дюзи на Ескорт 1.8 ТД - ел. или ...
-
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 29 юли 2007, 19:48
- Модел на автомобила: Ford Escord 1.8 TD ('97-ма)
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
дюзи на Ескорт 1.8 ТД - ел. или ...
След като ми докараха колата от Италия, се започна ходене по мъките.
Оказа се че гори много....9-10 нафта, което е абсурдно. Всички ми казват че трябва да гори 4-5, максимум 6. Ходих до разни майстори за мнение...един ми вика че обогатитела, втори незнам си какво....то ако ги слушам всички трябва да сменя всичко под капака.
Забелязах нещо което никои майстор не видя.
почти на всички турбо дизели едната им дюза е електронна ( трета ), по-различна е от другите и има едно кабелче с нея.....хубаво , ама при мен не е така...и четирите дюзи са абсолютно еднакви и няма такова кабелче.....питах и ми казаха че заради това ми гори много , понеже тази дюза не подавала информация на помпата.....питах тук там и ми казаха че такава дюза за ескорт турбо дизел 96/97 година струвала 600 лева.
възможно ли е да струва толкова пари и дали при мен трябва да има такава дюза ?
Оказа се че гори много....9-10 нафта, което е абсурдно. Всички ми казват че трябва да гори 4-5, максимум 6. Ходих до разни майстори за мнение...един ми вика че обогатитела, втори незнам си какво....то ако ги слушам всички трябва да сменя всичко под капака.
Забелязах нещо което никои майстор не видя.
почти на всички турбо дизели едната им дюза е електронна ( трета ), по-различна е от другите и има едно кабелче с нея.....хубаво , ама при мен не е така...и четирите дюзи са абсолютно еднакви и няма такова кабелче.....питах и ми казаха че заради това ми гори много , понеже тази дюза не подавала информация на помпата.....питах тук там и ми казаха че такава дюза за ескорт турбо дизел 96/97 година струвала 600 лева.
възможно ли е да струва толкова пари и дали при мен трябва да има такава дюза ?
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2421
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
нищо не разбирам от турбото и дюзите и чарковете около него, но ми е много интересно кой ти дава мъдрите съвети, че колата ти трябва да гори 4-5 , максимум 6. аз имам същия форд ескорт 1.8 тди 96- та година много гледан и запазен е и по книжка му дават градски разход 7.4 мисля беше, а като колата е 12 годишна се сещаш, че няма как да е това нивото на разхода. при мен в зверското градско на София ми дава разход около 9 което смятам е напълно нормално,а извънградско ако не я настъпвам много, ми пада разхода на 5- 5, 3
така че може и да имаш проблем по колата технически, но не мисля, че трябва да гониш разхода като на нова кола да е и то със българските пътища и бълвочи, които ни пробутват за не знам каква си супер нафта. изобщо темата за разхода е адски развита тук в форумите...желая ти успех дано някой дето разбира ти отговори, и непременно пиши докъде си я докарал с поставения от теб въпрос
така че може и да имаш проблем по колата технически, но не мисля, че трябва да гониш разхода като на нова кола да е и то със българските пътища и бълвочи, които ни пробутват за не знам каква си супер нафта. изобщо темата за разхода е адски развита тук в форумите...желая ти успех дано някой дето разбира ти отговори, и непременно пиши докъде си я докарал с поставения от теб въпрос

-
- потребител
- Мнения: 64
- Регистриран: 24 фев 2005, 00:32
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4TDCI 06г.
Ford Focus CMAX 1.6TDCI 06г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
За разхода и за това как се засича по-точно няма да говоря има както ти каза колегата безброй теми.
За дюзите и моята е без електорнна дюза, но не гори 10, напротив лятото без натискане и то в София (маршрута ми все още е спокоен) успявам да я смъкна на 5.6-6/100, като я натискам здраво 7.5-8.
Това дали е с електронна дюза зависи от типа помпа с която е обурудвана колата съответно и ECU-то е друго. Мисля че след 97 г всички ТД -та са с помпа DPC-N и съответно с електорнна дюза. Моята е с помпа DPC - 96 г. Предполагам и твоята е този набор. Моите наблюдения са че тези от 97-ма са по-пъргави особено, ако са Endura-DE. Дано съм бил полезен.
За дюзите и моята е без електорнна дюза, но не гори 10, напротив лятото без натискане и то в София (маршрута ми все още е спокоен) успявам да я смъкна на 5.6-6/100, като я натискам здраво 7.5-8.
Това дали е с електронна дюза зависи от типа помпа с която е обурудвана колата съответно и ECU-то е друго. Мисля че след 97 г всички ТД -та са с помпа DPC-N и съответно с електорнна дюза. Моята е с помпа DPC - 96 г. Предполагам и твоята е този набор. Моите наблюдения са че тези от 97-ма са по-пъргави особено, ако са Endura-DE. Дано съм бил полезен.
-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 02 юни 2006, 17:00
- Модел на автомобила: A4 1.8T,
Punto 1.7D - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Ескорт 1.8 ТД, ПОМОГНЕТЕ
Като за начало ходи и пребий тоя джамбазин дето ти е обяснил, че в градско ще ти харчи 5, че даже и 7.terileks написа:След като ми докараха колата от Италия, се започна ходене по мъките.
Оказа се че гори много....9-10 нафта, което е абсурдно. Всички ми казват че трябва да гори 4-5, максимум 6. Ходих до разни майстори за мнение...един ми вика че обогатитела, втори незнам си какво....то ако ги слушам всички трябва да сменя всичко под капака.
Забелязах нещо което никои майстор не видя.
почти на всички турбо дизели едната им дюза е електронна ( трета ), по-различна е от другите и има едно кабелче с нея.....хубаво , ама при мен не е така...и четирите дюзи са абсолютно еднакви и няма такова кабелче.....питах и ми казаха че заради това ми гори много , понеже тази дюза не подавала информация на помпата.....питах тук там и ми казаха че такава дюза за ескорт турбо дизел 96/97 година струвала 600 лева.
възможно ли е да струва толкова пари и дали при мен трябва да има такава дюза ?
А все пак е зима, а и ако минаващ през светофари и задръствания забрави за тоя разход на 10год. дизел!
-
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 29 юли 2007, 19:48
- Модел на автомобила: Ford Escord 1.8 TD ('97-ма)
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
а как мога да разбера какъв тип ми е помпата, знам само че е Лукас , само това пише на нея. Дълго време я оглеждах, но не видях да пише друго.....а и много малко инфо излиза за този модел коли....имам чувството че форд са направили някакъв хибриден модел. забелязах го още когато сменях ремъци, ролки и т.н. като отида в които и да е магазин и казвам VIN кода и те съответно гледат какво отговаря на този модел , но се оказаха доста разминавания, ремъците и ролките които сложих не са тези които каза компютъра, а за мондео турбо дизел
незнам на каква кола попаднах, щом само аз имам такива проблеми.
а за горенето ми е ясно как се засича ,
карам посоянно дизели, но тази кола дава огромен разход, не е нормално да гори 10 литра при скорост недадвишаваща допустимо разрешената
колата гори спрямо това как я натискаш, знак колко трябва да гори 1,8 ТДИ , но не и 10 литра . нали ?
незнам на каква кола попаднах, щом само аз имам такива проблеми.
а за горенето ми е ясно как се засича ,
карам посоянно дизели, но тази кола дава огромен разход, не е нормално да гори 10 литра при скорост недадвишаваща допустимо разрешената
само да вметна, че доскоро имах ескорт 1,6 Д , 86-та година и в града ми гореше 5,3 нафта. Мога да се прекръстя и с двете ръце.geo_g написа:Като за начало ходи и пребий тоя джамбазин дето ти е обяснил, че в градско ще ти харчи 5, че даже и 7.terileks написа:След като ми докараха колата от Италия, се започна ходене по мъките.
Оказа се че гори много....9-10 нафта, което е абсурдно. Всички ми казват че трябва да гори 4-5, максимум 6. Ходих до разни майстори за мнение...един ми вика че обогатитела, втори незнам си какво....то ако ги слушам всички трябва да сменя всичко под капака.
Забелязах нещо което никои майстор не видя.
почти на всички турбо дизели едната им дюза е електронна ( трета ), по-различна е от другите и има едно кабелче с нея.....хубаво , ама при мен не е така...и четирите дюзи са абсолютно еднакви и няма такова кабелче.....питах и ми казаха че заради това ми гори много , понеже тази дюза не подавала информация на помпата.....питах тук там и ми казаха че такава дюза за ескорт турбо дизел 96/97 година струвала 600 лева.
възможно ли е да струва толкова пари и дали при мен трябва да има такава дюза ?
А все пак е зима, а и ако минаващ през светофари и задръствания забрави за тоя разход на 10год. дизел!
колата гори спрямо това как я натискаш, знак колко трябва да гори 1,8 ТДИ , но не и 10 литра . нали ?
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 29 ное 2007, 19:13
- Модел на автомобила: `95 Ford Mondeo GLX 1.8 TDI
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Ескорт 1.8 ТД, ПОМОГНЕТЕ
Значи колега, ще ти препоръчам един майстор, който е приятел на баща ми. Доста разбира от коли и не взима пари напразно. Намира се във Княжево, между предпоследната и последната спирки на тм .№5, след светофара на края на паветата.terileks написа:След като ми докараха колата от Италия, се започна ходене по мъките............?
От София към Владая е ситуиран отляво. Купили сме от него доста коли с бащицата и още повече ни е поправял качествено.
Успех

едит: Извинявай, чак сега забелязах, че си от Пловдив...
По проблема ти нямам представа

- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Колега не се засягай ,но забелязал ли си колко коли тарси народа от италия и колко от германия и австрия!Разлика има определено,така 4е силно се надявам да неси оцелил някоя дето са и скъсили живота наполовина!
10/100 е огромен разход!И моята е ТДИ 96-та и по мое засичане повече от 7,5 несъм и качвал дори при натискане!Така че определено имаш сериозен проблем и си за майстор!
ако няма майстор дето да заслужава доверие покрай тебе може да ти кажа за един дето се оправя с моите коли

ако няма майстор дето да заслужава доверие покрай тебе може да ти кажа за един дето се оправя с моите коли

Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 03 май 2011, 00:02
- Модел на автомобила: Escort Escort1.8 TD Endura DE
- Status: Извън линия
Re: дюзи на Ескорт 1.8 ТД - ел. или ...
Здравейте, колеги!
Имам същия проблем с горенето. Вчера го засякох. Излезна 10/100... за мен това е прекалено. Колата е Escort 1.8 TD Endura DE. Принципно за нова го дават 8,5 градско и 5,5 извънградско. Комбинирано 6,6 литра/100км. До тук добре, като се има на предвид ,че колата е на 14 години. И все пак за мен 10/100 е прекалено. Без да я настъпвам, като гледам да карам икономично според пътя и дупките по него. Странното е ,че миналия път с 4 литра нафта съм изминал малко повече от 55(към 60) километра. А днес ме остави на 40-тия(39) километър.Опитвам се да го засека с точност за това слагам по 4 литра.Според мен разхода би трябвало да е 9..но 10 а може би и нагоре..не знам. Хубаво е ,че имам навик да имам няколко литра в туба в багажника.
Смисъл сега лошото е че доста неща спряха да работят. Уреда за измерването на горивото не ми работи. Съответно зареждам и искам да го засека с точност за да знам колко гори.
Ако някой има наистина на идея от къде идва този разход. И другия проблем който имам е че малко пуши. Възможно ли е от това да качва разхода?
А от намаляващото масло, пушенето и самия черен пушек когато е седяла и не е палена повече от ден, става ясно че гори масло. Мисля ,че това значи, че плаче за нови гумички на клапаните. Но сега нямам как да се занимавам с нея и да я заземявам. Поздрави,
Имам същия проблем с горенето. Вчера го засякох. Излезна 10/100... за мен това е прекалено. Колата е Escort 1.8 TD Endura DE. Принципно за нова го дават 8,5 градско и 5,5 извънградско. Комбинирано 6,6 литра/100км. До тук добре, като се има на предвид ,че колата е на 14 години. И все пак за мен 10/100 е прекалено. Без да я настъпвам, като гледам да карам икономично според пътя и дупките по него. Странното е ,че миналия път с 4 литра нафта съм изминал малко повече от 55(към 60) километра. А днес ме остави на 40-тия(39) километър.Опитвам се да го засека с точност за това слагам по 4 литра.Според мен разхода би трябвало да е 9..но 10 а може би и нагоре..не знам. Хубаво е ,че имам навик да имам няколко литра в туба в багажника.
Смисъл сега лошото е че доста неща спряха да работят. Уреда за измерването на горивото не ми работи. Съответно зареждам и искам да го засека с точност за да знам колко гори.
Ако някой има наистина на идея от къде идва този разход. И другия проблем който имам е че малко пуши. Възможно ли е от това да качва разхода?
А от намаляващото масло, пушенето и самия черен пушек когато е седяла и не е палена повече от ден, става ясно че гори масло. Мисля ,че това значи, че плаче за нови гумички на клапаните. Но сега нямам как да се занимавам с нея и да я заземявам. Поздрави,


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта