окачване от ескорт на фиеста ?
- Racinga
- потребител
- Мнения: 534
- Регистриран: 16 ное 2009, 23:51
- Модел на автомобила: Форд Фокус мк1
- Местоположение: Djambazi Racing Team Pleven
- Status: Извън линия
окачване от ескорт на фиеста ?
здражейте колеги, да питам направо окчване от ескорт мк6, може ли да стане на фиеста мк3 91 год. и ако не става то поне прожините не могат ли да станат на мойте амортесиори. ааа забравих да кажа че са спортни прожините с стокови амортесиори, ето и снимките им






Drag Racing Pleven


- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: окачване от ескорт на фиеста ?
За пружините нямаш проблем стават.
Амортисьора обаче има малко разлики ....
Първата и не толкова важна, която не те бърка е, че при Фиеста планката за биалетката има ушенце само от едната страна, защото спирачният маркуч се захваща отзад, а при Ескорта на тази планка се захваща и маркуча.
Втората разлика е в положението на самата планка ... при Фиеста между чашката и планката има 2-3мм, а както се вижда на снимките при Ескорт са около 2см и малко повече дори.
Дали има някаква разлика в самата дължина на тялото на амортисьора не съм мерил, ако няма и държиш да ползваш ескортовите можеш просто да преместиш планките.
Амортисьора обаче има малко разлики ....
Първата и не толкова важна, която не те бърка е, че при Фиеста планката за биалетката има ушенце само от едната страна, защото спирачният маркуч се захваща отзад, а при Ескорта на тази планка се захваща и маркуча.
Втората разлика е в положението на самата планка ... при Фиеста между чашката и планката има 2-3мм, а както се вижда на снимките при Ескорт са около 2см и малко повече дори.
Дали има някаква разлика в самата дължина на тялото на амортисьора не съм мерил, ако няма и държиш да ползваш ескортовите можеш просто да преместиш планките.
Последна промяна от Danchev на 02 юни 2011, 19:51, променено общо 1 път.
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- Racinga
- потребител
- Мнения: 534
- Регистриран: 16 ное 2009, 23:51
- Модел на автомобила: Форд Фокус мк1
- Местоположение: Djambazi Racing Team Pleven
- Status: Извън линия
Re: окачване от ескорт на фиеста ?
ако наистина преместя само планките, ще станат ли ? и отгоре при тампоните не се ли налага смяна ? и захващането отгоре същото ли е
Drag Racing Pleven


- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: окачване от ескорт на фиеста ?
Свали гумата, сложи двата амортисьора един до друг, виж разликите и си прецени сам.
Горе тампоните са малко различни ако правиш нещо си ползваш твоите от Фиестата.
Горе тампоните са малко различни ако правиш нещо си ползваш твоите от Фиестата.
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- Racinga
- потребител
- Мнения: 534
- Регистриран: 16 ное 2009, 23:51
- Модел на автомобила: Форд Фокус мк1
- Местоположение: Djambazi Racing Team Pleven
- Status: Извън линия
Re: окачване от ескорт на фиеста ?
то окачването ако беше при мен нямаше да поствам темата изобщо
за съжаление колегата който го продава е от софия ... и незнам дали да рискувам да го взема
защото го дава евтино но ако не става пък, е кофти за мен. посъветвай ме какво да права 



Drag Racing Pleven


- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: окачване от ескорт на фиеста ?
Вземи само пружините ако може, аз също бях си харесал едни Конита от Ескорт и се отказах.
Сменял съм пружини и на Ескорт и на Фиеста обаче като не съм ги държал един до друг, точно 100% няма как да ти кажа. Това което съм посочил ми е направило впечатление ей така на око.
Също незнам със сигурност дали горе стержена ще поеме фиестовите тампони, защото захващането е различно.
При Ескорт надяваш всичко (тампон, лагер и най-горната планка за захващането към бомбето) и стягаш с гайката. При Фиеста захващането към бомбето не е със шпилки а със една тарелка дето се захлюпва отгоре на бомбето, т.е. незнам колко резба са му врътнали на ескортовият. По спомен мисля, че ще стане ....
И пак казвам незнам дали просто положението на планката е различно или цялото тяло на амортисьора под чашката е по-дълго. Ако е по-дълго колата ще се вирне с разликата в дължината.
Трябва да попиташ някой и дали не е кофти да се заваря по тях така както са пълни с масло.
Сменял съм пружини и на Ескорт и на Фиеста обаче като не съм ги държал един до друг, точно 100% няма как да ти кажа. Това което съм посочил ми е направило впечатление ей така на око.
Също незнам със сигурност дали горе стержена ще поеме фиестовите тампони, защото захващането е различно.
При Ескорт надяваш всичко (тампон, лагер и най-горната планка за захващането към бомбето) и стягаш с гайката. При Фиеста захващането към бомбето не е със шпилки а със една тарелка дето се захлюпва отгоре на бомбето, т.е. незнам колко резба са му врътнали на ескортовият. По спомен мисля, че ще стане ....
И пак казвам незнам дали просто положението на планката е различно или цялото тяло на амортисьора под чашката е по-дълго. Ако е по-дълго колата ще се вирне с разликата в дължината.
Трябва да попиташ някой и дали не е кофти да се заваря по тях така както са пълни с масло.
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- Racinga
- потребител
- Мнения: 534
- Регистриран: 16 ное 2009, 23:51
- Модел на автомобила: Форд Фокус мк1
- Местоположение: Djambazi Racing Team Pleven
- Status: Извън линия
Re: окачване от ескорт на фиеста ?
знчи прожините ще станат 100% такали ? ако стават направо ги зимам, но дано колегата ги даде така отделно
мерси колега за помоща

Drag Racing Pleven


- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: окачване от ескорт на фиеста ?
Пружините стават моите и предните и задните са за Ескорт по каталог 

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: окачване от ескорт на фиеста ?
да
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта