Смяна на ГНП от Фокус на Фиеста
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 03 яну 2011, 07:50
- Модел на автомобила: fiesta
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Смяна на ГНП от Фокус на Фиеста
Здравейте колеги,
наложи ми се да сменям двигател. Причините ще ги обясня подробно в друг пост.
Сега имам нужда от "жокер обади се на приятел ". Смених двигателя -комплект с ГНП -то.
Не иска да запали. Уж всичко е наред, но не. Звъннах на един приятел, дизелджия много добър, казва щом сменяш ГНП, сменяш и компютър и имобилайзер. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем ? Чувал съм, че компютъра може да се "обучава" . Знаете ли къде и кой може да помогне ?
наложи ми се да сменям двигател. Причините ще ги обясня подробно в друг пост.
Сега имам нужда от "жокер обади се на приятел ". Смених двигателя -комплект с ГНП -то.
Не иска да запали. Уж всичко е наред, но не. Звъннах на един приятел, дизелджия много добър, казва щом сменяш ГНП, сменяш и компютър и имобилайзер. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем ? Чувал съм, че компютъра може да се "обучава" . Знаете ли къде и кой може да помогне ?
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Смяна на ГНП от Фокус на Фиеста
Чакай,чакай! Я пак!
Я кажи сега от коя кола взе мотора и на коя го сложи.Какви са моторите?С коя помпа са и т.н.
Я кажи сега от коя кола взе мотора и на коя го сложи.Какви са моторите?С коя помпа са и т.н.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 03 яну 2011, 07:50
- Модел на автомобила: fiesta
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на ГНП от Фокус на Фиеста
От Фокус 1.8 ТД взех мотор и го сложих на Фиеста 1.8 ТД. Помпите са електрически, по спомен VP 30.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Смяна на ГНП от Фокус на Фиеста
Това че са помпите са с електронно управление е ясно.Прехвърли ли компютрите за проба?Да не се окаже че имобилайзера не разрешава.Що не направите една диагностика.Лампи светят ли?
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 03 яну 2011, 07:50
- Модел на автомобила: fiesta
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на ГНП от Фокус на Фиеста
Не съм сменил компютъра, защото не го открих на Фиестата. На Фокуса беше под жабката, а на Фиестат не го видях там 
Утре ще го търся пак. Трябва ли да сменям и имобилайзера ? Това в ключа е ясно ,но къде е приемника ?

Утре ще го търся пак. Трябва ли да сменям и имобилайзера ? Това в ключа е ясно ,но къде е приемника ?
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Смяна на ГНП от Фокус на Фиеста
На контактния ключ в патрона(около патрона).
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смяна на ГНП от Фокус на Фиеста
там не е ли само антената?
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 03 яну 2011, 07:50
- Модел на автомобила: fiesta
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на ГНП от Фокус на Фиеста
Питането ми е : Може ли да се "обучи" компютъра , да разпознае новата ГНП или поне стария имобилайзер ?
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 03 яну 2011, 07:50
- Модел на автомобила: fiesta
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на ГНП от Фокус на Фиеста
Отговорът е : ДА може, но само в Мото пфое. Компютъра на Форд Фиеста МК4 се намира отпред в лявата част, под пласмасовата кора.
Когато се сменя ГНП с електорнно управление, задължително да е комплект с компютъра и чипа на имобилайзера.
Не съм излязъл от приключението в което се вкарах, но в края на седмицата ще пиша подробно и малко снимки ще кача.
Когато се сменя ГНП с електорнно управление, задължително да е комплект с компютъра и чипа на имобилайзера.
Не съм излязъл от приключението в което се вкарах, но в края на седмицата ще пиша подробно и малко снимки ще кача.
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 03 яну 2011, 07:50
- Модел на автомобила: fiesta
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на ГНП от Фокус на Фиеста
Вече излязох благополучно от филма 
След дълго каране на пресветваща лампа на маслото, мотора блокира. Биелен лагер на трети цилиндър. Намерих оборудван двигател, комплект със скорости от катастрофирал Фокус на 134 000 км. Благодаря на radob за съвета и насоките в търсенето на мотор
.
Прехвърлих двигателя с ГНП-то. Много неща останаха от Фокуса и съм ги пуснал да се продават. В МП програмираха ECU -то да работи с ГНП, но лампата на маслото продължаваше да пресветва. След дълго борене и смяна на датчик, клапан и какво ли още не, се оказа, че картера е леко натиснат и опира в смукателя на маслената помпа.Изчуках картера и "тунинговах" смукателя, като му направих страничен прорез. При следващо натискане на картера да няма такъв проблем.
Колата е на жената, Фиеста 1,8 ТД .
Написах го в няколко реда, но мога да напиша цяла книга за този двигател, съединител и скорости. Свалях ги няколко пъти. Разполагам и с доста снимки. Ако някой има интерес или нужда ще се опитвам да помагам и със снимки.

След дълго каране на пресветваща лампа на маслото, мотора блокира. Биелен лагер на трети цилиндър. Намерих оборудван двигател, комплект със скорости от катастрофирал Фокус на 134 000 км. Благодаря на radob за съвета и насоките в търсенето на мотор

Прехвърлих двигателя с ГНП-то. Много неща останаха от Фокуса и съм ги пуснал да се продават. В МП програмираха ECU -то да работи с ГНП, но лампата на маслото продължаваше да пресветва. След дълго борене и смяна на датчик, клапан и какво ли още не, се оказа, че картера е леко натиснат и опира в смукателя на маслената помпа.Изчуках картера и "тунинговах" смукателя, като му направих страничен прорез. При следващо натискане на картера да няма такъв проблем.
Колата е на жената, Фиеста 1,8 ТД .
Написах го в няколко реда, но мога да напиша цяла книга за този двигател, съединител и скорости. Свалях ги няколко пъти. Разполагам и с доста снимки. Ако някой има интерес или нужда ще се опитвам да помагам и със снимки.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 22 госта