Метални тапи глава Ford Focus

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
naiki
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 10 фев 2010, 18:15
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Duratec 16v 2006
Status: Извън линия

Метални тапи глава Ford Focus

Мнение от naiki » 27 юни 2011, 23:18

Здравейте колеги, поредната простотия покрай моя НОВ автомобил Ford Focus 1,6 Duratec 2006.

След странно прекъсване по време на работа, решавам да проверя свещите и какво да видя антифриз се събрал покрай леглата им. Подсушавам, нови свещи, паля работа 10 мин и какво да видя - 2-те ръждясали тапи между 1-2 и 3-4 цилиндър стават влажни, дори едната беше посъбрала антифриз.

Някой може ли да даде инфо за тези тапи. Обикновенни ли са, от тези които се продават по магазините за авточасти или нещо по специално?
Някакво напътствие как да ги подменя без да прецакам водните магистрали или леглата им, ще ми е от полза.
Някакво лепило поставя ли се?

Снимка не мога да намеря. Явно това да се случи е 1:1 000 000 - Аз съм този 1 000 000.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10864
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Метални тапи глава Ford Focus

Мнение от ЯЛТА » 28 юни 2011, 10:11

Продават се такива тапи, на мондеото от профила ми протече най-гадната-на първи цилиндър зад помпата без да е ръждясала перфектна на външен вид. Та ремонта ми струва 80 лева, и работата си е за сервиз, не че няма и сам да си я смениш, но гаранция ще си дадеш ли.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

berkut47
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 03 фев 2011, 15:28
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDI
Status: Извън линия

Re: Метални тапи глава Ford Focus

Мнение от berkut47 » 28 юни 2011, 16:26

Ако са на достъпно място не е проблем и сам да си ги смениш-елементарно е ако имаш малко технически умения.
Избиването става с по-дебела отверка илеки почуквания в единия край по пръстена(не в средата)докато се извърти на една страна и я издърпваш с клещи,отиваш в някой магазин за руски автомобили с тапата или поне трябва да и знаеш точния диаметър премери го с шублер и си купи нова за 2-3лв,набиването става с нещо по-широко от тапата в никакъв случай не удряй в средата само по пръстена докато се изравни с главата,бавно и внимателно да не тръгне накриво.И запомни размера трябва да е точен нито мм повече да не спука главата.Относно силикона може да сложиш за твое успокоение съвсем тънко по ръба на тапата но само от скъпия 10-12лв но не би трябвало да има теч и без него.
Може да ти се наложи да обезвъздушиш системата после не знам как е при форда дали сам се обезвъздушава досега не ми се е налагало да правя нещо по водната система.
Ако не ти се занимава на теб не давай повече от 20лв за работа за двете тапи разбирасе ако са лесно достъпни и не трябва да се свалят сумати неща :-/:

naiki
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 10 фев 2010, 18:15
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Duratec 16v 2006
Status: Извън линия

Re: Метални тапи глава Ford Focus

Мнение от naiki » 28 юни 2011, 23:56

На лесно достъпни места са. Трябва само да се свали пластмасовия капак на разпределителните валове.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта