Помогнете ако можете, моля!
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 02 мар 2011, 18:51
- Модел на автомобила: ESCORT
- Status: Извън линия
Помогнете ако можете, моля!
Здравейте!!!
Имам форд ескорт 96г 16в 1,6 мотор. Наскоро ми се наложи да сменя двигателя(1,8 16в стана). Всичко е добре, но ми дава много много голям разход на гориво. Приблизително 16/100км бензин, това е много и то особено сега като горивото е 2,75
Ако някой може да ми даде съвет какво да направя, че да намяла разхода, ще съм благодарен !!!
Имам форд ескорт 96г 16в 1,6 мотор. Наскоро ми се наложи да сменя двигателя(1,8 16в стана). Всичко е добре, но ми дава много много голям разход на гориво. Приблизително 16/100км бензин, това е много и то особено сега като горивото е 2,75

- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Re: Помогнете ако можете, моля!
Иди на свястна диагностика, например 

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Помогнете ако можете, моля!
Ако си сложил 1.8 115 коня и му се радваш ще има да чакаш да падне разхода 
Моята по каталог й дават МАХ 10/100 градско(вероятно с клима), а лято без климатик съм я докарвал на 12/100
Зависи къде и как я караш.
Ако подгряваш т.е. работиш на място - този мото час се събира, но не го смяташ?!
Ако я караш студена и гасиш или я пържиш ще гори и 2та случая.
Докарвал съм я моята на под 8 градско с климатика.
Ако смяташ, че караш икономично с хубав бензин и са ти правилни сметките иди на диагностика.
Стискам палци да са печени и да си разбират от работата за да ти помогнат

Моята по каталог й дават МАХ 10/100 градско(вероятно с клима), а лято без климатик съм я докарвал на 12/100
Зависи къде и как я караш.
Ако подгряваш т.е. работиш на място - този мото час се събира, но не го смяташ?!
Ако я караш студена и гасиш или я пържиш ще гори и 2та случая.
Докарвал съм я моята на под 8 градско с климатика.
Ако смяташ, че караш икономично с хубав бензин и са ти правилни сметките иди на диагностика.
Стискам палци да са печени и да си разбират от работата за да ти помогнат

-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 02 мар 2011, 18:51
- Модел на автомобила: ESCORT
- Status: Извън линия
Re: Помогнете ако можете, моля!
Ами чесно казано, да. Карам я на къси разстояния, работя на 4км от нас и гледам да не я карам студена, в смисъл работи на едно място, но ми се струва наистина голям разхода. Мотора е 1,8 105 коня:(
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Помогнете ако можете, моля!
Ако нямаш оплаквания от работата на мотора я засечи на извънградско.
Ако там е ОК ще се сетиш къде ти бягат сметките на градското
Никога не можеш да дадеш на един автомобил точен разход в градски условия.
Ако там е ОК ще се сетиш къде ти бягат сметките на градското

Никога не можеш да дадеш на един автомобил точен разход в градски условия.
-
- потребител
- Мнения: 223
- Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
- Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Помогнете ако можете, моля!
Колега разхода си е доста голям ако я караш нормално да речем да сменяш до 2000об/мин въпреки че да сме честни този двигател нещо малко му идват тези обороти
)))))))) аз имам и ескорт 18 105кончета доста си повървяма но над 10 не ми е давала на нормално каране, а извън града я засичах лятото със 120км/ч - 6.5 л/100км. Ако нещо я усещаш да глъхне или прекъсва да не иска да върви имаш някъде проблем но все пак си виж дебитомера/където влиза въздуха/ и ламбда-сонда да не ават грешни данни и компа да пуска повече бензин и за това да гори толкова много

ima samo dva vida koli Ford i drygi
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Помогнете ако можете, моля!
Колега като сменяхте мотора сменихте ли и ECU-to и датчиците (ламбда сонда, дебитомер) с такива от този мотор 1.8 ? Или оставихте нещо от старите ?
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 02 мар 2011, 18:51
- Модел на автомобила: ESCORT
- Status: Извън линия
Re: Помогнете ако можете, моля!
Ами двигателя го смених, защото я ударих отдолу и ала бала няма значение. При удара ми замина старата ламдасонда и двигателя работеше наистина неравномерно, и като сложиха нова(от 1,8 мисля че беше) започна да работи по равномерно. Но интересното е, че преди да сложа тази новата ламбда сонда пушеше доста отзаде. като я монтирах српя да пуши, но забелязвам на последък пак започна да пуши. Да не би случайно пък да е издала тази багажа? Пък отностно компютъра ходих да ми го зануляват ама всякаш грешката може би ще е от това, че не съм взилам компютъра от 1,8 а карам с този от старият мотор 1,6...Edinuser написа:Колега като сменяхте мотора сменихте ли и ECU-to и датчиците (ламбда сонда, дебитомер) с такива от този мотор 1.8 ? Или оставихте нещо от старите ?
-
- потребител
- Мнения: 223
- Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
- Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Помогнете ако можете, моля!
Колега представи си как на двигател който главата/компа/ е 90 коня ще го сложиш да управлява двигател 105 коня? Копма определя какво количесто бензин/въздух да подава на двигателя. Инжекторите на 1.6 и 1.8 са различни. Характеристиките на единия комп и на другия са различни, нормално.
Със смяна на двигател се сменят всички датчици и електроника за да работти добре двигателя........................ главните са ЕКу-то, ламбда сондата и дебитомера............
Със смяна на двигател се сменят всички датчици и електроника за да работти добре двигателя........................ главните са ЕКу-то, ламбда сондата и дебитомера............
ima samo dva vida koli Ford i drygi
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 02 мар 2011, 18:51
- Модел на автомобила: ESCORT
- Status: Извън линия
Re: Помогнете ако можете, моля!
Ами можеш ли да ми кажеш оринтировъчно колко струва този комп?^^devil_boy^^ написа:Колега представи си как на двигател който главата/компа/ е 90 коня ще го сложиш да управлява двигател 105 коня? Копма определя какво количесто бензин/въздух да подава на двигателя. Инжекторите на 1.6 и 1.8 са различни. Характеристиките на единия комп и на другия са различни, нормално.
Със смяна на двигател се сменят всички датчици и електроника за да работти добре двигателя........................ главните са ЕКу-то, ламбда сондата и дебитомера............
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Помогнете ако можете, моля!
По моргите знам че вървят около 100-на лева.
Най-добре намери този който е бил с двигателя който си сложил.
Или поне от същия като година и модел мотор.
Внимавай с имобилайзера ... щото и той е вързан обикновено със ECU-то.
Има ECU-та без имобилайзер.
Двигателите 1.6 и 1.8 се различават доста по-вече от колкото 1.8 и 2.0.
Най-добре намери този който е бил с двигателя който си сложил.
Или поне от същия като година и модел мотор.
Внимавай с имобилайзера ... щото и той е вързан обикновено със ECU-то.
Има ECU-та без имобилайзер.
Двигателите 1.6 и 1.8 се различават доста по-вече от колкото 1.8 и 2.0.
-
- потребител
- Мнения: 223
- Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
- Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Помогнете ако можете, моля!
Потърси из форума мяркъл съм и за около 50лева най-много. Не знам дали ще помогне но откачи дебитомера и сондата така компа ще влезе в авариен режим който има зададени стойноссти от завода може пък разхода да падне малко но може и да се качи пробвай нищо не губиш освен 5 лева ако ти качи разхода.Но този разход твоя при нормално каране е изключително много........засичал ли си я на дълго колко гори?
ima samo dva vida koli Ford i drygi
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 02 мар 2011, 18:51
- Модел на автомобила: ESCORT
- Status: Извън линия
Re: Помогнете ако можете, моля!
Ами чесно казано не съм я засичал на бензин колко гори извънградско, но на газ ми даде към 16/100 извън градско ама тук с газовата ми уредба започваме друга болна тема^^devil_boy^^ написа:Потърси из форума мяркъл съм и за около 50лева най-много. Не знам дали ще помогне но откачи дебитомера и сондата така компа ще влезе в авариен режим който има зададени стойноссти от завода може пък разхода да падне малко но може и да се качи пробвай нищо не губиш освен 5 лева ако ти качи разхода.Но този разход твоя при нормално каране е изключително много........засичал ли си я на дълго колко гори?

-
- потребител
- Мнения: 223
- Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
- Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Помогнете ако можете, моля!
Аз те съветвам да я засечеш набележи си една отсечка 50км отиване и 50 връщане и вий долу горе какав разход ще ти даде дори и да се ориентираш от стрелката пак оринтировачно ще разбереш. Карай със 80-100км/ч и виж кво ще даде. Имам един познат със мотор 1.6 на един орион с газово но обикновенно и направено мн некъдърно при него гърми тюфка............ и в тва състояние му дава зимата 12-15 грацко на къси разтояния, извън пада на 10.
Трябва да я засечеш на бензин тва на газ е относително....
Трябва да я засечеш на бензин тва на газ е относително....
ima samo dva vida koli Ford i drygi
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 02 мар 2011, 18:51
- Модел на автомобила: ESCORT
- Status: Извън линия
Re: Помогнете ако можете, моля!
и мойта на газ гърми изпатква и започва да работи неравномерно мотора, няма мощност, и незнам на какво се дължи това?? Възможно ли да е от дебитомер-а ?^^devil_boy^^ написа:Аз те съветвам да я засечеш набележи си една отсечка 50км отиване и 50 връщане и вий долу горе какав разход ще ти даде дори и да се ориентираш от стрелката пак оринтировачно ще разбереш. Карай със 80-100км/ч и виж кво ще даде. Имам един познат със мотор 1.6 на един орион с газово но обикновенно и направено мн некъдърно при него гърми тюфка............ и в тва състояние му дава зимата 12-15 грацко на къси разтояния, извън пада на 10.
Трябва да я засечеш на бензин тва на газ е относително....
-
- потребител
- Мнения: 223
- Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
- Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Помогнете ако можете, моля!
Пфффффф...... ако не се лъжа и ако газовото ти е обикновенно/не инжекцион/ маркучите влизат точно в края на тръбата за въздуха до металния колектор в който се събират в една което ще рече че не минават през дебитомера защото той е в началото, по скоро ламбдата.Значи колата ти гори мн газ защото отива повече газ отколкото може да се изгори в колектора и от там е това гърмене и тюфкане трябва да си регулираш газовата........Трябва да имаш и 'кихалка' на кутията на въздушния филтър. Когато ти гръмне пластмасовата тръба излиза от скобата кадет се връзва към металната част и от там колата смуче повече въздух и по малко газ като газта излиза навин през пролуката трябва да слезеш и да я наместиш пак на мястото предполагам за това колата работи неравномерно след гръмването. Този мой авер така прави като му гръмне......... Мисля че главния проблем ти е в газовото трябва да се регулира, и задължително кихалка за да не ти се пръсне някой път колектора. Ако имаш обикновенно газова тръбата за въздуха която идва към кутията на филтъра трябва или да я извадиш или да я сложиш надолу защото така влиза повече въздух и колата не работи добре на ГАЗ.Мисля че ти отговорих на въпроса с паткането и мощноста. Кранчетата за газта която отива в колектора трябва да са отворени някъде на 1/4 и от там почваш да регулираш трябва да хванеш момента в който като са завъртени колата няма можност не иска да върви и да отваряш малко по малко до момета в който вземе да върви нормално и ги оставяш в това положение повече отворени само пускат газ а тя не се изгаря и патка и тюфка.Виж си и на изпарителя има идна цедка тя се развива с 10ключе мисля забравил съм там се събират мн боклуци/сори за правописните грешки ама съм на някой друга ракия/
ima samo dva vida koli Ford i drygi
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Помогнете ако можете, моля!
Сега какво се оказа?
Че големият разход е на газ, на 1.8 105 коня с комп от 1.6 90 коня?
Че големият разход е на газ, на 1.8 105 коня с комп от 1.6 90 коня?
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 02 мар 2011, 18:51
- Модел на автомобила: ESCORT
- Status: Извън линия
Re: Помогнете ако можете, моля!
Тя дава голям разход и на бензин, и на газ. Но ако ми дава и на газ и на бензин по 17-18/100км по добре да е на газ все пак е 1,30 а бензина е 2,60 вече:(paci написа:Сега какво се оказа?
Че големият разход е на газ, на 1.8 105 коня с комп от 1.6 90 коня?
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 02 мар 2011, 18:51
- Модел на автомобила: ESCORT
- Status: Извън линия
Re: Помогнете ако можете, моля!
Много ти благодаря за това написано горе. Да отбележа само, че като вземах колата нямах предпазна клапа. Един приятел каза да си сложа такава, че при един евентуален "гръм" , да се обърне гуменото оплътнение на клапата, а не да ми замине дебитомера... Но при моя случай не се е случвало чак да обърне гуменото оплътнение. просто това се получава примерно като сменя скорост по-рано(димек на по ниски обороти) или като дам повече газ на някой баир.^^devil_boy^^ написа:Пфффффф...... ако не се лъжа и ако газовото ти е обикновенно/не инжекцион/ маркучите влизат точно в края на тръбата за въздуха до металния колектор в който се събират в една което ще рече че не минават през дебитомера защото той е в началото, по скоро ламбдата.Значи колата ти гори мн газ защото отива повече газ отколкото може да се изгори в колектора и от там е това гърмене и тюфкане трябва да си регулираш газовата........Трябва да имаш и 'кихалка' на кутията на въздушния филтър. Когато ти гръмне пластмасовата тръба излиза от скобата кадет се връзва към металната част и от там колата смуче повече въздух и по малко газ като газта излиза навин през пролуката трябва да слезеш и да я наместиш пак на мястото предполагам за това колата работи неравномерно след гръмването. Този мой авер така прави като му гръмне......... Мисля че главния проблем ти е в газовото трябва да се регулира, и задължително кихалка за да не ти се пръсне някой път колектора. Ако имаш обикновенно газова тръбата за въздуха която идва към кутията на филтъра трябва или да я извадиш или да я сложиш надолу защото така влиза повече въздух и колата не работи добре на ГАЗ.Мисля че ти отговорих на въпроса с паткането и мощноста. Кранчетата за газта която отива в колектора трябва да са отворени някъде на 1/4 и от там почваш да регулираш трябва да хванеш момента в който като са завъртени колата няма можност не иска да върви и да отваряш малко по малко до момета в който вземе да върви нормално и ги оставяш в това положение повече отворени само пускат газ а тя не се изгаря и патка и тюфка.Виж си и на изпарителя има идна цедка тя се развива с 10ключе мисля забравил съм там се събират мн боклуци/сори за правописните грешки ама съм на някой друга ракия/
-
- потребител
- Мнения: 223
- Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
- Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Помогнете ако можете, моля!
надявам се да ти помогне да си решиш проблема. Горе написаното е от опит.Чувъл съм от един авер тои кара БМВ и на пълна инжекция е сложил обикновенно газово но като говорих с него каза че сложил някакв клапан допълнително който пускал толкова газ колкото налягане прави колата като засмуква въздух и така на него не му патка и др...... и е доволен мн от разхода .......обаче така и не ми каза какво е правил. Щом ти патка значи газта излиза от някъде и няй вече е от там където ти обясних за скобата. Сложи си кихалка те са ефтини около 10лв. и сам може да си я сложиш на кутията от горе и си регулирай газовото аз на едно ауди 80 се занимвахме с момчето 1 час докато уцелим точния момент и го свалихме лятото грацко на 9-10 нормално каране 90 коня е мотора иначе и на него му гореше 14 лятото.Дано да не се стига да ти заминава дебитомера...
ima samo dva vida koli Ford i drygi
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта