Е как върви товаааа.....
- KickingKing
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
- Модел на автомобила: само за руси
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Е как върви товаааа.....
Lok-Tar!
Може би някои знаят, други не - карам Ford Escort Cabrio 1.6EFi(CVH) '91
Това убаво ама двигателя си е изпърден що годе. Не стига, че фабрично е 8 клапана ами и сегментите са заминали(връща масло по това познах, но не го гори!).
Уж не върви много ама...
Тука от 1 месец почнах се правя на рацер тук таме и кво се оказа... До сега 1 кола не ме е била по светофарите, а съм с някви що годе гадни гуми, да не говорим, че 80% от пътите съм със свален гюрук = по-кофти аеродинамика.
Т'ва некви лачени алфи, то опели некви, голфарки абе мани. И то с по-големи двигатели. Днеска правих луд един пасат 2.0 16винтилки.
Игаааааааати форда. Уж тежак(1350кг. празен) уж маломощен(105к.с. като половината са умрели през 1939 по време на войната на фронта, а другата половина спят, па третата половина са с патерици), уж грешки в комютъра има(то па да не е от тях да се е побъркал нещо)...
Това откритие направих с един приятел с Мондео 1.8 '96 с който ей така на майтап се дръпнахме от един светофар и на него му падна ченето. Аз викам може е неква случайност ама днеска от 5 дръпки 5 го бих. Мноо лош форд ей
Са го подготвям за рали Испания, че имало некво франсе дет се праил на добър как се кара... Некъв Люоб муоб *а ли го къф е.
Някой има ли идея това защо върви така бре? Мене ме е страх да му направя ремонт на тоя двигател, че ще почна да излитам, па сме дефицит на писти нема после къде да се кацна
П.П.: Гледаме мача(втория) днеска и викаме аре шъ ходим да хапнем една фафла на ОМВ на околовръсното(Бояна) и тръгваме до там се пържиме нещо ама се лигавиме. Отиваме там некви рицари... Алеле майко. Неква Civic Vtec, Golf, BMW 5. Мотаеме се нещо и гледаме тоя с BMW-то иска се пуска с едно АУДИ S6 от старите ама то избега. И така се случи, че си тръгнахме с тях и газ газ газ... Е кви са тия "вървящи" коли бе?!? Аз с моя фордак набирах колко тях!
От една година и кусур го имам тоя форд и изобщо не предполагах, че е такъв лош. Ей форд си е колата к'вото и да си говорим. Другата седмица мисля да го бягам с едно BMW 320 coupe E46 и ако там се представи добре мое да се откажа от продажбата, ами да го оправя
Айде чакам коментарите по въпроса за моя самолет
Може би някои знаят, други не - карам Ford Escort Cabrio 1.6EFi(CVH) '91
Това убаво ама двигателя си е изпърден що годе. Не стига, че фабрично е 8 клапана ами и сегментите са заминали(връща масло по това познах, но не го гори!).
Уж не върви много ама...
Тука от 1 месец почнах се правя на рацер тук таме и кво се оказа... До сега 1 кола не ме е била по светофарите, а съм с някви що годе гадни гуми, да не говорим, че 80% от пътите съм със свален гюрук = по-кофти аеродинамика.
Т'ва некви лачени алфи, то опели некви, голфарки абе мани. И то с по-големи двигатели. Днеска правих луд един пасат 2.0 16винтилки.
Игаааааааати форда. Уж тежак(1350кг. празен) уж маломощен(105к.с. като половината са умрели през 1939 по време на войната на фронта, а другата половина спят, па третата половина са с патерици), уж грешки в комютъра има(то па да не е от тях да се е побъркал нещо)...
Това откритие направих с един приятел с Мондео 1.8 '96 с който ей така на майтап се дръпнахме от един светофар и на него му падна ченето. Аз викам може е неква случайност ама днеска от 5 дръпки 5 го бих. Мноо лош форд ей

Са го подготвям за рали Испания, че имало некво франсе дет се праил на добър как се кара... Некъв Люоб муоб *а ли го къф е.
Някой има ли идея това защо върви така бре? Мене ме е страх да му направя ремонт на тоя двигател, че ще почна да излитам, па сме дефицит на писти нема после къде да се кацна
П.П.: Гледаме мача(втория) днеска и викаме аре шъ ходим да хапнем една фафла на ОМВ на околовръсното(Бояна) и тръгваме до там се пържиме нещо ама се лигавиме. Отиваме там некви рицари... Алеле майко. Неква Civic Vtec, Golf, BMW 5. Мотаеме се нещо и гледаме тоя с BMW-то иска се пуска с едно АУДИ S6 от старите ама то избега. И така се случи, че си тръгнахме с тях и газ газ газ... Е кви са тия "вървящи" коли бе?!? Аз с моя фордак набирах колко тях!
От една година и кусур го имам тоя форд и изобщо не предполагах, че е такъв лош. Ей форд си е колата к'вото и да си говорим. Другата седмица мисля да го бягам с едно BMW 320 coupe E46 и ако там се представи добре мое да се откажа от продажбата, ами да го оправя

Айде чакам коментарите по въпроса за моя самолет


Изяж бобър - спаси дърво!
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
1. Кабриото е с 30% по леко зарати липсата на таван от ламарина и малкото място на втория ред.
2. При ниска скорост (от светофар до светофар) аеродинамиката не играе особино при старта.
3. При такива състезания се гледа двигателната въоръженост, т.е. каква мощност се пада на килограм тегло. При теб е 105/1400 (50 кг за теб) 0.075. При мен е 120/2000=0.06, като се вземе под внимание, че BMV пета серия си е като Скорпиото трябва да е с над 150-160 коня за да може да ти дръпне.
4. Много зависи и от скоростната кутия. На новите модели имам чувството, че първа и втора предавки е доста къси. При мен нещата са електронно ограничени и при І-ва вдигам 50, а на ІІ-ра 90.
5. Според мен редовия двигател е по-пъргав от V-олразния.
и
6. Всичко зависи от водача. Имал съм случай с едно AUDI 100 2.3 мотор, което го изгубих при 180 км/ч. Просто на някой не им стиска да минат 150. Хваща ги шубето.
Нали не си забравил, че в София има камери.
2. При ниска скорост (от светофар до светофар) аеродинамиката не играе особино при старта.
3. При такива състезания се гледа двигателната въоръженост, т.е. каква мощност се пада на килограм тегло. При теб е 105/1400 (50 кг за теб) 0.075. При мен е 120/2000=0.06, като се вземе под внимание, че BMV пета серия си е като Скорпиото трябва да е с над 150-160 коня за да може да ти дръпне.
4. Много зависи и от скоростната кутия. На новите модели имам чувството, че първа и втора предавки е доста къси. При мен нещата са електронно ограничени и при І-ва вдигам 50, а на ІІ-ра 90.
5. Според мен редовия двигател е по-пъргав от V-олразния.
и
6. Всичко зависи от водача. Имал съм случай с едно AUDI 100 2.3 мотор, което го изгубих при 180 км/ч. Просто на някой не им стиска да минат 150. Хваща ги шубето.
Нали не си забравил, че в София има камери.
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Re: Е как върви товаааа.....
То и Мондеото толкова тежи празно-1380 кг.Значи има логика дето казва cossyKickingKing написа:..... Уж тежак(1350кг. празен) ......

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Така е при новите. От 1995 насам се отдава по-голямо внимание на пасивната и активна безопасност и Форд имат много разработки в тази насока, които се полват от другите марки, но не искат да си признаят.
Имаше едно предаване "Часът на Форд" направо се шашнах колко нововъведения са докарали в автомобилостроенето.
Имаше едно предаване "Часът на Форд" направо се шашнах колко нововъведения са докарали в автомобилостроенето.
- KickingKing
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
- Модел на автомобила: само за руси
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Lok-Na-Rok!
Кабриото е по-тежко независимо, че нама таван има подсилени прагове, подсилени греди и т.н. Ако има някой с Escort Coupe от '92 може да сравним, мисля че кабриото е по-тежкото.
)
3. За петицата дадох пример, защото тоя разправяше, че е правена ала бала и за това искаше да я пуска с S6-цата, която нека да признем каквото и да е има по-голямо кг/к.с. от мене.
4. Според мене скоростите са доста дълги. Може да не са по-дълги ама НЕ СА КЪСИ.
5. За това трябва да отворим друга тема направо... Има си плюсове има си и минуси и едното и другото.
7. Аз съм фантом и не ме ловят хехе
Абе то ще си проличи ама това за камерите го слушам от 4 години. Е**л съм го ама ако трябва всеки път като карам с над 80 на цариградско да ме снимат или на българия с над 70 на месец трябва да получавам по един чувал с честитки.
Той народа е бил с некоя изкъртена хОНДА.
Хахах дет един път се качвам на цариградско от младост и глеам един Civic ама наточен мани ти.. Два ауспуха бръмчи повече и от мойта(което си е доста) и го чувам само как включи на по-дола предавка с междинна газ и аз след него и по цариградско.. Е хубаво ама аз още бех на втора тоя вече беше на трета и аз си го изрезах кат стой та гледай... Е тоя народ го е казал това
Аре стига съм писал глупости, че хората ще решат, че съм некъв дет лети с по 200 и се бега постоянно, КОЕТО НЕ Е ТАКА!!!
Кабриото е по-тежко независимо, че нама таван има подсилени прагове, подсилени греди и т.н. Ако има някой с Escort Coupe от '92 може да сравним, мисля че кабриото е по-тежкото.
2. При ниска скорост да. Обаче при 70++ почва да се усеща гарантирам ти. Над 100 вече почва се усеща значително, а и от светофар до светофар се вдига над 100. Има доста голяма разлика примерно м/у като съм с гюрук и като съм без при по-голяма скорост(поне така си мисля ама може да си внушавам... аз съм момче с въображениеnikolovvd написа:1. Кабриото е с 30% по леко зарати липсата на таван от ламарина и малкото място на втория ред.
2. При ниска скорост (от светофар до светофар) аеродинамиката не играе особино при старта.
3. При такива състезания се гледа двигателната въоръженост, т.е. каква мощност се пада на килограм тегло. При теб е 105/1400 (50 кг за теб) 0.075. При мен е 120/2000=0.06, като се вземе под внимание, че BMV пета серия си е като Скорпиото трябва да е с над 150-160 коня за да може да ти дръпне.
4. Много зависи и от скоростната кутия. На новите модели имам чувството, че първа и втора предавки е доста къси. При мен нещата са електронно ограничени и при І-ва вдигам 50, а на ІІ-ра 90.
5. Според мен редовия двигател е по-пъргав от V-олразния.
и
6. Всичко зависи от водача. Имал съм случай с едно AUDI 100 2.3 мотор, което го изгубих при 180 км/ч. Просто на някой не им стиска да минат 150. Хваща ги шубето.
Нали не си забравил, че в София има камери.

3. За петицата дадох пример, защото тоя разправяше, че е правена ала бала и за това искаше да я пуска с S6-цата, която нека да признем каквото и да е има по-голямо кг/к.с. от мене.
4. Според мене скоростите са доста дълги. Може да не са по-дълги ама НЕ СА КЪСИ.
5. За това трябва да отворим друга тема направо... Има си плюсове има си и минуси и едното и другото.
7. Аз съм фантом и не ме ловят хехе

Ай са.. На ниски обороти никъф го нема моя па не знам. Дреме си там спи си... Чака да мъ свирнеш да се изопнеш "АЙЙЙ ДИИЙЙ ГОШКООО" и да тръгне. Според мене 16ките си върят къде къде по-добре.demiro написа:А по въпроса,осем клапановите мотори изтиглат по-вече от ниските обороти отколкото 16V.Народа е казал- почне ли да върви много,начи си заминава
Той народа е бил с некоя изкъртена хОНДА.
Хахах дет един път се качвам на цариградско от младост и глеам един Civic ама наточен мани ти.. Два ауспуха бръмчи повече и от мойта(което си е доста) и го чувам само как включи на по-дола предавка с междинна газ и аз след него и по цариградско.. Е хубаво ама аз още бех на втора тоя вече беше на трета и аз си го изрезах кат стой та гледай... Е тоя народ го е казал това

Аре стига съм писал глупости, че хората ще решат, че съм некъв дет лети с по 200 и се бега постоянно, КОЕТО НЕ Е ТАКА!!!

Изяж бобър - спаси дърво!
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
- KickingKing
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
- Модел на автомобила: само за руси
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Lok-Tar!
Даже май после още едно дет не знаеше
Но пък тия дет се бягах с тях знаеха. Тия дет не знаят не ги броя... ТЕ СА ХИЛЯДИ
nikolovvd не нямам шпер гаранция. Точно това казвах днес на срещата, че Focus RS има шпер и се чудя като завиваш и шпера захапе как продължаваш да завиваш... макар той да е някъв процент на сцепление който предполагам, че не надвишава 25% все пак....
Да ти кажа и аз имах таковаТрол написа:2. Тия дето ги дръпна знаеха ли, че се състезавате?
щото и аз в детската градина ходех с едно момиче, което не знаеше



nikolovvd не нямам шпер гаранция. Точно това казвах днес на срещата, че Focus RS има шпер и се чудя като завиваш и шпера захапе как продължаваш да завиваш... макар той да е някъв процент на сцепление който предполагам, че не надвишава 25% все пак....

Изяж бобър - спаси дърво!
- Ersho
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 11 юни 2006, 11:01
- Модел на автомобила: BMW 525i 92YEAR and Ауди А4 2.0tdi 99YEAR,Pejo 106 1.4i XR 98YEAR,Ford TRANZIT 2.5TDI s gondola otzade za dograma
- Местоположение: София.Бояна.СИЛИСТРА(далеч от Плевен)
- Контакти:
- Status: Извън линия
:))))))))))
Тва Фордче кабрио си мисла че двигателиа издава багажа....за тва вари не като в книга! Саседа ми имаше едно Жигули и то така вареше не като по книга и накраиа основен ремонт!!!
Не бре! Вчера съм бил аз сигурно, но не съм те видял щото като карам и покрай мен, разбираш ли, всичко размазано некакси......snaiperisto написа:Абе тоя ше дойде мноо опасен ФОРД...направо страх ме хваща , аз се чудех вчера ква "мълния" мина покрай мене...а то кво било...
КОГАТО КАРАШ ФОРД, ВСИЧКО ДРУГО Е РАЗМАЗАНО
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
valboy написа:Не бре! Вчера съм бил аз сигурно, но не съм те видял щото като карам и покрай мен, разбираш ли, всичко размазано некакси......snaiperisto написа:Абе тоя ше дойде мноо опасен ФОРД...направо страх ме хваща , аз се чудех вчера ква "мълния" мина покрай мене...а то кво било...КОГАТО КАРАШ ФОРД, ВСИЧКО ДРУГО Е РАЗМАЗАНО


...дрън-дрън...мноо важно...
- KickingKing
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
- Модел на автомобила: само за руси
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
- KickingKing
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
- Модел на автомобила: само за руси
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 197
- Регистриран: 25 ное 2005, 19:02
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,3mi.`95, центр. закл., ел стъкла, 2Airbags SRS, LPG system
- Местоположение: Sofia, д`ге
- Status: Извън линия
Ей за тва ли става въпрос...http://www.mobile.bg
Trabant 601 1.1 - 1200 ЛВ.
Дата на производство - декември 1989 г.
Тип двигател - Бензинов
Мощност (к.с.) - 75 к.с.
Скоростна кутия - Ръчна
Категория - Седан
Пробег - 111000 км
Цвят - Черен
Особености:
4(5) Врати
Аларма
Застраховка
Лети джанти
Стерео уредба
Халогенни фарове
Шибедах
Допълнителна информация:
трабантат е с двигател от рено 5. Тунинг външен и двигател. В много добро състояние. Нови гуми. С резервни части. СПЕШНО! !!
-------------
Трабанта Рулира!!!...И то злобно!
Trabant 601 1.1 - 1200 ЛВ.
Дата на производство - декември 1989 г.
Тип двигател - Бензинов
Мощност (к.с.) - 75 к.с.
Скоростна кутия - Ръчна
Категория - Седан
Пробег - 111000 км
Цвят - Черен
Особености:
4(5) Врати
Аларма
Застраховка
Лети джанти
Стерео уредба
Халогенни фарове
Шибедах
Допълнителна информация:
трабантат е с двигател от рено 5. Тунинг външен и двигател. В много добро състояние. Нови гуми. С резервни части. СПЕШНО! !!
-------------
Трабанта Рулира!!!...И то злобно!
Последна промяна от runtavguz на 13 юни 2006, 10:41, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта