"Плазмено" запалване
- 2v6
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 01 дек 2005, 12:39
- Модел на автомобила: Taunus 2.0 L 1978; Taunus 17M 1966
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
"Плазмено" запалване
Някой слагал ли е това:
http://picts.atspace.com/index.htm
http://picts.atspace.com/index.htm
-
- потребител
- Мнения: 66
- Регистриран: 04 май 2006, 00:08
- Модел на автомобила: MONDEO1.8 16v `94
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Че,каква е разликата м/у високоволтова дъга и искрата в автомобилния двигател(пък и която и да било друга)? А и плазмата е просто йонизирания от разряда газ. Имаше,на времето, едни книжки с електронни схеми,които поддържат непрекъсната искра,докато контактите на делкото са отворени. Така и не ги реализирах. Виж многоискрово запалване правих,ама освен дето унищожи два комплекта свещи на subaru-то(много яка бобина ,ей),друга файда не усетих. Е ,това сигурно е оптимизирано и е доста по напред с материала,ама да не съкращава живота на свещите,не ми се вярва.
Все пак ,да пише някой дето го е ползвал туй чудо на техниката, де!
Все пак ,да пише някой дето го е ползвал туй чудо на техниката, де!
- 2v6
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 01 дек 2005, 12:39
- Модел на автомобила: Taunus 2.0 L 1978; Taunus 17M 1966
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Пробвам го
Аз вече го имам. Многоискрово запалване е. Добавя допълнителни искри след основната. Самото устройство ги генерира. На метан не виждам промяна в работата на двигателя. Ще трябва да пробвам и с другите горива. Мисля да сложа и ръчно изключване за да го пробвам по време на движение.
Въпроса ми беше именно за свещите дали ще се амортизират по-бързо?
Въпроса ми беше именно за свещите дали ще се амортизират по-бързо?
-
- потребител
- Мнения: 66
- Регистриран: 04 май 2006, 00:08
- Модел на автомобила: MONDEO1.8 16v `94
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Така де и аз това казвам, няма начин да не трепе свещите по-бързо! В гореописания от мен случай субаруто ги унищожаваше за м/у 100 и 1000км, според това какво менте са. Друг е въпроса,че само при тест им личеше,че са се скапали,а изглеждаха перфектно. Та май проблема беше в изолатора(поляризирал се бил,разправят учените глави).А, иначе, искрата си е искра. Просто хубавата, мощна и дълга искра иска подобаващо за целта напрежение, приложено върху електродите. 

- 2v6
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 01 дек 2005, 12:39
- Модел на автомобила: Taunus 2.0 L 1978; Taunus 17M 1966
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Снимки на свещ
Това е снимка на 4-та свещ, на 53400 км:

На 56700 км сложих допълнителното запалване.
Това са снимки на 4-та свещ, 57100 км:



Свеща си изглеждаше горе-долу същата и при поставянето, преди 400км.

На 56700 км сложих допълнителното запалване.
Това са снимки на 4-та свещ, 57100 км:



Свеща си изглеждаше горе-долу същата и при поставянето, преди 400км.
- 2v6
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 01 дек 2005, 12:39
- Модел на автомобила: Taunus 2.0 L 1978; Taunus 17M 1966
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Монтажа ...
Това беше включено в "екстрите" от монтажа на Бъчваров. Преди си поддържах 0.5 мм разстояние между електродите. При по-голямо на метан работеше по-лошо. Като ми монтираха "плазмата" направиха разстоянието 1 мм. Освен това закъсиха палеца, смениха съпротивителния високоволтов кабел от бобината към дистрибутора с меден и ме накараха да махна съпротивлението на захранването на бобината._SLiThER_ написа:хмм разстоянието между електрода ми се вижда по-голямо
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта