За амортисьорите?
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: За амортисьорите?
Само 1 вариант виждам - едната е усилена (като за focus с performance) а другата не, но до колкото знам предницата на perfomance-а е по-ниска с няколко мм от нормалната. Разликата идва от пружината разбира се. Но на теб да ти е така ?
Други мнения ? 


- Dian_bonev
- потребител
- Мнения: 158
- Регистриран: 20 яну 2009, 22:17
- Модел на автомобила: fokus
- Местоположение: Bqla (ruse)
- Status: Извън линия
Re: За амортисьорите?
мм не колега така на ОКО ми изглеждат напълно еднакви като гледам разтоянието от гумите до кълниците, има разлика в цвета и разлика че едната ми страна влиза много по меко на дупките,а дръгата твърдо което е дразнещо, сега омувам да ходя до моргата да търся като цвета които вози по меко
- иво г. иванов
- потребител
- Мнения: 915
- Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
- Местоположение: Berkoviza , Montana
- Status: Извън линия
Re: За амортисьорите?
Здравейте колеги. Това забелязах вчера при оглед отдолу:
http://www.prikachi.com/images/129/3265129F.jpg
Този амортисьор изтекъл/ изпуснал/ ли е? Или само тест ще покаже истинското му състояние. Нямам впечатления от
тропане и друсане отзад в дясно, но и не са ме возили отзад. Разстоянията от земята до ръба на калника са еднакви
и от ляво и от дясно. Размера от края на прахозащитния маншон до оста на болта, долу е еднаква и за двата аморт- а.
http://www.prikachi.com/images/129/3265129F.jpg
Този амортисьор изтекъл/ изпуснал/ ли е? Или само тест ще покаже истинското му състояние. Нямам впечатления от
тропане и друсане отзад в дясно, но и не са ме возили отзад. Разстоянията от земята до ръба на калника са еднакви
и от ляво и от дясно. Размера от края на прахозащитния маншон до оста на болта, долу е еднаква и за двата аморт- а.
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!
-
- потребител
- Мнения: 45
- Регистриран: 29 окт 2008, 10:45
- Модел на автомобила: Форд Фокус 2.0 16v
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: За амортисьорите?
За съжаление е изпуснал.иво г. иванов написа:Здравейте колеги. Това забелязах вчера при оглед отдолу:
http://www.prikachi.com/images/129/3265129F.jpg
Този амортисьор изтекъл/ изпуснал/ ли е? Или само тест ще покаже истинското му състояние. Нямам впечатления от
тропане и друсане отзад в дясно, но и не са ме возили отзад. Разстоянията от земята до ръба на калника са еднакви
и от ляво и от дясно. Размера от края на прахозащитния маншон до оста на болта, долу е еднаква и за двата аморт- а.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: За амортисьорите?
Да ти кажа, отишъл си е, може би още държи защото все още има масло, но скоро ще спре и тогава ще го усетиш, най-характерното е голяма нестабилност във завой. Това че разстоянието от болта до прахозащитния маншон е еднакво не е критерии. Колко е разпънат амортисьора в нормално състояние зависи от пружината а не от амортисьора.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- иво г. иванов
- потребител
- Мнения: 915
- Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
- Местоположение: Berkoviza , Montana
- Status: Извън линия
Re: За амортисьорите?
Отново "имам питане
" Какво да разбирам под следната спецификация към амортисьори: "Twin Disc Technology"?

Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: За амортисьорите?
Това не значи много, но вероятно искат да кажат, че е с някаква нелинейна характеристика - примерно е сравнително твърд нормално, а при удар в препятсвие над някакъв размер да отваря втора клапа и да позволява улеснено свиване за да предпази окачването от претоварване.
Разглобил съм амортисьор на мондео, и той е такъв - снякаква заплетена характеристика, леко съпротивление с клапан за претоварване на свиване, и голямо съпротивление на разгъване без клапан.
Разглобил съм амортисьор на мондео, и той е такъв - снякаква заплетена характеристика, леко съпротивление с клапан за претоварване на свиване, и голямо съпротивление на разгъване без клапан.
- иво г. иванов
- потребител
- Мнения: 915
- Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
- Местоположение: Berkoviza , Montana
- Status: Извън линия
Re: За амортисьорите?
Дааа...
. Логично обяснение за по- скъпата цена от конвенционалните.
Научих нещо ново. Благодаря diesel.

Научих нещо ново. Благодаря diesel.
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост