focus 1.6 ?

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
gogonk
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 13 май 2006, 01:59
Модел на автомобила: fiesta86
Status: Извън линия

focus 1.6 ?

Мнение от gogonk » 13 май 2006, 02:04

Здравейте колеги по форд,
Мисля евентуално да заменя старата си фиеста с форд фокус. В крайна сметка да разбирам ли, че двигателя zetec 1.6 става за газова уредба. За 1.8 и 2.0 става ясно че им прогарят клапаните. А за 1.6 ?

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 13 май 2006, 16:04

Мисля, че проблема с клапаните е при всичките двигатели, особено след 1997.....

Потребителски аватар
greek
потребител
потребител
Мнения: 267
Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от greek » 13 май 2006, 18:18

това го бях качил някаде ама ето хвърли едно око
Прикачени файлове
Vehicle%20Conversion%20Cautionary%20Notices.pdf
(21.98 KБ) Свален 440 пъти

gogonk
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 13 май 2006, 01:59
Модел на автомобила: fiesta86
Status: Извън линия

Яснооооо

Мнение от gogonk » 14 май 2006, 11:00

Благодаря колеги, май работите отиват към дизел. Много лошо ограничение на избора, язък защото фокуса е първия модел на форд който е без забележки.

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 29 май 2006, 21:40

Има Фокус физел.Перфектен и икономичен е.Погледни в раздел моята кола и ще се увериш.Успех с избора.
*00133*

fordfen
потребител
потребител
Мнения: 114
Регистриран: 26 май 2006, 10:39
Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDDI 90ph 2001g.
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Мнение от fordfen » 30 май 2006, 23:04

Колеги сигурно имате право,не знам.Аз карам вече 25х. км. на газ и нямам никакви проблеми от газта.Е,само гърненцата...

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 31 май 2006, 09:23

fordfen написа:Колеги сигурно имате право,не знам.Аз карам вече 25х. км. на газ и нямам никакви проблеми от газта.Е,само гърненцата...
Ти пък въобще не влизаш нито в категорията ФОКУС, нито в ДВГ след 1997г.
Моля те - първо чети въпросите, а после пиши отговори :idea:

:twisted:

fordfen
потребител
потребител
Мнения: 114
Регистриран: 26 май 2006, 10:39
Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDDI 90ph 2001g.
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Мнение от fordfen » 31 май 2006, 23:10

Май ставаше дума за Zetec 1.6 ? Хайде няма значение......

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 31 май 2006, 23:39

fordfen написа:Май ставаше дума за Zetec 1.6 ? Хайде няма значение......
Да за Zetec става дума но ние сме със Zetec II а Фокуса е със Zetec III

nino217041
потребител
потребител
Мнения: 132
Регистриран: 21 май 2006, 22:55
Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1998 kombi s gas injection
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от nino217041 » 04 юни 2006, 21:54

ако се сложи газов инжекцион за 1,6 16 1998 година няма ли да стане?

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 04 юни 2006, 21:57

nino217041 написа:ако се сложи газов инжекцион за 1,6 16 1998 година няма ли да стане?
Казват че неможе понеже клапаните на по новите двигатели като твоя са от друг материал който не издържа на високата температура на горене на газта (на бензина е по ниска).От това прегарят клапаните. Може би ако се сменят самите клапани, но дали става това незнам.

nino217041
потребител
потребител
Мнения: 132
Регистриран: 21 май 2006, 22:55
Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1998 kombi s gas injection
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от nino217041 » 16 юни 2006, 21:00

Двигателя на външен вид е като на по старите ескорти,с хидравлични повдигачи е,а на фокуса е с пулове,няма пласмасов капак а фокуса има .ангренаба е с три ролки а на фокуса е с една.къде може да се намери повече информация по темата?

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 16 юни 2006, 21:10


nino217041
потребител
потребител
Мнения: 132
Регистриран: 21 май 2006, 22:55
Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1998 kombi s gas injection
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от nino217041 » 03 май 2007, 22:50

DigiPro написа:
nino217041 написа:ако се сложи газов инжекцион за 1,6 16 1998 година няма ли да стане?
Казват че неможе понеже клапаните на по новите двигатели като твоя са от друг материал който не издържа на високата температура на горене на газта (на бензина е по ниска).От това прегарят клапаните. Може би ако се сменят самите клапани, но дали става това незнам.
това само за ескортите ли се отнася,а за мондео след 98г. той е с пластмасови колектори 1,6 16v?

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 04 май 2007, 09:18

Лошото в цялата работа е, че няма пълна информация за проблема. Газаджиите (и те едни пишман майстори ) казват, че прегарят клапаните. А дали е така?... За себе си не мога да намеря смислен отговор. Имам връзки с много добри сервизи, но те не се занимават с Форд и не могат да кажат нищо по въпроса. Моята идея е да сменям мондьо пак с такъв и да му сложа метан.
Това, което съм открил до момента е, че за някои от новите двигате се предлагат всумактелни клапани за LPG (на който му се рови в Microcat ще ги види), което за мен означава, че от Форд имат решение на проблема. За мен основния проблем е следния - ако изгарят клапаните при работа на LPG, защо се предлагат оригинални всумактелни клапани предназначени за LPG, а не изпускателни. Близко до ума е, че изпускателните са много по-натоварени термично от колкото всумактелните.
Такива работи...

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 04 май 2007, 11:31

Да, така е! Еднозначен отговор няма - мнения, колкото щеш! По тази причина очакваме да мине известно време, за да знаем със сигурност има ли оплаквания или последствия от монтиране на АГУ на нови фордове - няколко клубари си сложиха (модели 1999 и нагоре). Та като покарат - ще си имаме и опит по темата. Поне аз доколкото съм запознат - засега не са възникнали сериозни проблеми....
П.П. Има коли с обикновено АГУ, с емулатор, с ламбда контрол и газови инжекциони....

Потребителски аватар
S@sel@
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
Местоположение: deep in Colorado mountains
Status: Извън линия

Мнение от S@sel@ » 05 май 2007, 13:20

В МП имат следната обява

http://www.motopfohe.bg/PfoeAutoML/phpC ... Benzin/Gaz" onclick="window.open(this.href);return false;

Колата лично съм я гледал! Притежание е на един от дилърите на МП и е с най- обикновенна газова! Дори не е и газов инжекцион! Ако не ме лъже паметта нямаше и ламбда контрол система!!!!! Е това мисля, че отговаря на твоя въпрос.

До голяма степен всичко зависи от монтажа.

Аз съм с газов инжекцион, изминати 5000 км от мотажа. За сега работи. Тествах го- 190 на газ няма проблеми, ама не ми устиска за повече- с тия слухове за гърмежи и изгаряния...

Разход на извънградско
120- 130- 140 + климатик (често пускане) 9/100
180- 190 + клима 15/100
80- 100 + клима (рядко пускане) 7.5/100
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 07 май 2007, 11:17

По работа бях на една метанстанция, и докато бях там видях един фокус и една фиеста 2005 - 2006 да зареждат, и двете бяха таксита. Но докато отида да ги разпитам и те изчезнаха.

Потребителски аватар
tisho_tbk
потребител
потребител
Мнения: 327
Регистриран: 25 фев 2007, 18:07
Модел на автомобила: Mondeo'2009 2L TDCI 103kw
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от tisho_tbk » 08 фев 2008, 01:41

S@sel@ написа:В МП имат следната обява

http://www.motopfohe.bg/PfoeAutoML/phpC ... Benzin/Gaz" onclick="window.open(this.href);return false;

Колата лично съм я гледал! Притежание е на един от дилърите на МП и е с най- обикновенна газова! Дори не е и газов инжекцион! Ако не ме лъже паметта нямаше и ламбда контрол система!!!!! Е това мисля, че отговаря на твоя въпрос.

До голяма степен всичко зависи от монтажа.

Аз съм с газов инжекцион, изминати 5000 км от мотажа. За сега работи. Тествах го- 190 на газ няма проблеми, ама не ми устиска за повече- с тия слухове за гърмежи и изгаряния...

Разход на извънградско
120- 130- 140 + климатик (често пускане) 9/100
180- 190 + клима 15/100
80- 100 + клима (рядко пускане) 7.5/100
ясно е, че темата е стара.....

Какво е положението с газовата? има ли изгорели гумички на клапани , абе изобщо някакви проблеми?

yorgo
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 31 яну 2008, 21:48
Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6i 16W ZETEC SE -2003
Местоположение: SEVLIEVO
Status: Извън линия

Мнение от yorgo » 08 фев 2008, 19:52

Вече 54000км. на метан.Никакъв проблем

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 185 госта