Много много Голям проблем с температурата
-
- потребител
- Мнения: 63
- Регистриран: 07 май 2010, 08:02
- Модел на автомобила: ford focus
- Status: Извън линия
Много много Голям проблем с температурата
Колеги помагайте...след прегряване:шлайф на главата и смяна на датчик на главата за температурата ,.Вземаме колата стискаме ръцете с майстора и трагваме.още на другият ден започна проблема.Перката започва да се включва ,датчика отива в червеният сектор.следва проверка на всичко-релета кабели,маркучи,но продължава да прави същото.Закачат тестер на място нищо ,когато трагнат започва да вдига температурата 100,110 до 130 градуса.Пипат двигатели маркучи студени.И така ден след ден...и нищо
- taz07
- потребител
- Мнения: 113
- Регистриран: 14 окт 2010, 18:30
- Модел на автомобила: ford fiesta 1.8d
ford escort 1.8d - Местоположение: пловдив
- Status: Извън линия
Re: Много много Голям проблем с температурата
колега продухаи си системата след това си смени термостата и обезвъздуши и трябва дасе оправи успех
- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Много много Голям проблем с температурата
При мен беше от водната помпа.Направо превърташе турбинката и от време на време захапваше.Успех
-
- потребител
- Мнения: 118
- Регистриран: 25 фев 2007, 15:10
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.2 тдци titanium 05
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Много много Голям проблем с температурата
виж да не са ти сменили датчика за температурата.ако е друг може да ти прави проблеми.трябва да е определен цвят.
- gazetto
- потребител
- Мнения: 700
- Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :) - Местоположение: с.Опанец - Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много много Голям проблем с температурата
Колега смени си водната помпа.Сам си го написал.Колата загрява а мъркучите студени,значи няма кой да върти водата.При мен беше същото преди време.Сигурно и парно няма 

- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много много Голям проблем с температурата
абе след като си прегрял колата ,издухал си гарнитура ,шлайфал си глава ,не се ли запита тая кола що прегрява .. нали се сещаш че датчика само регистрира температурата и не може той да е причината .. а тя е дефектирала водна помпа ( 90%) и/или термостат останал затворен/полузатворен
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Много много Голям проблем с температурата
plamen.a.penev написа:Колеги помагайте...след прегряване:шлайф на главата и смяна на датчик на главата за температурата ,.Вземаме колата стискаме ръцете с майстора и трагваме.още на другият ден започна проблема.Перката започва да се включва ,датчика отива в червеният сектор.следва проверка на всичко-релета кабели,маркучи,но продължава да прави същото.Закачат тестер на място нищо ,когато трагнат започва да вдига температурата 100,110 до 130 градуса.Пипат двигатели маркучи студени.И така ден след ден...и нищо
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 63
- Регистриран: 07 май 2010, 08:02
- Модел на автомобила: ford focus
- Status: Извън линия
Re: Много много Голям проблем с температурата
хммм парно има и водната помпа върти.....
-
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 05 ное 2007, 23:59
- Модел на автомобила: BMW 320d `02, Ford Mondeo 2.0 136 p.s, Suzuki Swift 1.3
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Много много Голям проблем с температурата
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 63#p345563" onclick="window.open(this.href);return false;
Fix Or Repair Daily
- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Много много Голям проблем с температурата
А как разбра че върти?Аз щото минах по този път смених всичко друго антифриз ,термостат промиване на цялата система и нищо.Накрая свалихме помпата и резулатата беше че самата турбинка превърта в оста си иначе даже небеше потекла.plamen.a.penev написа:хммм парно има и водната помпа върти.....
- gazetto
- потребител
- Мнения: 700
- Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :) - Местоположение: с.Опанец - Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много много Голям проблем с температурата
И аз така......chefo_ukr написа:А как разбра че върти?Аз щото минах по този път смених всичко друго антифриз ,термостат промиване на цялата система и нищо.Накрая свалихме помпата и резулатата беше че самата турбинка превърта в оста си иначе даже небеше потекла.plamen.a.penev написа:хммм парно има и водната помпа върти.....

-
- потребител
- Мнения: 63
- Регистриран: 07 май 2010, 08:02
- Модел на автомобила: ford focus
- Status: Извън линия
Re: Много много Голям проблем с температурата
Майстора ми каза че е проверил....
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Много много Голям проблем с температурата
plamen.a.penev написа:Майстора ми каза че е проверил....

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 05 ное 2007, 23:59
- Модел на автомобила: BMW 320d `02, Ford Mondeo 2.0 136 p.s, Suzuki Swift 1.3
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Много много Голям проблем с температурата
Приятелю, след като са ти правили мотора, защо не ти смениха водната помпа?! За мен това задължително се прави при такъв ремонт! Ами ако точно качат мотора и всичко ОК и на другия ден протече помпата, кво правим? Според мен трябва да направиш анализ на антифриза за изгорели газове, за да се разбере, дали са я направили като хората. И ако всичко там е ОК - сменяш термостат и водна помпа. С това предполагам ще се оправи. Водната помпа на пръв поглед може да си изглежда, че върти, но като стигне едни по-високи обороти, например пистовия ремък върти шайбата с 3000/об. мин, а помпата се върти на 1500 и няма кой да праща врелата вода в радиатора. Ще си се върти охлаждащата перката постоянно... Ако и това не стане е възможно неправилно обезвъздушаване. Има и едно кранче на парното, което също може да не пропуска достатъчно вода и да пречи на циркулацията (като се изолира парното се разбира). Успехplamen.a.penev написа:Колеги помагайте...след прегряване:шлайф на главата и смяна на датчик на главата за температурата ,.Вземаме колата стискаме ръцете с майстора и трагваме.още на другият ден започна проблема.Перката започва да се включва ,датчика отива в червеният сектор.следва проверка на всичко-релета кабели,маркучи,но продължава да прави същото.Закачат тестер на място нищо ,когато трагнат започва да вдига температурата 100,110 до 130 градуса.Пипат двигатели маркучи студени.И така ден след ден...и нищо
НАСКО, какво се чешеш, приятелю?


Fix Or Repair Daily
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Много много Голям проблем с температурата
Чудя се, дали е свалил помпата за да я провери или има някакъв специален начин.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 05 ное 2007, 23:59
- Модел на автомобила: BMW 320d `02, Ford Mondeo 2.0 136 p.s, Suzuki Swift 1.3
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Много много Голям проблем с температурата
По принцип специфичният начин, по който я проверяват повечето "майстори" е "на ухо" - върти шайбата от външната страна с едната ръка и с другата проверява дали се върти турбинкатаHACKO написа:Чудя се, дали е свалил помпата за да я провери или има някакъв специален начин.


Fix Or Repair Daily
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Много много Голям проблем с температурата
Това че помпата работи при ниски обороти а на високи не, нали не го вярвате на сериозно? Няма как да стане, турбината е набита директно на вала, кака че ако превърти (както се оказа че се случва при Мондео), точно на ниски обороти изобщо няма да върти на високи обороти вследствие на триенето може да се завърти и да съсдаде някаква циркулация.bXtreme8833 написа:... Така няма как да се разбере дали при по-високи обороти не се губи дебитСамо смяна му е майката според мен.
Като се свали помпата може спокойно да се провери за превъртане във вала, няма начин да се сбърка. Написаното ме наведе и на още един достатъчно точен вариант, да се откачи водното съединение и оттам да се вкара здрава отверка с която да се блокира турбината и да се опита да се превърти шайбата, ако превърта помпата е за смяна.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Много много Голям проблем с температурата
Кво да си играй да пробва,дори и да не е в нея проблема тя е пътник щото едва ли е сменяна досега.Пък и при мен като видях че е пласмасова самата турбинка(мондео мк3)се чудя как е изкарала 180хил(по показания).Ама то в ТИС-а си го пише 150-160хил. и в коша. 

-
- потребител
- Мнения: 63
- Регистриран: 07 май 2010, 08:02
- Модел на автомобила: ford focus
- Status: Извън линия
Re: Много много Голям проблем с температурата
Така ,казаха че е от арматурното табло-намерих сменихме и същото-на равно и на надолу никакви грижи но нагоре стрелката започва да играе и перката да се включва....
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Много много Голям проблем с температурата
Защо, моята е на 250 000 а по-вероятно на 350 000 и няма никакви признаци да е за смяна?chefo_ukr написа:Кво да си играй да пробва,дори и да не е в нея проблема тя е пътник щото едва ли е сменяна досега.Пък и при мен като видях че е пласмасова самата турбинка(мондео мк3)се чудя как е изкарала 180хил(по показания).Ама то в ТИС-а си го пише 150-160хил. и в коша.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта