Съвет за газова уредба на Ford Sierra 2.0i (16v)
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 16 юни 2011, 10:49
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0i
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Съвет за газова уредба на Ford Sierra 2.0i (16v)
Моля ви, помогнете ми да направя правилния избор, защото от толкова много майстори и разбирачи свят ми се зави! Значи карам Ford Sierra 2.0i (1990 година, 115 hp, 16 клапана, пълен инжекцион, бензин, разход извънградско/градско 8л/10л). Мога ли да сложа обикновена газова уредба или трябва е задължително пропан-бутанова инжекционна система!?! Какви са предимствата и какво ще ме посъветвате? Аз съм от Плевен и до сега съм попаднал на следните предложения:
1) Обикновена газова уредба - 470 лева
2) Обикновена газова уредба - 500-600 лева
3) Пропан-бутанова инжекционна система - 820-990 лева
4) Пропан-бутанова инжекционна система - 780 лева
Най-важно за мен е дали на тази кола е възможно да се сложи обикновена газова уредба и какви ще са последствията от това (ще харчи ли прекалено много, ще влияе ли много пагубно на двигателя и т.н).
Благодаря ви предварително за съветите!
1) Обикновена газова уредба - 470 лева
2) Обикновена газова уредба - 500-600 лева
3) Пропан-бутанова инжекционна система - 820-990 лева
4) Пропан-бутанова инжекционна система - 780 лева
Най-важно за мен е дали на тази кола е възможно да се сложи обикновена газова уредба и какви ще са последствията от това (ще харчи ли прекалено много, ще влияе ли много пагубно на двигателя и т.н).
Благодаря ви предварително за съветите!
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 16 юни 2011, 10:49
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0i
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Съвет за газова уредба на Ford Sierra 2.0i (16v)
Никой ли не може да помогне!?!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съвет за газова уредба на Ford Sierra 2.0i (16v)
Единственото ограничение е обикновена ВАКУМНА автомобилна газова уредба.
Останалото е въпрос на избор и предпочитания!
1. АГУ с електронно управление:
- със ламбда контол и управление на потока (оптимално за към разход)
- без ламбда контрол, но с ламбда емулатор (гори малко повече 5-10%, сравнено с л-контрол, малко по-евтино)
2. Газов инжекцион - гледаш офертите и си преценяваш какво ти трябва, както и колко си склонен да похарчиш!
Останалото е въпрос на избор и предпочитания!
1. АГУ с електронно управление:
- със ламбда контол и управление на потока (оптимално за към разход)
- без ламбда контрол, но с ламбда емулатор (гори малко повече 5-10%, сравнено с л-контрол, малко по-евтино)
2. Газов инжекцион - гледаш офертите и си преценяваш какво ти трябва, както и колко си склонен да похарчиш!
- energy76us
- потребител
- Мнения: 119
- Регистриран: 01 дек 2007, 12:45
- Модел на автомобила: FORD Mondeo MK I- 1.8 16v Zetec
, FORD Fiesta 1.4 16v zetec s Ford Focus MK I 1.6 benzin - Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съвет за газова уредба на Ford Sierra 2.0i (16v)
Колега,една такава сиера като твоята се движи на Сторгозия,вече 8 години на газ,и то обикновенна с емулатор на дюзите,и две кихалки на въздущния филтър.Изпарителя е марка STAR gaz.Ако са ти на ред кабелите и свещите,става идеално.Намери читъв майстор,да я постави,аз знам за един такъв,ако искаш иди на полигона на Автото,втория гараж.
P.S.
\междо другото,сиерата е с два вала, НО с 8 клапана.В това няма нищо лишо,моща си я има,и то не малко.Засрамвала е доста породисти хАфтомобили
P.S.
\междо другото,сиерата е с два вала, НО с 8 клапана.В това няма нищо лишо,моща си я има,и то не малко.Засрамвала е доста породисти хАфтомобили

-
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 13 апр 2010, 10:19
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 Ghia 2.0 16V
- Местоположение: Банкя, София
- Status: Извън линия
Re: Съвет за газова уредба на Ford Sierra 2.0i (16v)
Според мен ако имаш парите сложи газов инжекцион - хем ще върви по добре от колкото с обикновенна газова хем ще харчи по малко, но на газовия инжекцион е по скъпа поддръжката.Аз карам Сиера 2.0 DOHC EFI 125 к.с. преди около 6 месеца ми даваше 10 л/100км газ, но вече въздушния филтър е за смяна и осезаемо върви по тромаво и гори 12л/100км, с изпарител Ловато съм.Води се един вид че карам градско, но не с бруталните задръствания из София, като я карам само от нас до работата ми е падала до 8л/100км газ като я карам предимно 100 110км/час.
П.П. Такава Сиера няма 2.0 16V, освен ако не е със сменяван мотор или глава - моята е с 2.0 двувалов 8 клапана мотор 125 к.с.
П.П. Такава Сиера няма 2.0 16V, освен ако не е със сменяван мотор или глава - моята е с 2.0 двувалов 8 клапана мотор 125 к.с.
Когато на готин човек му е кофти, това е блус.Когато на кофти човек му е готино, това е чалга.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 204 госта