Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 26 яну 2010, 07:15
- Модел на автомобила: Ford Fiesta
- Местоположение: Petrich
- Status: Извън линия
Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo
Малко пред история..Зетековия мотор беше просто резачка така да се каже скъса доста гуми докъто един приятел не се качи и след завъртането на стартера както си беше минус няколко градуса натисна гаста до краи и на всяка предавка докъто не изклиучи инж. не я остави затова и се случи тъка че колата запъна и залежа пред гаража..За начало може да започнем със 1 2 лагера преличащи на изрезка от котиика на кока кола вала не ставаше за нищо.. След тва ми изпадна двигател 2.0 8V от Scorpio и така се започна с много мъки пот рязане заварки и много капки за очи... Бях замислил да правя зетека с принудително пълнене ма след като видях лагерите на вала един върху др шанс нямаше начин.. Тва го казвам заради колегата данчев който до колкото усещам се изнерви като чу че съм измъкнал стария и съм се задоволил със 2.0 8v двигател двувалка..
ето и малко снимки от изминалите няколко месеца.. http://racingmr.hit.bg/Mishe000.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://racingmr.hit.bg/Mishe001.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://racingmr.hit.bg/Mishe003.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://racingmr.hit.bg/Mishe004.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://racingmr.hit.bg/Mishe010%5B1%5D.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://racingmr.hit.bg/Mishe006%5B2%5D.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Тампоните лада колкото се може по опростено лапите са от скорпиона..Заварване тук там 2 3 планки и всичко се нареди двигатела стои много здраво ии наи-важното на пълно прав http://racingmr.hit.bg/Mishe018%5B1%5D.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Старите ЕФИ смукателни траби несе сабираха..Бяха доста големи стърчаха около 10 см на горе и опираха в купето на страни затова реших да ги разкарам и попаднаха в казана за излищха тенекия.. бе по принцип са си за там пък и тежат доста.. Другия проблем беше че водата минава през тях и трябваше нещо да се мисли..Решението ми беше точно това.. http://racingmr.hit.bg/Mishe014.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://racingmr.hit.bg/Mishe015.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://racingmr.hit.bg/Mishe016.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Понакълцах леко смукатела и измъкнах важната част коята ше ми върши работа.. Запуших дупката на термустата със гарнитура и метална пластина..Напраих си нови от алпака малко по големки мисля че е от поулза които в момента довършвам.. http://racingmr.hit.bg/Mishe007.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://racingmr.hit.bg/Mishe005.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; до тук сам стигнал тръбите плиус фланци.. Правата от горе я няма тия дни ше ги карам да се заварява направо на място ше я сложа..Така би трябвало да изглеждат http://racingmr.hit.bg/0706_turp_011z+2 ... nifold.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Запалването си оставих от фиестата скорпиото има делко което също опираше и пречеше.. На блока на DOHC-то има също импулсен датчик засичащ на коляновия вал докъто на фиестата е на маховика но както и да е замених датчика сложих стария и оставих ел със 4-те бубини която ми се вижда по надеждна http://racingmr.hit.bg/Mishe011.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; .. Сега клоня нещата към Megasquirt.. за тва ще ми е нужна помощ от някои в форума ако е възможно..Има едно доста интересно клипче в иоутубе сиерра със 9 инжектора без мега или др комп
поне така казва пича разпроби инжектора и положи още 4 плус 1 след дросела сиерата се представяше мн добре..Ето и клипа.. http://www.youtube.com/watch?v=jsT3rMENApQ" onclick="window.open(this.href);return false; Мислех за тоя вариянт маа.. Някои по опитен да си даде компетентното мнение по въпроса..Таа да поразправям и за турбото начи стандартния начин на разреждане 2 гарнитури с метална Гарнитура в случая която ми попадна много случаино от един приятел 2мм доста интересно за сефте виждам такава http://racingmr.hit.bg/Mishe018.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://racingmr.hit.bg/Mishe020.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Турбото т4 имам също и едно ккк от ауди и някво др митсубиши http://racingmr.hit.bg/Mishe18.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; За т4-ката съм навитак. http://racingmr.hit.bg/Mishe004%5B1%5D.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Колектора още не съм го започнал щото чакам да ми изрежат планката.. Тои би трябвало да изглежда е така: http://racingmr.hit.bg/Misho19.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://racingmr.hit.bg/DummyCosworthHea ... nder10.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; малко специфични и трудни извивки ма коша на фистата е малък и няма мн място за своеволия.. коляната тръби всичко за колектора..тръбички за пътищата са на лице гумени тръбички ии клапани blowoff-и разни всичко друго горе долу.. http://racingmr.hit.bg/Mishe019.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://racingmr.hit.bg/Mishe012.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://racingmr.hit.bg/Mishe008.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://racingmr.hit.bg/Mishe005%5B1%5D.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://racingmr.hit.bg/Mishe010.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://racingmr.hit.bg/Mishe006%5B1%5D.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; кулера от мерцедес цлк на тая снимка се вижда.. http://racingmr.hit.bg/Mishe002.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Дросела на 65 мисля да сложа разполагам със 2 един 60 ,65 и 1 от баварец ма неси спомням размера.. За масления радиатор кво ви е мнението ако може да споделите..http://racingmr.hit.bg/Mishe013.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Мислех го преди турбото ма дали няма късно да отива на турбото масло докъто се извлачи по трабите да напълни радиатора и накрая да спече.. За след турбото там пък е на самотек пак сложно бавно пълнене или задържане в турбината.. Взел съм и джанти и сликове 15 дали няма да и доиде доста зор на скорости полуоски и т.н.. http://racingmr.hit.bg/Mishe017.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; За опаковката която ми е специялноста мисля да я докарам до нещо такова.. http://racingmr.hit.bg/dscf0551.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Ма тва е края сега имам доста неща за доизшлаифане ако някои е заинтерсован няма да ми е излищна помощт все пак сам нов в занаята ии всеки един савет ми е в плиус.. За сега само бащами ми помага и то доста за което много му благодаря.. По принцип е завършил двигатели с вътрешно горене ии някогашен механик в гаража на МВР където са се правели лади и жиги за ралитата маа тва е доста изостанала техника и не много неща са ми в поуза за сегашния проект благодаря на всички отзовали се предварително.. >:D<:


- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo
Не съм се нервил братле, не виждам за какво
дадох съвет, но ти си прекалено напреднал с колата и май е късно
Виждам много и добре свършена работа, хубави идеи и да се повторя кофти избор на мотор ...
Не виждам какво те е изплашило в Зетека, мотора е чуден с много читаво дъно и малко и лесно преодолими кусури по главата.
Имам доста преки наблюдения върху DOHC-то покрай Владо като си събираше мотора и най-малкото мога да кажа - ужасно тежък мотор с излишно тежка карантия.
Дори да оставя двата мотора чисто като възможностти, теглото е първото което ще ме спре и то точно при Фиеста и то в турбо вариант .... все пак се иска тая кола да може да завива.
Като я оглозгаш вътре отзад си става лагерница, просто няма какво да и тежи и с тежката предница се получава .... недозавива, недозавива и като я напънеш малко повече изтърве гъза. Просто баланса между двата моста става 6 без 10 .... В Англия където Фиеста е изключително масова пистаджийка, дори и с турбо Зетеците се оплакват от този ефект .... и масово си ги карат атмосферни.
Виж ако правиш драгаджийка, спокойно можеш да ми се скараш, че приказвам глупости .... там ако не друго тежкият мотор си тежи където трябва
Успех ти пожелавам и ще следя темата с голям интерес ...
П.С. макси раздувките от линка са супер


Виждам много и добре свършена работа, хубави идеи и да се повторя кофти избор на мотор ...
Не виждам какво те е изплашило в Зетека, мотора е чуден с много читаво дъно и малко и лесно преодолими кусури по главата.
Имам доста преки наблюдения върху DOHC-то покрай Владо като си събираше мотора и най-малкото мога да кажа - ужасно тежък мотор с излишно тежка карантия.
Дори да оставя двата мотора чисто като възможностти, теглото е първото което ще ме спре и то точно при Фиеста и то в турбо вариант .... все пак се иска тая кола да може да завива.
Като я оглозгаш вътре отзад си става лагерница, просто няма какво да и тежи и с тежката предница се получава .... недозавива, недозавива и като я напънеш малко повече изтърве гъза. Просто баланса между двата моста става 6 без 10 .... В Англия където Фиеста е изключително масова пистаджийка, дори и с турбо Зетеците се оплакват от този ефект .... и масово си ги карат атмосферни.
Виж ако правиш драгаджийка, спокойно можеш да ми се скараш, че приказвам глупости .... там ако не друго тежкият мотор си тежи където трябва

Успех ти пожелавам и ще следя темата с голям интерес ...
П.С. макси раздувките от линка са супер

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 26 яну 2010, 07:15
- Модел на автомобила: Ford Fiesta
- Местоположение: Petrich
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo
Ее ти веднага се досети че ще върви само на право няма кво да пояснявам.. За двигатела наистина доста тежък само главата да кажем със валове клапани и всичко по нея не се вдига да се сложи на блока.. Да поразнищим другите въпроси..Danchev написа:Не съм се нервил братле, не виждам за какводадох съвет, но ти си прекалено напреднал с колата и май е късно
![]()
Виждам много и добре свършена работа, хубави идеи и да се повторя кофти избор на мотор ...
Не виждам какво те е изплашило в Зетека, мотора е чуден с много читаво дъно и малко и лесно преодолими кусури по главата.
Имам доста преки наблюдения върху DOHC-то покрай Владо като си събираше мотора и най-малкото мога да кажа - ужасно тежък мотор с излишно тежка карантия.
Дори да оставя двата мотора чисто като възможностти, теглото е първото което ще ме спре и то точно при Фиеста и то в турбо вариант .... все пак се иска тая кола да може да завива.
Като я оглозгаш вътре отзад си става лагерница, просто няма какво да и тежи и с тежката предница се получава .... недозавива, недозавива и като я напънеш малко повече изтърве гъза. Просто баланса между двата моста става 6 без 10 .... В Англия където Фиеста е изключително масова пистаджийка, дори и с турбо Зетеците се оплакват от този ефект .... и масово си ги карат атмосферни.
Виж ако правиш драгаджийка, спокойно можеш да ми се скараш, че приказвам глупости .... там ако не друго тежкият мотор си тежи където трябва![]()
Успех ти пожелавам и ще следя темата с голям интерес ...
П.С. макси раздувките от линка са супер

-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo
И от мен поздрави за проекта много добре изпълнен ако изключим избора на мотор.
За след турбото не слагаи масления радиатор
15-ските няма да са ти тежки нагласи си керамика ако не си си нагласил вече,кутиите не издържат много за съжаление но с 13-ски ще си по доволен ако ще я ползваш за стартове
направо се насочваи към мега може да потърсиш съдеиствие от колегата disc това с допълнителните инжектори ще влезеш в голям филм
Смукателя смятал ли си го или си го правиш по място както ти е удобно? Инжекторите каде ще стоят отгоре или отдолу на смукателя? Оригинално с каква степен на сгъстяване е ? И за т-4 ката каква е като марка
За след турбото не слагаи масления радиатор
15-ските няма да са ти тежки нагласи си керамика ако не си си нагласил вече,кутиите не издържат много за съжаление но с 13-ски ще си по доволен ако ще я ползваш за стартове
направо се насочваи към мега може да потърсиш съдеиствие от колегата disc това с допълнителните инжектори ще влезеш в голям филм
Смукателя смятал ли си го или си го правиш по място както ти е удобно? Инжекторите каде ще стоят отгоре или отдолу на смукателя? Оригинално с каква степен на сгъстяване е ? И за т-4 ката каква е като марка
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo
Степента е 10.3:1
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo
с мегата при добри настроики ще минете 1-бар налягане без да срещате затруднения 

GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
- Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo
Амии дам - ние сме на 1.3 вече - но с дюзите от Nissan Silvia
Mega rocks !

-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 26 яну 2010, 07:15
- Модел на автомобила: Ford Fiesta
- Местоположение: Petrich
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo
По ринцип съм със маховика на фиестата и съединителя тва не съм го споменал по горе които и чисто нов и мисля да го поизтъркам след тва на керамиката.. Турбото марката му е Detroit.. Колекторите... Гледах нещо като старите да се получат до колкото е възможно другото импровизация.. Тръбите са си прави в долния край при захващането към фланеца на 90 градуса изрязани.. фи 44,5 малко по голямо от оригиналните къто мисля че те бяха на 42 съответно планките по големи и отворите на главата прешлаифани и полирани тръбите ще доидат доста по късички от оригиналните които са около 20 (МЕТРА).. Мисля че тва също е добреKovachevGR написа:И от мен поздрави за проекта много добре изпълнен ако изключим избора на мотор.
За след турбото не слагаи масления радиатор
15-ските няма да са ти тежки нагласи си керамика ако не си си нагласил вече,кутиите не издържат много за съжаление но с 13-ски ще си по доволен ако ще я ползваш за стартове
направо се насочваи към мега може да потърсиш съдеиствие от колегата disc това с допълнителните инжектори ще влезеш в голям филм
Смукателя смятал ли си го или си го правиш по място както ти е удобно? Инжекторите каде ще стоят отгоре или отдолу на смукателя? Оригинално с каква степен на сгъстяване е ? И за т-4 ката каква е като марка



-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 26 яну 2010, 07:15
- Модел на автомобила: Ford Fiesta
- Местоположение: Petrich
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo
Не беше ли DOHC-to 2.0 16V 10.3:1..Danchev написа:Степента е 10.3:1
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo
Мисля, че не .... аз имам следната информация:
DOHC 8V (EFI/Carb) - 10.3:1
DOHC 16V от Скорпио - 9.8:1
DOHC 16V от RS2000 - 10.3:1
OHC-то е с най-ниската степен от всички и е най-популярният мотор за турбо конверсия при старите фордове на задно ... като в двата варианта е:
Carb - 9.0:1
EFI - 9.2:1
DOHC 8V (EFI/Carb) - 10.3:1
DOHC 16V от Скорпио - 9.8:1
DOHC 16V от RS2000 - 10.3:1
OHC-то е с най-ниската степен от всички и е най-популярният мотор за турбо конверсия при старите фордове на задно ... като в двата варианта е:
Carb - 9.0:1
EFI - 9.2:1
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo
Незнам защо искаш да си усложняваш живота с маслен радиатор след като колата ще я ползваш за стартове според мен и водния охладител на блока ще ти върши работа........дори при по дълго задържане на пълна гас маслото отива на 105-110 гр което с хубаво масло не трябва да те притеснява..............Ас не съм фен на маслените радиатори имам двама трима познати които патиха от тях!!! Като го монтираш почваш да кербоваш маркучи и те не са евтини почват да текат, увеличаваш обема на маслото............Но ако си решил пиши ще му намерим място,
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo
За къси стартове доказано добра версия е водно-маслен охладител, който се монтира под масления филтър. На XR3 се ползва и на доста други.
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo
Тук Владо трябва да се обади, той си сложи воден охладител при масленият филтър, той ще каже от каква кола го взе.KovachevGR написа:Незнам защо искаш да си усложняваш живота с маслен радиатор след като колата ще я ползваш за стартове според мен и водния охладител на блока ще ти върши работа........дори при по дълго задържане на пълна гас маслото отива на 105-110 гр което с хубаво масло не трябва да те притеснява..............Ас не съм фен на маслените радиатори имам двама трима познати които патиха от тях!!! Като го монтираш почваш да кербоваш маркучи и те не са евтини почват да текат, увеличаваш обема на маслото............Но ако си решил пиши ще му намерим място,
Като ходихме да я настройват мапера през цялото време повтаряше, че е изумен от градусите, които държи мотора.
На магистралата от Стара Загора до Чирпан и обратно люта гас през цялото време седеше закована на 80 градуса (маслото).
Преди да го сложи имаше температури от 100+ градуса.
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo
Е не прави чудеса този маслен охладител.......
Може да се вземе от хр-3,рс-турбо,скорпио в6,и сигорно съм пропуснал нещо сички стават,ас имам някаде трябва да се поразтърся........Само да отбележа заради такъв маслен охладител хвърлих масло за 100лв проби се и омеси маслото с вода.
На сериозно каране с охладител стига 105-110гр.......ама има ефект от него пробвал съм и без него и има разлика
Може да се вземе от хр-3,рс-турбо,скорпио в6,и сигорно съм пропуснал нещо сички стават,ас имам някаде трябва да се поразтърся........Само да отбележа заради такъв маслен охладител хвърлих масло за 100лв проби се и омеси маслото с вода.
На сериозно каране с охладител стига 105-110гр.......ама има ефект от него пробвал съм и без него и има разлика

GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo
Мисля, че беше от някъв мергел неговият, може и да бъркам, ама не е от Форд.
Като се видим после ще му кажа да пише тук
Като се замисля обаче, датчика за темепературата е сложен с преходник там където седи датчика за критичното налягане. Това според мен означава, че мери температурата на маслото непосредственно след охлаждането и преди работният цикъл.
Това означава ли, че примерно ако датчика за температурата се сложи до пробката на картера например температурата ще друга
до сега не бях се замислял .... виждал съм, че някой хора слагат датчика на картера ..... ще има ли разлика в температурата между двете места според Вас 
Edit ... от Пежо бил
Като се видим после ще му кажа да пише тук

Като се замисля обаче, датчика за темепературата е сложен с преходник там където седи датчика за критичното налягане. Това според мен означава, че мери температурата на маслото непосредственно след охлаждането и преди работният цикъл.
Това означава ли, че примерно ако датчика за температурата се сложи до пробката на картера например температурата ще друга


Edit ... от Пежо бил
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 26 яну 2010, 07:15
- Модел на автомобила: Ford Fiesta
- Местоположение: Petrich
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo
Ами би трябвало да има няква разлика.. Ако след охлаждането температурата е все още критична става зле и няма фаида от охлаждането..Danchev написа:Мисля, че беше от някъв мергел неговият, може и да бъркам, ама не е от Форд.
Като се видим после ще му кажа да пише тук
Като се замисля обаче, датчика за темепературата е сложен с преходник там където седи датчика за критичното налягане. Това според мен означава, че мери температурата на маслото непосредственно след охлаждането и преди работният цикъл.
Това означава ли, че примерно ако датчика за температурата се сложи до пробката на картера например температурата ще другадо сега не бях се замислял .... виждал съм, че някой хора слагат датчика на картера ..... ще има ли разлика в температурата между двете места според Вас
Edit ... от Пежо бил

-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo
Моят датчик е в картера може би от там разликата в показаната температура при мен и при вас..........ас редовно стигам 100гр и нагоре 

GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 26 яну 2010, 07:15
- Модел на автомобила: Ford Fiesta
- Местоположение: Petrich
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo
Бее.. то и картера деиства един вид като охладител.. Наребрената му форма и алуминиевия корпус са доказателство за тва.. Ма си е закачен за двигателя и поема температурата на целия мотор така че.... Знам лии.. наи вероятно има разлика..KovachevGR написа:Моят датчик е в картера може би от там разликата в показаната температура при мен и при вас..........ас редовно стигам 100гр и нагоре

-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo
Моя е ламаринен за цвх говоря ас 

GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 26 яну 2010, 07:15
- Модел на автомобила: Ford Fiesta
- Местоположение: Petrich
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo
Хаха казвам по принцип..KovachevGR написа:Моя е ламаринен за цвх говоря ас

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта