FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 01 яну 2011, 18:40
- Модел на автомобила: FOCUS
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
След диагностиката излезли няколко грешки-едното ниско налягане(не ми стана ясно къде),другото-датчика на разпределителния вал,след изчистването им-останало само ниското налягане,иначе дюзите са ок.За момента това-едва тази информация успях да получа,не им е ясно много откъде да я почнат,някой да има свежи идеи?




- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Защо ли си мисля, че става въпрос за ниско налягане в рейла...което се дължи на износени клапани на дюзите, дали са направили теста с обратната нафта да видяк как точно се представят, как точно решиха, че дюзите са ок ?daniellka_ написа:След диагностиката излезли няколко грешки-едното ниско налягане(не ми стана ясно къде),другото-датчика на разпределителния вал,след изчистването им-останало само ниското налягане,иначе дюзите са ок.За момента това-едва тази информация успях да получа,не им е ясно много откъде да я почнат,някой да има свежи идеи?![]()
![]()
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 01 яну 2011, 18:40
- Модел на автомобила: FOCUS
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Дюзите са проверени чрез метода с излишното гориво,в началото на годината ги сменях и от тогава съм супер прецизна с нафтата,която сипвам
,ама то вече не знам откъде ще се появи нещо.

-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 01 яну 2011, 18:40
- Модел на автомобила: FOCUS
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Страшно харесвам новия Фокус,но не бих си причинила такива главоболия с този двигател на ново 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Метода с излишното горивоdaniellka_ написа:Дюзите са проверени чрез метода с излишното гориво,в началото на годината ги сменях и от тогава съм супер прецизна с нафтата,която сипвам,ама то вече не знам откъде ще се появи нещо.






Не двигателя е виновен а некомпетентните служители (не мога да кажа монтьори) в сервизите.daniellka_ написа:Страшно харесвам новия Фокус,но не бих си причинила такива главоболия с този двигател на ново
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 01 яну 2011, 18:40
- Модел на автомобила: FOCUS
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
И в Мото Пфое съм ходила,не можаха да открият съвсем елементарен проблем,а ме засилиха в едни невероятни ремонти за около няколко хиляди лева.Вече не знам къде да ходя! 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Колко от работещите в сервизите имат монтьорска диплома, особено ръководството? Колко от монтьорите във фирмени сервизи са ходили на обучение за конкретния модел, не ръководството а монтьорите и най-вече приемчиците?daniellka_ написа:И в Мото Пфое съм ходила,не можаха да открият съвсем елементарен проблем,а ме засилиха в едни невероятни ремонти за около няколко хиляди лева.Вече не знам къде да ходя!
Четеца на грешки от компютъра не е стенд.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 428
- Регистриран: 16 дек 2006, 17:49
- Модел на автомобила: BMW E46 325i, '04 Focus C-Max 2.0 TDCi, '92 Sierra TD, разни НЕ Фордове
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
И защо ми е стенд след като, както е на колата дюзата, мога да и видя корекцията и излишното гориво?HACKO написа:....
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
А как ще видиш колко гориво влиза в цилиндъра? А дали го разпръсква правилно или просто го изпикава в цилиндъра?Viper_one написа:И защо ми е стенд след като, както е на колата дюзата, мога да и видя корекцията и излишното гориво?HACKO написа:....
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 428
- Регистриран: 16 дек 2006, 17:49
- Модел на автомобила: BMW E46 325i, '04 Focus C-Max 2.0 TDCi, '92 Sierra TD, разни НЕ Фордове
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
В случая (на Даниелка) става въпрос за гаснеща кола. Под каква точно форма влиза горивото в цилиндъра не е от особено значение, въпроса е да влиза точно толкова, колкото трябва. А как разбирам колко гориво влиза ли?HACKO написа:А как ще видиш колко гориво влиза в цилиндъра? А дали го разпръсква правилно или просто го изпикава в цилиндъра?Viper_one написа:И защо ми е стенд след като, както е на колата дюзата, мога да и видя корекцията и излишното гориво?HACKO написа:....
Най-общо казано - гледам корекция, излишно гориво и налягане в рейла. Ако тези трите неща са в норми, значи в цилиндрите влиза необходимото гориво.
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 01 яну 2011, 18:40
- Модел на автомобила: FOCUS
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
проблема си остава,вчера я взех като не й бяха правили почти нищо освен да изчистят грешките и някакво кабелче да пооправят,покарали я из града и нямало проблем.Само че при мен имаше-както карам придърпва и угасва,този път ми се стори,че светеха само лампите на маслото и акумулатора,което си е стандартно като давам на контакт, без тази на подгряването. 

-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 01 яну 2011, 18:40
- Модел на автомобила: FOCUS
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Тотално вече вдигам ръце-колата направо ме остави на пътя,изгасна,въртя и не пали,пак ми свети подгряващата лампа,особено беше,че волана и спирачката станаха страшно твърди,особено спирачката-не се настискаше.Добре че един шофьор на такси ми помогна да я прибера малко по-встрани и той беше учуден от това.Приключението ми продължава! 

- autobg
- потребител
- Мнения: 211
- Регистриран: 03 авг 2009, 19:45
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI 2002 с летни жанки
- Местоположение: Софето
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Датчик на разпределителен вал = 65 лева. Това беше решението при мен при идентични проблеми. Ако при теб се окаже друго, с радост ще ти платя този датчик (един в резерва в багажника никога не е излишен).daniellka_ написа:Тотално вече вдигам ръце-колата направо ме остави на пътя,изгасна,въртя и не пали,пак ми свети подгряващата лампа,особено беше,че волана и спирачката станаха страшно твърди,особено спирачката-не се настискаше.Добре че един шофьор на такси ми помогна да я прибера малко по-встрани и той беше учуден от това.Приключението ми продължава!
Поздрави
Алекс
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 13 авг 2009, 00:12
- Модел на автомобила: Ford Focus, 1.8 TDCI(115k.),2002г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Здр.,
Ако си направиш труда да прочетеш мойте патила(Темата е:"Фокуса прекъсва при ускорение" в раздел Двигатели), ще видиш, че в темата има доста правилни отговори и за твоя проблем. От колегите разбрах, че една от основните причини за гасненето на колата са датчиците на коляновия и на разпределителния вал. При мен се оказа дефектирал датчика на разпределителния вал и след неговата подмяна всичко се нареди....Най-странното е, че при диагностика не се регистрира проблем, даже и при извадена букса на датчика и при опит да запаля...Като цяло големи филми.....Както каза и колегата по-горе, погледни тези датчици, защото цената им е добра, а могат да ти спестят доста пари от измислени сервизи и майстори....
P.s
Ако си направиш труда да прочетеш мойте патила(Темата е:"Фокуса прекъсва при ускорение" в раздел Двигатели), ще видиш, че в темата има доста правилни отговори и за твоя проблем. От колегите разбрах, че една от основните причини за гасненето на колата са датчиците на коляновия и на разпределителния вал. При мен се оказа дефектирал датчика на разпределителния вал и след неговата подмяна всичко се нареди....Най-странното е, че при диагностика не се регистрира проблем, даже и при извадена букса на датчика и при опит да запаля...Като цяло големи филми.....Както каза и колегата по-горе, погледни тези датчици, защото цената им е добра, а могат да ти спестят доста пари от измислени сервизи и майстори....
P.s

Формата е моментна, класата е вечна........
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 01 яну 2011, 18:40
- Модел на автомобила: FOCUS
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Благодаря много за инфото-за момента на тези 2 датчика съм се спряла само трябва да стане ясно кой от тях е,колата е в сервиз и скоро ще имам повече информация. 

-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 01 яну 2011, 18:40
- Модел на автомобила: FOCUS
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
както и се очакваше излезе датчика на разпределителния вал,утре ако всичко е ок, ще си взема колата и много ще сипя на монтьорите
,защото се бъзикаха с мен като им казах за този датчик и ми казаха да не чета толкова и да не вярвам на форумите какво пише и че служел само при запалване-за пореден път се убеждавам в противното.Благодаря на всички,които се отзоваха и поумуваха върху моят проблем!





- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Както казах по-горе не всичко е четене на грешки от паметта на контролера, трябва да познаваш устройството и да мислиш. Иначе се получава "Закачиха го на компютъра, всичко е наред пък не върви"
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 13 авг 2009, 00:12
- Модел на автомобила: Ford Focus, 1.8 TDCI(115k.),2002г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН

Формата е моментна, класата е вечна........
-
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 23 мар 2016, 19:24
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Ford Focus 2001 1.8TDDI 90 ks. Както си карах с 50 км/ч. Колата ми изгасна. Отбих почвам да въртя върти но не пали. Проверявам маслото - има . Махнах клемата на акомулатора за 5 мин. И пак почвам да паля- без резултат. Акумулатора е на 3 месеца. При подаване на контакт всички лампи изгасват без тази на маслото. Тръгвам да въртя и лампата угасва ,но колата не пали. Съмнява ме маслената помпа, защото като отворих капачката на ваша за да видя дали е омаслен забелязах че не е много топло. Пипах го с ръка а съм минал 6км. И колата беше загряла. Идеи.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Колега, маслото няма никаква вина в непаленето на двигателя. Дори капка масло да няма, изправния мотор пак ще запали, е след това мотора ще стане за изхвърляне, но ще запали. Щом върти и не пали, проблема е другаде, не се подава гориво в правилния момент или ...... като върти усеща ли се компресията ( трябва да прави фиу-фиу-фиу а не иууууууууу).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта