Спря да работи стъклото
- KickingKing
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
- Модел на автомобила: само за руси
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Спря да работи стъклото
Lok-Tar!
Днеска както всичко си беше ок и тръгвам да свалям стъклото и спря на 5см надолу и не мърда. Гледам понеже едно от компчетата ми има лампичка тя огаснала.
Гледах всички бушони - здрави са. Пробвам стъклата гледам задното работи, предните не.
Някой да има идеи какво става???
Днеска както всичко си беше ок и тръгвам да свалям стъклото и спря на 5см надолу и не мърда. Гледам понеже едно от компчетата ми има лампичка тя огаснала.
Гледах всички бушони - здрави са. Пробвам стъклата гледам задното работи, предните не.
Някой да има идеи какво става???

Изяж бобър - спаси дърво!
-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
При мен започна да се движи трудно и се оказа моторчето. Отворих го и греста от редуктора бе достигнала до колектора с четките. Попринцип греста не е проводник и не е голям проблем там, но примесена с добро количество графитни и метални стружки от четките и колектора започва да закъсява. В резултат грее и губи мощност - а можеби и да спре да работи съвсем. Почиства се с разредител, бензин, спирт или с каквото имаш и парцали. Важно е да почистиш междините на пластините на колектора - прави се с игла.
- KickingKing
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
- Модел на автомобила: само за руси
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Lok-Na-Rok!
Е да ама проблема е малко по-различен ако питате мене.
Значи от 4те копчета само на най-дясното имам лампичка която свети постоянно(!?!).
Най-лявото е за предно ляво, а най-дясното за предно дясно. Е да ама като предното спря и лампичката огасна. И не бачка нищо за това си мисля, че е нещо от някое реле или нещо такова...
Е да ама проблема е малко по-различен ако питате мене.
Значи от 4те копчета само на най-дясното имам лампичка която свети постоянно(!?!).
Най-лявото е за предно ляво, а най-дясното за предно дясно. Е да ама като предното спря и лампичката огасна. И не бачка нищо за това си мисля, че е нещо от някое реле или нещо такова...

Изяж бобър - спаси дърво!
- KickingKing
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
- Модел на автомобила: само за руси
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
- tisho.74
- потребител
- Мнения: 158
- Регистриран: 29 сеп 2005, 16:03
- Модел на автомобила: Опел Астра '08 комби 150 к.с. CDTI
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
При мен като се случи това на бившата фиеста (1,6 Si) се оказа, че някой като е китосвал шофьорската врата е натъпкал (незнайно как, и аз доста се чудих как е успял) щекера (конектора) на ключето с прах от кита. В следствие на това в един момент прозореца спря да се движи и лампичката угасна (малката лампичка на ключето). Последва сваляне на ключето, откачане на щекера и почистване с фина отвертка и контактен спрей.
Резултат- при мен работи 3 месеца без проблеми, а в момента си работи и при новия собственик (който е и доста доволен от това).
Резултат- при мен работи 3 месеца без проблеми, а в момента си работи и при новия собственик (който е и доста доволен от това).
Търся си форд
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Спря да работи стъклото
...изкарваш внимателно работещо копче и го врътваш с неработещото! Затваряш си прозореца и ако искаш - оставяш копчето, на който джам ти е удобно. После си набавяш ново или старо работещо и си ок! Ако обаче не проработи....отиваш към сваляне на кори и замерване на кабели за оттечка...KickingKing написа:Lok-Tar!
Днеска както всичко си беше ок и тръгвам да свалям стъклото и спря на 5см надолу и не мърда. Гледам понеже едно от компчетата ми има лампичка тя огаснала.
Гледах всички бушони - здрави са. Пробвам стъклата гледам задното работи, предните не.
Някой да има идеи какво става???
- KickingKing
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
- Модел на автомобила: само за руси
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Lok-Tar!

tisho.74 абе и аз гледах едно такова дет е като букса нали и от него влизат и излизат много кабели, обаче само го глеадах. Все пак ел. огледалата рабоят па то май пак минава от там.
Аз не чаткам много електорониката и се чудя де да намеря някой да пооправи това онова за малко кинти.
Да ти кажа не съм и то защото не знам точно кой бушон еЛюбо написа:Сори за тъпия въпрос, ама провери ли дали имаш ток на бушона?

tisho.74 абе и аз гледах едно такова дет е като букса нали и от него влизат и излизат много кабели, обаче само го глеадах. Все пак ел. огледалата рабоят па то май пак минава от там.
Аз не чаткам много електорониката и се чудя де да намеря някой да пооправи това онова за малко кинти.

Изяж бобър - спаси дърво!
-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
Като гледам схемата лампичките са вързани директно към захранването на бутона и съответно на моторчето. Ако са ти огаснали наведнъж няколко лампи на бутоните - явно ти е изчезнало захранването. Провери на бутоните отдолу откъм кабелите има номера на куплонзите. На 2 трябва да имаш + при контакт. Ако няма търси пак бушоните. В книжлето пише че е 30А.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта