата му на бензин.
Имате ли идея какво е станало.


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 193 госта