Проблем още с първия студен ден.../РЕШЕНО/
- Slavi_
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 21 ное 2010, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Fiesta MK3 1992г. 1.4i 52KW 73ps
- Status: Извън линия
Проблем още с първия студен ден.../РЕШЕНО/
Здравейте колеги, ето че дойде първия студен ден и го посрещнах сутринта с проблем.Колата запали от раз на бензин обаче нямах много бензин и обърнах почти веднага на газ поработи около минута и тръгнах да излизам назад, подадох рязко газ и колата угасна и после не можа да запали.Мъчих я на газ не щеше после пробвах на бензин запали, но угасна почти веднага.И предните зими е правила така ,но винаги е палела. Предполагам, че съм я задавил и искам да попитам има ли някакво решения за тоя проблем, че не ми се иска цяла зима да ходя пеш. Мерси предварително 

Последна промяна от Slavi_ на 01 дек 2011, 13:32, променено общо 1 път.
http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 88833o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Проблем още с първия студен ден...
Не си я задавил, а по скоро ти е замръзнал изпарителя, когато изпарителя замръзне се подават едновременно и газ и бензин, поради факта, че клапана на изпарителя не може да спре притока на газ, тогава става много трудно паленото, случвало ми се няколко пати, изхода е да облееш изпарителя с топла вода по възможност или да изчакаш да се поразмръзне.

- Slavi_
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 21 ное 2010, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Fiesta MK3 1992г. 1.4i 52KW 73ps
- Status: Извън линия
Re: Проблем още с първия студен ден...
Какво имаш предвид да се поразмръзне дано не се налага да чакам до напролетDidibao написа:Не си я задавил, а по скоро ти е замръзнал изпарителя, когато изпарителя замръзне се подават едновременно и газ и бензин, поради факта, че клапана на изпарителя не може да спре притока на газ, тогава става много трудно паленото, случвало ми се няколко пати, изхода е да облееш изпарителя с топла вода по възможност или да изчакаш да се поразмръзне.

http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 88833o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Проблем още с първия студен ден...
Имам в предвид, че като ти го направи пак тоя номер виж изпарителя, ще станал целия бял и в скреж.

- Slavi_
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 21 ное 2010, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Fiesta MK3 1992г. 1.4i 52KW 73ps
- Status: Извън линия
Re: Проблем още с първия студен ден...
Работата е там ,че не беше защото го погледнах .Didibao написа:Имам в предвид, че като ти го направи пак тоя номер виж изпарителя, ще станал целия бял и в скреж.
http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 88833o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем още с първия студен ден...
Може да не е в скреж, но ще е много студен.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- Slavi_
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 21 ное 2010, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Fiesta MK3 1992г. 1.4i 52KW 73ps
- Status: Извън линия
Re: Проблем още с първия студен ден...
Ами намерих му цаката. Чакам да загрее малко (докато почне да духа леко топличко) на бензин и тогава превключвам на газ.
http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 88833o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 04 юни 2009, 14:34
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 93, 1.3 -червен
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем още с първия студен ден...
браво намерил си му цаката иначе това с топлата вода е истина от личен опит ти го казвамSlavi_ написа:Ами намерих му цаката. Чакам да загрее малко (докато почне да духа леко топличко) на бензин и тогава превключвам на газ.
Ford Fiesta 93, 1.3 - червен
Nissan Primera P11 98, CD20T - червен
Nissan Primera P11 98, CD20T - червен
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем още с първия студен ден.../РЕШЕНО/
Че то с такава оправия, по-добре си карай на Бензин. Оправи си изпарителя. Аз паля на Бензин само първия път за деня, изчаквам 20-30сек. докато се стабилизира работата на мотора и минавам на Газ, и да угасне после пали на газ веднага. На жената Фиестата откакто миналата Зима сложихме уредбата не е помирисвала Бензин.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Slavi_
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 21 ное 2010, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Fiesta MK3 1992г. 1.4i 52KW 73ps
- Status: Извън линия
Re: Проблем още с първия студен ден.../РЕШЕНО/
Значи след като замръзва изпарителя има някакъв проблем така ли? Като чета във форумите е доста често срещан проблем. Според теб какъв може да е проблема в изпарителя? И между другото кормилния прът, за който те питах не е на втулки, а има един вграден лагер, който е много ситен (само един е). ПоздравиHACKO написа:Че то с такава оправия, по-добре си карай на Бензин. Оправи си изпарителя. Аз паля на Бензин само първия път за деня, изчаквам 20-30сек. докато се стабилизира работата на мотора и минавам на Газ, и да угасне после пали на газ веднага. На жената Фиестата откакто миналата Зима сложихме уредбата не е помирисвала Бензин.

http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 88833o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем още с първия студен ден.../РЕШЕНО/
Не, не е проблем, всички замръзват (чиста Физика), просто някои са по-чувствителни към това състояние и угаснат ли в първите няколко минути няма палене докато не се размразят. Когато е студен изпарителя не може да работи правилно на тихи обороти и също така не може да осигури достатъчен дебит за голямо натоварване, затова и гасне като подадеш рязко газ.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Slavi_
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 21 ное 2010, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Fiesta MK3 1992г. 1.4i 52KW 73ps
- Status: Извън линия
Re: Проблем още с първия студен ден.../РЕШЕНО/
Затова са ми казали, че трябва да карам на газ след като колата загрее(вдигне от 40 градуса нагоре) преди това не работел както трябва. Пък и смятам, че не е много рентабилно да се кара на студен изпарител защото не смея да си помисля какъв ще е разхода.HACKO написа:Не, не е проблем, всички замръзват (чиста Физика), просто някои са по-чувствителни към това състояние и угаснат ли в първите няколко минути няма палене докато не се размразят. Когато е студен изпарителя не може да работи правилно на тихи обороти и също така не може да осигури достатъчен дебит за голямо натоварване, затова и гасне като подадеш рязко газ.
И да питам: Четох някъде. че не било хубаво да се полива замръзнал изпарител с топла вода, защото това водело до изкривяване на самите части на изпарителя (външните ламарини (корпуса)), което водело до проблеми после. Има ли нещо такова?
http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 88833o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем още с първия студен ден.../РЕШЕНО/
Завишава, но не е чак толкова драстично, по груби сметки 0.5-1л.
За поливането с топла вода има хора дето го правят постоянно със години.
За поливането с топла вода има хора дето го правят постоянно със години.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Slavi_
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 21 ное 2010, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Fiesta MK3 1992г. 1.4i 52KW 73ps
- Status: Извън линия
Re: Проблем още с първия студен ден.../РЕШЕНО/
Склонен съм да ти вярвам за разхода. По приказки съм чувал за нещо от сорта на 15 до 20 литра разход на студен изпарител. Но до литър е екстра.HACKO написа:Завишава, но не е чак толкова драстично, по груби сметки 0.5-1л.
За поливането с топла вода има хора дето го правят постоянно със години.

http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 88833o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем още с първия студен ден.../РЕШЕНО/
При мене е така, за други изпарители не знам.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта