Ще сменям заден амортисьор

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Ще сменям заден амортисьор

Мнение от mrdds » 15 юни 2006, 16:55

Ще сменям заден амортисьор в събота че бих приел съвети какво как да направя за да ми е полесно.Ако някой има опит моля да ме светне.
Има ли някаква особенност и сложност както при предните,или просто се откачва отдолу и отгоре и се маха.Който е сменял моля да каже! *00143*

Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kurshuma » 15 юни 2006, 17:50

внимаваи с прожината да не изкочи :D
Купи си Форд и бъди щаслив

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от форд мк2 » 15 юни 2006, 18:57

kurshuma написа:внимаваи с прожината да не изкочи :D
не знам как е при ескорта .... на моята само предни съм сменявал! виж тампоните на какво дередже са и ако трябва и тях ги смени задължително. иначе леко с пружината да не утрепе некои, не е кои знае колко трудно иначе .успех в съботата :!:
Be happy

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 15 юни 2006, 19:05

Аз сменях прожини скоро и ми е оше прясно.
Дигаш колата (цялата задница за по лесно да не се натоварва моста)
лашкаш долните болтове(земи си карамба и ги накисни) защото не е с гаики а с некви щиб.ни подобиа на гаика и ги държи няква теникиа за контра. С телена четка изчисти резбата от болтовите за да вървят лесно а ако се закучат с ножовка режеш болтовите.После махаш калпаците дето са в копето и сваляш двете гаики и излиза целиа аморт.с прожината.Трябва за свалиш прожината от амортисиора със скоби.после обратно.При мен беше битка с долните болтове и накрая ги отрязах . за сега толкоз
В НИКАКЪВ СЛУЧАИ НЕ МАХАИ БОЛТА КОИТО МИНАВА ПРЕЗ МЕТАЛНИА КАЛПАК ,ЩЕ ФРУКНИ ПРОжИНАТА

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 20 юни 2006, 11:22

колеги,не беше амортисьора проблема ми!!! *unknw*
в неделя го извадих и видях че е перфектен газов амортисьор,да го еа.а чукането ми си остана.Почнах да се съмнявам в тампона на моста,обаче като го гледам(клатя) не ми се вижда разбит-стегнат си е да го еа.Съветвах се и с един "майстор" който работи в сервиз и той вика сменяй тампона сменяй и амортисьора и ще се оправи.Да ама требе и двата амортисьора да сменя.Тампона е 10лв.
ако някои си е сменял тампона да каже колко луфт е допустим и как е разбрал че е станал за смяна.

Потребителски аватар
jasonsmith
потребител
потребител
Мнения: 338
Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от jasonsmith » 20 юни 2006, 12:22

И аз имам тропане отзад , което си мислех че е от амортисьора, след като го смених обаче тропането си остана!! 1 месец по- късно ми се спука предното гърне и ходих на майстор, който ми завари тръба на мястото на гърнето, като по този начин ми поизпъна малко и тръбата!! След това тропането спра. Само да допълня че това тропане го имах само като возя някой отзад и натежи! Около 1 месец по - късно, т.е. преди около седмица отново започна да ми тропа, предполагам че тръбата отдолу чука в купето, и вероятно пак се е разхлабила. Надявам се да съм ти помогнал

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 20 юни 2006, 12:40

тенкю.И аз си го мислех този момент,но на мен чука само като влезе левото колело в дупка,и чука силно.Ако беше тръба щеше да си тропа при всяко разлюляване.
Съмнявам се дане би задния мост да удря в купето.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 21 юни 2006, 00:56

Така както го описваш е на амортисьор ама след като си ги гледал не знам може тампоните на амортисьора да правят проблем или нещо най-невероятно. Ако искаш като си дойдеш в Хасково звънни ми 0898717093 ще го огледаме,ще помислим и може да се сетим.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 21 юни 2006, 09:18

мерси колега.може.Но баща ми беше 15г.майстор има сервиз(вече нефункциониращ,но с пълна комплектация)гледахме ги с него,нали ти казвам всичко разхвърлихме на чарколяци и не открихме проблем.Пружината я махнахме,гледахме тампоните на амортисьора-здрави и идеални,натискахме го дърпахме го-супер си е.газов амортисьор е и ако реша да го сменям ще трябва и двата да ги махам.Най вероятно ше излезе тампона на моста,щото друго нема кво да е.Ако опира гредата в купето може да чука,но амортисьора е здрав.И с един друг мастор се съветвахме и той каза нищо му няма.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 21 юни 2006, 23:43

Ами почвай да игнорираш.

fordfen
потребител
потребител
Мнения: 114
Регистриран: 26 май 2006, 10:39
Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDDI 90ph 2001g.
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Мнение от fordfen » 25 юни 2006, 11:19

Според мен,щом е здрав амортисьора,както ти казаха по-горе,със сигурност е от тампона на зад.мост,фтулката на амортисьора от долу или тампона му от горе.Няма какво друго да е.Успех!

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 26 юни 2006, 09:14

как да проверя дали е тампона на задния мост.Как се познава че е износсен.

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост