[Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
- Big Mike
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 13 сеп 2009, 00:42
- Модел на автомобила: Модел: Probe 1 GT
Първа Рег.: 24.03.92
FIN: N - 1992
Мощност: 147 КС / 107 КВ
Двигател: 2.2 Л Бензин с Турбина - Местоположение: Кобленц, Германия & Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
Виж за Mazda 626 GD 89-91 година 2.2 без Турбо. Принципно е идентична откъм ходова част, спирачки, двигател и прочие... дефакто само купето и интериора са различни всичко останало е идентично.
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 27 юни 2009, 17:30
- Модел на автомобила: Probe GT 2.2Turbo
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
Мерси много!
- Big Mike
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 13 сеп 2009, 00:42
- Модел на автомобила: Модел: Probe 1 GT
Първа Рег.: 24.03.92
FIN: N - 1992
Мощност: 147 КС / 107 КВ
Двигател: 2.2 Л Бензин с Турбина - Местоположение: Кобленц, Германия & Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
Пууууу ... времето лети ... близо половин година не съм писал тука ... време е малко да актуализирам инфото.
Черния звяр продължава да тормози немските граждани и да ядосва немските власти
Зимата дойде и отмина, малката беше като снегорин ... нямаше преспи, нямаше виелици за нея. Докато се лизгаха разни БМВта и Мерцедеси перд и зад мене (пък може би просто си дрифтеха хората) колицата вървеше като по релси.

Доиде пролетта и реших че е време да оправя малко спирачките. Та купих задни дискове на Брембо + Накладки на АТЕ + Лагери на SKF + Спирачни маркучи от плетена стомана на Breakline + 2 употребявани Контита за отзаде и 2 чисто нови Унироялки за отпреде летни гуми за черните 18ки. И какво да ви кажа ... почти сум готов за май месец Нюрбургринг. Целта ми е 10 минути за обиколка, но надали ще успея

ето и една по-актуална снимка

Запланувал съм до май месец, поне да сложа отново "трабите" от турбината до отзаде, само някой заглушител трядва да скалъпя, че ще ми бръмне отново главата след някой друг километър, но сум го намерил вече, само трябва да го поръчам.
Освен това слойих и някои друга изгъзица в купето:

... тъй като на дигиталното табло няма индикатор за налягането на турбината, а ми се ще да знам дали всичко е наред че по усет нещо не ми дурпа както трябва. Установих че се дулжи най-вероятно на вече плачещи за изхвърляне гарнета които са затлачени до незнам на каде
но въпреки всичко разхода си е в нормите. Февруари месец ходихме до париж и ми даде разход при нормалално каране 7/100
.(бтв лека полека се задомявам ... използвах случая и се сгодихме с приятелката ми на айфеловата кула
... да знам ... GAME OVER
)
... и така ... запланувано е още:
Спортен въздушен филтар K&N, се не мога да се наканя да си взема, също както свестни 8 или 10мм кабели на свещите на АCCELL както и по силна бубина. Чипа, бензиновата помпа от Супра и регулатора на горивното налягане според налягането на турбината също чакат някои светъл ден да бъдат сложени. И това ще е като цяло проекта .. след това само ще и се радвам, карам и поддържам, макарче както се познавам все ще ми хрумне нещо за "подобряване"
Лека вечер на всички четящи !
Мишо
Черния звяр продължава да тормози немските граждани и да ядосва немските власти

Зимата дойде и отмина, малката беше като снегорин ... нямаше преспи, нямаше виелици за нея. Докато се лизгаха разни БМВта и Мерцедеси перд и зад мене (пък може би просто си дрифтеха хората) колицата вървеше като по релси.
Доиде пролетта и реших че е време да оправя малко спирачките. Та купих задни дискове на Брембо + Накладки на АТЕ + Лагери на SKF + Спирачни маркучи от плетена стомана на Breakline + 2 употребявани Контита за отзаде и 2 чисто нови Унироялки за отпреде летни гуми за черните 18ки. И какво да ви кажа ... почти сум готов за май месец Нюрбургринг. Целта ми е 10 минути за обиколка, но надали ще успея

ето и една по-актуална снимка

Запланувал съм до май месец, поне да сложа отново "трабите" от турбината до отзаде, само някой заглушител трядва да скалъпя, че ще ми бръмне отново главата след някой друг километър, но сум го намерил вече, само трябва да го поръчам.
Освен това слойих и някои друга изгъзица в купето:
... тъй като на дигиталното табло няма индикатор за налягането на турбината, а ми се ще да знам дали всичко е наред че по усет нещо не ми дурпа както трябва. Установих че се дулжи най-вероятно на вече плачещи за изхвърляне гарнета които са затлачени до незнам на каде




... и така ... запланувано е още:
Спортен въздушен филтар K&N, се не мога да се наканя да си взема, също както свестни 8 или 10мм кабели на свещите на АCCELL както и по силна бубина. Чипа, бензиновата помпа от Супра и регулатора на горивното налягане според налягането на турбината също чакат някои светъл ден да бъдат сложени. И това ще е като цяло проекта .. след това само ще и се радвам, карам и поддържам, макарче както се познавам все ще ми хрумне нещо за "подобряване"

Лека вечер на всички четящи !
Мишо
- Next
- потребител
- Мнения: 341
- Регистриран: 30 мар 2008, 17:33
- Модел на автомобила: Ford Focus 2004, BMW E46 Х2 ,Nissan Navara 2.5di
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
Супер ти е колата колега
Честито за годежа на много романтично място сте го направили браво >:D<:
Защо не помислиш за слагане и на мястото на играчките примерно температурата на маслото и ампермер а горното е буустметър така ли

Честито за годежа на много романтично място сте го направили браво >:D<:
Защо не помислиш за слагане и на мястото на играчките примерно температурата на маслото и ампермер а горното е буустметър така ли
- Big Mike
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 13 сеп 2009, 00:42
- Модел на автомобила: Модел: Probe 1 GT
Първа Рег.: 24.03.92
FIN: N - 1992
Мощност: 147 КС / 107 КВ
Двигател: 2.2 Л Бензин с Турбина - Местоположение: Кобленц, Германия & Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
Благодаря Next
Играчките рано или късно ще бъдат заменени с инструмент за температурата на маслото и за третото гнездо се чудя
или датчик за ламбдасондата да показва как са изгорелите газове. Самоче за това трябва да вазема двулентова ламбдасонда. Харесал съм си на АЕМ, но са ми малко скъпички (към 150 Евро), но ще видим. Другото което ми минава през ума е да сложя един сензор преди дроселовата клапа който да отчита температурата на въздуха, за да установя колко и дали е нужно да мисля нещо за охлаждане на въздуха след интеркулера, евентуално с водно впръскване. ... пък ... може в 2те
зависи как ще съм с парите, че сега и сватба ме чака
А иструмента който е сложен в момента е, парвилно предположи, за налягането на турбината, тъй като на аналоговото табло имах показател, но на дигиталното сега нямам, а ми се ще да си го контролирам дали качва много в ОVERBOOST или да няма загуба. За амперите имам оригинално показател на таблото.
Поздрави
Мишо

Играчките рано или късно ще бъдат заменени с инструмент за температурата на маслото и за третото гнездо се чудя



А иструмента който е сложен в момента е, парвилно предположи, за налягането на турбината, тъй като на аналоговото табло имах показател, но на дигиталното сега нямам, а ми се ще да си го контролирам дали качва много в ОVERBOOST или да няма загуба. За амперите имам оригинално показател на таблото.
Поздрави
Мишо
- Next
- потребител
- Мнения: 341
- Регистриран: 30 мар 2008, 17:33
- Модел на автомобила: Ford Focus 2004, BMW E46 Х2 ,Nissan Navara 2.5di
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
Значи по добре ще е да имаш налягане на маслото и температурата на маслото. По принцип на турбинираните коли са това. Като гледам и на ST на фокус са тези.
- Big Mike
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 13 сеп 2009, 00:42
- Модел на автомобила: Модел: Probe 1 GT
Първа Рег.: 24.03.92
FIN: N - 1992
Мощност: 147 КС / 107 КВ
Двигател: 2.2 Л Бензин с Турбина - Местоположение: Кобленц, Германия & Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
За налягането на маслото имам на таблото показател. На аналоговото табло има 5 показатела, Температура, Налягане на Маслото, Волтмерър, Налягане на Турбината и ниво на Бензина. Сега на дигиталното липсва само налягането на турбината, затова пук имам "System Check" който проверява като на новите коли, отворени врати, изгорели крушки и има даже някаква глупава функция за нагласяне на максимална скорост и ти мрънка като я надвишиш. 

- Next
- потребител
- Мнения: 341
- Регистриран: 30 мар 2008, 17:33
- Модел на автомобила: Ford Focus 2004, BMW E46 Х2 ,Nissan Navara 2.5di
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
Хубава стара кола, но с сега разбрах, че е с предно... много жалко няма фън турбо звяра. 

- Big Mike
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 13 сеп 2009, 00:42
- Модел на автомобила: Модел: Probe 1 GT
Първа Рег.: 24.03.92
FIN: N - 1992
Мощност: 147 КС / 107 КВ
Двигател: 2.2 Л Бензин с Турбина - Местоположение: Кобленц, Германия & Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
Мдам... много жалко че Мазда са нямали 626 със задно по това време, че да могат да взаимстват форд, макарче има едно 4х4 което също щеше да е много по-добро от предна предавка, но казано чесно ... малката не и чак толкова мощна че да и пречи кой знаи колко предното от гледна точка на вцеплието. Сега с тази джанти и гуми много трудно успявам да пробуксивам на старт. Докато със зимните беше като за добър ден. ..... на мокър път до 5та със 150 на място 

- Big Mike
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 13 сеп 2009, 00:42
- Модел на автомобила: Модел: Probe 1 GT
Първа Рег.: 24.03.92
FIN: N - 1992
Мощност: 147 КС / 107 КВ
Двигател: 2.2 Л Бензин с Турбина - Местоположение: Кобленц, Германия & Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
Такаммм .... продължаваме ... и започва да става все по интересно
Миналата седмица имах малко време и желание и сложих най на края по мощната бензинова помпа и Регулатора на бензиновото налягане. Сега дужи налягане над 4,5 Бара но го намалих на 3,5, че четох че от 4 нагоре няма смисул при мойте инжектори, по-скоро им вреди.

И след като видях, че маркуча към дроселовата клапа се беше нацепил се принудих да си поръчам нов, та директно си поръчах от същата фирма спортен въздушен филтар за вграждане . Малко ми се сви сърцето при близо 140 Евро за двете ... ама какво да се прави ... Но си заслуйаваха парите! Изработката е перфектна, както на маркуча, пълен силикон, така и на филтара, изглежда много интересено направен, всяка ламела е в метална мрежа.

Така и сега по-интересната част. След тези подобрения прицених че е време и за малко повече мощност
та надух малко турбината... първоначално беше малко повечко от необходимо ... 1,5 Бара налягане ... 3 пъти повече от нормалното ... малко множко и дойде ... вярно се изстреля като бит ... ама и черния облак зад мен предполагаше, че на двигателя не му е допаднало много. В крайна сметка сега е на 0,9 Бара което би трябвало да са към 190-200 К.с. което ми е достатъчно на първо време.
... лека за сега утре повече

Миналата седмица имах малко време и желание и сложих най на края по мощната бензинова помпа и Регулатора на бензиновото налягане. Сега дужи налягане над 4,5 Бара но го намалих на 3,5, че четох че от 4 нагоре няма смисул при мойте инжектори, по-скоро им вреди.
И след като видях, че маркуча към дроселовата клапа се беше нацепил се принудих да си поръчам нов, та директно си поръчах от същата фирма спортен въздушен филтар за вграждане . Малко ми се сви сърцето при близо 140 Евро за двете ... ама какво да се прави ... Но си заслуйаваха парите! Изработката е перфектна, както на маркуча, пълен силикон, така и на филтара, изглежда много интересено направен, всяка ламела е в метална мрежа.
Така и сега по-интересната част. След тези подобрения прицених че е време и за малко повече мощност

та надух малко турбината... първоначално беше малко повечко от необходимо ... 1,5 Бара налягане ... 3 пъти повече от нормалното ... малко множко и дойде ... вярно се изстреля като бит ... ама и черния облак зад мен предполагаше, че на двигателя не му е допаднало много. В крайна сметка сега е на 0,9 Бара което би трябвало да са към 190-200 К.с. което ми е достатъчно на първо време.
... лека за сега утре повече

- Big Mike
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 13 сеп 2009, 00:42
- Модел на автомобила: Модел: Probe 1 GT
Първа Рег.: 24.03.92
FIN: N - 1992
Мощност: 147 КС / 107 КВ
Двигател: 2.2 Л Бензин с Турбина - Местоположение: Кобленц, Германия & Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
Пууу отново съм си вкъщи .... след близо 2200 км навартяни из БГ предимно в автобус
Та бях си 2 седмици в БГ че се бяха насабрали няколко празника на веднъж, направих 4-5 бани на плажа в Бургас и Варна и хапнах обилно
Но по-интересното беше седмицата преди отпуската, но вижте сами:
НЮРБУРГРИНГ

ПС: Ванка, не се спрях много на едно място и не знаех каква ще е организацията затова не се обадих


Но по-интересното беше седмицата преди отпуската, но вижте сами:






ПС: Ванка, не се спрях много на едно място и не знаех каква ще е организацията затова не се обадих

- Big Mike
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 13 сеп 2009, 00:42
- Модел на автомобила: Модел: Probe 1 GT
Първа Рег.: 24.03.92
FIN: N - 1992
Мощност: 147 КС / 107 КВ
Двигател: 2.2 Л Бензин с Турбина - Местоположение: Кобленц, Германия & Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
Ето и малко снимков мат'риал:







- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
Браво, щастливец си да се повозиш на Нюрбургринг, евала, късметлия ! Направо гледах като захластнат, незабравимо преживяване.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Big Mike
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 13 сеп 2009, 00:42
- Модел на автомобила: Модел: Probe 1 GT
Първа Рег.: 24.03.92
FIN: N - 1992
Мощност: 147 КС / 107 КВ
Двигател: 2.2 Л Бензин с Турбина - Местоположение: Кобленц, Германия & Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
Мдаммм адреналина беше на мах макар и да не звуча така на клипчето. Много ми се ще в най-скоро време пак да врътна някой друга обиколка, но не ми харесва как ми бие предния ляв диск ... надявам се поне да е от него а не нещо по ходовата част. Вчера пак лежах отдоло и вичко изглежда нормално няма луфтове никаде.
Някои щастлив ден когато имам повечко излишни пари ми се ще да ги инвестирам ето В ТЕЗИ НЕЩИЦА
по възможност с най-големите дискове отпред и отзад + окачването. Тогава вече определено ще си позволя една годишна карта за ПИСТАТА
Сега се радвам, че края на месеца ще е отново голямото субиране от пробе-форума >:D<:
Някои щастлив ден когато имам повечко излишни пари ми се ще да ги инвестирам ето В ТЕЗИ НЕЩИЦА

Сега се радвам, че края на месеца ще е отново голямото субиране от пробе-форума >:D<:
- midex
- потребител
- Мнения: 178
- Регистриран: 07 мар 2009, 23:22
- Модел на автомобила: Ford Probe V6
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
Доста плахо взимаш завоите, но като за пръв път на писта - нормално. Според мен с пробето и малко практика там (и добри спирачки) спокойно може да направиш ~10 мин. 

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
Плахо ги взема я! Нека пише през повечето време напред или назад през огледалата е гледал. Особено както го застигаха Поршета и Ферарита с 100 и нагоре км/ч разлика.
- Gattuso
- потребител
- Мнения: 430
- Регистриран: 28 окт 2009, 17:33
- Модел на автомобила: Ford
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
Клипчето кефиии!!
Колата още повече 



- Big Mike
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 13 сеп 2009, 00:42
- Модел на автомобила: Модел: Probe 1 GT
Първа Рег.: 24.03.92
FIN: N - 1992
Мощност: 147 КС / 107 КВ
Двигател: 2.2 Л Бензин с Турбина - Местоположение: Кобленц, Германия & Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
@nikolovvd: Определено си прав! Вероятно половината от времето очите ми бяха заети да гледат в огледалата и лявата ръка да дава десен мигач. Тези с Порщетата, Аудитата, БМВтата и прочие, определено не бяха за първи път на пистата. След това говорих с един фен който кара една раздута Челика на 450 к.с. (мисля че имам снимка), че трябват поне едно 50 обиколки за да свикнеш малко от малко с пистата и малко от малко да се досещаш какъв завой следва след нагорнището/надолнището и колко е остар. Преди това бях навартял сигурно 20 обиколки на компа с волан на новия NFS, там я има пистата във всички вариаций. Но нямаше нищо общто на живо ... поне аз така го изпитах ... едиственото познато нещо ми беше "карусела". .... Пък и спирачките изнемогнаха още след 5тия завой, то се и чува на клипа (хъркащия звук преди завойте за съжаление не е от асфалта) 

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
Не знам как е сега, но преди по аутобаните нямаше ограничение на скоростта и имаше отделни шофьорси курсове за шофиране по магистрала (1300 марки беше). Въпреки това Германците първо се упражняват на писта, за да се научат да управляват автомобила с висока скорост преди да излязат на магистралата. Във връзка с това имам следните въпроси:
1. Как се ползва най-лявата лента на магистралите в Германия и Австрия от по-обикновенните автомобили и как се изпреварва като се ползва тази лента?
2. Има ли осветление по магистралите?
3. Като се прибираш какъв маршрут ползваш?
1. Как се ползва най-лявата лента на магистралите в Германия и Австрия от по-обикновенните автомобили и как се изпреварва като се ползва тази лента?
2. Има ли осветление по магистралите?
3. Като се прибираш какъв маршрут ползваш?
- Big Mike
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 13 сеп 2009, 00:42
- Модел на автомобила: Модел: Probe 1 GT
Първа Рег.: 24.03.92
FIN: N - 1992
Мощност: 147 КС / 107 КВ
Двигател: 2.2 Л Бензин с Турбина - Местоположение: Кобленц, Германия & Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня
За тези курсове не бях чувал, но е напълно възможно. Принципно тукашното ADAC предлага тренировачни курсове за контрол над автомобила при екстремни ситуаций. Аз лично го намирам за много полезен и някой ден сигурно ще отида на един такъв. Пускат те по наводнен път и настилката се мести, или на мокар път да набиеш спирачки и да избегнеш препятствие ... се интересни неща.
Относно въпросите, лявата лента се използва за маневра изпреварване, а не да си караш в нея, макарче до някаде го оправдавам това в БГ тъй като често дясната лента е толкова разбита че трябва да караш в ляво, но това е друга тема. Осветление по магистралите няма, поне не съм срещал такива отсечки, както и ограничение на скоростта (освен там където има). Същто така няма и билбордове които да ти отвичат вниманието ... Осветление има в Люксембург, Белгия, Холандия, Словения, Хърватска, На места в Сърбия и Унгария. А маршрута ми от тук към БГ е обикновенно,Кобленц, Пасау, Виена, Будапеща, Београд, София, Бургас.
Относно въпросите, лявата лента се използва за маневра изпреварване, а не да си караш в нея, макарче до някаде го оправдавам това в БГ тъй като често дясната лента е толкова разбита че трябва да караш в ляво, но това е друга тема. Осветление по магистралите няма, поне не съм срещал такива отсечки, както и ограничение на скоростта (освен там където има). Същто така няма и билбордове които да ти отвичат вниманието ... Осветление има в Люксембург, Белгия, Холандия, Словения, Хърватска, На места в Сърбия и Унгария. А маршрута ми от тук към БГ е обикновенно,Кобленц, Пасау, Виена, Будапеща, Београд, София, Бургас.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта