проблем с газта

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
Roy
потребител
потребител
Мнения: 159
Регистриран: 02 юни 2010, 09:33
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7 Zetec-S, 1998
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

проблем с газта

Мнение от Roy » 10 яну 2011, 16:27

Здравейте, колеги!

Появи се проблем с газовата уредба. От известно време, колата не държи обороти студена и угасва, когато е студена, а преди студена не го е правила, даже по-лесно палеше на газ при минусови температури. Сега като е студена и мина на газ и натисна педала на газта, няколко натискания колата въобще не се форсира, даже се дави. И тук от няколко дни вдигна осезаемо разхода на газ.
Как мислите - какво поражда проблема. Профилактика на АГУ-то скоро не е правена. Но свещи, кабели и филтри са изрядни и наред.
Както и ако някой знае за качествен газ-сервиз в Пловдив

Предварително благодаря.

П.П. - Става дума за колата от профила ми!
Изображение

Потребителски аватар
didon80
потребител
потребител
Мнения: 1929
Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: проблем с газта

Мнение от didon80 » 10 яну 2011, 22:16

Проблема е в качествата на газта, която зареждаш! Смени газстанцията и ще се оправи.

Потребителски аватар
Roy
потребител
потребител
Мнения: 159
Регистриран: 02 юни 2010, 09:33
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7 Zetec-S, 1998
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: проблем с газта

Мнение от Roy » 11 яну 2011, 11:22

Колега опитах като вариант смяната на безниностанцията, но не помага. Ще ида да погледне някой майстор да видим какво ще излезе
Изображение

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблем с газта

Мнение от madboy » 11 яну 2011, 11:32

Пробва ли да врътнеш кранчетата на газта?
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
Roy
потребител
потребител
Мнения: 159
Регистриран: 02 юни 2010, 09:33
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7 Zetec-S, 1998
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: проблем с газта

Мнение от Roy » 11 яну 2011, 13:27

Кранчетата не съм ги пипал. Но до момента на нормална работа центровката беше добра. Не знам дали това с кранчетата може да окаже влияние
Изображение

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблем с газта

Мнение от madboy » 11 яну 2011, 14:23

От колко време е монтиран изпарителя?
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
Roy
потребител
потребител
Мнения: 159
Регистриран: 02 юни 2010, 09:33
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7 Zetec-S, 1998
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: проблем с газта

Мнение от Roy » 11 яну 2011, 16:49

Ами ... последните 40-50 000 км не му е правена ревизия ако това е идеята ти. Иначе мисля че е поставян около 2004-2005
Изображение

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблем с газта

Мнение от madboy » 11 яну 2011, 17:01

Е значи мембраните вече за смяна. Трябва да се настрои изпарителя и ако не се оправи, мембраните се сменят. Или нов изпарител.
Колко му е да затегнеш поне с един оборот, врътката на изпарителя? Или дай на някой който си е играл.

Нещо подобно:
3. Спираме колата - ще се занимаем с празния ход.
Завиваме винта за ПХ докато колата вземе да се опитва да гасне. Ще се чуе едно особено съскане - моторчето за ПХ е отворило. Започваш да развиваш винта полечка докато съскането изчезне. Форсираш на място 2-3 пъти (виждал си как газаджията го прави) и пускаш газта. Колата трябва да установи номинални обороти на ПХ без да падат под тях (да не се стреми да гасне). Ако иска да гасне - развиваш на 1/4 оборот и пак пробваш.
Чети и останалото- "Методика за настройка на Опел с моноинжекция.
Върши работа с почти всякакви изпарители."
http://www.autogas.hit.bg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
Roy
потребител
потребител
Мнения: 159
Регистриран: 02 юни 2010, 09:33
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7 Zetec-S, 1998
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: проблем с газта

Мнение от Roy » 12 яну 2011, 08:27

Благодаря ти колега, ще пробвам както е написано и ще пиша относно резултата
Изображение

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблем с газта

Мнение от diesel1.6 » 12 яну 2011, 09:31

Филтърът на газта почистен ли е?

Потребителски аватар
Roy
потребител
потребител
Мнения: 159
Регистриран: 02 юни 2010, 09:33
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7 Zetec-S, 1998
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: проблем с газта

Мнение от Roy » 13 яну 2011, 10:13

И филтъра не е сменян от доста време....Ще се прави пълна ревизия на цялата газова исталация. Поне това поиксах от майстора.
Изображение

Потребителски аватар
GeMGeorgiev
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 07 мар 2010, 00:17
Модел на автомобила: Ford Fiesta Mk 3.5 Si 1995г. Двигател 1.8i 16V DOHC. АГУ - ГИ - MegaJet.
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: проблем с газта

Мнение от GeMGeorgiev » 15 яну 2011, 15:59

Щом ти е на толкова километри изпарителя по-добре го отвори и виж вътре какви боклуци е събрал. При "качествената" ни газ направо си е постижение твоят пробег. Пък и като го отвориш ще разбереш дали си за смяна на мембрани. А филтъра на газта да не кажа, че е задължително на 3-4 месеца да го чистиш.
Успех.
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят;
Руски форум: питаш нещо - получаваш нови въпроси;
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Изображение

Потребителски аватар
Roy
потребител
потребител
Мнения: 159
Регистриран: 02 юни 2010, 09:33
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7 Zetec-S, 1998
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: проблем с газта

Мнение от Roy » 20 яну 2011, 20:16

Здравейте колеги,

днес в едон сервиз ми направиха пълна ревизия на АГУ -то.
Това което се смени: мембрани и гумички в изпрарителя, филтъра на газта, маркучите за водата понеже се бяха ствърдили.
Сега проблема изчезна. Майстора каза, че мембраните са били в изключително лошо състояние и от там идвали проблемите.
Забелязах и нещо странно - сега смукача ми на колата /ръчен смукач/ не функционира както преди ремонта на агу-то.Много слабо действа, а като го дръпна до край колата гасне. Говоря за работата му на бензин.
Имате ли идея какво е станало.
Изображение

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4603
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблем с газта

Мнение от S_C » 20 яну 2011, 22:18

Ще трябва да си създадеш някои навици с газта.
Като например през около 20-25 хиляди км да имаш готовност за смяна на мембрани.
Филтър се чисти два пъти в годината.Може и да не е мръсен,но го изчисти ей така за спокойствие-случвало ми се е само за 3-4 месеца интензивно каране вътре да стане кочина.Там факторите просто са много-и пробег,и качество на газта.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблем с газта

Мнение от madboy » 20 яну 2011, 22:31

Roy написа:.....
Забелязах и нещо странно - сега смукача ми на колата /ръчен смукач/ не функционира както преди ремонта на агу-то.Много слабо действа, а като го дръпна до край колата гасне. Говоря за работата му на бензин.
Имате ли идея какво е станало.
Ииии там дето "газаджия" пипнеее.... :evil:
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 214 госта