Проблем със запалването!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
jmichev
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 05 мар 2006, 04:15
Модел на автомобила: Fiesta 1,4mi 92г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Проблем със запалването!

Мнение от jmichev » 08 юни 2006, 04:24

Колеги помогнете! Фиестата не ще да пали ама въобще...ако не иа бутнеш :evil: . Ходих в Фулда и ми смениха стария бензинов филтър и ми махнаха катализатора и днес пах все едно ниама бензин. стартера се отвърта бензиновата помпа работи абе всичко дето се сещам е ток и жица. Направо съм бесен. Кажете нещо дет хем да ти работи като върви колата хем като трибажда иа запалиш да го ниама. Да не ми е спукано нещо по горивниа поток. Абе просто жсе едно няма никой...даже се слу4ва и като е загряла.Утре ще отида и ще ги подгоня във фулда ама дайте ъкъл МОЛЯ!!!!
И още...
Установих че като натисна до край газта и припомпам след време запалва и то трудно, лека полека. Няма безин.... кажете какви са вариантите...

omax
потребител
потребител
Мнения: 82
Регистриран: 30 май 2005, 09:10
Модел на автомобила: Форд Фокус 1,6 2000г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от omax » 08 юни 2006, 09:23

"центровка" на момента на запалване? Дистрибуция на тока след бобината?Състояние на запалителна свещ? ако скоро си сменял ангренажния ремък /верига - незнам при теб е май верига/ дали е "зацепен" правилно? Клапани? Компресия? Но според моето скромно мнение става въпрос най вече за бобина, просто отиди в сервиз със добър диагностичен стенд или "пробвай" с бобина на приятел от същия модел. Подобни ядове имаше познат но със Сеат Ибиза. Не можеше да запали но ако запалеше колата си върви супер. Смениха бобина /пред учудените ни погледи / в сервиза на Темпо "Младост" и о чудо, запали. Обясниха от сервиза проблема със прекъсване на незнам коя си намотка която давала специфично напрежение при запалването :shock: ......лелеее за това обичам и карам дизели.....ако не запали е ясно :) При бензиновите аналози може да е всичко, а опре ли до "токове" - :-?:

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 08 юни 2006, 10:39

колега,преди време и аз не можах да запаля сутринта.Откачих акумулатора за малко и Ооо чудо!Запали!Не знам за товоя моно инжек.дали ще подейства това,но при мен стана и вече не ми е правила проблемаций.

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 08 юни 2006, 11:18

странно дали дават ток бобините .Рестарт на компа ,може и да се получи поне е бес пари

omax
потребител
потребител
Мнения: 82
Регистриран: 30 май 2005, 09:10
Модел на автомобила: Форд Фокус 1,6 2000г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от omax » 08 юни 2006, 14:21

mrdds написа:колега,преди време и аз не можах да запаля сутринта.Откачих акумулатора за малко и Ооо чудо!Запали!Не знам за товоя моно инжек.дали ще подейства това,но при мен стана и вече не ми е правила проблемаций.
Може би чрез откачане на акумулатори си ресетнал компа.......може и да има ефект и пре него....даано

Потребителски аватар
jmichev
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 05 мар 2006, 04:15
Модел на автомобила: Fiesta 1,4mi 92г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Проблемът...

Мнение от jmichev » 08 юни 2006, 19:17

Мисля даже съм 100% сигурен че проблема не е в тока. Според мен не достига бензин и то сериозно. Как мога да провериа дали ми работи бензиновата помпа?
Ако се качи на комп дали ще раберат дали работи? И дали като работи(защото аз я чувам като дам контакт ) качва и бензин???

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 08 юни 2006, 20:43

виж сега,Ако имаш проблем в помпата то няма да можеш да я подкараш по никакъв начин.Или бедно гориво или объркани искри.ти каза че я палиш с бутане,щом плаи проблема е друг-помпата си работи.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблемът...

Мнение от kEFi » 08 юни 2006, 21:20

jmichev написа:Мисля даже съм 100% сигурен че проблема не е в тока. Според мен не достига бензин и то сериозно. Как мога да провериа дали ми работи бензиновата помпа?
Ако се качи на комп дали ще раберат дали работи? И дали като работи(защото аз я чувам като дам контакт ) качва и бензин???
Една колежка имаше подобен, да не кажа същия проблем...на същия автомобил и двигател, но автоматик. Почти го разглобихме карбуратора (да разбера идва или не бенз и т.н...) - не та не! После се оказа един датчик...по електрониката на запалването, ама забравих кой......

Потребителски аватар
jmichev
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 05 мар 2006, 04:15
Модел на автомобила: Fiesta 1,4mi 92г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Защо?

Мнение от jmichev » 09 юни 2006, 00:06

Добре де защо като натисна газта до края пали...а иначе няма никкаво гориво и мога да си въртя да безкрай :roll: това да не е някъква настройка? :(

Потребителски аватар
S>G>Bankov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
Местоположение: kubrat
Status: Извън линия

Мнение от S>G>Bankov » 09 юни 2006, 11:00

маи е автоматичния смукачима един много тинак екстарктор които се запушва от качествен бензин
2ваеринт закъснение при паленето и давиш двг.а когато е топъл безина се изпарява по бързо но по скоро смукача :roll:
петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 09 юни 2006, 11:20

да не са объркали посоката на б.филтар или просто тои да е кофти.Преди време ми се случи да срешна б.филтар да пропуска чак като го надухме с помпа ,а беше нов

Потребителски аватар
bratovched
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 11 май 2005, 16:33
Модел на автомобила: ford eskort 1.4 1991
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от bratovched » 09 юни 2006, 14:37

къде се намира този смукач? защото и при мен има такъв проблем. и аз смених горивния филтър и каточе ли сека по рядко ми се случва да я бутам. и въздушния смених също. поне сега върви по добре като даваш газ.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 09 юни 2006, 14:52

Комшията и той имаше такъв проблем. Не съм го чул скоро да се оплаква и ще взема да го питам какво му е правил.
Иначе същия проблем на същия автомобил. Сядаме в колата. Той пали и потегляме. Спираме по пътя за едно кафе и след това бутай. Иначе за 2 метра пали, но със стартера неще.

Потребителски аватар
bratovched
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 11 май 2005, 16:33
Модел на автомобила: ford eskort 1.4 1991
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от bratovched » 09 юни 2006, 16:16

дали може да е от връзката до бензиновата помпа някой кабел да прекъсва и да не подава ток до помпата.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 09 юни 2006, 16:29

Извади маркуча там където влиза в двигатеря и го пъхни в едно шише от 2L . Подай контакт без да палиш и виж дали хвърля бензин в шишето. Ако е така значи проблема ти е другаде.

Потребителски аватар
Set
потребител
потребител
Мнения: 397
Регистриран: 23 сеп 2005, 23:36
Модел на автомобила: Scorpio 2.0 GE '85
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Set » 09 юни 2006, 16:52

според мен му пуска повече бензин. Поне така се получаваше като се задави колата и трябва да дадеш газ до дупка и много въртене за да запали.
Густо майна Филибето, пред тримона п...и фраш...

Таралежа е птица упорита!?!
Не го ли ритнеш, не излита !!!

Не всичко, което има две бузи е лице...

Потребителски аватар
jmichev
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 05 мар 2006, 04:15
Модел на автомобила: Fiesta 1,4mi 92г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Ламбда

Мнение от jmichev » 09 юни 2006, 17:29

Мен не ми работи ламбдата..може ли да го дави наистина? Май все пак трябва да я сменя :roll:

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 09 юни 2006, 23:22

Set написа:според мен му пуска повече бензин. Поне така се получаваше като се задави колата и трябва да дадеш газ до дупка и много въртене за да запали.
Ха, и аз съм на това мнение,дави се колцата :!: А може да не е херметична системата,което си е пак същото.
Изображение

Потребителски аватар
licho
потребител
потребител
Мнения: 505
Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати
Status: Извън линия

Re: Ламбда

Мнение от licho » 09 юни 2006, 23:22

някъде пишеше как се пали инжекционен, при натиснат съединител и без газ.
а да помпаш малко безмислено ми се струва, има и обратна тръба която връща излишния бензин обратно. предполагам датчиците спират подаването когато се достигне някакво количество. ако загледаш педала на газта ще видиш че има кабели включени там.
аз имах подобен проблем зимата но имах вода вероятно, като станеш -12 и не палеше, като се постопли малко и пали, накрая сипах спирт запали, работи известно време като двутактова, тресеше се цялата пушеше черно и накрая се оправи.
:) Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 10 юни 2006, 03:29

Инжекциона се пали точно така. Това се налага от самата система на хранене на двигателя. Бензиновата помпа създава налягане около 5-8 атмосфери. Има компенсиращо устройство, което поема високото налягане докато изключи помпата и поддържа 2.5 атмосфери. Ако това налягане падне да 2-2.1 колата няма да запали. Много често съм наблюдавал нивото на бензина когато карам по София. При светофари, когата караш по-спортно нивото на бензина рязко спада и обратно извън града където се кара по-спокойно, като че резервоара се пълни в движение. Това е от компютъра. Той се опитва да подготви системата за хранене на ДВГ-то, така че тя да реагира веднага на вашите желания, т.е. за бързо ускорение и висока скорост, и когато не е необходим такъв дебит на бензина го връща обратно.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта