HELP: Ключовете останаха на таблото и хлопнах вратата
-
- потребител
- Мнения: 143
- Регистриран: 03 юни 2009, 13:00
- Модел на автомобила: Ford Fiesta MK2, 1988 г.
- Контакти:
- Status: Извън линия
HELP: Ключовете останаха на таблото и хлопнах вратата
HELP: Ключовете останаха на таблото и хлопнах вратата и тя се заключи....
Някакви идеи?
Става дума за стара Фиеста 1.1, 1987-ми набор...
Стъклата са затворени плътно.
Добра ли е идеята да опитам да сваля задно странично стъкло? (колата е двувратка)...

Някакви идеи?
Става дума за стара Фиеста 1.1, 1987-ми набор...
Стъклата са затворени плътно.
Добра ли е идеята да опитам да сваля задно странично стъкло? (колата е двувратка)...


- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: HELP: Ключовете останаха на таблото и хлопнах вратата
Ще свърши работа, но после ще трябва да сменяваш уплътнение... остави си го като краен вариант. Механизма между машинката за заключване и дръжката при теб не е жило, а някаква тел, т.е. плътно и не се огъва - можеш да опиташ да го дръпнеш или натиснеш за да отключи. Между стъклото и гуменото уплътнение пъхаш някакво желязо, аз съм използвал шината от фуражка защото е еластична и тънка, но съм виждал да се отваря и с обратната страна на игла за плетене - напипваш къде е точно въпросната тел и натискаш надолу. Няма гаранция, че ще стане, но поне можеш да опиташ.
-
- потребител
- Мнения: 143
- Регистриран: 03 юни 2009, 13:00
- Модел на автомобила: Ford Fiesta MK2, 1988 г.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: HELP: Ключовете останаха на таблото и хлопнах вратата
Готово е. Маха се уплътнението на стъклото на вратата за да не пречи и леко се "разтваря" ламарината с голяма отверка. После с една тел се ръчка. Има едни кобилички, дето трябва да се понабутат нагоре-надолу и става работата. За непрофесионалист отнема около час опити.
Обсъждали сме с причтели как се постъпва в подобни моменти и какви превантивни мерки да се предприемат... Най-логично и универсално "решение" бе, да се забърже резервен ключ някъде под колата, на тайно място. Като се изпадне в подобна ситуация се ползва. Идеята е, че подобни непредвидени ситуации се случва и далеко от къщи, където и да имаме резервно отключване - ефекта е нулев ако не е в нас (или някъде в багажа, вътре в колата).
Благодаря за съпорта!
Обсъждали сме с причтели как се постъпва в подобни моменти и какви превантивни мерки да се предприемат... Най-логично и универсално "решение" бе, да се забърже резервен ключ някъде под колата, на тайно място. Като се изпадне в подобна ситуация се ползва. Идеята е, че подобни непредвидени ситуации се случва и далеко от къщи, където и да имаме резервно отключване - ефекта е нулев ако не е в нас (или някъде в багажа, вътре в колата).
Благодаря за съпорта!
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: HELP: Ключовете останаха на таблото и хлопнах вратата
Още една идея!
Правите си ключ дубликат, но по възможност само металната част. Пробивате една дупка в края на цилиндричната част, позлатявате и с едно златно ланче на врата. Така ще е винаги с вас!

Ако приложите още малко въобръжение можете да си направите едно кръстче, чийто долна част е ключ за отваряне на автомобила. За разлика от други марки автомобили Фордовият ключ предлага доста възможности за полет на фантазията.
Правите си ключ дубликат, но по възможност само металната част. Пробивате една дупка в края на цилиндричната част, позлатявате и с едно златно ланче на врата. Така ще е винаги с вас!


Ако приложите още малко въобръжение можете да си направите едно кръстче, чийто долна част е ключ за отваряне на автомобила. За разлика от други марки автомобили Фордовият ключ предлага доста възможности за полет на фантазията.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: HELP: Ключовете останаха на таблото и хлопнах вратата
Аз бях станал "професионалист" с моята. Като си я хлопвах, хич не се притеснявах, само трябваше да се сетя, като си тръгвам от рабата, да си взема една линийка, или някаква тънка лайсна (дървена, метална, пластмасова). Ламарината не се пипа въобще. За жалост това става само до МК3, ако не се лъжа. Отнемаше ми десетина минути.p-pleven написа:Готово е. Маха се уплътнението на стъклото на вратата за да не пречи и леко се "разтваря" ламарината с голяма отверка. После с една тел се ръчка. Има едни кобилички, дето трябва да се понабутат нагоре-надолу и става работата. За непрофесионалист отнема около час опити.
....
Кажете къде да си извадя резервен ключ за Фокуса, че днес забелязах, как на десетата минута, колата каза "Пиук" и "Щрак-щрак"? Имам резервно дистанционно, но все пак е добре да има и ключ?

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: HELP: Ключовете останаха на таблото и хлопнах вратата
Истинското решение е с малко повече работа. Разглобява се вратата, и се връзва една тунка неръждаема проволка или тел където трябва, и се измъква някъде от вратата на подходящо невидимо място, удобно за дърпане или закачане с кукичка и т.н.
Подобно решение е при проблем да се пробие дупка на вратата на определено място, и да се бръкне с нещо за да се бутне нужната част. После дупката се затапва с гумичка, лепенка, капка боя или каквото и да е.
Подобно решение е при проблем да се пробие дупка на вратата на определено място, и да се бръкне с нещо за да се бутне нужната част. После дупката се затапва с гумичка, лепенка, капка боя или каквото и да е.
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: HELP: Ключовете останаха на таблото и хлопнах вратата
Всеки ключар ще ти изреже пирон срещу 15-25 лв. с негова заготовка, няма да можеш да палиш с него, но няма да имаш проблем с отключването поне.madboy написа:Кажете къде да си извадя резервен ключ за Фокуса, че днес забелязах, как на десетата минута, колата каза "Пиук" и "Щрак-щрак"? Имам резервно дистанционно, но все пак е добре да има и ключ?
А по въпроса с неволното заключване - един съсед си бе сложил резервен ключ в кутийка, а нея бе

Последна промяна от kEFi на 26 яну 2012, 20:34, променено общо 1 път.
Причина: За спокойствието на комшията ти!
Причина: За спокойствието на комшията ти!
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: HELP: Ключовете останаха на таблото и хлопнах вратата
За отваряне добре, обаче като се случи оригиналния да го хване липсата напълно?

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: HELP: Ключовете останаха на таблото и хлопнах вратата
Направи колата с гласови команди или сложи кодова брава като на вратата на попския автомобил - известният Линкълн!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост