focus 1.6 ?
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 13 май 2006, 01:59
- Модел на автомобила: fiesta86
- Status: Извън линия
focus 1.6 ?
Здравейте колеги по форд,
Мисля евентуално да заменя старата си фиеста с форд фокус. В крайна сметка да разбирам ли, че двигателя zetec 1.6 става за газова уредба. За 1.8 и 2.0 става ясно че им прогарят клапаните. А за 1.6 ?
Мисля евентуално да заменя старата си фиеста с форд фокус. В крайна сметка да разбирам ли, че двигателя zetec 1.6 става за газова уредба. За 1.8 и 2.0 става ясно че им прогарят клапаните. А за 1.6 ?
- greek
- потребител
- Мнения: 267
- Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
- Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
това го бях качил някаде ама ето хвърли едно око
- Прикачени файлове
-
- Vehicle%20Conversion%20Cautionary%20Notices.pdf
- (21.98 KБ) Свален 440 пъти
-
- потребител
- Мнения: 132
- Регистриран: 21 май 2006, 22:55
- Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1998 kombi s gas injection
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Казват че неможе понеже клапаните на по новите двигатели като твоя са от друг материал който не издържа на високата температура на горене на газта (на бензина е по ниска).От това прегарят клапаните. Може би ако се сменят самите клапани, но дали става това незнам.nino217041 написа:ако се сложи газов инжекцион за 1,6 16 1998 година няма ли да стане?
-
- потребител
- Мнения: 132
- Регистриран: 21 май 2006, 22:55
- Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1998 kombi s gas injection
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 132
- Регистриран: 21 май 2006, 22:55
- Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1998 kombi s gas injection
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
това само за ескортите ли се отнася,а за мондео след 98г. той е с пластмасови колектори 1,6 16v?DigiPro написа:Казват че неможе понеже клапаните на по новите двигатели като твоя са от друг материал който не издържа на високата температура на горене на газта (на бензина е по ниска).От това прегарят клапаните. Може би ако се сменят самите клапани, но дали става това незнам.nino217041 написа:ако се сложи газов инжекцион за 1,6 16 1998 година няма ли да стане?
- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Лошото в цялата работа е, че няма пълна информация за проблема. Газаджиите (и те едни пишман майстори ) казват, че прегарят клапаните. А дали е така?... За себе си не мога да намеря смислен отговор. Имам връзки с много добри сервизи, но те не се занимават с Форд и не могат да кажат нищо по въпроса. Моята идея е да сменям мондьо пак с такъв и да му сложа метан.
Това, което съм открил до момента е, че за някои от новите двигате се предлагат всумактелни клапани за LPG (на който му се рови в Microcat ще ги види), което за мен означава, че от Форд имат решение на проблема. За мен основния проблем е следния - ако изгарят клапаните при работа на LPG, защо се предлагат оригинални всумактелни клапани предназначени за LPG, а не изпускателни. Близко до ума е, че изпускателните са много по-натоварени термично от колкото всумактелните.
Такива работи...
Това, което съм открил до момента е, че за някои от новите двигате се предлагат всумактелни клапани за LPG (на който му се рови в Microcat ще ги види), което за мен означава, че от Форд имат решение на проблема. За мен основния проблем е следния - ако изгарят клапаните при работа на LPG, защо се предлагат оригинални всумактелни клапани предназначени за LPG, а не изпускателни. Близко до ума е, че изпускателните са много по-натоварени термично от колкото всумактелните.
Такива работи...
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Да, така е! Еднозначен отговор няма - мнения, колкото щеш! По тази причина очакваме да мине известно време, за да знаем със сигурност има ли оплаквания или последствия от монтиране на АГУ на нови фордове - няколко клубари си сложиха (модели 1999 и нагоре). Та като покарат - ще си имаме и опит по темата. Поне аз доколкото съм запознат - засега не са възникнали сериозни проблеми....
П.П. Има коли с обикновено АГУ, с емулатор, с ламбда контрол и газови инжекциони....
П.П. Има коли с обикновено АГУ, с емулатор, с ламбда контрол и газови инжекциони....
- S@sel@
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
- Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
- Местоположение: deep in Colorado mountains
- Status: Извън линия
В МП имат следната обява
http://www.motopfohe.bg/PfoeAutoML/phpC ... Benzin/Gaz" onclick="window.open(this.href);return false;
Колата лично съм я гледал! Притежание е на един от дилърите на МП и е с най- обикновенна газова! Дори не е и газов инжекцион! Ако не ме лъже паметта нямаше и ламбда контрол система!!!!! Е това мисля, че отговаря на твоя въпрос.
До голяма степен всичко зависи от монтажа.
Аз съм с газов инжекцион, изминати 5000 км от мотажа. За сега работи. Тествах го- 190 на газ няма проблеми, ама не ми устиска за повече- с тия слухове за гърмежи и изгаряния...
Разход на извънградско
120- 130- 140 + климатик (често пускане) 9/100
180- 190 + клима 15/100
80- 100 + клима (рядко пускане) 7.5/100
http://www.motopfohe.bg/PfoeAutoML/phpC ... Benzin/Gaz" onclick="window.open(this.href);return false;
Колата лично съм я гледал! Притежание е на един от дилърите на МП и е с най- обикновенна газова! Дори не е и газов инжекцион! Ако не ме лъже паметта нямаше и ламбда контрол система!!!!! Е това мисля, че отговаря на твоя въпрос.
До голяма степен всичко зависи от монтажа.
Аз съм с газов инжекцион, изминати 5000 км от мотажа. За сега работи. Тествах го- 190 на газ няма проблеми, ама не ми устиска за повече- с тия слухове за гърмежи и изгаряния...
Разход на извънградско
120- 130- 140 + климатик (често пускане) 9/100
180- 190 + клима 15/100
80- 100 + клима (рядко пускане) 7.5/100
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!
- tisho_tbk
- потребител
- Мнения: 327
- Регистриран: 25 фев 2007, 18:07
- Модел на автомобила: Mondeo'2009 2L TDCI 103kw
- Контакти:
- Status: Извън линия
ясно е, че темата е стара.....S@sel@ написа:В МП имат следната обява
http://www.motopfohe.bg/PfoeAutoML/phpC ... Benzin/Gaz" onclick="window.open(this.href);return false;
Колата лично съм я гледал! Притежание е на един от дилърите на МП и е с най- обикновенна газова! Дори не е и газов инжекцион! Ако не ме лъже паметта нямаше и ламбда контрол система!!!!! Е това мисля, че отговаря на твоя въпрос.
До голяма степен всичко зависи от монтажа.
Аз съм с газов инжекцион, изминати 5000 км от мотажа. За сега работи. Тествах го- 190 на газ няма проблеми, ама не ми устиска за повече- с тия слухове за гърмежи и изгаряния...
Разход на извънградско
120- 130- 140 + климатик (често пускане) 9/100
180- 190 + клима 15/100
80- 100 + клима (рядко пускане) 7.5/100
Какво е положението с газовата? има ли изгорели гумички на клапани , абе изобщо някакви проблеми?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 185 госта