дупчене на колекторите вместо плочка
- kabalo86
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 28 сеп 2010, 16:40
- Модел на автомобила: Мондео мк2 2.0 16в
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
дупчене на колекторите вместо плочка
Не че съм тръгнал да го права , а си мислиме с един приятел дали ,ако забиеме 4 щуцера на колекторите и от двойника направо забиеме газта там ще има ефект.Идеята ни се породи от това ,че примерно дюзите на инжекционите са именно там .Дали болните ни мозъци са измислили нещо което би подобрило работните характеристики на една обикновенна газова или сме в много грешна посока 

-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 23 яну 2011, 17:55
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 GL
- Status: Извън линия
Re: дупчене на колекторите вместо плочка
Колега бъркаш нещата газта трябва да се подаде между възд.филтър и дросел клапата.Дупченето на колекторите е за газ.инж. ма там друго управлява сместа.
- kabalo86
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 28 сеп 2010, 16:40
- Модел на автомобила: Мондео мк2 2.0 16в
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: дупчене на колекторите вместо плочка
абе аз знам ,че не се прави така .........просто некви глабоблъсканици .щом на инжекционите е така би трябвало да е по добре колкото е по близко смесообразуването до двигателя знам ,че е в плюс
- tropper
- потребител
- Мнения: 687
- Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: дупчене на колекторите вместо плочка
Представи си какво става, когато спускаш на скорост и си на примерно 2500 оборота (принудителен празен ход ППХ, или някой му викат "двигателна спирачка"). Дроселовата клапа е затворена щото си си вдигнал крака от педала и поради тази причин налягането в колекторите е много ниско - около 0,2-0,3 атмосфери - т.е. има вакуум. Този вакуум дали няма да си смуче газ на поразия? При ГИ имаш клапан (т.нар. инжектор) за всеки цилиндър, който отваря колкото е необходимо, а при ППХ въобще не отваря (или поне е минимално). Без инжектор да вкарваш газта след дросела очаквай двигателя да се дави от много богата смес и разхода да е над 150л/100км че и повече



- kabalo86
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 28 сеп 2010, 16:40
- Модел на автомобила: Мондео мк2 2.0 16в
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: дупчене на колекторите вместо плочка
след кратка мисъл и аз осъзнах ,че няма как да се случат нещата като газта е след дроселовата клапа
темата може да се трие
Да бе, и после някой друг да отвори нова тема, не че не може да се случи ама...

темата може да се трие

Да бе, и после някой друг да отвори нова тема, не че не може да се случи ама...
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 31 окт 2011, 21:54
- Модел на автомобила: 1998 FORD ESCORT 1.8TD
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: дупчене на колекторите вместо плочка
Това е възможно само ако имаш 4 дросела и 4 плочки за газта , мислил съм го като идея и мисля, че ще има ефект , но проблемът е, че тези 4 дросела трябва да се синхронизират перфектно, идеята на този мод е да има еднакво количество гориво в 4те цилиндъра (което не се случва при нормалната схема с дросел до 1 или 4 цилиндър , или между 2и3)+ много по лесен достъп на въздух !, и предполагам по пъргав мотор или така наречения респонс ..
Трябва само да са синхронизирани 4те дросела от към механика т.е да се движат еднакво без луфтове, еднаква дължина на 4те маркучета които ще са между съответния дросел и "тройника" за регулиране на високите обороти на газовата.
Общо взето за тези пари не си струва
Поздрави !
Трябва само да са синхронизирани 4те дросела от към механика т.е да се движат еднакво без луфтове, еднаква дължина на 4те маркучета които ще са между съответния дросел и "тройника" за регулиране на високите обороти на газовата.
Общо взето за тези пари не си струва

Поздрави !
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 209 госта