Connect with your social network account
Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
-
teoto
- потребител

- Мнения: 198
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:31
- Модел на автомобила: Пежо 307 SW HDI
Фокус 1.8tdci '03 комби
Ситроен С3 1.1i
-
Status:
Извън линия
Мнение
от teoto » 21 юни 2006, 18:00
Нека колегите с 1.8D да споделят, като им се включи вентилатора на охлаждането имат ли чувството, че мощтността пада. При мен особено по баир е много дразнещо - все едно някой ме дърпа отзад.
-
Манияка
- потребител

- Мнения: 240
- Регистриран: 05 май 2006, 20:56
- Модел на автомобила: Мондео CHIA 1.8 16v 115 PS и Орион 1.4 73 PS Моно
- Местоположение: Крумовград
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Манияка » 21 юни 2006, 19:25
Незнам с или без вентилатор,ама един колега имаше като твоя 1.8 дизел и той се оплакваше по баирите,че много зор му давало.Така е при дизела,не се притеснявай

-
svir4o
- потребител

- Мнения: 137
- Регистриран: 17 юни 2006, 23:35
- Модел на автомобила: MONDEO mk3 2,5 v6 със сърце от София
- Местоположение: varna
-
Status:
Извън линия
Мнение
от svir4o » 21 юни 2006, 23:21
гледал ли си как е акумулатора и евентуално зарежда ли динамото в нормалните граници.вентилатора е с голяма консумация и доста товари.дори да не е от това провери как е състоянието на електролита ако акумулатора не е сух тип.лято е

-
1.8d
- потребител

- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
-
Status:
Извън линия
Мнение
от 1.8d » 22 юни 2006, 04:52
Аз лично не съм забелязвал такова нещо.Единственото което ми е направило впечатление,е че на ниски обороти като се включи перката и оборотите за около 1 сек.падат леко.Както писа колегата,вентилатора е голям консуматор и бая ток му трябва да се развърти
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....
-
teoto
- потребител

- Мнения: 198
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:31
- Модел на автомобила: Пежо 307 SW HDI
Фокус 1.8tdci '03 комби
Ситроен С3 1.1i
-
Status:
Извън линия
Мнение
от teoto » 22 юни 2006, 17:29
Акумулатора е наред. В събота свалях алтернатора - и той наред. Зарежда си нормално. Сутрин като запаля ремъка присвирва докато се разтовари системата от подгряването. Има нещо гнило.
-
Jinxy
- потребител

- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Jinxy » 22 юни 2006, 23:33
Това с пресвирването на ремъка сутрин си е нормално. Натоварването на алтернатора е огромно заради подгряването, а и ремъка е студен и преплъзва леко.
-
nikolovvd
- потребител

- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
-
Status:
Извън линия
Мнение
от nikolovvd » 23 юни 2006, 10:50
Да не ти е клеясала някоя клема за масата и там да се губи тока. При по-голяма консумация е много осезателно.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 14 госта