СПЕшНО Антифриз за Фокус
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 18 ное 2010, 21:34
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Status: Извън линия
СПЕшНО Антифриз за Фокус
Колеги видях че нямам никакъв антифриз в колата.До преди това бях с червен и смятам да си взема пак такъв но изакм да попитам дали трябва да купя някакъв специален или всякакъв червен става?колата е форд focus 2000 god 1.6 16в zetec
- иво г. иванов
- потребител
- Мнения: 915
- Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
- Местоположение: Berkoviza , Montana
- Status: Извън линия
Re: СПЕшНО
Мисля, че става всеки червен. За всеки случай му провери спецификацията в МП и ако съответства на харесаният
от теб /примерно "Лукойл"/, го взимаш, разреждаш с дестилирана водичка и... ГАЗ!
А-аа! Забравих! Първо да провериш защо е изтекъл антифриза.
от теб /примерно "Лукойл"/, го взимаш, разреждаш с дестилирана водичка и... ГАЗ!

А-аа! Забравих! Първо да провериш защо е изтекъл антифриза.
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 562
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: СПЕшНО
Мисля, че колегата малко крайно се е изразил, щото ако беше така по-скоро щеше да пише в "Двигател и трансмисия"Nikolay Gospodinov написа:Колеги видях че нямам никакъв антифриз в колата.

-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 18 ное 2010, 21:34
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Status: Извън линия
Re: СПЕшНО
незнам колега но в тубичката няма абсолютно нищo...
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: СПЕшНО
Антифриз за алуминиев блок ти трябва, той е червено-оранжев, аз взимам от Мото-Пфое и не го разреждам, 7-9 лв. литъра беше.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: СПЕшНО
Препоръчвам ти да източиш антифриза, да напълниш с вода и да караш така няколко дни. През това време се опитай да разбереш дали имаш теч. След това отново източи охладителната течност и отново зареди с вода за още няколко дни. Целта на упражнението е да се промие охладителната система и да се открие причината за загуба на охладителна течност. Ако всичко е наред източи водата и зареди с антифриз.
Имай пред вид, че на 3-4 години охладителната течност трябва да се сменя. Същото важи и за спирачната течност, както и за хидравличното масло на период 2-3 години.
Имай пред вид, че на 3-4 години охладителната течност трябва да се сменя. Същото важи и за спирачната течност, както и за хидравличното масло на период 2-3 години.
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 18 ное 2010, 21:34
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Status: Извън линия
Re: СПЕшНО
Сигурно ще ви се стори тъп въпрос но от къде се източва антифриза?и също така колко антифриз е нужно да купя,както и количеството на другите течности които спомена?
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: СПЕшНО
Развиваш скобата на тръбата която влиза в радиатора ( ДОЛНАТА ТРЪБА ), и източваш антифриза. Преди да налееш си монтираш пак тръбата и тогава наливаш - дали ще е вода или антифриз не е от значение, системата ще се обезвъздуши сама!
- иво г. иванов
- потребител
- Мнения: 915
- Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
- Местоположение: Berkoviza , Montana
- Status: Извън линия
Re: СПЕшНО
Едно единствено допълнение към поста на Doin: преди всичко отвий капачката/ клапан/ на разшир. съд и
след всичко я завий.
след всичко я завий.

Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 18 ное 2010, 21:34
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Status: Извън линия
Re: СПЕшНО
а колега теб да те питам защото гледам че имаш същия focus с какъв антифриз го караш и колко трябва да купя за да го сменя?
- иво г. иванов
- потребител
- Мнения: 915
- Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
- Местоположение: Berkoviza , Montana
- Status: Извън линия
Re: СПЕшНО
Карам с червен/ розов/.Вместимостта на нашите охл. с-ми е 5 л. вкл. разширителния съд, но той никога не се пълни
до горе. Охл. течност е 50/50- антифриз/ дестилирана вода.Така че си купи 3 л. антифриз.
Заводски Фокусите са се пълнили с антифриз със спецификация ESDM-97B49-A и се сменял на 10 год. или 240 хил. км.
При подмяна препоръчват Motorcraft Super Plus 2000/WSS-M97B44-D, но мисля че и друга марка от розовите ще
върши работа.
Напомнянето за капачката на разширителният съд е важно, защото преди източване е нужно да се изравни
разликата в налягането в с- мата и атмосферното налягане въпреки че самата капачка представлява клапан с
двойно действие. А при запълване на системата, след наливане двигателя се запалва, за да достигне работна
температура и да отвори термостата, за да се напълни с течност и големия кръг/лявата част на радиатора/. За
да се достигне по- бързо и ефективно до този момент, капачката трябва да е завита.
Системата работи под налягане от 85- 120 к/Па.
Термостата се отваря от82' С до към 96' С пълно отваряне. За да се обезвъздуши с- мата трябва да покараш малко.
Имай в предвид, че на топъл двигател се долива много малко течност! По- добре изчакай да се охлади и тогава
допълни до долния край на "min" или малко над тази черта.
до горе. Охл. течност е 50/50- антифриз/ дестилирана вода.Така че си купи 3 л. антифриз.
Заводски Фокусите са се пълнили с антифриз със спецификация ESDM-97B49-A и се сменял на 10 год. или 240 хил. км.

При подмяна препоръчват Motorcraft Super Plus 2000/WSS-M97B44-D, но мисля че и друга марка от розовите ще
върши работа.
Напомнянето за капачката на разширителният съд е важно, защото преди източване е нужно да се изравни
разликата в налягането в с- мата и атмосферното налягане въпреки че самата капачка представлява клапан с
двойно действие. А при запълване на системата, след наливане двигателя се запалва, за да достигне работна
температура и да отвори термостата, за да се напълни с течност и големия кръг/лявата част на радиатора/. За
да се достигне по- бързо и ефективно до този момент, капачката трябва да е завита.
Системата работи под налягане от 85- 120 к/Па.
Термостата се отваря от82' С до към 96' С пълно отваряне. За да се обезвъздуши с- мата трябва да покараш малко.
Имай в предвид, че на топъл двигател се долива много малко течност! По- добре изчакай да се охлади и тогава
допълни до долния край на "min" или малко над тази черта.
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 18 ное 2010, 21:34
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Status: Извън линия
Re: СПЕшНО Антифриз за Фокус
Благодаря за изчерпателния отговор колега 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 22 госта