Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 21 май 2011, 22:18
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 tdci
- Status: Извън линия
Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
Здравеите колеги. Днес така да се каже си купих кола.Сряда идва от Италия.
Колата е Форд Фокус 1.8 ТДЦИ 2002 година,та интересува ме какви са ви мненията за колата,
колко харчи,какви са цените на частите има ли някакви дефекти.
Балагодаря предварително...
Колата е Форд Фокус 1.8 ТДЦИ 2002 година,та интересува ме какви са ви мненията за колата,
колко харчи,какви са цените на частите има ли някакви дефекти.
Балагодаря предварително...
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
защо да разваляме изненадата 

- autobg
- потребител
- Мнения: 211
- Регистриран: 03 авг 2009, 19:45
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI 2002 с летни жанки
- Местоположение: Софето
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
Алекси, ти вкара момчето ф некф филм на ужаситеК.Николов написа:Здравеите колеги. Днес така да се каже си купих кола.Сряда идва от Италия.
Колата е Форд Фокус 1.8 ТДЦИ 2002 година,та интересува ме какви са ви мненията за колата,
колко харчи,какви са цените на частите има ли някакви дефекти.
Балагодаря предварително...

Колега, добре дошъл в клуба!
Добра покупка, ако си роден с късмет. Подозирам, че си взел кола, която не си виждал на живо. От там следва, че не знаеш какво и е състоянието, кой я е карал, как е подържана. Няма как да знаеш в какво състояние са маховика и съединителя, дюзи, турбо. Няма как да знаеш дали компа не плюе грешки.
Какво да ти кажа - във форума има фокуси, които не са пипани с години и вървят, та се късат. Има и недотам читави кошници, които, ако нямаш парички после да подържаш (ремонт на 4 дюзи = 1000 лева), ти късат нервите. Освен ако не си я взел наистина много, много, много тънко, си напрвил доста рискована покупка, или най-малкото си открил твърде късно този форум и не си имал време да попрочетеш.
Като дойде колата, вземи я, смени й ремъци, ролки, масло, филтри, откарай я в МП или в доверен сервиз и направи една диагностика. И чети много из този форум, за да си подготвен, ако светне някоя и друга лампичка на таблото.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 21 май 2011, 22:18
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 tdci
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
Благодаря колега.Колата щте я вземе доверен човек така че едва ли щте е някои кошник
струва 6000 лв.
струва 6000 лв.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 21 май 2011, 22:18
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 tdci
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
А горе доло колко щте струват ремъци, ролки, масло, филтри.
Сори че много питам ама неразбирам много от коли.
Сори че много питам ама неразбирам много от коли.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
Не филм на ужасите, да купиш кола по описание на джамбазите, е направо трилър.autobg написа:...Алекси, ти вкара момчето ф некф филм на ужасите.....
Дано да грешим.

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Дмитарчо
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 03 окт 2009, 19:56
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Estate MK3 Ghia /2003/ 131 Hp
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
Честито колега
За моята каляска, ме глобиха около 300 български пари за смяна на ремък, ролка, масло и филтри
Мое лично мнение, не се пускай в първия сервиз който видиш
защото имаше места където ми искаша и по 600
Вярно е, че зависи какви части ще използват но .... не прави компромиси
Не си слагаи най0-скъпото, но в никакъв случай не се пускаи и на най-ефтиното
Много безавариини километри






Много безавариини километри

-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 21 май 2011, 22:18
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 tdci
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
Благодаря за мненията.Сряда я снимам и щте кача снимки.
- gurcayy
- потребител
- Мнения: 235
- Регистриран: 11 май 2011, 23:16
- Модел на автомобила: Focus, 307
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
Момчето казва, че ще му я докара доверен човек, а не джамбазHACKO написа:Не филм на ужасите, да купиш кола по описание на джамбазите, е направо трилър.autobg написа:...Алекси, ти вкара момчето ф некф филм на ужасите.....
Дано да грешим.

- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
аз бих си пуснал тото за 6000 лв вместо да си поръчам 10 годишен дизел от италия без да съм го виждал .. шанса да спечеля от тотото е много по голям от колкото да улуча читава кола 

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
Защо , аз я купих така моята за 600 евро+имейли и преводач, излезна ми 3000 лв. всичко заедно със смяната на ремъците, масла и филтри . Хората там не лъжат, правят го тук.Alexi написа:аз бих си пуснал тото за 6000 лв вместо да си поръчам 10 годишен дизел от италия без да съм го виждал .. шанса да спечеля от тотото е много по голям от колкото да улуча читава кола
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 27 фев 2010, 17:17
- Модел на автомобила: Ford focus 1.8tdci
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
Браво Колега за избора и успех.
По мои впечетление Фокус 1.8 тдци е един много добър избор за автомобил аз лично карам такъв от почти 2 години или 25000 км. Ремъци ролки и тн. т. не са ти повече от 300 - 400 лв. При мен се получиха следните проблеми които не вярвам да се получат и при теб но все пак:
1.Маховик лагер помпа и съединител 1100 лв (който ако колата е читава ще те изкарат повече от 250 000 км)
2.Климатик твърда връзка спукана и зареждане с фреон 200 лв. ( спукан поради лек удар в дясната прена част на колата от Италианския собственик)
3. Грешка в 3ти цилиндър почистване и кодиране на дюзи 160 лв. (Така и не разбрах защо даде тази грешка и в сервиза не бяха много любезни да обяснят
Окачване и ходова част за 25 000 км много добро състояние като се има предвид местата на който карам Фокуса( риболов
)
Като цяло съм Много доволен от Фокуса 1.8 тдци ,само искам да те предупредя от неграмотността и неспособноста на много автосервизи и майстори който и идея си нямат от комънрейл двигатели навсякаде в България.
Това което пиша по долу не съм сигурен дали трябва да е в тази тема Модератора моля да ме извини ако това не е мястото за това но да не изтрива това което съм написал по долу а да го премести където трябва и да ме уведоми Благодаря Предварително!Конкретен пример Преди седмица съм в Добрич Кранево колата незнам защо влиза в авариен режим (почава да ти мига лампичката за подгревните свещи и колата не може да вдигне повече от 3500 оборота ) Поради причината че живея на 500 км от Добрич решавам да я закрам на диагностика и ремонт в Добрич при някой си майстор Светльо помпата зад склада на Веник в промишлена зона в Добрич, та същия "майстор" ми казва грешка в 1ви цилиндър та трябва да се смени някакво клапанче след дюзата 205 лв и да се почистят дюзите и взех че се навих и викам добре действай.Отивам да взема колата след 2 дена Плащам си и паля да тръгвам всичко е Ок след няма и 5 километра колата пак е в Авариен режим връщам се при Светльо диагноза трябва да се кодират и другите дюзи викам му да го направи само че той нямал софтуер и ме праща до негов колега наблизо ок оставям колата и след няколко часа отивам да я взема викам всичко е наред сега нали ДА всичко е ОК! да да ама не след няколко километра пак мига лампата на другия ден отивам пак до сервиза там ми казват трябва да кодираме всички дюзи аз какво да кажа освен да ги правят след час взимам колата и Отново Авариен режим Вече с изпънати нерви отивам пак при тях и майстора си прави устата за още пари (при условие че аз вече съм платил за ремонта който те не са направили както хората ) взеха да кодират четирите дюзи отново и тук аз дочувам че не са кодирали преди това всички дюзи а само тези който им е показала диагностиката Колата нямаше вече проблем прибрах се 500км.без проблем ,но все още аз съм не наясно защо колата мина в този режим авариен и какво този Светльо е сменил и почистил и колко още време ще изкарам така. само искам да запитам и другите колеги нормално ли е да има някакво омасляване около дюзите дали капе или какво трябва да се направи за да нямам повече мъки с некъдърни майстори!?
По мои впечетление Фокус 1.8 тдци е един много добър избор за автомобил аз лично карам такъв от почти 2 години или 25000 км. Ремъци ролки и тн. т. не са ти повече от 300 - 400 лв. При мен се получиха следните проблеми които не вярвам да се получат и при теб но все пак:
1.Маховик лагер помпа и съединител 1100 лв (който ако колата е читава ще те изкарат повече от 250 000 км)
2.Климатик твърда връзка спукана и зареждане с фреон 200 лв. ( спукан поради лек удар в дясната прена част на колата от Италианския собственик)
3. Грешка в 3ти цилиндър почистване и кодиране на дюзи 160 лв. (Така и не разбрах защо даде тази грешка и в сервиза не бяха много любезни да обяснят

Окачване и ходова част за 25 000 км много добро състояние като се има предвид местата на който карам Фокуса( риболов

Като цяло съм Много доволен от Фокуса 1.8 тдци ,само искам да те предупредя от неграмотността и неспособноста на много автосервизи и майстори който и идея си нямат от комънрейл двигатели навсякаде в България.
Това което пиша по долу не съм сигурен дали трябва да е в тази тема Модератора моля да ме извини ако това не е мястото за това но да не изтрива това което съм написал по долу а да го премести където трябва и да ме уведоми Благодаря Предварително!Конкретен пример Преди седмица съм в Добрич Кранево колата незнам защо влиза в авариен режим (почава да ти мига лампичката за подгревните свещи и колата не може да вдигне повече от 3500 оборота ) Поради причината че живея на 500 км от Добрич решавам да я закрам на диагностика и ремонт в Добрич при някой си майстор Светльо помпата зад склада на Веник в промишлена зона в Добрич, та същия "майстор" ми казва грешка в 1ви цилиндър та трябва да се смени някакво клапанче след дюзата 205 лв и да се почистят дюзите и взех че се навих и викам добре действай.Отивам да взема колата след 2 дена Плащам си и паля да тръгвам всичко е Ок след няма и 5 километра колата пак е в Авариен режим връщам се при Светльо диагноза трябва да се кодират и другите дюзи викам му да го направи само че той нямал софтуер и ме праща до негов колега наблизо ок оставям колата и след няколко часа отивам да я взема викам всичко е наред сега нали ДА всичко е ОК! да да ама не след няколко километра пак мига лампата на другия ден отивам пак до сервиза там ми казват трябва да кодираме всички дюзи аз какво да кажа освен да ги правят след час взимам колата и Отново Авариен режим Вече с изпънати нерви отивам пак при тях и майстора си прави устата за още пари (при условие че аз вече съм платил за ремонта който те не са направили както хората ) взеха да кодират четирите дюзи отново и тук аз дочувам че не са кодирали преди това всички дюзи а само тези който им е показала диагностиката Колата нямаше вече проблем прибрах се 500км.без проблем ,но все още аз съм не наясно защо колата мина в този режим авариен и какво този Светльо е сменил и почистил и колко още време ще изкарам така. само искам да запитам и другите колеги нормално ли е да има някакво омасляване около дюзите дали капе или какво трябва да се направи за да нямам повече мъки с некъдърни майстори!?
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 27 фев 2010, 17:17
- Модел на автомобила: Ford focus 1.8tdci
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
Браво Колега за избора и успех.
По мои впечетление Фокус 1.8 тдци е един много добър избор за автомобил аз лично карам такъв от почти 2 години или 25000 км. Ремъци ролки и тн. т. не са ти повече от 300 - 400 лв. При мен се получиха следните проблеми които не вярвам да се получат и при теб но все пак:
1.Маховик лагер помпа и съединител 1100 лв (който ако колата е читава ще те изкарат повече от 250 000 км)
2.Климатик твърда връзка спукана и зареждане с фреон 200 лв. ( спукан поради лек удар в дясната прена част на колата от Италианския собственик)
3. Грешка в 3ти цилиндър почистване и кодиране на дюзи 160 лв. (Така и не разбрах защо даде тази грешка и в сервиза не бяха много любезни да обяснят
Окачване и ходова част за 25 000 км много добро състояние като се има предвид местата на който карам Фокуса( риболов
)
Като цяло съм Много доволен от Фокуса 1.8 тдци ,само искам да те предупредя от неграмотността и неспособноста на много автосервизи и майстори който и идея си нямат от комънрейл двигатели навсякаде в България.
Това което пиша по долу не съм сигурен дали трябва да е в тази тема Модератора моля да ме извини ако това не е мястото за това но да не изтрива това което съм написал по долу а да го премести където трябва и да ме уведоми Благодаря Предварително!Конкретен пример Преди седмица съм в Добрич Кранево колата незнам защо влиза в авариен режим (почава да ти мига лампичката за подгревните свещи и колата не може да вдигне повече от 3500 оборота ) Поради причината че живея на 500 км от Добрич решавам да я закрам на диагностика и ремонт в Добрич при някой си майстор Светльо помпата зад склада на Веник в промишлена зона в Добрич, та същия "майстор" ми казва грешка в 1ви цилиндър та трябва да се смени някакво клапанче след дюзата 205 лв и да се почистят дюзите и взех че се навих и викам добре действай.Отивам да взема колата след 2 дена Плащам си и паля да тръгвам всичко е Ок след няма и 5 километра колата пак е в Авариен режим връщам се при Светльо диагноза трябва да се кодират и другите дюзи викам му да го направи само че той нямал софтуер и ме праща до негов колега наблизо ок оставям колата и след няколко часа отивам да я взема викам всичко е наред сега нали ДА всичко е ОК! да да ама не след няколко километра пак мига лампата на другия ден отивам пак до сервиза там ми казват трябва да кодираме всички дюзи аз какво да кажа освен да ги правят след час взимам колата и Отново Авариен режим Вече с изпънати нерви отивам пак при тях и майстора си прави устата за още пари (при условие че аз вече съм платил за ремонта който те не са направили както хората ) взеха да кодират четирите дюзи отново и тук аз дочувам че не са кодирали преди това всички дюзи а само тези който им е показала диагностиката Колата нямаше вече проблем прибрах се 500км.без проблем ,но все още аз съм не наясно защо колата мина в този режим авариен и какво този Светльо е сменил и почистил и колко още време ще изкарам така. само искам да запитам и другите колеги нормално ли е да има някакво омасляване около дюзите дали капе или какво трябва да се направи за да нямам повече мъки с некъдърни майстори!?
По мои впечетление Фокус 1.8 тдци е един много добър избор за автомобил аз лично карам такъв от почти 2 години или 25000 км. Ремъци ролки и тн. т. не са ти повече от 300 - 400 лв. При мен се получиха следните проблеми които не вярвам да се получат и при теб но все пак:
1.Маховик лагер помпа и съединител 1100 лв (който ако колата е читава ще те изкарат повече от 250 000 км)
2.Климатик твърда връзка спукана и зареждане с фреон 200 лв. ( спукан поради лек удар в дясната прена част на колата от Италианския собственик)
3. Грешка в 3ти цилиндър почистване и кодиране на дюзи 160 лв. (Така и не разбрах защо даде тази грешка и в сервиза не бяха много любезни да обяснят

Окачване и ходова част за 25 000 км много добро състояние като се има предвид местата на който карам Фокуса( риболов

Като цяло съм Много доволен от Фокуса 1.8 тдци ,само искам да те предупредя от неграмотността и неспособноста на много автосервизи и майстори който и идея си нямат от комънрейл двигатели навсякаде в България.
Това което пиша по долу не съм сигурен дали трябва да е в тази тема Модератора моля да ме извини ако това не е мястото за това но да не изтрива това което съм написал по долу а да го премести където трябва и да ме уведоми Благодаря Предварително!Конкретен пример Преди седмица съм в Добрич Кранево колата незнам защо влиза в авариен режим (почава да ти мига лампичката за подгревните свещи и колата не може да вдигне повече от 3500 оборота ) Поради причината че живея на 500 км от Добрич решавам да я закрам на диагностика и ремонт в Добрич при някой си майстор Светльо помпата зад склада на Веник в промишлена зона в Добрич, та същия "майстор" ми казва грешка в 1ви цилиндър та трябва да се смени някакво клапанче след дюзата 205 лв и да се почистят дюзите и взех че се навих и викам добре действай.Отивам да взема колата след 2 дена Плащам си и паля да тръгвам всичко е Ок след няма и 5 километра колата пак е в Авариен режим връщам се при Светльо диагноза трябва да се кодират и другите дюзи викам му да го направи само че той нямал софтуер и ме праща до негов колега наблизо ок оставям колата и след няколко часа отивам да я взема викам всичко е наред сега нали ДА всичко е ОК! да да ама не след няколко километра пак мига лампата на другия ден отивам пак до сервиза там ми казват трябва да кодираме всички дюзи аз какво да кажа освен да ги правят след час взимам колата и Отново Авариен режим Вече с изпънати нерви отивам пак при тях и майстора си прави устата за още пари (при условие че аз вече съм платил за ремонта който те не са направили както хората ) взеха да кодират четирите дюзи отново и тук аз дочувам че не са кодирали преди това всички дюзи а само тези който им е показала диагностиката Колата нямаше вече проблем прибрах се 500км.без проблем ,но все още аз съм не наясно защо колата мина в този режим авариен и какво този Светльо е сменил и почистил и колко още време ще изкарам така. само искам да запитам и другите колеги нормално ли е да има някакво омасляване около дюзите дали капе или какво трябва да се направи за да нямам повече мъки с некъдърни майстори!?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта