като загрее не6те да пали

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
cane_4ita
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 14 мар 2011, 18:40
Модел на автомобила: escort 1.6 ghia kombi karburator
Местоположение: Ракитово,Велинград,
Status: Извън линия

като загрее не6те да пали

Мнение от cane_4ita » 18 апр 2011, 20:25

Колеги става вапрос за форд ескорт 1.6 карбуратор като загрее нормално стартера по4ва да вуика и не 6те да върти.преди 2 месеца бе6е на ремонт смениха бобината-бендикс и се опражи за две седмици и пак са6тия проблем.моля кажете кво да правя?помощ!!!
Кола и жена не се дават!!!

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: като загрее не6те да пали

Мнение от ЯЛТА » 22 апр 2011, 19:27

Най вероятно се касае за контактна история-двигателят няма добра " МАСА"-минус от акомулатора, или се е окислила връзката на плюсовия кабел с клемата в която е запресован на електромотора.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
taz07
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 14 окт 2010, 18:30
Модел на автомобила: ford fiesta 1.8d
ford escort 1.8d
Местоположение: пловдив
Status: Извън линия

Re: като загрее не6те да пали

Мнение от taz07 » 23 апр 2011, 07:30

смениха бобината-бендикс и се оправи за две седмици и пак сащтия проблем.моля кажете кво да правя?помощ!!


колега втулки сманени ли са наи вероятно неса защото когато загрее металат се деформира и се полуцава луфт между ротора и статора омасява и започва трудно да върти дърпа много ток и може да хвърлиш бързо акумолатора успех _friends_

пламен 2188
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 12 фев 2011, 20:46
Модел на автомобила: FORD eskord 1.8td
Status: Извън линия

Re: като загрее не6те да пали

Мнение от пламен 2188 » 23 апр 2011, 18:10

Колегата е прав смени втулките на ротора и огледаите ротора за за прегуряла намотка, преди години имах същия проблем с един сеат и се наложи да сменя ротора и всичко беше ок.Но аз бих ти препоръчал стартер втора употреба защото един ротор върви нат сто лв. успех

Потребителски аватар
cane_4ita
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 14 мар 2011, 18:40
Модел на автомобила: escort 1.6 ghia kombi karburator
Местоположение: Ракитово,Велинград,
Status: Извън линия

Re: като загрее не6те да пали

Мнение от cane_4ita » 24 апр 2011, 21:16

отново бях при са6тия маистор,4овека ми каза 4е втулките са здрави но 6том искам аз 6те ги смени,свар6и си работаата 4овека,после зака4их стартера и до ве4ерта пак са6тия проблем,кажете кво да праим?вси4ко по акомулатора си е добре,няма нагари или окиси и т.н. ?????? проблема да не от някаде другаде?а и има някакжо реле дето постоянно 6тарка 4ува се от кам таблото,да не е сжарзано не6то с него?не сам отварял да видя каде е 6тот сам нямал проблеми....помощ
Кола и жена не се дават!!!

Потребителски аватар
cane_4ita
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 14 мар 2011, 18:40
Модел на автомобила: escort 1.6 ghia kombi karburator
Местоположение: Ракитово,Велинград,
Status: Извън линия

Re: като загрее не6те да пали

Мнение от cane_4ita » 01 май 2011, 14:35

днес на авто-пазара въе Велинград купих на старо стартер,ка4их го напанах колата да загрее добре,...и познаите,за сега няма проблем,и дано така да се задаржи!

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: като загрее не6те да пали

Мнение от lubomirov89 » 01 май 2011, 19:25

Колега колко пари го купи защото и аз имам абсолютно същия проблем и моита е 1.6 карборатор.Неска спирам да оставя един френд и после ме бутаха :@

Потребителски аватар
cane_4ita
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 14 мар 2011, 18:40
Модел на автомобила: escort 1.6 ghia kombi karburator
Местоположение: Ракитово,Велинград,
Status: Извън линия

Re: като загрее не6те да пали

Мнение от cane_4ita » 02 май 2011, 08:54

взех от автопазара във Велинград.Още като влезнах един продава4 ми предложи за 50лв.,но му отказах у4тиво,на метри от него,го купих от друг за 35лв. без да се пазаря, щото не съм по пазарлъците
Кола и жена не се дават!!!

Потребителски аватар
cane_4ita
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 14 мар 2011, 18:40
Модел на автомобила: escort 1.6 ghia kombi karburator
Местоположение: Ракитово,Велинград,
Status: Извън линия

Re: като загрее не6те да пали

Мнение от cane_4ita » 11 юни 2011, 18:50

мизериите пак по4наха,сега пали само на късо като дам с отверката??????? :roll:
Кола и жена не се дават!!!

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: като загрее не6те да пали

Мнение от lubomirov89 » 12 юни 2011, 17:51

Провери за хлабави маси.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: като загрее не6те да пали

Мнение от diesel1.6 » 12 юни 2011, 18:49

cane_4ita написа:мизериите пак по4наха,сега пали само на късо като дам с отверката??????? :roll:
Повреден включвател. По-горе си написал, че стартерът започвал да "вуика" - не знам тази дума, какво е това? Не върви да е "вика", ... на "вие" никак не прилича?!

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: като загрее не6те да пали

Мнение от ЯЛТА » 12 юни 2011, 19:56

Щом на "късо" с отверка пали, значи е повреден шалтера-включвателя, или пък не идва ток от контактният ключ.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
cane_4ita
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 14 мар 2011, 18:40
Модел на автомобила: escort 1.6 ghia kombi karburator
Местоположение: Ракитово,Велинград,
Status: Извън линия

Re: като загрее не6те да пали

Мнение от cane_4ita » 12 юни 2011, 22:48

шалтера-включвателя????това какво е?бобината ли или нещо друго?....там дето давам на късо зака4их бутон,които монтирах на таблото ...и пак неще,а дефакто бутона го сложих в место да давам на късо,,,,,, :-/:
Кола и жена не се дават!!!

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: като загрее не6те да пали

Мнение от ЯЛТА » 13 юни 2011, 00:14

Това на което са вързани кабелите Е шалтера, то е електромагнитна бубина която дава контакт за да завърти електромотора, и явно може би контактите да са нагорели и за това да прави номера, едва ли ще се справиш сам, ще ти трябва ДОБЪР майстор.
Успех.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: като загрее не6те да пали

Мнение от lubomirov89 » 27 сеп 2011, 21:18

Колеги помагайте че тоя стартер ме побърка.Проблема е че като загрее не пали се едно няма ток в акумулатора,а дефакто има.Сменил съм четки,изчистил съм каналите на колектора от графита сменил съм втулките изчистих клемите на плюсовата клема дето са бушоните че бяха много зле,яко ръждясали развих
болтовете със 30000000 зора почистих и ефекта е абсолютно никакъв.Вече си мисля да пусна една маса само за стартера,че ми писна само да ме бутат,само срамове бера.Акумулатор трябва да си купя че тоя стартер го прецака,но първо искам да оправя проблема че да не се случи същото и с новия.Не знам дали има логика ама като е в движение колата пали без никакви проблеми и като престои малко докато още е топла и край всичко приключва неиска да пали и туй е,и в тази връзка си мисля че става от това,че стартера е в непосредствена близост до изпускателните колектори и се нагрява и затяга,понеже колата когато е в движение и топлината отива назад от въздушната струя а когато спра и стартера се нагрява и нещо се бъгва :Д.Може да ми се смеете ама до такова заключение стигнах.Когато смъквах стартера нямаше никакви нагари или следи от окъсявания всичко си беше 6 и кажи речи всичко е сменено и пак неще.

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: като загрее не6те да пали

Мнение от essex » 27 сеп 2011, 21:50

Споко, аз преди 2 месеца си смених втулките, новите четки бяха по къси от тези който са на стартера и реших да ги сменям, почистих всичко и гресих там където трябва, стартера върти прекалено добре, сега от 1-2 седмици малко по слабо започна да върти :lol: преди 3 дни просто не завъртя, бях паркирал колата за 10-15 минути. Така че и аз имам същия проблем, за мен проблема се крие в контактния ключ или шалтера, но като се замисля ако е нагорял стартера, то проблема ще го има и на студена и на топла кола, така че според мен е само от шалтера :) ако не се лъжа има една бобинка която не може да се пипа защото е капсуловано или изцяло излято ... ако тя се прецака точно така ще става :)
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: като загрее не6те да пали

Мнение от lubomirov89 » 29 сеп 2011, 14:02

Благодаря на колегата за отговора,но ще съм благодарен и за още мнения,защото тоя туп шалтер е 50 лв!

pelteka
потребител
потребител
Мнения: 276
Регистриран: 02 фев 2009, 18:54
Модел на автомобила: Сеат Алхамбра тди 2001,Fiesta Jas 1,25 2000
Местоположение: Rottach DE
Status: Извън линия

Re: като загрее не6те да пали

Мнение от pelteka » 29 сеп 2011, 21:52

Ами може и да се разкапсулова,да се почисти със шкурка или пила
и да се затвори.Ще изкара известно време и пак проблеми.Тъ, по добре си купи нов.

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: като загрее не6те да пали

Мнение от essex » 02 окт 2011, 22:27

Днес пак ми направи номерчето, изгасих и след 10 мин опа стартера не завърта :lol: с 2 леки почуквания по шалтера и завъртя перфе, този номер ми го прави веднъж на 300 км за сега, но явно ще започне все по начесто и по начесто, като имам малко повече време ще си подменя шалтера за да видя какъв ще е резултата с др шалтер.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

sevte
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 09 авг 2009, 12:22
Модел на автомобила: форд фокус
Status: Извън линия

Re: като загрее не6те да пали

Мнение от sevte » 16 окт 2011, 15:16

Здравей колега,ще ти кажа как да се справиш с проблема.При време имах Форд Орион 1.4 и също като загрееше не палеше,свят майстори обиколих и никой не ми помогна.Един ден споделих проблема с един колега и той ми казва,дай да опитаме .Отидохме до колата и свързахме два кабела на двата извода на стартера и ги допряхме .Колата запали.На следващия ден отидох в първия ел.магазин и си купих три метра многожилен кабел /има ги червени ,бели,черни,всякакви/ и един бутон за паленето.Монтирах бутона под кормилото и вкарах кабелите.Свързах стартера директно с ключа и оттогава само врътвам контактния ключ /за да не се заключи волана/ и натискам бутона ,колата веднага стартира.Успех и пиши дали ще ти се оправи проблема....защото аз отстраних този проблем и сега вече се блъскам със следващия ,защото си купих Форд Фокус :D

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта