Турбото на 1,8TD, модел и спецификаций
- Overclock
- потребител
- Мнения: 358
- Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Турбото на 1,8TD, модел и спецификаций
Имате ли представа какъв е модела на турбокомпресора на дизеловите двигатели и кой е производителя.Някъде по руските сайтове имаше доста пълна информация, но нещо не я намирам.
- Overclock
- потребител
- Мнения: 358
- Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Исках да си ремонтирам турбото, но се оказа, че май няма смисъл.Турбото си е наред, не свири, вдига си 0,8bar налягане, а маслото което ми вкарва в двигателя не е от смазването на турбината както си мислех, а от маркуча които идва от капака на клапаните (за извеждане на подкартерните газове).Та въпросния маркуч се включва точно преди турбото в резултат на което турбината вкарва въздух + масло в двигателя и вече два пъти се самозапалва.Водачите на клапаните са придобили елипсовидна форма, а най-вероятно и сегментите са за смяна.В събота я вкарвам в бокса, че взе да ме дразни това положение.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Теоритично може, дори вече са относително разпространени и фланците, но това няма да ти реши всички проблеми, а напротив ще се открият доста нови: 1.желателно е да се помисли за допълнително охлаждане на маслото /маслн радиатор/; 2.за помисли за нов интеркулър; 3.ако е бенз. трябва да се пренастрои инжекциона и ъгъла на предварение, а ако е дизел да се пренастрои ГНП, а може да се наложи и нови дюзи с по-голям дебит /въобще добре е да се направи и един чип тунинг/; 4.нов воден радиатор с висококапацитетен ел. кулър; 5.различните тръбопроводи да с подменят с подсилени.
Самата подмяна на турбината с по-високо капацитетна не може да направи чудо, а дори може да влоши положението, защото двигателя като цяло е настроен да работи със сток турбината.
лл. това като цяло си е скъпо и сложно за изпълнение удовоствие, но с оглед на развитието на индустрията в тази насока може да се постигнат доста високи показатели!
Самата подмяна на турбината с по-високо капацитетна не може да направи чудо, а дори може да влоши положението, защото двигателя като цяло е настроен да работи със сток турбината.
лл. това като цяло си е скъпо и сложно за изпълнение удовоствие, но с оглед на развитието на индустрията в тази насока може да се постигнат доста високи показатели!
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 11 дек 2004, 22:37
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 TDI '97, комби
- Местоположение: Варна <-> София
- Status: Извън линия
Колеги, от изхода на турбото( входа на интеркулера) излиза едно маркуче(тръбичка) което стига до помпата(Лукас) от предната страна. Имате ли идея за какво служи, защото при мене (Ескорт 1.8 ТД, 97г) маркучето се е скъсало и когато работи колата откъм помпата капе нафта. В момента съм ги затапил от двете страни, и двигателя секаш работи без проблеми.
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
Не съм специалист ама мисля че това е за "турбокомпенсатора" на помпата - според налягането на турбото помпата да си регулира дебита на нафтата ...4o4o написа:Колеги, от изхода на турбото( входа на интеркулера) излиза едно маркуче(тръбичка) което стига до помпата(Лукас) от предната страна. Имате ли идея за какво служи, защото при мене (Ескорт 1.8 ТД, 97г) маркучето се е скъсало и когато работи колата откъм помпата капе нафта. В момента съм ги затапил от двете страни, и двигателя секаш работи без проблеми.
При пробит мъркуч - би трябвало изобщо да нямаш турбо (щото няма налягане на въздуха) ...
при сегашното ти положение (затапени краища) ... ще има налягане, но пък помпата няма да пуска повече нафта ... и ефекта от турбото ще е минимален: много кислород, малко нафта == почти атмосферен дизел (но никога няма да пуши

-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
със сигурност имаш проблем!4o4o написа:притеснява ме това че има нафта е този маркуч. ако е това за което казваш( и аз имам някакви такива подозрения) не би ли трябвало по маркуча да се подава въздух към помпата.
Или имам проблем в самата помпа- я мембрана се с спукала, я някое уплътнрние пропуска?
в мъркуча трябва да има само въздух (с налягането на турбото) ... предполагам че у-ва (пневматично) някакъв клапан в помпата който при теб не е наред!
намери си свестен майстор за диагностика
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 12 фев 2008, 18:15
- Модел на автомобила: форд мондео 1,8д
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
имам същия проблемOverclock написа:Исках да си ремонтирам турбото, но се оказа, че май няма смисъл.Турбото си е наред, не свири, вдига си 0,8bar налягане, а маслото което ми вкарва в двигателя не е от смазването на турбината както си мислех, а от маркуча които идва от капака на клапаните (за извеждане на подкартерните газове).Та въпросния маркуч се включва точно преди турбото в резултат на което турбината вкарва въздух + масло в двигателя и вече два пъти се самозапалва.Водачите на клапаните са придобили елипсовидна форма, а най-вероятно и сегментите са за смяна.В събота я вкарвам в бокса, че взе да ме дразни това положение.
-
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 22 госта