Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
- Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
kenwoodl - Тръбата е ф63 , накрайника е малко по-голям .. осезаеама разлика във вървежа спрямо както беше ... Иначе за синия дим е в нормите при такива прекъсвачи е от смес и от връщащото масло
Иначе няма проблеми , но прекъсвачите са си сериозно предизвикателство за всеки мотор 


-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
А на какво налягане е турбото в момента и на колко сложихте прекъсвача?Motocross написа:kenwoodl - Тръбата е ф63 , накрайника е малко по-голям .. осезаеама разлика във вървежа спрямо както беше ... Иначе за синия дим е в нормите при такива прекъсвачи е от смес и от връщащото маслоИначе няма проблеми , но прекъсвачите са си сериозно предизвикателство за всеки мотор
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
- Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
около 0,8 - 6400 cut 6200 soft 

-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
При моя CVH заводски прекъвача е някъде 6000 и нещо, в момента ми е на 7000 и не съм забелязвал да връща масло
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
- Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
за масло няма проблем, но по сведения от Ники и от чужбина - къса мотовилковите шпилки на 7200 -300 ... Лек е едни болтове ARP и го развинтвай колко ти душа иска 

- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
Кой къса шпилки CVH-а или Zetec-а?
Моят CVH (атмосферен) си го въртях до 7к и се държеше, след 6500 май повече ръмжеше от колкото да върви, ама това вече е друг момент
Накрая след едно Калояново изгубих първи цилиндър и като почнах да вадя мотора се оказа, че почти всички гайки на кобилиците са разхлабени, а на първи всмукателен беше развита догоре. Явно точно щото съм го мъчел да го въртя до там са ми плували пружините ли, знам ли
Моят CVH (атмосферен) си го въртях до 7к и се държеше, след 6500 май повече ръмжеше от колкото да върви, ама това вече е друг момент

Накрая след едно Калояново изгубих първи цилиндър и като почнах да вадя мотора се оказа, че почти всички гайки на кобилиците са разхлабени, а на първи всмукателен беше развита догоре. Явно точно щото съм го мъчел да го въртя до там са ми плували пружините ли, знам ли

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
- Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
Danchev сигурно пружината е влизала в брутален резонанс в тия оборотки ... и е правела жестока вибрация и ти ги е развила ... Иначе зетек къса



-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
Лъжите Данчев не му се връзваи дръж моторчето в обороти
А и няма да са се развили по вероятно е да се разтегнат за болтовете на биелите става въпрос...........ама ас съм пробвал с хр-2/3 няма проблем....въпреки че нагоре се радваш само на стрелката вървенето го няма <:-P: Няма ли да минете на дино да ни зарадвате с една сериозна графика 


GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
- Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
еми хайде де и аз това викам , ама да ми минат сега матури , балове ,че ми е яко стегнация ...
После ще я прекараме да я видим , но предварително ще я изкарам един ден да и направя едни картенца като за 1,2 - 1,3 boost




- niki_nikolaev
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 27 май 2011, 15:49
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г. - Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
Много готина кола,ама гумите трудно държат.С каква скоростна кутия сте:
3,82 диферениял или 4,29 със предавателни числа:1ва, 3.15:1; 2ра, 1.91:1; 3та, 1.27:1; 4та, 0.95:1; 5та, 0.76:1 ,а тази кола най-добре би било кутия от 1, 6 карбуратор или от дизел с 3,58 дифиренциял и със същите предавателни числа:
със предавателни числа:1ва, 3.15:1; 2ра, 1.91:1; 3та, 1.27:1; 4та, 0.95:1; 5та, 0.76:1
Поздрави и Успех с проекта пичове!
3,82 диферениял или 4,29 със предавателни числа:1ва, 3.15:1; 2ра, 1.91:1; 3та, 1.27:1; 4та, 0.95:1; 5та, 0.76:1 ,а тази кола най-добре би било кутия от 1, 6 карбуратор или от дизел с 3,58 дифиренциял и със същите предавателни числа:
със предавателни числа:1ва, 3.15:1; 2ра, 1.91:1; 3та, 1.27:1; 4та, 0.95:1; 5та, 0.76:1
Поздрави и Успех с проекта пичове!
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
Какво имаш предвид?Motocross написа:EDIS се ползва , когато ще минаваш на Мегадържалив е , но от друга страна малко гадничък , защото от горчив опит вече знаем ,че не може да реже искрата ... на нашия ZETEC Turbo сме с EDIS-че , но скоро може и да сме с АЕМ-че
Не за друго , но ни се играе с Launch control-a , не че ще го ползваме , защото ще събираме предавки, но е така за шоуто и опита
xaaxax Поздрави момчета
Виждал съм Launch Control модула на Omex вързан на Zetec и си бацаше.
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
- Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
ммм да ама не баш
знам ги на OMEX и launch controla и rev limiter-a , но ако не се лъжа те или лъжат едиса по някакъв начин , защото се връзват към бубините. В същото време аз си мисля ,че говориш и за атмосферен zetec , при който launch control-a се свежда до нивото до което той просто ограничава мотора в оборотите , в който ти е най -голям въртящия момент (желаните обороти настройваш ти) и също така да отчита кога си натиснал съединителя ( модула е свързан пак с реед ключ ) , така че като си на съединител модула да включва програмата ,която ще ограничава мотора и толкоз .... Докато при турбо мотор , да имаш launch си е малко по-сложничко,защото той е реално програма в Мегата , която изпуска тактове и блъска гориво в изпускателния тракт , реже искрата , стават микро евксплозии в изпускателния тракт , охлюва почва да откача ... и реално всичко това е направено с цел да можеш да катериш налягане на място. Преди сам му викали на launch control-a - two stage rev limiter(второто му име). Защото в драг-а ти трябва перфектен старт и нали знаеш,че на място налягането е едно като даваш гас , а под товар на мотора е съвсем друго , затова и колата се настройва само в движение или на Dyno. Та така ако досега на място съм правил 0.5 - 0.6 в 4500 ,с ланча ще катеря примерно до 1.0 бар и така резултата знаеш какъв е още от самия старт да си на такова налягане .... да не говорим после под товар
И тук идва и чичо едис дето неще да среже искрата и ако му не го оправляваш или пък се опиташ да го излъжеш той си бие едни 10 градуса предваре и не му пука ... Умник е малкия изрод ...





- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
Знам как бачка истинският лаунч при турбаланите, на подобен принцип работи и антилага
аз му викам да си пукаме пуканки
Миналата есен "светех" на един приятел като си правеше алтилага и водната инжекция на КР-а и човечеца беше така добър да ми обясни какво прави.
Omex-а си е ограничител да и има едно бутонче дето сваля оборотите на желаните при старт и го играе и лаунч. Просто сега погледнах схемите и видях, че се връзва на бубината, а аз си мислех че минава през EDIS модула и за това попитах


Миналата есен "светех" на един приятел като си правеше алтилага и водната инжекция на КР-а и човечеца беше така добър да ми обясни какво прави.
Omex-а си е ограничител да и има едно бутонче дето сваля оборотите на желаните при старт и го играе и лаунч. Просто сега погледнах схемите и видях, че се връзва на бубината, а аз си мислех че минава през EDIS модула и за това попитах

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
- Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
дам колега Danchev стигнахме до консенсус 

- niki_nikolaev
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 27 май 2011, 15:49
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г. - Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
А с каква кутия сте; с LSD диференциял лил нормален ?Motocross написа:
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
- Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
без LSD е , затова и споменах , че ни е безсмислен ланча засега
а да те питам колега от какъв форд е лявото табло в подписа ти , защото с нащо имаме проблем , защото колата е на по -голями гуми и километража има брутално отклонение надолу .. аз карам със 150 той 125 ми показва хаха и се чудим другите ли бавно карат ние ли нещо прекаляваме 


- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
Щом е до 240 би трябвало да е от FRST. Аз с 13-ките като минах от 185/60 на 175/70 и почна да ми лъже с 10км/ч засичано с GPS и това при 100км/ч. Нагоре отклонението се увеличава още малко.
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
Ползвал съм километражи от фиеста 1,1, 1,4, 1,6zetec, и 1,6 ескортCVH и всички на 15'' с 195/50 и по GPS грешка нямаше никаква. Със 13-ките и по ниски гуми грешката е 7-8км/ч
- niki_nikolaev
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 27 май 2011, 15:49
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г. - Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
А на 3-та 6000об/мин колко км/ч е?Motocross написа:без LSD е , затова и споменах , че ни е безсмислен ланча засегаа да те питам колега от какъв форд е лявото табло в подписа ти , защото с нащо имаме проблем , защото колата е на по -голями гуми и километража има брутално отклонение надолу .. аз карам със 150 той 125 ми показва хаха и се чудим другите ли бавно карат ние ли нещо прекаляваме
120 ,140 или150 приблизително такива са скоростите с различните кутии.
А предната реактивна щанга оригиналната ли е ?
Успех с проекта!
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
- Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
След мъчителна подготовка и обработка за цялостно пребоядисване -смяна на заден панел , калник и тн. - колата е готова и отново извън бокса , за да ловува по софийските улици нощем
Остават ми само броните и разувките да боядисам но там ще има малко видоизменение и затова ги бавя
Иначе ето го и резултатът.




Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта