Проект xr3i...
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Здравей, две седмици не съм влизал...
Със спортни пружини съм. Амортисьорите са газови обикновени, но не са подходящи и ще ги сменя при първа възможност. Колата се клати страшно, все едно са й изпуснали амортисьорите. Спасява я това, че е много ниска. Доколкото помня пружините свалят 40 мм. Това е много...
Скоростната кутия не знам каква е. Ако някой ме открехне как да познавам коя скоростна кутия каква е, ще му бъда много благодарен. Скоростите са й къси. Имам и една с дълги скорости - с нея не ще да "отлепи" от място.
Газова уредба нямам...
Инжекциона е от Golf II KR, и е за 16v двигател. Засмукването не ми е добро и в момента отзад колата е като дизел - яко сажди...
Сменят се само няколко елемента + дюзите. Всичко пасва идеално, щото принципа е същия. Има леки разлики (в мм.) в "главата" на инжекциона. И гумената "шапка" при Golf-чето е по-голяма, но нямам такава и съм с моята.Идеята е да взема спортен вал, но засега нямам пари. С вал това увеличено подаване на гориво ще се използва по-добре...
Колко точно върви колата не знам. Нямам подръка xr3i за да пробвам. Въобще със състезанията проблема е голям. Фордовете от 80-те вече рядко се срещат. Само си мечтая да намеря "вафла" xr3i, за да се "дръпнеме".
Поради липса на пари, засега "драг"-а остава на второ място. Живот и здраве да е, предимно ще хвърля усилията си по подготовка за писта. И олекотяване разбира се. Това ми е основното...
На състезанието колата се представи много добре. Надявам се догодина да "отвееме" конкуренцията
Шофирането явно не ми е най-силната страна вече, трябват ми много тренировки на Дракон, за да постигна що-годе добър резултат. Надявам се, че поне за това ще имам възможност през лятото...
Имам много идеи, но парите са ми малко. Това е проблемът на повечето хора в България
Успех...
Със спортни пружини съм. Амортисьорите са газови обикновени, но не са подходящи и ще ги сменя при първа възможност. Колата се клати страшно, все едно са й изпуснали амортисьорите. Спасява я това, че е много ниска. Доколкото помня пружините свалят 40 мм. Това е много...
Скоростната кутия не знам каква е. Ако някой ме открехне как да познавам коя скоростна кутия каква е, ще му бъда много благодарен. Скоростите са й къси. Имам и една с дълги скорости - с нея не ще да "отлепи" от място.
Газова уредба нямам...
Инжекциона е от Golf II KR, и е за 16v двигател. Засмукването не ми е добро и в момента отзад колата е като дизел - яко сажди...
Сменят се само няколко елемента + дюзите. Всичко пасва идеално, щото принципа е същия. Има леки разлики (в мм.) в "главата" на инжекциона. И гумената "шапка" при Golf-чето е по-голяма, но нямам такава и съм с моята.Идеята е да взема спортен вал, но засега нямам пари. С вал това увеличено подаване на гориво ще се използва по-добре...
Колко точно върви колата не знам. Нямам подръка xr3i за да пробвам. Въобще със състезанията проблема е голям. Фордовете от 80-те вече рядко се срещат. Само си мечтая да намеря "вафла" xr3i, за да се "дръпнеме".
Поради липса на пари, засега "драг"-а остава на второ място. Живот и здраве да е, предимно ще хвърля усилията си по подготовка за писта. И олекотяване разбира се. Това ми е основното...
На състезанието колата се представи много добре. Надявам се догодина да "отвееме" конкуренцията

Шофирането явно не ми е най-силната страна вече, трябват ми много тренировки на Дракон, за да постигна що-годе добър резултат. Надявам се, че поне за това ще имам възможност през лятото...
Имам много идеи, но парите са ми малко. Това е проблемът на повечето хора в България

Успех...
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
В момента единствения Мк3 с xr3i двигател - за който аз знам поне - е този, обаче му е сложен от друга кола

Не съм го виждал от 2-3 месеца из София, може би е решил вече да му слага по-голям двигател (както беше писал човека някъде)
Имаше още 2-3 по разни обяви, но не са в движение и надали може да се сравнява добре с тях.

Не съм го виждал от 2-3 месеца из София, може би е решил вече да му слага по-голям двигател (както беше писал човека някъде)
Имаше още 2-3 по разни обяви, но не са в движение и надали може да се сравнява добре с тях.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- niki_nikolaev
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 27 май 2011, 15:49
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г. - Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
ludavoda написа:Здравей, две седмици не съм влизал...
Със спортни пружини съм. Амортисьорите са газови обикновени, но не са подходящи и ще ги сменя при първа възможност. Колата се клати страшно, все едно са й изпуснали амортисьорите. Спасява я това, че е много ниска. Доколкото помня пружините свалят 40 мм. Това е много...
Скоростната кутия не знам каква е. Ако някой ме открехне как да познавам коя скоростна кутия каква е, ще му бъда много благодарен. Скоростите са й къси. Имам и една с дълги скорости - с нея не ще да "отлепи" от място.
Газова уредба нямам...
Инжекциона е от Golf II KR, и е за 16v двигател. Засмукването не ми е добро и в момента отзад колата е като дизел - яко сажди...
Сменят се само няколко елемента + дюзите. Всичко пасва идеално, щото принципа е същия. Има леки разлики (в мм.) в "главата" на инжекциона. И гумената "шапка" при Golf-чето е по-голяма, но нямам такава и съм с моята.Идеята е да взема спортен вал, но засега нямам пари. С вал това увеличено подаване на гориво ще се използва по-добре...
Колко точно върви колата не знам. Нямам подръка xr3i за да пробвам. Въобще със състезанията проблема е голям. Фордовете от 80-те вече рядко се срещат. Само си мечтая да намеря "вафла" xr3i, за да се "дръпнеме".
Поради липса на пари, засега "драг"-а остава на второ място. Живот и здраве да е, предимно ще хвърля усилията си по подготовка за писта. И олекотяване разбира се. Това ми е основното...
На състезанието колата се представи много добре. Надявам се догодина да "отвееме" конкуренцията
Шофирането явно не ми е най-силната страна вече, трябват ми много тренировки на Дракон, за да постигна що-годе добър резултат. Надявам се, че поне за това ще имам възможност през лятото...
Имам много идеи, но парите са ми малко. Това е проблемът на повечето хора в България
Успех...
АБВ Поща DOX още Търсене в Интернет
в Мрежата в БГ странициподробно търсене
Поща Адреси Услуги Заведи ме в новата поща
turboto944@abv.bg| Настройки| Помощ
НАПИШИ ПРОВЕРИ
ТЪРСИ ИЗХОД
Папки създай/промени
Кутия
Изпратени
Чернови
Спам изчисти
Кошче изчисти
Моите папки
Поща > Папки > Кутия > Отворено писмо
обратно предишно | следващо | следващо непрочетено
ИЗТРИЙ СПАМ ПРЕПРАТИ ОТГОВОРИ ИНСТРУМЕНТИ ПРЕМЕСТИ
Подател: epizod epizod <turboto944@abv.bg> добави в адреси
До: turboto944@abv.bg
Относно:
Дата: Четвъртък, 2011, Юни 23 09:36:10 EEST
Здравей колега.
Скоростните кутии са 5 модела ще ти изброя 3 ,ти ще кажеш коя е твоята:
Хр3 : 4,29 диференциял и 1ва, 3.15:1; 2ра, 1.91:1; 3та, 1.27:1; 4та, 0.95:1; 5та, 0.76:1 предавателни числа.
1-ва 45км/ч на 6000 об/мин
2-ра 79 км/ч на 6000об/мин
3-та 119км/ч об/мин
4-та 160 км/ч на 6000 об/мин
5-та 200 на 6000 об/мин
Втората кутия като модел,слага се в 1,1(4скоростна обче ,без 5-тата) 1,3 и 1,6 ескорти :
3,82 или 3,84 диференциял и 1ва, 3.15:1; 2ра, 1.91:1; 3та, 1.27:1; 4та, 0.95:1; 5та, 0.76:1
предавателни числа
1-ва 54км/ч на 6000об/мин
2-ра 93км/ч на 6000об/мин
3-та 140км/ч на 6000об/мин
4- 180км/ч на 6000 об/мин
5-та 236км/ч на 6000 об/мин
Третия модел кутия,слага се в 1,6 карбураторен и в Дизелите:
3,54 диференциял и 1ва, 3.15:1; 2ра, 1.91:1; 3та, 1.27:1; 4та, 0.95:1; 5та, 0.76:1
предавателни числа.
1-ва 70км/ч на 6000об/мин
2-ра 100км/ч на 6000 об/мин
3-та 150км/ч на 6000 об/мин
4-та 190км/ч на 6000об/мин
5-та 250км/ч на 6000об/мин
Вероятно си с някоя от тези три модела,има още два с различни предавателни на 1-ва,2-ра и 3-та ,които се слагат в 1,1 фиеста с 4,06 диференциял и 1,4 със 3,82 диференциял.
А За да пуши черно,вероятно си за настройка,чернто значи преобогатена смес,пренастройван ли е инжекциона след слагането му,ако не по-добре отиди на майстор,защото колкото и любител да е човек,майстора си е майстор и знае повече,сблъсквал се е и с повече неща,а според мен около 20 лв да ти вземат за пренастройка.Вероятно до 2-3000 оборота колата трудно дърпа,трудно палене и такива проблеми би трябвало да имаш ,ако пуши,но иначе след 4000 направо подивява сигурно,за сметка на останалото.
Не разбрах това с коя глава си 16 от голфа или фордовата 8 клапанна?
А инжекциона от голфа с коя дросел клапа си от Голфа ,която е с 2 дросела вътре или фордовата , която е с 1 дросел?
А вафла Хр3 ,много бягат , "уж са само 96 коня",ама карбураторни,за около 10,2 секунди прави 100.В София имаше две такива Хр3-та една бяла и една червена,ама не знам дали са още живи,виждал съм ги преди около 3-4 години тях.
А за тунинг на Хр3-то ти:
Вал ако ще взимаш поне 280-290 градуса,ако си решил състезателна да я правиш от 300 градуса нагоре,но трябва подготовка на мотора!!!!
Иначе по-евтина версия и по-малко като коне е :
-Отваряне на всмукателни и изпускателни колектори с 3-10мм(при над 4 се премахва и част от гарнитурата)
-Олекотяване на маховика поне с 1-3 килограма,после отиваш на баланс колянов вал!!!
Това би излязло около 300-500лв и ще подобри много ускорението на колата и самото развъртане от прехода ниски към високи обороти!
А иначе ,бутала от 1,3 ЦВХ ще вдигнеш степента на свиване от 9,5 на 11.+400лв
Поздрави колега,продължавам да следя темата ти с интерес!!!
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
- niki_nikolaev
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 27 май 2011, 15:49
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г. - Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
ludavoda написа:Здравей, две седмици не съм влизал...
Със спортни пружини съм. Амортисьорите са газови обикновени, но не са подходящи и ще ги сменя при първа възможност. Колата се клати страшно, все едно са й изпуснали амортисьорите. Спасява я това, че е много ниска. Доколкото помня пружините свалят 40 мм. Това е много...
Скоростната кутия не знам каква е. Ако някой ме открехне как да познавам коя скоростна кутия каква е, ще му бъда много благодарен. Скоростите са й къси. Имам и една с дълги скорости - с нея не ще да "отлепи" от място.
Газова уредба нямам...
Инжекциона е от Golf II KR, и е за 16v двигател. Засмукването не ми е добро и в момента отзад колата е като дизел - яко сажди...
Сменят се само няколко елемента + дюзите. Всичко пасва идеално, щото принципа е същия. Има леки разлики (в мм.) в "главата" на инжекциона. И гумената "шапка" при Golf-чето е по-голяма, но нямам такава и съм с моята.Идеята е да взема спортен вал, но засега нямам пари. С вал това увеличено подаване на гориво ще се използва по-добре...
Колко точно върви колата не знам. Нямам подръка xr3i за да пробвам. Въобще със състезанията проблема е голям. Фордовете от 80-те вече рядко се срещат. Само си мечтая да намеря "вафла" xr3i, за да се "дръпнеме".
Поради липса на пари, засега "драг"-а остава на второ място. Живот и здраве да е, предимно ще хвърля усилията си по подготовка за писта. И олекотяване разбира се. Това ми е основното...
На състезанието колата се представи много добре. Надявам се догодина да "отвееме" конкуренцията
Шофирането явно не ми е най-силната страна вече, трябват ми много тренировки на Дракон, за да постигна що-годе добър резултат. Надявам се, че поне за това ще имам възможност през лятото...
Имам много идеи, но парите са ми малко. Това е проблемът на повечето хора в България
Успех...
Здравей колега.
Скоростните кутии са 5 модела ще ти изброя 3 ,ти ще кажеш коя е твоята:
Хр3 : 4,29 диференциял и 1ва, 3.15:1; 2ра, 1.91:1; 3та, 1.27:1; 4та, 0.95:1; 5та, 0.76:1 предавателни числа.
1-ва 45км/ч на 6000 об/мин
2-ра 79 км/ч на 6000об/мин
3-та 119км/ч об/мин
4-та 160 км/ч на 6000 об/мин
5-та 200 на 6000 об/мин
Втората кутия като модел,слага се в 1,1(4скоростна обче ,без 5-тата) 1,3 и 1,6 ескорти :
3,82 или 3,84 диференциял и 1ва, 3.15:1; 2ра, 1.91:1; 3та, 1.27:1; 4та, 0.95:1; 5та, 0.76:1
предавателни числа
1-ва 54км/ч на 6000об/мин
2-ра 93км/ч на 6000об/мин
3-та 140км/ч на 6000об/мин
4- 180км/ч на 6000 об/мин
5-та 236км/ч на 6000 об/мин
Третия модел кутия,слага се в 1,6 карбураторен и в Дизелите:
3,54 диференциял и 1ва, 3.15:1; 2ра, 1.91:1; 3та, 1.27:1; 4та, 0.95:1; 5та, 0.76:1
предавателни числа.
1-ва 70км/ч на 6000об/мин
2-ра 100км/ч на 6000 об/мин
3-та 150км/ч на 6000 об/мин
4-та 190км/ч на 6000об/мин
5-та 250км/ч на 6000об/мин
Вероятно си с някоя от тези три модела,има още два с различни предавателни на 1-ва,2-ра и 3-та ,които се слагат в 1,1 фиеста с 4,06 диференциял и 1,4 със 3,82 диференциял.
А За да пуши черно,вероятно си за настройка,чернто значи преобогатена смес,пренастройван ли е инжекциона след слагането му,ако не по-добре отиди на майстор,защото колкото и любител да е човек,майстора си е майстор и знае повече,сблъсквал се е и с повече неща,а според мен около 20 лв да ти вземат за пренастройка.Вероятно до 2-3000 оборота колата трудно дърпа,трудно палене и такива проблеми би трябвало да имаш ,ако пуши,но иначе след 4000 направо подивява сигурно,за сметка на останалото.
Не разбрах това с коя глава си 16 от голфа или фордовата 8 клапанна?
А инжекциона от голфа с коя дросел клапа си от Голфа ,която е с 2 дросела вътре или фордовата , която е с 1 дросел?
А вафла Хр3 ,много бягат , "уж са само 96 коня",ама карбураторни,за около 10,2 секунди прави 100.В София имаше две такива Хр3-та една бяла и една червена,ама не знам дали са още живи,виждал съм ги преди около 3-4 години тях.
А за тунинг на Хр3-то ти:
Вал ако ще взимаш поне 280-290 градуса,ако си решил състезателна да я правиш от 300 градуса нагоре,но трябва подготовка на мотора!!!!
Иначе по-евтина версия и по-малко като коне е :
-Отваряне на всмукателни и изпускателни колектори с 3-10мм(при над 4 се премахва и част от гарнитурата)
-Олекотяване на маховика поне с 1-3 килограма,после отиваш на баланс колянов вал!!!
Това би излязло около 300-500лв и ще подобри много ускорението на колата и самото развъртане от прехода ниски към високи обороти!
А иначе ,бутала от 1,3 ЦВХ ще вдигнеш степента на свиване от 9,5 на 11.+400лв
Поздрави колега,продължавам да следя темата ти с интерес!!!
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Мисля, че скоростната ми кутия е като първата от списъка...
Става въпрос за инжекционната глава, не за главата на двигателя.
Иначе главата на двигателя съм я портвал сам. Писал съм в темата някъде...
Отделно главата е свалена с 0.5, но компресията ми пада прогресивно и ще я дръпна още толкова, за да компенсирам що-годе.
Маховика е олекотен с кило и нещо, вече не помня точно...
Не съм за реглаж, ами съм за нов разпр. вал
Мерси за инфото за скоростите...
Успех...
Става въпрос за инжекционната глава, не за главата на двигателя.
Иначе главата на двигателя съм я портвал сам. Писал съм в темата някъде...
Отделно главата е свалена с 0.5, но компресията ми пада прогресивно и ще я дръпна още толкова, за да компенсирам що-годе.
Маховика е олекотен с кило и нещо, вече не помня точно...
Не съм за реглаж, ами съм за нов разпр. вал

Мерси за инфото за скоростите...
Успех...
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
И-З-Л-А-Г-А-Ц-И-Я !
Трагедия, също така
Ужасни резултати днес на Сепарева баня. При превключването на скоростите отзад излиза плътен, черен, миризлив облак от сажди и недобре изгоряло гориво.
Като стигне прекъсвач, облаците излизат на тласъци
Ще се прави нещо по колата, така не може - сместа е прекалено богата. И понеже е така близо година, се чудя дали няма отлагания в колектора и тръбите...
Поне препарирах Мондеото на Бонсата, та ми поолекна, че иначе съвсем се бях спихнал....
Трагедия, също така

Ужасни резултати днес на Сепарева баня. При превключването на скоростите отзад излиза плътен, черен, миризлив облак от сажди и недобре изгоряло гориво.
Като стигне прекъсвач, облаците излизат на тласъци

Ще се прави нещо по колата, така не може - сместа е прекалено богата. И понеже е така близо година, се чудя дали няма отлагания в колектора и тръбите...
Поне препарирах Мондеото на Бонсата, та ми поолекна, че иначе съвсем се бях спихнал....
- cosworth team ruse
- потребител
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
тоя ескорт върви повече от 145 коня кола ли бе
и това само с 105 коня,много добре,или bonso не знае как да го кара просто .пробвал ли си се с gsi или gti 


- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Абе първата гонка ти бях на вратите на финала ама айде
По- бърз е XR3-то от Мондеото- не споря. То и по всички каталожни данни си е така. Не съм имал и съмнения по въпроса... Тон и четиристотин и нещо все- пак, срещу около 800 кила на олекотения Ескорт. А и с тези 235 гуми на 18 цола джанти, малко се спъна Мондеото... но пък изглеждат добре
Обаче имаш да догонваш резултатите на Капри- то ми се струва?



Обаче имаш да догонваш резултатите на Капри- то ми се струва?


- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Да, върви повече от Мондеото на Бонсата. Върви повече и от GTi 8v, но срещу GTi 16 и GSi - никакъв шанс. "Точкуват" ме отвсякъдеcosworth team ruse написа:тоя ескорт върви повече от 145 коня кола ли беи това само с 105 коня,много добре,или bonso не знае как да го кара просто .пробвал ли си се с gsi или gti

-----------------------------------------
B. не отваряй вратите на ада така подмолно, щото CosworthTeamRuse само това чака - да се хване за тая сламкаBonso написа:Обаче имаш да догонваш резултатите на Капри- то ми се струва?![]()

Добре знаеш, какъв ластик ти прави xr-a...
- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
така е
и все- пак цифрите говорят

и все- пак цифрите говорят

- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Добре де аз се обърках
ти правиш ластик на Бонсата, а той с по-добро време???

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Така е... или измервателната апаратура не е наред- или xr3-то нещо се е спънало
Или Капри-то е имало проблем когато сме ги дърпали колите?

Или Капри-то е имало проблем когато сме ги дърпали колите?

- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Данчев, то и аз се обърках...
Или колата е страшно зле в момента или е някаква разлика в измервателната апаратура...
Щото трасето си е същото...
Иначе още на първа - две-три коли. Оттам нагоре става(ше) страшно - в геометрична прогресия
Или колата е страшно зле в момента или е някаква разлика в измервателната апаратура...
Щото трасето си е същото...
Иначе още на първа - две-три коли. Оттам нагоре става(ше) страшно - в геометрична прогресия

- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Дали не е заради това че смених скоростната кутия? 

- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Нема нищо общо. Твоят резултат е със старата кутия, а аз съм те ошамарвал и с двете... (доколкото помня)Bonso написа:Дали не е заради това че смених скоростната кутия?
- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Резултата на Капри-то на "Сепарева баня" наистина май беше със старата кутия. За другото обаче, според мене грешиш. Доколокото имам спомени с тебе сме ги дърпали колите в един и същи ден два пъти колите и вече бях сложил 5 степенната. Не си спомням да съм имал други загуби от XR-рa. Иначе наистина паднах зле тогава.
Последна промяна от Bonso на 25 юни 2011, 23:28, променено общо 1 път.
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Аз излизам от тоя спор, щото след малко така ще го извъртиш, че сякаш никога не сме се дърпали.Bonso написа:Според мене грешиш. Резултата на "Сепарева баня" наистина май беше със старата кутия, но с тебе сме ги дърпали в един и същи ден два пъти колите и вече бях сложил 5 степенната. Не си спомням да съm имал други загуби от XR-рa. Иначе наистина паднах зле тогава.

- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
С две думи- XRз то нещо не върви. Депресия..
имам вече леки съмнения и принципно за Форд 


- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Така си е. Днес аз отидох с идеята за леко рекордче, но си отидох от Сапарева баня посърнал, разочарован и объркан 
Трябва да се работи по колата
А иначе да поздравим нашият приятел Миро с Alfa 145 със спечелването на Първо място... Браво!
Организацията беше на високо ниво. Всичко ставаше много бързо и без излишно чакане...

Трябва да се работи по колата

А иначе да поздравим нашият приятел Миро с Alfa 145 със спечелването на Първо място... Браво!

Организацията беше на високо ниво. Всичко ставаше много бързо и без излишно чакане...
Последна промяна от ludavoda на 25 юни 2011, 23:46, променено общо 2 пъти.
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Аха то тва били два различни пъти ... ясно
Щом е толкова богата, че чак на кълбета мята няма как да е във форма .... има нещо нередно.
Казваш, че и компресията пада което не е добре. Хубаво ще го сгъстиш още, но явно имаш проблем който трябва да се търси и това само по себе си не е решение.
Вече си го бутнал с 0.5, което не е малко. Повечето CVH-и са с т.н. глава с полусферични камери от където идва и името на мотора.
има и такава ... т.н. lean burn

Твоята би трябвало да е с облите камери. И моята е такава и въпреки това пак има разлика със степента, която дават по книжките 9.5:1 при теб и 9.75:1 при EFI-то, която разлика би трябвало да идва от буталата. Отделно скоро разбрах, че бутала от 1.3 стават на 1.6 и степента скача на 10 и нещо 11:1
Намери от къде ти духа мотора и после помисли по тия двата варианта ... според мен главата е достатъчно смъкната.

Щом е толкова богата, че чак на кълбета мята няма как да е във форма .... има нещо нередно.
Казваш, че и компресията пада което не е добре. Хубаво ще го сгъстиш още, но явно имаш проблем който трябва да се търси и това само по себе си не е решение.
Вече си го бутнал с 0.5, което не е малко. Повечето CVH-и са с т.н. глава с полусферични камери от където идва и името на мотора.
има и такава ... т.н. lean burn

Твоята би трябвало да е с облите камери. И моята е такава и въпреки това пак има разлика със степента, която дават по книжките 9.5:1 при теб и 9.75:1 при EFI-то, която разлика би трябвало да идва от буталата. Отделно скоро разбрах, че бутала от 1.3 стават на 1.6 и степента скача на 10 и нещо 11:1
Намери от къде ти духа мотора и после помисли по тия двата варианта ... според мен главата е достатъчно смъкната.
Последна промяна от Danchev на 26 юни 2011, 05:36, променено общо 4 пъти.
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 3 госта