Питане за АГУ за Ескорт
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 22 юни 2005, 14:16
- Модел на автомобила: Вектра
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Питане за АГУ за Ескорт
Здравейте,
един приятел иска да си слага газова уредба. Колата му е ескорт, ама незнам някои подробности.
Като година на производство е около 93.
Двигателя е 105 коня, двувалка. Може би е 1,6 (поправете ме ако греша).
Незнам дали са му пластмасови колекторите, ако и кажете 93 година какви се произвеждат ще е супер.
Идеята е за обикновенна газова уредба, без ламда контрол (само емулатор на ламда сондата).
От прочетеното във форума стигнах до извода, че този двигател не е проблемен при слагане на газ - така ли е?
Ако има пластмасови колектори има ли варианти с клапани за високо налягане (за да се предотвратят гърмежите)? Чувал съм че има такива клапани и се слагат някъде около колекторите и при повишаване на налягането в тях изпускат и така няма гърмене.
Други емулатори освен на ламда сондата трябва ли да се слагат? Примерно на дюзите или нещо друго?
един приятел иска да си слага газова уредба. Колата му е ескорт, ама незнам някои подробности.
Като година на производство е около 93.
Двигателя е 105 коня, двувалка. Може би е 1,6 (поправете ме ако греша).
Незнам дали са му пластмасови колекторите, ако и кажете 93 година какви се произвеждат ще е супер.
Идеята е за обикновенна газова уредба, без ламда контрол (само емулатор на ламда сондата).
От прочетеното във форума стигнах до извода, че този двигател не е проблемен при слагане на газ - така ли е?
Ако има пластмасови колектори има ли варианти с клапани за високо налягане (за да се предотвратят гърмежите)? Чувал съм че има такива клапани и се слагат някъде около колекторите и при повишаване на налягането в тях изпускат и така няма гърмене.
Други емулатори освен на ламда сондата трябва ли да се слагат? Примерно на дюзите или нещо друго?
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Питане за АГУ за Ескорт
Мисля, че не е проблемен за конвертиране(ако не е механичен инжекцион), но пък това си зависи от майстора и изпълнението. Предполагам, че е със метални колектори. Достатъчно е да има симулатор ЛС. Ако дадеш конкретно инфо - още по-добре
Колега Трол, кога за последно си сменял въздушния си филтър?

Колега Трол, кога за последно си сменял въздушния си филтър?

- Трол
- потребител
- Мнения: 408
- Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
- Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
за първия въпрос-нямам газов инжекцьон...обикновена газова инсталация си ми е, ЕКУ на двигателя си сменях. Но италиянците бяха слагали нещо допълнително към стария...да си призная не разбрах какво точно беше,но бях мн ядосан и мн не питах "майсторите":)само ми казаха,че то поемало някои функции,а ЕКУто други...
а иначе просто видях,че филтъра ми не е мн мръсен..всъщност смятам все пак да го сменя де,но нямаше мн болуци и рани фрапиращи проблеми,просто е сив...и все паке на 4000км
а иначе просто видях,че филтъра ми не е мн мръсен..всъщност смятам все пак да го сменя де,но нямаше мн болуци и рани фрапиращи проблеми,просто е сив...и все паке на 4000км
"It's a triumph of handling over power!"


- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Sorry
Е тук съм босpeterhr написа:Значи двигателя е 1,8 и има "чип-тунинг" и спортен филтър.
Чипа е сменян в чужбина, но незнам какъв клас тунинг е.
Трябва ли да се слага нещо от сорта на Jethro за промяна на ъгъла на предварение?
Може ли да възникнат проблеми от чип-тунинга?

Чиптунинга променя параметрите (алгоритмите) за работа на двигателя, но за съответната горивна система (в случая бензин). Предполагам че едно конвертиране не е проблем, но ще се загуби смисъла(и вложените средства) на тунинговането. Предполагам (защото незнам) че настоящите настройки не са най-подходящи за работа на газ, но повтарям - само предполагам!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Аз моя го сменям като ми скочи разхода с около 2л. Досега - безпогрешно. Изминати километри....мноооого различно (диапазон от 2 000 до 12 000) в зависимост при какви условия съм карал. Сегашния може да ми се наложи да го сменя след 1000, ама си знам защоТрол написа:...а иначе просто видях,че филтъра ми не е мн мръсен..всъщност смятам все пак да го сменя де,но нямаше мн болуци и рани фрапиращи проблеми,просто е сив...и все паке на 4000км

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 212 госта