Е как върви товаааа.....

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
KickingKing
потребител
потребител
Мнения: 370
Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
Модел на автомобила: само за руси
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Е как върви товаааа.....

Мнение от KickingKing » 10 юни 2006, 22:27

Lok-Tar!

Може би някои знаят, други не - карам Ford Escort Cabrio 1.6EFi(CVH) '91
Това убаво ама двигателя си е изпърден що годе. Не стига, че фабрично е 8 клапана ами и сегментите са заминали(връща масло по това познах, но не го гори!).
Уж не върви много ама...
Тука от 1 месец почнах се правя на рацер тук таме и кво се оказа... До сега 1 кола не ме е била по светофарите, а съм с някви що годе гадни гуми, да не говорим, че 80% от пътите съм със свален гюрук = по-кофти аеродинамика.
Т'ва некви лачени алфи, то опели некви, голфарки абе мани. И то с по-големи двигатели. Днеска правих луд един пасат 2.0 16винтилки.
Игаааааааати форда. Уж тежак(1350кг. празен) уж маломощен(105к.с. като половината са умрели през 1939 по време на войната на фронта, а другата половина спят, па третата половина са с патерици), уж грешки в комютъра има(то па да не е от тях да се е побъркал нещо)...
Това откритие направих с един приятел с Мондео 1.8 '96 с който ей така на майтап се дръпнахме от един светофар и на него му падна ченето. Аз викам може е неква случайност ама днеска от 5 дръпки 5 го бих. Мноо лош форд ей :)

Са го подготвям за рали Испания, че имало некво франсе дет се праил на добър как се кара... Некъв Люоб муоб *а ли го къф е.

Някой има ли идея това защо върви така бре? Мене ме е страх да му направя ремонт на тоя двигател, че ще почна да излитам, па сме дефицит на писти нема после къде да се кацна

П.П.: Гледаме мача(втория) днеска и викаме аре шъ ходим да хапнем една фафла на ОМВ на околовръсното(Бояна) и тръгваме до там се пържиме нещо ама се лигавиме. Отиваме там некви рицари... Алеле майко. Неква Civic Vtec, Golf, BMW 5. Мотаеме се нещо и гледаме тоя с BMW-то иска се пуска с едно АУДИ S6 от старите ама то избега. И така се случи, че си тръгнахме с тях и газ газ газ... Е кви са тия "вървящи" коли бе?!? Аз с моя фордак набирах колко тях!
От една година и кусур го имам тоя форд и изобщо не предполагах, че е такъв лош. Ей форд си е колата к'вото и да си говорим. Другата седмица мисля да го бягам с едно BMW 320 coupe E46 и ако там се представи добре мое да се откажа от продажбата, ами да го оправя :)
Айде чакам коментарите по въпроса за моя самолет :)
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 10 юни 2006, 22:45

Ей ти ма кефиш ве човек :lol: Ставаш за майстор на късия разказ :lol:
А по въпроса,осем клапановите мотори изтиглат по-вече от ниските обороти отколкото 16V.Народа е казал- почне ли да върви много,начи си заминава :lol: :lol:
Изображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 10 юни 2006, 22:58

1. Кабриото е с 30% по леко зарати липсата на таван от ламарина и малкото място на втория ред.
2. При ниска скорост (от светофар до светофар) аеродинамиката не играе особино при старта.
3. При такива състезания се гледа двигателната въоръженост, т.е. каква мощност се пада на килограм тегло. При теб е 105/1400 (50 кг за теб) 0.075. При мен е 120/2000=0.06, като се вземе под внимание, че BMV пета серия си е като Скорпиото трябва да е с над 150-160 коня за да може да ти дръпне.
4. Много зависи и от скоростната кутия. На новите модели имам чувството, че първа и втора предавки е доста къси. При мен нещата са електронно ограничени и при І-ва вдигам 50, а на ІІ-ра 90.
5. Според мен редовия двигател е по-пъргав от V-олразния.
и
6. Всичко зависи от водача. Имал съм случай с едно AUDI 100 2.3 мотор, което го изгубих при 180 км/ч. Просто на някой не им стиска да минат 150. Хваща ги шубето.

Нали не си забравил, че в София има камери.

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 10 юни 2006, 23:32

Аз защо знам, че кабриото е с подсилени прагове и даже май е малко по-тежко от обикновено купе :?
Изображение

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Re: Е как върви товаааа.....

Мнение от demiro » 10 юни 2006, 23:36

KickingKing написа:..... Уж тежак(1350кг. празен) ......
То и Мондеото толкова тежи празно-1380 кг.Значи има логика дето казва cossy
Изображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 10 юни 2006, 23:38

Така е при новите. От 1995 насам се отдава по-голямо внимание на пасивната и активна безопасност и Форд имат много разработки в тази насока, които се полват от другите марки, но не искат да си признаят.
Имаше едно предаване "Часът на Форд" направо се шашнах колко нововъведения са докарали в автомобилостроенето.

Потребителски аватар
KickingKing
потребител
потребител
Мнения: 370
Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
Модел на автомобила: само за руси
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от KickingKing » 11 юни 2006, 01:21

Lok-Na-Rok!

Кабриото е по-тежко независимо, че нама таван има подсилени прагове, подсилени греди и т.н. Ако има някой с Escort Coupe от '92 може да сравним, мисля че кабриото е по-тежкото.
nikolovvd написа:1. Кабриото е с 30% по леко зарати липсата на таван от ламарина и малкото място на втория ред.
2. При ниска скорост (от светофар до светофар) аеродинамиката не играе особино при старта.
3. При такива състезания се гледа двигателната въоръженост, т.е. каква мощност се пада на килограм тегло. При теб е 105/1400 (50 кг за теб) 0.075. При мен е 120/2000=0.06, като се вземе под внимание, че BMV пета серия си е като Скорпиото трябва да е с над 150-160 коня за да може да ти дръпне.
4. Много зависи и от скоростната кутия. На новите модели имам чувството, че първа и втора предавки е доста къси. При мен нещата са електронно ограничени и при І-ва вдигам 50, а на ІІ-ра 90.
5. Според мен редовия двигател е по-пъргав от V-олразния.
и
6. Всичко зависи от водача. Имал съм случай с едно AUDI 100 2.3 мотор, което го изгубих при 180 км/ч. Просто на някой не им стиска да минат 150. Хваща ги шубето.

Нали не си забравил, че в София има камери.
2. При ниска скорост да. Обаче при 70++ почва да се усеща гарантирам ти. Над 100 вече почва се усеща значително, а и от светофар до светофар се вдига над 100. Има доста голяма разлика примерно м/у като съм с гюрук и като съм без при по-голяма скорост(поне така си мисля ама може да си внушавам... аз съм момче с въображение :))
3. За петицата дадох пример, защото тоя разправяше, че е правена ала бала и за това искаше да я пуска с S6-цата, която нека да признем каквото и да е има по-голямо кг/к.с. от мене.
4. Според мене скоростите са доста дълги. Може да не са по-дълги ама НЕ СА КЪСИ.
5. За това трябва да отворим друга тема направо... Има си плюсове има си и минуси и едното и другото.

7. Аз съм фантом и не ме ловят хехе :) Абе то ще си проличи ама това за камерите го слушам от 4 години. Е**л съм го ама ако трябва всеки път като карам с над 80 на цариградско да ме снимат или на българия с над 70 на месец трябва да получавам по един чувал с честитки.
demiro написа:А по въпроса,осем клапановите мотори изтиглат по-вече от ниските обороти отколкото 16V.Народа е казал- почне ли да върви много,начи си заминава
Ай са.. На ниски обороти никъф го нема моя па не знам. Дреме си там спи си... Чака да мъ свирнеш да се изопнеш "АЙЙЙ ДИИЙЙ ГОШКООО" и да тръгне. Според мене 16ките си върят къде къде по-добре.
Той народа е бил с некоя изкъртена хОНДА.
Хахах дет един път се качвам на цариградско от младост и глеам един Civic ама наточен мани ти.. Два ауспуха бръмчи повече и от мойта(което си е доста) и го чувам само как включи на по-дола предавка с междинна газ и аз след него и по цариградско.. Е хубаво ама аз още бех на втора тоя вече беше на трета и аз си го изрезах кат стой та гледай... Е тоя народ го е казал това :)

Аре стига съм писал глупости, че хората ще решат, че съм некъв дет лети с по 200 и се бега постоянно, КОЕТО НЕ Е ТАКА!!!
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 11 юни 2006, 03:35

Абе тоя ше дойде мноо опасен ФОРД...направо страх ме хваща , аз се чудех вчера ква "мълния" мина покрай мене...а то кво било... =)):
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
Трол
потребител
потребител
Мнения: 408
Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Трол » 11 юни 2006, 21:07

абе,шефе, имам 2 въпроса
1. Т'ва Lok-Tar к'во значи? /нещо нареждаш ли ни/
2. Тия дето ги дръпна знаеха ли, че се състезавате?
щото и аз в детската градина ходех с едно момиче, което не знаеше :D
"It's a triumph of handling over power!"
Изображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 11 юни 2006, 21:40

Забравих да драсна, че при някой модели Форд има блокиращ диференциал, т.е. като дадеш рязко газ въртят и двете колела. Поне при мен е така, което си е голяма сгодия през зимата.

Потребителски аватар
KickingKing
потребител
потребител
Мнения: 370
Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
Модел на автомобила: само за руси
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от KickingKing » 11 юни 2006, 22:37

Lok-Tar!
Трол написа:2. Тия дето ги дръпна знаеха ли, че се състезавате?
щото и аз в детската градина ходех с едно момиче, което не знаеше :D
Да ти кажа и аз имах такова :) Даже май после още едно дет не знаеше :) Но пък тия дет се бягах с тях знаеха. Тия дет не знаят не ги броя... ТЕ СА ХИЛЯДИ *00935*

nikolovvd не нямам шпер гаранция. Точно това казвах днес на срещата, че Focus RS има шпер и се чудя като завиваш и шпера захапе как продължаваш да завиваш... макар той да е някъв процент на сцепление който предполагам, че не надвишава 25% все пак....
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Потребителски аватар
Ersho
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 11 юни 2006, 11:01
Модел на автомобила: BMW 525i 92YEAR and Ауди А4 2.0tdi 99YEAR,Pejo 106 1.4i XR 98YEAR,Ford TRANZIT 2.5TDI s gondola otzade za dograma
Местоположение: София.Бояна.СИЛИСТРА(далеч от Плевен)
Контакти:
Status: Извън линия

:))))))))))

Мнение от Ersho » 11 юни 2006, 23:14

Тва Фордче кабрио си мисла че двигателиа издава багажа....за тва вари не като в книга! Саседа ми имаше едно Жигули и то така вареше не като по книга и накраиа основен ремонт!!!

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 11 юни 2006, 23:28

snaiperisto написа:Абе тоя ше дойде мноо опасен ФОРД...направо страх ме хваща , аз се чудех вчера ква "мълния" мина покрай мене...а то кво било... =)):
Не бре! Вчера съм бил аз сигурно, но не съм те видял щото като карам и покрай мен, разбираш ли, всичко размазано некакси......
КОГАТО КАРАШ ФОРД, ВСИЧКО ДРУГО Е РАЗМАЗАНО

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 12 юни 2006, 00:23

valboy написа:
snaiperisto написа:Абе тоя ше дойде мноо опасен ФОРД...направо страх ме хваща , аз се чудех вчера ква "мълния" мина покрай мене...а то кво било... =)):
Не бре! Вчера съм бил аз сигурно, но не съм те видял щото като карам и покрай мен, разбираш ли, всичко размазано некакси......
КОГАТО КАРАШ ФОРД, ВСИЧКО ДРУГО Е РАЗМАЗАНО
=)): *00940*
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 12 юни 2006, 09:31

Има един трабант който мисла да купя,само че е с двигател на Рено 5 GT,ако се навия да го взема ще те поканя в пловдив да гледаш траба от зад.

Потребителски аватар
KickingKing
потребител
потребител
Мнения: 370
Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
Модел на автомобила: само за руси
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от KickingKing » 12 юни 2006, 13:33

Lok-Na-Rok!
mrdds написа:Има един трабант който мисла да купя,само че е с двигател на Рено 5 GT,ако се навия да го взема ще те поканя в пловдив да гледаш траба от зад.
Грижи немаш :)
Само ми е интересно спирачките ще ги сменяш ли или с 4те барабана ще караш *00147*
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 12 юни 2006, 14:39

4те барабана са си екстра,само им требе едно ново феродо(май в русе го правеха)мекичко,кове като лудо.Нема майтап.Траба е около 600кг с ДВГ 100тина магарета,бая коли ще ме гледат отзад.само дето много парици му искат и още това ме спира.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 12 юни 2006, 15:48

Във Видин има един с 15 акта за превишена скорост, а лично съм го виждал да прави тройно изпреварване на светофар!? :shock:

Потребителски аватар
KickingKing
потребител
потребител
Мнения: 370
Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
Модел на автомобила: само за руси
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от KickingKing » 12 юни 2006, 20:34

Lok-Tar!

Да бе и т'ва феродо имаш да го сменяш през два дена.
А то хубаво тва 600кг/100к.с. обаче предното те преебава.
По-добре вземи едно фиатче и бучни еднин двигател от калибра С20ХЕ и 150кс. са твои па тежи пак толкова. Ама със задно!!!!!!!
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

runtavguz
потребител
потребител
Мнения: 197
Регистриран: 25 ное 2005, 19:02
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,3mi.`95, центр. закл., ел стъкла, 2Airbags SRS, LPG system
Местоположение: Sofia, д`ге
Status: Извън линия

Мнение от runtavguz » 12 юни 2006, 22:34

Ей за тва ли става въпрос...http://www.mobile.bg
Trabant 601 1.1 - 1200 ЛВ.

Дата на производство - декември 1989 г.
Тип двигател - Бензинов
Мощност (к.с.) - 75 к.с.
Скоростна кутия - Ръчна
Категория - Седан
Пробег - 111000 км
Цвят - Черен

Особености:
4(5) Врати
Аларма
Застраховка
Лети джанти
Стерео уредба
Халогенни фарове
Шибедах

Допълнителна информация:
трабантат е с двигател от рено 5. Тунинг външен и двигател. В много добро състояние. Нови гуми. С резервни части. СПЕШНО! !!
-------------
Трабанта Рулира!!!...И то злобно!
Прикачени файлове
11149427993518030_1.pic.jpg
Последна промяна от runtavguz на 13 юни 2006, 10:41, променено общо 1 път.

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта