Много лошо придръпва
-
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
- Status: Извън линия
Много лошо придръпва
Колеги, от няколко дена не мога да си намеря място - нещо много лошо става - при съвсем малко подадена газ двигателя изпада в някакво объркано състояние, ако съм в движение придръпва, ако е на място се дави. Когато вдигна по-високи обороти (разбирай подадена поевече газ) нещата плавно се оправят, но това не е решение защото в преходен режим е много зле. Смених въздушен филтър - никакъв ефект, бензиновия също не е много стар. Ако някой има мнение , чакам го с нетърпение . Предварително благодаря.
-
- потребител
- Мнения: 66
- Регистриран: 04 май 2006, 00:08
- Модел на автомобила: MONDEO1.8 16v `94
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Много е вероятно да смуче въздух след MAF сензора,съответно той не го отчита , сместа е бедна и двигателя се държи по описания идиотски начин. Най-осезателно е на студено и до 2000-2500 об., по-нагоре количеството на неотчетения въздух става пренебрежимо малко спрямо основното и поведението му се нормализира. Малко гресчица по снадките на въздуховода и внимателното притягане на скобите направиха чудеса в моя случай. Не вреди и да си почистиш MAF-а, ако не е чистен скоро. За съжаление същите симптоми са и при скапани свещи или кабели, а там пролема се решава по-лесно, но и доста по-скъпичко... На мен ми се размина, добре че бях по-упорит в експериментите.
Успех!
Успех!

- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
- Status: Извън линия
Колеги благодаря за мненията, ще търся паразитен въздух. Проблема ми обаче се разширява - преди като изключех от скорост в движение оборотите падаха на 1000 , а сега започнаха да стоят на 1500, чак след като спра и изминат още 10-15 сек. падат под 1000. Това може ли да е също от паразитен въздух. Мисля си и друго - може ли да влиза въздух по оста на дроселовата клапа(разбито гнездо), едно време при карбураторите това беше популярен проблем. Очаквам мнения.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Така значи,ако от някъде системата ти не е добре херметизирана и влиза въздух, който не е отчетен от дебетомера компа направо се шашка и не може да изчисли точна смес и се получават описаните от теб симптоми. Също така те може да си получат и ако самия дебитомер е тръгнал да умира.
Може и проблема да се корени в свещите и/или кабелите, но тогава колата проявява тези проблеми най-вече докато е студена или е влажно, а после като загрее те поотшумяват /обаче разхода на гориво се вдига и то доста/.
Провери си и електронния смукач - той има датчик който следи за достигнатата тмпература от двг. и контролира колко да е отворена клапата - при описаните от теб симптоми дори бих казал, ч най-вероятно дори проблема да се корени в смукача. Датчика му с времето започвада губи чувствителността си и в един момнт започва да дава грешни показания и да поддържа клапата не докрай отворена и по този начин да се получава леко богата смес, която да дави мотора; а може и самия смукач, да се езамърсили и/или амортизирал и да не връща докрай - обърни внимание как ти работи колата сутрин, ако студена е по-добре и със загряването проблемите започват да се влошавт - значи това е проблема със сигурност. Характеризира се с лоша и неравномерна работа на двг. /отзад аспуха става черен от сажди/ , липса на мощност и динамика и завишен разход.
Може и проблема да се корени в свещите и/или кабелите, но тогава колата проявява тези проблеми най-вече докато е студена или е влажно, а после като загрее те поотшумяват /обаче разхода на гориво се вдига и то доста/.
Провери си и електронния смукач - той има датчик който следи за достигнатата тмпература от двг. и контролира колко да е отворена клапата - при описаните от теб симптоми дори бих казал, ч най-вероятно дори проблема да се корени в смукача. Датчика му с времето започвада губи чувствителността си и в един момнт започва да дава грешни показания и да поддържа клапата не докрай отворена и по този начин да се получава леко богата смес, която да дави мотора; а може и самия смукач, да се езамърсили и/или амортизирал и да не връща докрай - обърни внимание как ти работи колата сутрин, ако студена е по-добре и със загряването проблемите започват да се влошавт - значи това е проблема със сигурност. Характеризира се с лоша и неравномерна работа на двг. /отзад аспуха става черен от сажди/ , липса на мощност и динамика и завишен разход.
-
- потребител
- Мнения: 66
- Регистриран: 04 май 2006, 00:08
- Модел на автомобила: MONDEO1.8 16v `94
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ролята на смукач играе стъпковото моторче за ниските обороти. То подава допълнителния въздух, а сместа се регулира от компа според данните получени от датчика за температурата на охлаждащата течност (един единствен за всичко,освен за уреда на таблото-той си има собствен). Ако той лъже, сместа ще е нередовна при всички режими. Естествено при преходните е най-зле. Провери цвета на свещите - черни ли са ,работата е ясна. Моите са си белички дори и при студен двигател, работил половин минута.
Все пак провери първо за утечки по смукателния колектор, моя правеше абсолютно същите глупости и малко профилактика реши проблема тотално.
Все пак провери първо за утечки по смукателния колектор, моя правеше абсолютно същите глупости и малко профилактика реши проблема тотално.

-
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
- Status: Извън линия
Благодаря на Всички за отзивите. А бе то това прословуто стъпково моторче за ниските обороти не е никакво моторче, аз съм го отварял, то си е един нищо и никакъв електромагнитен клапан , и съм го пръсксал и съм го почиствал и все тая. А колкото до варянта с водата около свещите - това го преживях в началото след първото и последно миене на двигателя с вода. Проблема е , че проблема ми продължава, нещо повече - не ми дава да изфорсирам след като съм премитнал от първа на втора например - забива и плавно и бавно се съвзема . Изобщо давайте мнения , че е много гадно. Предварително благодаря.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Много лошо придръпва
Колега, преди да почне да се държи така - как беше?веден написа:Колеги, от няколко дена не мога да си намеря място - нещо много лошо става - при съвсем малко подадена газ двигателя изпада в някакво объркано състояние, ако съм в движение придръпва, ако е на място се дави. Когато вдигна по-високи обороти (разбирай подадена поевече газ) нещата плавно се оправят, но това не е решение защото в преходен режим е много зле. Смених въздушен филтър - никакъв ефект, бензиновия също не е много стар. Ако някой има мнение , чакам го с нетърпение . Предварително благодаря.
Какво е пипнато - ако се сещаш и можеш да го свържеш е промяната?
Имаше ли АГУ?
Кога последно си минавал диагностика и как са били инжекторите+състояние на датчиците (отчитат и дебитомер, и ланбда...)
...изведнъж ли почна или малко по малко?
Питам, защото причините може да са от различно естество и всеки, който ти даде отговор може и да е прав, но пък да не ти е в помощ (само ортак на джоб)...
-
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
- Status: Извън линия
kEFi на бензин съм ; диагностика не съм минавал много отдавна защото последния път нищо не ми откри компютъра ; преди да започне да ми прави тези проблеми беше общо взето добре, но от време на време ми забиваше при подаване на газ след изфорсирване (напр. при преминаване от първа на втора). Сипвал съм Лику Моли за почистване на дюзите и то преди около 1000 км. Свещите ми са Бош на около 17000 км. Ръба на ауспуха е чер. Откачах акумулатора да се изтрие паметта и после като го закачих ми направи впечатлени е , че докато го чаках да работи на място на 2-3 пъти оборотите пропадаха.
Ще ти бъда благодарен ако дадеш мнение .
Ще ти бъда благодарен ако дадеш мнение .
- ikov_vr
- потребител
- Мнения: 143
- Регистриран: 30 апр 2006, 13:53
- Модел на автомобила: `05 Fiesta 1.3
- Контакти:
- Status: Извън линия
на мен лично ми беше така под скоросната кутия имаше некво амортисиорче като го махнах спря да придръпва
Колега, неме занимавай с глупости бе 
http://www.autom.dir.bg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.autom.dir.bg" onclick="window.open(this.href);return false;
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Уффф, колега...сложно е така...
Според мен е добре да си направиш една пълна диагностика в МП - комп, запалителна система (вкл.датчици, отваряне на инжектори, ламбда, CPS датчик....), компресия, свещи, кабели, форивна система-налягане... и каквото се сетиш! Ама упорствай и питай! Дръж да си до колата, а не в кафето. Струваше около 35-45лв....
Най-малкото ще отхвърлим доста неща!
Според мен е добре да си направиш една пълна диагностика в МП - комп, запалителна система (вкл.датчици, отваряне на инжектори, ламбда, CPS датчик....), компресия, свещи, кабели, форивна система-налягане... и каквото се сетиш! Ама упорствай и питай! Дръж да си до колата, а не в кафето. Струваше около 35-45лв....
Най-малкото ще отхвърлим доста неща!
-
- потребител
- Мнения: 207
- Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
- Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
- Местоположение: София, Люлин
- Status: Извън линия
Няма никаква полза от диагностиката в МП - правих си на Мондеото - седях до "майстора", който се бореше с техниката, но тя победи. Накрая каза, че трябва да ми пише още нещо, защото е загубил много време и малко пари ще платя, та ми писа почистване на МАФ-а - без ефект. Говоря за МП - Люлин. За успокоение до мене беше Волвото на Холандската посланичка със същия проблем и пак без ефект, та шофьора му каза , че ще ходи в сервиза в Солун!
Горчивата истина е, че сам трябва да елиминираш една по една причините / МАФ-а, ламбда сондата, инжекторите и пр./





Колкото повече, толкова повече!
Мечо Пух
Мечо Пух
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта