Проблем в мощността и Скоростната кутия при Ескорт 1.4
- bboy
- потребител
- Мнения: 89
- Регистриран: 17 юни 2011, 23:11
- Модел на автомобила: Ford Escort
Мотор: 1.4 CVH + АГУ (съответно с изпарител :D)
Купе: хечбек и 14 различни нюанса на червения цвят :) - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Проблем в мощността и Скоростната кутия при Ескорт 1.4
Добър вечер пиша за моя проблем тук с надеждата някои да ми помогне ! Първо да ви въведа - автомобила както писах по горе е Форд Ескорт 1.4 1992 година с АГУ с изпарител точни километри не мога да кажа консумативите са сменени като например - филтри,ремъци,масло на двигателя.Всичко започна вчера кога изпарителя направи проблем проблема се състоеше че от едното от бoлченцата от дясната му страна като застанеш срещу авотомобила прискаше течност и се наложи смяна на гумените оплатения.Тази сутрин се сустоя тази смяна но започнаха купчина с проблеми по колата а ето ги и тях . Искам да се извиня предварително ако някаде другаде е посочен същия проблем и решението му постарах се да прочета някои от постовете в които сметнах че може да е засегнат моя проблем в всичките 99 страници в тази подкадегория на Форд Форум!
Проблем 1 : Когато карам колата на газ почити не върви тромава,много бавно се набира, държи между 1000 и 1100 оборота на свободна скорост . Забравих да допълня че след смяната на гумичките на изпарителя и след поставянето му колата беше регулирана на газ .Въпреки това има едно придърпване също така на абослутно всяка скорост което варира от 1400 до 1600 оборота най се усеща на 1400 и 1500 То се усесща най много на 4 -та и 2ра. Газ в колата има 20 литра
Проблем 2 : Когато карам на бензин положението стана много трагично особенно на първа скорост едвам потелгя колата почити не се наема дори и на 5000 оборта след смяната на 2 ра скорост положението се подобравяя съвсем малко през това цялото време на малките обороти колата заглъхва за 2 sec и след това започва да се намема все едно в този момента не достига бензин до двигателя поне аз така си го обеснявам когато е в виските обороти няма придърпване и такива аномалии.За плавно подаване не гас не може да става дума придърва адски на газ не предървпа по този начин.Бензин в колата има поне 15 литра .
Проблем 3: Трудно се сменят предавките вс предавки се сменят . Не съм удрял колата от доло . И преди да се състои въпросната смяна на гумичките на изпарителя този проблем го нямаше.При смяна на на 3-та и на 4-та скорост в движение се чува едно изтракване само при смяната не и след като е влязла скоростта.Днес легнах под колата и не видях да има течове по скоростната кутия на колата.
Преди появата на този проблем които ми е от днеска имах подобен проблем с придърпването които ми се реши след диагностика и смяната на Ламбна Сонда ако не се бъркам за името на часта но сигорност се бъркам за името затова ще го опиша Представлява червен полу гръг в облата час на които излизат 3 кабелчета вързани с букса накрая а в предната му част има метално краче.Надявам се съм успял да упиша вс колко е правилно не знам ! Моля дайте ми съвет какво да направя зашщото положението е трагично ! благодаря предварително ! С удоволствие ще отоговарям на всякакви въпроси до колкото мога ! Също може и да коментираме в Скаип.Ника там ми е kos4o_91 Благодаря ви отново
Проблем 1 : Когато карам колата на газ почити не върви тромава,много бавно се набира, държи между 1000 и 1100 оборота на свободна скорост . Забравих да допълня че след смяната на гумичките на изпарителя и след поставянето му колата беше регулирана на газ .Въпреки това има едно придърпване също така на абослутно всяка скорост което варира от 1400 до 1600 оборота най се усеща на 1400 и 1500 То се усесща най много на 4 -та и 2ра. Газ в колата има 20 литра
Проблем 2 : Когато карам на бензин положението стана много трагично особенно на първа скорост едвам потелгя колата почити не се наема дори и на 5000 оборта след смяната на 2 ра скорост положението се подобравяя съвсем малко през това цялото време на малките обороти колата заглъхва за 2 sec и след това започва да се намема все едно в този момента не достига бензин до двигателя поне аз така си го обеснявам когато е в виските обороти няма придърпване и такива аномалии.За плавно подаване не гас не може да става дума придърва адски на газ не предървпа по този начин.Бензин в колата има поне 15 литра .
Проблем 3: Трудно се сменят предавките вс предавки се сменят . Не съм удрял колата от доло . И преди да се състои въпросната смяна на гумичките на изпарителя този проблем го нямаше.При смяна на на 3-та и на 4-та скорост в движение се чува едно изтракване само при смяната не и след като е влязла скоростта.Днес легнах под колата и не видях да има течове по скоростната кутия на колата.
Преди появата на този проблем които ми е от днеска имах подобен проблем с придърпването които ми се реши след диагностика и смяната на Ламбна Сонда ако не се бъркам за името на часта но сигорност се бъркам за името затова ще го опиша Представлява червен полу гръг в облата час на които излизат 3 кабелчета вързани с букса накрая а в предната му част има метално краче.Надявам се съм успял да упиша вс колко е правилно не знам ! Моля дайте ми съвет какво да направя зашщото положението е трагично ! благодаря предварително ! С удоволствие ще отоговарям на всякакви въпроси до колкото мога ! Също може и да коментираме в Скаип.Ника там ми е kos4o_91 Благодаря ви отново

-
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 01 дек 2009, 23:17
- Модел на автомобила: Преди-FORD Orion 1.4mi
Сега-RENAULT Laguna 1.9dTi - Status: Извън линия
Re: Проблем в мощността и Скоростната кутия при Ескорт 1.4
Червения полукръг на моноинжекция ли е?Ламбда сондата е на изпускателните тръби под двигателя.
Червения полукръг с трите кабелчета е TPS.С него се измерва колко процента е отворена дроселовата клапа.
Нов на "BOSCH" е 120 лева.Провери изолацията на трите кабелчета.С времето се разрушава.Ако телчетата са оголени ги изолирай.
И аз имах подобен проблем.Първите2-3 секунди двигателя се чудеше какво да прави и после повишаваше обороти.
За да тръгне колата помпах бързо на педала.При плавно натискане на газта забиваше и опитваше да изгасне.
Ходих на диагностика и се опитаха да почистят датчика,но повече го повредиха.Смених го с работещ от морга.
После ми казаха,че проблема е в MAP сензора.
MAP-а е закрепен до предния десен амортисьор(гледано от шофьорското място).Точно зад тампона на двигателя зад ангренажа.
От всмукателните колектори до него отива гумен маркуч.Провери маркуча дали не е задръстен,спукан или нещо подобно.
Провери с игла дали отвора в MAP-а не е замърсен.
След като го смених всички проблеми изчезнаха.
За проблемите с пропан-бутана и скоростите не мога да помогна.
Червения полукръг с трите кабелчета е TPS.С него се измерва колко процента е отворена дроселовата клапа.
Нов на "BOSCH" е 120 лева.Провери изолацията на трите кабелчета.С времето се разрушава.Ако телчетата са оголени ги изолирай.
И аз имах подобен проблем.Първите2-3 секунди двигателя се чудеше какво да прави и после повишаваше обороти.
За да тръгне колата помпах бързо на педала.При плавно натискане на газта забиваше и опитваше да изгасне.
Ходих на диагностика и се опитаха да почистят датчика,но повече го повредиха.Смених го с работещ от морга.
После ми казаха,че проблема е в MAP сензора.
MAP-а е закрепен до предния десен амортисьор(гледано от шофьорското място).Точно зад тампона на двигателя зад ангренажа.
От всмукателните колектори до него отива гумен маркуч.Провери маркуча дали не е задръстен,спукан или нещо подобно.
Провери с игла дали отвора в MAP-а не е замърсен.
След като го смених всички проблеми изчезнаха.
За проблемите с пропан-бутана и скоростите не мога да помогна.
Мек съединител...Друг плюс няма.
- bboy
- потребител
- Мнения: 89
- Регистриран: 17 юни 2011, 23:11
- Модел на автомобила: Ford Escort
Мотор: 1.4 CVH + АГУ (съответно с изпарител :D)
Купе: хечбек и 14 различни нюанса на червения цвят :) - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Проблем в мощността и Скоростната кутия при Ескорт 1.4
Да това забравих да спомена моно инжекция и аз замених именно тази част с стара такава и добре изолирана даже бих казал пефкетно сложих към 40 лв само заради тея неща!!! И така ще направя проверката по този сензор и ще споделя какво се е случило! благодаря за отделеното време
- bboy
- потребител
- Мнения: 89
- Регистриран: 17 юни 2011, 23:11
- Модел на автомобила: Ford Escort
Мотор: 1.4 CVH + АГУ (съответно с изпарител :D)
Купе: хечбек и 14 различни нюанса на червения цвят :) - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Проблем в мощността и Скоростната кутия при Ескорт 1.4
след удара днеска в тротоара май тес неща ще се забавят благодаря все пак 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта