Съвет за покупка на нова форделина???!!!
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Съвет за покупка на нова форделина???!!!
Абе колеги,баща ми има нужда от ъпгрейд на варбурга и си търсим кола.Той си е харесал голф 3,ама аз съм много против.Ние сме луди скиори(и той,макар че е на 55) и зимно време ходим всяка неделя на Боровец.До сега ходехме с варбурга-високо проходима машина-признали сме го.
Но вече мислим да го пенсионираме и да вземем нещо ново.Мислим си за ескорт комби 96-99.Само че се чудя кой двигател е най подходящ .
И още нещо:Достатъчно ли е висок и проходим или като се натоварим 4 човека ще опира в коловозите и в снега?
Докато голфа е доста по висок от ескорта и в този случай ще е по-практичен.
Моля за съвет от хората който карат такива.Да кажат колко им гори дизела-натоварен през зимата с пуснат климатик(не с 1 човек по надолнище),има ли слаби места точно този модел,имат ли проблеми в заснеженото време.
Чакам отзиви!
Но вече мислим да го пенсионираме и да вземем нещо ново.Мислим си за ескорт комби 96-99.Само че се чудя кой двигател е най подходящ .
И още нещо:Достатъчно ли е висок и проходим или като се натоварим 4 човека ще опира в коловозите и в снега?
Докато голфа е доста по висок от ескорта и в този случай ще е по-практичен.
Моля за съвет от хората който карат такива.Да кажат колко им гори дизела-натоварен през зимата с пуснат климатик(не с 1 човек по надолнище),има ли слаби места точно този модел,имат ли проблеми в заснеженото време.
Чакам отзиви!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ескорта си е нисичък и повече за шосе....собствен опит. Фиестата е по-проходима - висока, къса база, широкичка стъпка....малко джипче (пак собствен опит). Колкото и да ми е неприятно за сняг и баири Голфа е с по-добре разпределение на масата от Ескорта, но не и от Фокуса. Иначе по возия и пъргавина - Ескорт!
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
На личната бележка вече писах за височината, покрива се с мнението на колегата.
Извънградския разход през зимата беше 6,3/100, а градско (в София) варираше от 7,9 до 8,7, последното в най-големите студове. Миналият месец бях на 4,9 извънградско и 6,9 градско. Ама беше хладно и рядко се налагаше да включвам климатика. Още нещо може би има значение за разхода - зимата и пролетта помпата ми беше Лукас, сега съм с Бош.
За зимата дизелът има хубаво парно - бързо загрява и държи много топло. Двигателят е доста тежичък и това помага за сцеплението на гумите. За паленето в студовете - с малко повечко въртене моят успяваше да запали всяка сутрин. Разни майстори разправят, че падне ли веднъж компресията, не можеш да разчиташ на колата за зимата. Обикновено ставало след 200 хил. км. Не знам така ли е, уж още съм под тая граница. Ще видим как ще се представим на зима.
Иначе ми се скапа ГНП-то - казват, заради сухата нафта. Сега сипвам масло в нафтата и стискам палци тая да устиска повече. И турбото трябвало да го глезиш за да не те остави преждевременно.
За другите слаби места - ми ескорта си е ескорт. Мисля че от 91 година насам нямат някакви радикални изменения по окачването, по двигателя, че дори и по купето. Разни тампони, биалетки, спирачни дискове, ел. инсталацията, рейката, ръжда. За това се сещам сега, ама ти сигурно си ги знаеш нещата.
За около седмица карах голф 3-ката на тъста ми. Еми не забелязах да има голяма разлика във возията в полза на форда, въпреки че очаквах някаква каруца. На VW-то седалките са доста по-неудобни. И интериора е по-дървен. Скоростите влизаха много готино. 1,8 МИ до определен момент ускорява прилично бързо, напълно достатъчно за спокойни шофьори. Обаче с 3000 оборота са на 110-120 км/ч, май тук фордовете имат предимство. Поне на брат ми ориона (1,4 карб. 91 г.) с тия обороти е малко над 130. Предполагам че голф 90 коня е с по-висок разход от форд 90 коня. Като цяло и Голф 3 не е лоша кола.
Сигурен съм че си направил тая сметка, но все пак да си кажа. Парите, с които ще си вземеш ескорт, ще стигнат за голфче с 3-4 год. по-дърто и по-бедно на екстри.

Извънградския разход през зимата беше 6,3/100, а градско (в София) варираше от 7,9 до 8,7, последното в най-големите студове. Миналият месец бях на 4,9 извънградско и 6,9 градско. Ама беше хладно и рядко се налагаше да включвам климатика. Още нещо може би има значение за разхода - зимата и пролетта помпата ми беше Лукас, сега съм с Бош.
За зимата дизелът има хубаво парно - бързо загрява и държи много топло. Двигателят е доста тежичък и това помага за сцеплението на гумите. За паленето в студовете - с малко повечко въртене моят успяваше да запали всяка сутрин. Разни майстори разправят, че падне ли веднъж компресията, не можеш да разчиташ на колата за зимата. Обикновено ставало след 200 хил. км. Не знам така ли е, уж още съм под тая граница. Ще видим как ще се представим на зима.
Иначе ми се скапа ГНП-то - казват, заради сухата нафта. Сега сипвам масло в нафтата и стискам палци тая да устиска повече. И турбото трябвало да го глезиш за да не те остави преждевременно.
За другите слаби места - ми ескорта си е ескорт. Мисля че от 91 година насам нямат някакви радикални изменения по окачването, по двигателя, че дори и по купето. Разни тампони, биалетки, спирачни дискове, ел. инсталацията, рейката, ръжда. За това се сещам сега, ама ти сигурно си ги знаеш нещата.
За около седмица карах голф 3-ката на тъста ми. Еми не забелязах да има голяма разлика във возията в полза на форда, въпреки че очаквах някаква каруца. На VW-то седалките са доста по-неудобни. И интериора е по-дървен. Скоростите влизаха много готино. 1,8 МИ до определен момент ускорява прилично бързо, напълно достатъчно за спокойни шофьори. Обаче с 3000 оборота са на 110-120 км/ч, май тук фордовете имат предимство. Поне на брат ми ориона (1,4 карб. 91 г.) с тия обороти е малко над 130. Предполагам че голф 90 коня е с по-висок разход от форд 90 коня. Като цяло и Голф 3 не е лоша кола.
Сигурен съм че си направил тая сметка, но все пак да си кажа. Парите, с които ще си вземеш ескорт, ще стигнат за голфче с 3-4 год. по-дърто и по-бедно на екстри.

-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 28 юни 2006, 11:08
- Модел на автомобила: Escort, 1.8tdi '95
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Здравейте!
Като гледам, май тук е мястото да си задам въпроса. Та ... харесал съм си едно Ескорт-че, т.е. бях си харесал, защото докато се наканя и го купиха, но сега има едно много подобно с тая разлика, че му липсват джанти и халогени. Карал съм коли със и без халогени и смятам че са доста ценно нещо, при нощно каране. Въпросът ми е, мога ли да му сложа халогени след време, т.е. дали е предвидено място на бронята или трябва и нея да сменям. Гледах снимки, ама не мога да разбера.
И като съм тръгнал да питам ... аз като го вземам ще го закарам на сервиз да го видят, но все пак има ли нещо за което да гледам по-внимателно (нещо дето после може да ме изненада неприятно
)
Като гледам, май тук е мястото да си задам въпроса. Та ... харесал съм си едно Ескорт-че, т.е. бях си харесал, защото докато се наканя и го купиха, но сега има едно много подобно с тая разлика, че му липсват джанти и халогени. Карал съм коли със и без халогени и смятам че са доста ценно нещо, при нощно каране. Въпросът ми е, мога ли да му сложа халогени след време, т.е. дали е предвидено място на бронята или трябва и нея да сменям. Гледах снимки, ама не мога да разбера.
И като съм тръгнал да питам ... аз като го вземам ще го закарам на сервиз да го видят, но все пак има ли нещо за което да гледам по-внимателно (нещо дето после може да ме изненада неприятно

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта