Правилно ли е мястото на плочката?
- toshako
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 27 ное 2006, 21:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX MK3 1.4 CVH, 1989г. карбуратор, LPG, JetSpark
1998 Volvo V40 2.0T B4204T 118kW, ГИ Landi Renzo - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Правилно ли е мястото на плочката?
Здравейте, каня се скоро да си сложа газово на моята Фиеста'89 CLX МК3, 1.4 , карбуратор Weber, механична бенз.помпа, та събирам информация от мненията тук във форума и се чудя дали да си избера външна бутилка-на мястото на резервната гума, или вътрешна, като ужасно много се нуждая от мястото в багажника.
Чудя се има ли опасност ако се монтира външна бутилка, в смисъл че се страхувам от камъчета, неволни удари, вибрации и други. Ще съм Ви признателен ако споделите мненията си относно този въпрос, все пак Вие имате повече опит с кормуването на газ и проблемите около него. И още нещо - приятели ми казаха, че в моя случай е по-добре да се пробие карбуратора, отколкото да се поставя плочка, защото се увеличава пътя на горивото до тръбите. Вие как мислите?
Тъй като съм от Бургас разбрах че Станимир в Лазур поставял най-добре такива уредби. Ако пък някой има впечатления за него , нека пише, каквито и да са те. Вече съм се решил да преминавам на газ, тъй че предпочитам монтажа да ми е по-скъп и качествен и с гаранция, отколкото да избера евтиното и бързо поставяне. То.... и при тези цени на бензина си е обир, пък и с моя разход на бензин! Това лято си сменях уплътненията и жегльорите (не знам дали се пише с "и" или с "е"), купих си и ремонтен комплект за моя карбуратор. И ми гори извънградско 5.8 -6.1 (точно) с клекнала от багаж кола и 90км./ч средна скорост и 12-14 градско (грубо).
Чудя се има ли опасност ако се монтира външна бутилка, в смисъл че се страхувам от камъчета, неволни удари, вибрации и други. Ще съм Ви признателен ако споделите мненията си относно този въпрос, все пак Вие имате повече опит с кормуването на газ и проблемите около него. И още нещо - приятели ми казаха, че в моя случай е по-добре да се пробие карбуратора, отколкото да се поставя плочка, защото се увеличава пътя на горивото до тръбите. Вие как мислите?
Тъй като съм от Бургас разбрах че Станимир в Лазур поставял най-добре такива уредби. Ако пък някой има впечатления за него , нека пише, каквито и да са те. Вече съм се решил да преминавам на газ, тъй че предпочитам монтажа да ми е по-скъп и качествен и с гаранция, отколкото да избера евтиното и бързо поставяне. То.... и при тези цени на бензина си е обир, пък и с моя разход на бензин! Това лято си сменях уплътненията и жегльорите (не знам дали се пише с "и" или с "е"), купих си и ремонтен комплект за моя карбуратор. И ми гори извънградско 5.8 -6.1 (точно) с клекнала от багаж кола и 90км./ч средна скорост и 12-14 градско (грубо).
Последна промяна от toshako на 16 фев 2010, 21:54, променено общо 3 пъти.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за бутилка на АГУ, и не само...
Идеята за външна бутилка от гледна точка на повече багажник може да е добра (и не нова), но повярвай ми - не е препоръчителна! Същото бих те посъветвал и за дупченето на карба. В края на краищата колата си е твоя и си реши!
- toshako
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 27 ное 2006, 21:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX MK3 1.4 CVH, 1989г. карбуратор, LPG, JetSpark
1998 Volvo V40 2.0T B4204T 118kW, ГИ Landi Renzo - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за бутилка на АГУ - решен
Здравейте пак! От днес и аз съм в играта! Сложих си и аз газово - 30л. (около) бутилка, изпарител Ланди ЕС04 с плочка на карбуратора. Удеално ми го монтираха в Лазур (Бургас) и за половиния час проби почти не намирам разлика с вървенето на бензин. Но още е рано да се каже. >:D<:
- toshako
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 27 ное 2006, 21:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX MK3 1.4 CVH, 1989г. карбуратор, LPG, JetSpark
1998 Volvo V40 2.0T B4204T 118kW, ГИ Landi Renzo - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Правилно ли е мястото на плочката?
Здравейте, имам един въпрос. От няколко седмици карам на газ и дори и в големите студове нямах проблеми с паленето на газ. Обаче забелязах че разхода е около 17/100 градско, ама с подгряването сутринта докато изрина снега. Знам че може би е нормално за зимно време, но от любопитство отворих капака на филтъра да видя как е монтирана плочката.
Та Ви питам - правилна ли според Вас тази плочка и добре ли е поставена. Нарочно я повдигнах за да се види че долу не е идеално гладко, и тя не прилепва плътно към карба. Проблем ли е че въздух си прониква и отдолу на плочката. Мисля си че би трябвало да се постави под клапата на смукача, така си мисля аз де, макар че плочката е малко издялана от някаква сплав...и също си мисля че все пак трябваше да си пробия карба и газта да постъпва под клапата, точно преди стеснението на камерата за по-добро смесване (доста изчетох в този форум, направо се обърках от разностранните мнения
). А според мен е невъзможно да се сложи плочка по средата на карба, тъй като там е поплавъковата камера, а за най-отдолу да не говорим. В този сайт http://www.autogasitalia.it/db/prodotto ... eng&id=365 кита е с горна плочка. Все си мисля, че навлизащия отвсякъде въздух може да пречи на доброто смесване, може и да греша. А иначе като динамика колата е леко спъната, но аз съм доволен от вървенето, не че я ръчкам. Даже по-добре се държи, отколкото на бензин, но все пак искам да оползотворя газта и да подобря смесването, ако е възможно това от мен с Вашите мнения и съвети (майсторите са се постарали, но аз се стрeмя към съвършенство
)


Та Ви питам - правилна ли според Вас тази плочка и добре ли е поставена. Нарочно я повдигнах за да се види че долу не е идеално гладко, и тя не прилепва плътно към карба. Проблем ли е че въздух си прониква и отдолу на плочката. Мисля си че би трябвало да се постави под клапата на смукача, така си мисля аз де, макар че плочката е малко издялана от някаква сплав...и също си мисля че все пак трябваше да си пробия карба и газта да постъпва под клапата, точно преди стеснението на камерата за по-добро смесване (доста изчетох в този форум, направо се обърках от разностранните мнения




- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Правилно ли е мястото на плочката?
Ако наистина караш от няколко седмици и си сложил нов изпарител, то значи затова ти гори толкова и е спъната колата. Трябва ти центровка. Иначе смесителя там се слага, другия вариант е с дупчене на самия карбуратор, но мисля, че в повечето случай е неудачно.
Това, че е гладко под плочката- няма какво да се уплътнява там.
А как да разберем това, че хем е спъната колата, хем е по-добре, отколкото на бензин!!??
Това, че е гладко под плочката- няма какво да се уплътнява там.
А как да разберем това, че хем е спъната колата, хем е по-добре, отколкото на бензин!!??


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Правилно ли е мястото на плочката?
Плочката е от ЦАМ.Внимателно с нея -хубав материал за отливки,ама механичните му свойства са ужасни.Чупи се лесно.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- toshako
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 27 ное 2006, 21:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX MK3 1.4 CVH, 1989г. карбуратор, LPG, JetSpark
1998 Volvo V40 2.0T B4204T 118kW, ГИ Landi Renzo - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Правилно ли е мястото на плочката?
Че колата е спъната малко - бива, ама поне на газ дори и студена не ми забива муцуна и не се замисля като й натисна педала, както го прави когато съм на бензин. Това ми харесва у нея.
А колкото до разхода ще поизчакам да се разработи изпарителя та тогава ще изчислявам За центровка на изпарителя ли говориш madboy ? Предполагам става въпрос за въртене на врътката на изпарителя за количество смес на празен ход, тъй като друга врътка няма
.
За материала на плочката - наистина е много крехък, защото изглежда, че при монтажа е било напукано едното ухо, а аз го дочупих. Мисля да го лепна с лепилото на Бисон за метал.
Благодара за отговорите. Поздрави.


За материала на плочката - наистина е много крехък, защото изглежда, че при монтажа е било напукано едното ухо, а аз го дочупих. Мисля да го лепна с лепилото на Бисон за метал.
Благодара за отговорите. Поздрави.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Правилно ли е мястото на плочката?
На маркуча, който излиза от изпарителя няма ли тройник, с две врътки с пружинки на тях?
На много места в нета, вкл. и в този форум е описано как се настройва изпарителя.
Мисля, че тук е обяснено разбираемо: http://vwbulgaria.com/forum/index.php?showtopic=177" onclick="window.open(this.href);return false;
и тук: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... B7#p196568" onclick="window.open(this.href);return false;
Настройката се прави на напълно загрят двигател!
На много места в нета, вкл. и в този форум е описано как се настройва изпарителя.
Мисля, че тук е обяснено разбираемо: http://vwbulgaria.com/forum/index.php?showtopic=177" onclick="window.open(this.href);return false;
и тук: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... B7#p196568" onclick="window.open(this.href);return false;
Настройката се прави на напълно загрят двигател!

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- toshako
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 27 ное 2006, 21:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX MK3 1.4 CVH, 1989г. карбуратор, LPG, JetSpark
1998 Volvo V40 2.0T B4204T 118kW, ГИ Landi Renzo - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Правилно ли е мястото на плочката?
ЗДрасти, на маркуча има тройник, но с обща една врътка, направи ми впечатление че от изпарителя маркучите са малко дълги - изпарителя е монтиран отляво на двиг. и тези маркучи го обикалят и влизат отдясно в карба. Иначе благодаря за линковете. Регулирах си го на загрял двигател и засега е добре, само че сутрин като паля трябва да повърти малко повече, не знам защо, но си мисля че е от плочката. Затова тия дни ровя нета и форума да видя как и къде се пробива карба, защото само така си мисля че ще се оправят нещата. Поздрави.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Правилно ли е мястото на плочката?
На газ или на бензин палиш?

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- toshako
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 27 ное 2006, 21:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX MK3 1.4 CVH, 1989г. карбуратор, LPG, JetSpark
1998 Volvo V40 2.0T B4204T 118kW, ГИ Landi Renzo - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Правилно ли е мястото на плочката?
На газ, дори и когато е много студено. Засега си търся резервен карбуратор, та да си разпробия моя.madboy написа:На газ или на бензин палиш?
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Правилно ли е мястото на плочката?
На бензин пали ли добре? Най-добре е да се пали на бензин, а когато позагрее двигателя да прехвърляш на газ. За да палиш ти трябва центровка на запалването, но пък ще се влоши на бензин.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- toshako
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 27 ное 2006, 21:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX MK3 1.4 CVH, 1989г. карбуратор, LPG, JetSpark
1998 Volvo V40 2.0T B4204T 118kW, ГИ Landi Renzo - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Правилно ли е мястото на плочката?
Именно, скоро е правена центровка на паленето на бензин, преди да се сдобия с газовото, нова капачка на делкото, нов палец, кабели на свещи.... И аз така си мисля че все пак ще се наложи центровка и на газ, но тенденцията ми е да карам предимно на газ, поради екологични причини (да бе, дааа).
Започнах да го мразя тоя бензин.

- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Правилно ли е мястото на плочката?
При мен имаше много осезаема разлика когато натоваря колата,заради което и махнах газовото.На празна кола нямаше разлика газ/бензин.С 250-300 кг в багажника обаче разликата беше от земята до небето между двете горива.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 02 дек 2008, 13:43
- Модел на автомобила: fiesta 1.4CVH 1992 Fusion 1.4 Duratec 16V 2002
- Местоположение: Добрич
- Status: Извън линия
Re: Правилно ли е мястото на плочката?
Здравеи колега разглеждах форума и попаднах на твоето запитване .Малко късно се включвам може проблема да сиго от странил но всепак ще драсна и аз някои ред дано е от полза.Имам Фиеста 1.4 със същтия карбуратор при мен плочката е монтирана със специална пласмасова кръгла гарнитура. Самата плочка е кръгла и с тази гарнитура ляга плътно отгоре на карборатора.Плочката пак е с два отвора но самото захранване с газ е с една тръбичка . Пласмасовия вентил за корекцията на газта не е като твоя у образен а при мен е те образен и до плочката отива един захранващ маркуч.Тавата на въздушния филтър ляга на пласмасовия оплатняващ пръстен плътно и не засмуква въздух от никъде това много мажно за правилната работа на двигателя.Досега с този смесител нямам никакви проблеми нито зимата нито лятото колата върви почти еднакво на газ и на бензин.При твоя случаи монтажа на смесителната плочка не е от наи блестящите изпълниния .Плочката трябва да ляга плътно на карбуратора задаможе въздушния поток добре да обтича през дроселната клапа и да се смесва с гзта. Забелязах на снимката която си качил ,че левия маркуч приминава през отвора на датчика за топлия въздух а него гоняма на мястото това не е добре.
- toshako
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 27 ное 2006, 21:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX MK3 1.4 CVH, 1989г. карбуратор, LPG, JetSpark
1998 Volvo V40 2.0T B4204T 118kW, ГИ Landi Renzo - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Правилно ли е мястото на плочката?
Здрасти колега, твоята плочка изглежда е по-културно монтирана спрямо моята
и изглежда от единия маркуч се хранят и двете камери. Впоследствие намерих от колега във форума друга плочка от по-здрав материал и резервен карбуратор, който още не съм разпробил, поради това че вече съм с друга кола
. Както и да е, другата плочка ляга върху карбуратора добре, но височината й е същата като старата и горната й част леко опира в капака на възд.филтър, което според мен затруднява навлизането на възд.поток в камерите на карбуратора. Въпреки това работи добре, като се има предвид че монтирах JetSpark, което пък допринася за по-доброто изгаряне на газта. Вероятно твоята плочке е и по-тънка от тази на снимките.
А аз малко съм объркан за този датчик за топъл въздух. На кутията на възд.филтър никога не е имало такова чудо, просто майстора е разпробил най-удобните за случая дупки.
Поздрави.


А аз малко съм объркан за този датчик за топъл въздух. На кутията на възд.филтър никога не е имало такова чудо, просто майстора е разпробил най-удобните за случая дупки.
Поздрави.
-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 02 дек 2008, 13:43
- Модел на автомобила: fiesta 1.4CVH 1992 Fusion 1.4 Duratec 16V 2002
- Местоположение: Добрич
- Status: Извън линия
Re: Правилно ли е мястото на плочката?
Здравей колега в погорните снимки които си изпратил единия маркуч преминава през един квадратен профил на корпуса на въздушния филтър.Точно там се намира датчика за топлия въздух.Тои прилича малко на запалителна свещ куплунга които е включен към него е с два кабела.Ако си взел колата от ръка има вероятност да е бил махнат от някои " маистор ". 

- toshako
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 27 ное 2006, 21:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX MK3 1.4 CVH, 1989г. карбуратор, LPG, JetSpark
1998 Volvo V40 2.0T B4204T 118kW, ГИ Landi Renzo - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Правилно ли е мястото на плочката?
Здрасти, изглежда при мен този датчик никога не го е имало, защото в този квадрат не е имало дупка и е пробивано допълнително. Кутията на филтъра си беше "девствена" преди газовото, това е сигурно, пък и тоя карбуратор едва ли има такъв датчик. Поздрави.
-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 02 дек 2008, 13:43
- Модел на автомобила: fiesta 1.4CVH 1992 Fusion 1.4 Duratec 16V 2002
- Местоположение: Добрич
- Status: Извън линия
Re: Правилно ли е мястото на плочката?
Привет , можеби е по добре ,че гонямаш този датчик едно главоболие по малко.
Аз съм със същия карборатор но датчика не деиства пряко на карборатора а на електронното управление,а то съотвитно корегира подаването на искрата при студен и топъл двигател.

- toshako
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 27 ное 2006, 21:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX MK3 1.4 CVH, 1989г. карбуратор, LPG, JetSpark
1998 Volvo V40 2.0T B4204T 118kW, ГИ Landi Renzo - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Правилно ли е мястото на плочката?

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 203 госта