Какво сте ремонтирали по фордовете си?
- exotique
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 19 сеп 2008, 22:17
- Модел на автомобила: xr2i
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Какво сте ремонтирали по фордовете си?
Идеята е да се направи равносметка толкова ли са чупливи фордовете,колкото си мислят "купувачите" или всичко си е до кола и подръжка...
Та,по темата ,за моя Бивш Форд ФИЕСТА XR2i:
Ford Fiesta xr2i 07.1990,закупен на 195000 реални(или по км,ако някой мисли да се заяде по този въпрос)
При закупуване обслужено:
всички ролки ремъци сменени,масло и филтри,лагер на главина:350 лв(2008 год)
впоследствие:
4бр свещи(които след 1 година пак смених,щото бяха от 3,50лв)
2 бр лагери на главини(предна и задна)-общо 180 лв
ммммм
и тва е .За кола,карана 2 години,в София,основно за ходене на работа и развозване по късните часове на ноща.А, и за леки гонки от време на време,и сверяване на часовниците с други "малолитражки" от сорта 1,6 1,8 л
застраховката ми беше около 160 лв на година,данъка 20-25лв,значи 350 лв + 180+ 2x160+ 2x25=940 лв ми е струвала колата за 2 години(без горивото)
>:D<:
вие сте наред
Та,по темата ,за моя Бивш Форд ФИЕСТА XR2i:
Ford Fiesta xr2i 07.1990,закупен на 195000 реални(или по км,ако някой мисли да се заяде по този въпрос)
При закупуване обслужено:
всички ролки ремъци сменени,масло и филтри,лагер на главина:350 лв(2008 год)
впоследствие:
4бр свещи(които след 1 година пак смених,щото бяха от 3,50лв)
2 бр лагери на главини(предна и задна)-общо 180 лв
ммммм

застраховката ми беше около 160 лв на година,данъка 20-25лв,значи 350 лв + 180+ 2x160+ 2x25=940 лв ми е струвала колата за 2 години(без горивото)
>:D<:
вие сте наред

- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?
вЕрвай ми...една неподдържана кола може да е толкоз чуплива,колкото не можеш да си представиш...
Ремонти...за сега не съм правил.По-лесно ми е да поддържам,вместо да чакам нещо да се счупи и после да правя ремонти.По тоя повод смяна на водна помпа ако се брои за ремонт-това е.За 5000 км.
Сменени всички консумативи,ама това не го слагам в ремонтите.
Ремонти...за сега не съм правил.По-лесно ми е да поддържам,вместо да чакам нещо да се счупи и после да правя ремонти.По тоя повод смяна на водна помпа ако се брои за ремонт-това е.За 5000 км.
Сменени всички консумативи,ама това не го слагам в ремонтите.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- momo76
- потребител
- Мнения: 533
- Регистриран: 21 окт 2006, 16:11
- Модел на автомобила: Фиеста 1.25 2001г.
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?
Нека и аз да се включа:
-ангренажен ремък с ролки - 2бр.
-водна помпа
-свещи - не помня точно колко комплекта
-предни амортисьори и пружини
-всички тампони по предницата
-бобина - май нямаше нужда
-задна врата - тука аз съм си виновен
-предни спирачни дискове с накладки - 2бр.
-ремонт рейка - сега пак е разбита и май ще се търси друга
Ами май е това.
Тези неща са правени в продължение на 3 години и изминати малко над 100 000км
-ангренажен ремък с ролки - 2бр.
-водна помпа
-свещи - не помня точно колко комплекта
-предни амортисьори и пружини
-всички тампони по предницата
-бобина - май нямаше нужда
-задна врата - тука аз съм си виновен
-предни спирачни дискове с накладки - 2бр.
-ремонт рейка - сега пак е разбита и май ще се търси друга
Ами май е това.
Тези неща са правени в продължение на 3 години и изминати малко над 100 000км
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?
Ето ме и мен:
Гумички на клапаните, 2 бр. шарнирни болтове, 4-те тампона на носачите, ключалките и апаратите на предните 2 врати, касетофон - колонки и още доста неща който смятам да не казвам ( това е само за 3 000 км пробег) а ме чакат още толкова неща
Гумички на клапаните, 2 бр. шарнирни болтове, 4-те тампона на носачите, ключалките и апаратите на предните 2 врати, касетофон - колонки и още доста неща който смятам да не казвам ( това е само за 3 000 км пробег) а ме чакат още толкова неща

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?
кво ли не
кат ти е малко акъла е така
Крупните суми и безсмислени ремонти без резултат отидоха в МП.
Иначе не мога да се сбера в малко редове да ви опиша какво съм правил по нея.
Кво ли не ....
И да се троши нещо по нея не ме е яд щот аз ядове с нея не съм имал, а по-скоро Тя има с мен

кат ти е малко акъла е така



Крупните суми и безсмислени ремонти без резултат отидоха в МП.
Иначе не мога да се сбера в малко редове да ви опиша какво съм правил по нея.
Кво ли не ....
И да се троши нещо по нея не ме е яд щот аз ядове с нея не съм имал, а по-скоро Тя има с мен

- stoyanov91
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 14 авг 2008, 00:48
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Ghia Mk1 Sedan
- Местоположение: Каварна
- Status: Извън линия
Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?
Айде и аз да се разпиша
Форд Фокус 2004 г. 1.6 Ghia
до сега съм сменил:
3 биалетки по 25 лв. = 75 лв.
и водна помпа 150 лв.
Това е до сега колата е на 72 000 км и е купена чисто нова 2005 г. от МотоПфое.

Форд Фокус 2004 г. 1.6 Ghia
до сега съм сменил:
3 биалетки по 25 лв. = 75 лв.
и водна помпа 150 лв.
Това е до сега колата е на 72 000 км и е купена чисто нова 2005 г. от МотоПфое.

- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?
За 30 хил.км , От консумативите най скъпо излезе смяната на ангр.ремък около 350 лв
Иначе ремонти:
-шарнири + маншон на външно каре 100 лв
-тампони на носачите отпред и отзад на моста -200 лв
имаше и няколко проблема със лош контакт на някои букси ,които отстраних сам включително бутон за ел.стъклото за 15 лв, както и един странно-евтин ремонт в МП за 40 лв
, не ми работеше вентилатора в купето(беше нова и не исках да я човъркам още
)
Предстои ми смяна на съединител 400-700 лв в зависимост от сервиза и частите.
Имам и задни амортисьри за смяна от доста време
карам по -внимателно от тогава и затова не ги сменям 
Иначе ремонти:
-шарнири + маншон на външно каре 100 лв
-тампони на носачите отпред и отзад на моста -200 лв
имаше и няколко проблема със лош контакт на някои букси ,които отстраних сам включително бутон за ел.стъклото за 15 лв, както и един странно-евтин ремонт в МП за 40 лв


Предстои ми смяна на съединител 400-700 лв в зависимост от сервиза и частите.
Имам и задни амортисьри за смяна от доста време


сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
-
- потребител
- Мнения: 642
- Регистриран: 05 ное 2008, 21:39
- Модел на автомобила: бивш FORD Orion 1.6 CVH-EFI, NISSAN Almera 2.2DI N16
- Местоположение: Велинград
- Status: Извън линия
Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?
Така, и аз да се впиша. Настоящия Орион го карам от две год. и няколко месеца. Най-много ме мори ръждата ...УжасТ ! Сигурно защото е внос от Швейцария. До тук за това време и около 27 000 км( колата иначе е на около 300 000 км.). най-много пари съм инвестирал при автотенекеджии. Веднага след като купих форда последва леко ПТП по моя вина-200 лв. ремонт, с частите(100лв. акт ). После кърпеж на задните рогове за 240 лв.
-Кърпеж около акумулатора-30гроша
-Миналата год. правиха основно изкърпване, смяна на прагове, задни вежди, около капачката на резервоара и малко боя- 500лв. Впрочем "майсторите" се из...ха и още съм бесен...
Иначе свещи ,масла, кабели , филтри, накладки, съединител си е консуматив и не ги броя.
Наскоро смяна -биалетки, тампони, десен накрайник,заден ляв лагер-202 лв.(части и работа).Сменен датчик на Хол-около 50лв., сменен маслен датчик и датчик за перката на радиатора(бяха евтини). Днес обаче изскочи проблем. Оказа се ,че е изтекъл около 1л. масло. Добре, че малко съм карал тия дни.Утре ше ида на канал да видя от къде капе масло. Неприятно.Имам и водна помпа да сменям.
-Кърпеж около акумулатора-30гроша
-Миналата год. правиха основно изкърпване, смяна на прагове, задни вежди, около капачката на резервоара и малко боя- 500лв. Впрочем "майсторите" се из...ха и още съм бесен...

Иначе свещи ,масла, кабели , филтри, накладки, съединител си е консуматив и не ги броя.
Наскоро смяна -биалетки, тампони, десен накрайник,заден ляв лагер-202 лв.(части и работа).Сменен датчик на Хол-около 50лв., сменен маслен датчик и датчик за перката на радиатора(бяха евтини). Днес обаче изскочи проблем. Оказа се ,че е изтекъл около 1л. масло. Добре, че малко съм карал тия дни.Утре ше ида на канал да видя от къде капе масло. Неприятно.Имам и водна помпа да сменям.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?
е аз пропуснах ПТП-то което ми струваше 80 ремонт и 100 лв акт, сега ме чакат ремонт на алтернатора 10-15 лв, тампони на задния мост 30-40 лв и ремонт на рейката който незнам колко ще ми излезе
само да събера парички 


По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 642
- Регистриран: 05 ное 2008, 21:39
- Модел на автомобила: бивш FORD Orion 1.6 CVH-EFI, NISSAN Almera 2.2DI N16
- Местоположение: Велинград
- Status: Извън линия
Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?

- иво г. иванов
- потребител
- Мнения: 915
- Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
- Местоположение: Berkoviza , Montana
- Status: Извън линия
Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?
" Евала на баща ти ,аферим на майка ти ..."- шега с текст на песен от близкото минало , колега ,нищо про .R19 са или много деянджий или като започнат повредите ...aurevoir mon sherie .В сравнение с детайлите и операцийте по твоята кола аз май нямам право на мнение в тази тема , но след като сме колеги и , споделяме мнения -аз съм на 3000 км. от 110 000 .Първата ми работа бе проверка и намеса по количество и качество на течностите ,последва смяна на двигателно масло и филтър-съответно Ford formula 5W30 оригинално от МП а филтър италиански-евтин ,после проверка акумулатор и подготовка за зимния сезон-стоманени джанти-на старо ,4бр. чисто нови зимни гуми ,нова нискотемпературна течност за чистачки -внос от Германия ,изолация на клеми кабелни връзки и ел. шалтери- подлежащи на достъп от влага ,ремонт -козметичен на спукана задна броня ,собствена изработка на капачката на предното гнездо за теглич , нови предни чистачки и за сега това изчерпва всичко .Предстои :задължителната смяна на ангренаж - комплект ,пистов ремък , почистване на въздушен филтър/или подмяна/ ,смяна на поленов филтър ,подмяна на горивен филтър ,профилактична проверка на кодове за грешки , ревизия на климатична с-ма ,спирачна с-ма и геометрия на окачването .Въобще пролетта е начало на летене по сервизи и магазини , но здраве да е , казват : "Помага Бог "
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!
- lorinzar
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
- Модел на автомобила: продаден
- Местоположение: montana
- Status: Извън линия
Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?
при мен за 3 години предни и задни накладки , смяна дискове отпред, лагер на главина отпред, смяна на веждите и сменени ремъци на хидравлика динамо ангранажните бяха сменени не съм ги пипал
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?
Айде да пишеме, какво сме ремонтирали, по ФОРДОВЕТЕ си когато си ги купиме нови, какво ще кажете ?
Все едно да пишем, от какво сме си лекували БАБИТЕ ни, или ДЯДОВЦИТЕ ни .
Все едно да пишем, от какво сме си лекували БАБИТЕ ни, или ДЯДОВЦИТЕ ни .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?
Хехехе
от форд до форд има голяма разлика, даже за един и същ модел и поколение!
Аз мога да се похваля (донякъде), че попаднах на сравнително поддържан. За 3 години (30 000+ км) съм сменил водна помпа (2 пъти, втория без зор), задни накладки, по предницата три скъсани маншона (един на рейката и на двете карета), единия барабан заедно с лагерите (задна лява), кабелите на свещите, контактната букса, термодатчика, педала на съединителя; останалото е по екстериора - мигачите, стоповете, броните; доста неща съм добавил от мен и покрай тях повредих някои от изброените (контактната букса например - вече втора ми се топи).
от форд до форд има голяма разлика, даже за един и същ модел и поколение!
Аз мога да се похваля (донякъде), че попаднах на сравнително поддържан. За 3 години (30 000+ км) съм сменил водна помпа (2 пъти, втория без зор), задни накладки, по предницата три скъсани маншона (един на рейката и на двете карета), единия барабан заедно с лагерите (задна лява), кабелите на свещите, контактната букса, термодатчика, педала на съединителя; останалото е по екстериора - мигачите, стоповете, броните; доста неща съм добавил от мен и покрай тях повредих някои от изброените (контактната букса например - вече втора ми се топи).
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?
На служебният Fusion - акумулатор на 6-я месец и стъкло на шофьорското огледало поради неработещ нагревател към края на втората година. Естествено и двете безплатно по гаранция.ЯЛТА написа:Айде да пишеме, какво сме ремонтирали, по ФОРДОВЕТЕ си когато си ги купиме нови, какво ще кажете ?
- Dani_Barabani
- потребител
- Мнения: 2619
- Регистриран: 15 яну 2009, 17:47
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi, 2010 юни
- Местоположение: София, ж.к.Хаджи Димитър / ж.к.Бъкстон
- Status: Извън линия
Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?
... искаш да ме отчаяш?DigiPro написа: На служебният Fusion - акумулатор на 6-я месец и стъкло на шофьорското огледало поради неработещ нагревател към края на втората година. Естествено и двете безплатно по гаранция.

Аз на Fusion-а нищо, на Фиестата, която я имам от 5 години и сега е на почти 15 години съм сменяла - радиатор, ауспух, задни амортисьори, разни тампони, и май това е

Последна промяна от Dani_Barabani на 01 фев 2011, 17:46, променено общо 1 път.



- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?
Случват се и фабрични дефекти, които до втората година се проявяват и отстраняват безплатно. След това живот и здраве само се налива гориво и се сменят консумативи.Dani_Barabani написа:... искаш да ме отчаяш?DigiPro написа: На служебният Fusion - акумулатор на 6-я месец и стъкло на шофьорското огледало поради неработещ нагревател към края на втората година. Естествено и двете безплатно по гаранция.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?
Е това са си почти, консумативи, общо взето , една нова кола поне 5 до 7 год. само се кара, и колкото повече толкова по добре .DigiPro написа:На служебният Fusion - акумулатор на 6-я месец и стъкло на шофьорското огледало поради неработещ нагревател към края на втората година. Естествено и двете безплатно по гаранция.ЯЛТА написа:Айде да пишеме, какво сме ремонтирали, по ФОРДОВЕТЕ си когато си ги купиме нови, какво ще кажете ?
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- G_o_c_e_v
- потребител
- Мнения: 308
- Регистриран: 03 авг 2009, 23:04
- Модел на автомобила: C-max 2.0 TDCi 136 к.с. Бордо
- Status: Извън линия
Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?
Феродов, притискателен и лагер цилиндър -440лв
задни амортесьори - 180лв
предни, задни накладки, като сега пак ще се сменят задните ...
Аве общо взето всичкото е от километрите, не толкова от марката. По груби сметки е към 270 000км
Това за Фокус 1.8 TDdi 2000г.
задни амортесьори - 180лв
предни, задни накладки, като сега пак ще се сменят задните ...
Аве общо взето всичкото е от километрите, не толкова от марката. По груби сметки е към 270 000км
Това за Фокус 1.8 TDdi 2000г.
-
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 29 дек 2010, 21:30
- Модел на автомобила: FORD Mondeo 16V 90к.с. бензин
- Status: Извън линия
Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?
Ми всъщност май за 5 години и половина не е толкоз много. На мондео 1996 година, купено през 2005:
-най-големия проблем беше като замина хидравликата на волана, рейка и помпа, сложих втора употреба и общо излезе 500лв с труда, иначе в МП само рейката и помпата струваха 3 бона нови;
-радиатора смених, май към 140лв излезе,
-гърнетата - всичките, към 110лв, ест. не са оригинални, ама са нови сега;
-миналата година съединителя, частите 500лв+труда 200, общо 700;
-биелетка отпред вляво и датчик още когато го купих, биелетката я сменях 2 пъти и много интересно че втория път сложих турска за 20лв и от 2005 година досега не е мръднала още,
-един носач и веднъж накладки,
-веднъж ангренажен ремък, ама то това не е ремонт, ами си е обслужване, както и накладките де;
-а, щях да забравя, и ламбда - сондата смених, 300лв, защото играеха оборотите на празен ход. Така и не разбрах дали трябваше да я сменям, защото след това продължиха да играят, макар и по-малко, а после изведнъж от само себе си се оправиха от 2 години насам не играят.
Въобще това мондео, не го знам как, някак си само се оправя с времето и откакто одъртя съвсем, вече нищо не му се чупи, от 2 години насам нищо не съм бутвал по него. Каквото си е счупено, така си и остана и повече нищо не се чупи. Т.е. климатикът никога не е работил, пробито е на 100 места, откъдето изтича фреон, хич не съм и почвал да го правя, защото всички майстори на климатици казаха, че нямало смисъл да се наливат пари в тая кола, халогенките никога не са работили, явно е била удряна отпред и след това били хванати с нитове и не можело да се направят, а също и часовникът не работи и една-две крушки на таблото не светят, та когато е тъмно не се вижда колко гориво е останало и тази част на спидометъра, дето е между 160 и 220
С такава скорост и без това не карам, та много важно
И пръскалката, пред шофьора точно, 10 пъти я правих уж, и все не работи, пръска много слабо и водата изобщо не стига до стъклото, а от другата страна, която е до водача, си пръска много добре. Накрая всичките тия работи дето не работят, ги оставих така.
Нищо не е пипано по ходовата част, дори за мое учудване амортисьори не съм сменял и не се обаждат, а като за 14 и кусур годишна кола май би трябвало да съм доволен, вече от 2 години абсолютно нищо не съм правил по нея. По двигателя никога нищо не е пипано. Само предното стъкло се спука, така и не разбрах от какво, пукнатината доста се увеличи и май трябва да се смени. Знае ли някой откъде може да се намери предно стъкло за мондео и колко ще струва?
-най-големия проблем беше като замина хидравликата на волана, рейка и помпа, сложих втора употреба и общо излезе 500лв с труда, иначе в МП само рейката и помпата струваха 3 бона нови;
-радиатора смених, май към 140лв излезе,
-гърнетата - всичките, към 110лв, ест. не са оригинални, ама са нови сега;
-миналата година съединителя, частите 500лв+труда 200, общо 700;
-биелетка отпред вляво и датчик още когато го купих, биелетката я сменях 2 пъти и много интересно че втория път сложих турска за 20лв и от 2005 година досега не е мръднала още,
-един носач и веднъж накладки,
-веднъж ангренажен ремък, ама то това не е ремонт, ами си е обслужване, както и накладките де;
-а, щях да забравя, и ламбда - сондата смених, 300лв, защото играеха оборотите на празен ход. Така и не разбрах дали трябваше да я сменям, защото след това продължиха да играят, макар и по-малко, а после изведнъж от само себе си се оправиха от 2 години насам не играят.
Въобще това мондео, не го знам как, някак си само се оправя с времето и откакто одъртя съвсем, вече нищо не му се чупи, от 2 години насам нищо не съм бутвал по него. Каквото си е счупено, така си и остана и повече нищо не се чупи. Т.е. климатикът никога не е работил, пробито е на 100 места, откъдето изтича фреон, хич не съм и почвал да го правя, защото всички майстори на климатици казаха, че нямало смисъл да се наливат пари в тая кола, халогенките никога не са работили, явно е била удряна отпред и след това били хванати с нитове и не можело да се направят, а също и часовникът не работи и една-две крушки на таблото не светят, та когато е тъмно не се вижда колко гориво е останало и тази част на спидометъра, дето е между 160 и 220


Нищо не е пипано по ходовата част, дори за мое учудване амортисьори не съм сменял и не се обаждат, а като за 14 и кусур годишна кола май би трябвало да съм доволен, вече от 2 години абсолютно нищо не съм правил по нея. По двигателя никога нищо не е пипано. Само предното стъкло се спука, така и не разбрах от какво, пукнатината доста се увеличи и май трябва да се смени. Знае ли някой откъде може да се намери предно стъкло за мондео и колко ще струва?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта