Landi Renzo въпрос

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Landi Renzo въпрос

Мнение от TIN » 05 юли 2006, 11:48

Здравейте, имам това : http://lrenzo.hit.bg/Bulgarian%20Version.htm" onclick="window.open(this.href);return false;


Модела е SE81

Въпроса ми е дали ако ламбда сондата не работи както трявба ще ми се увеличи разхода ?

qwert
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
Местоположение: Видин/ София
Status: Извън линия

Мнение от qwert » 05 юли 2006, 11:56

Ако си ламба контрол сигурно да, но ако е обикновена, ламба сондата не влияе на разхода на газ, това е моето мнение, аз също съм с такава АГУ - без ламба контрол и разхода е нормален за кола на газ.

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 05 юли 2006, 14:06

Код: Избери всички

LPG System с изпарител SE 81 
и Lambda Control System V05
за двигатели и инжекционна Система и катализатор 
От това, което виждам, газовата ти е с ламбда контрол, от което следва, че трябва да имаш коректно работеща ламбда сонда - иначе въобще незнам как ти работи колата на газ :roll:

:twisted:

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 05 юли 2006, 14:36

Имайки предвид, че контролът върху входящата газ е от стъпково електромоторче преди изпарителя то при некоректна индикация от ламбда сондата (при положение, че и то самото е работещо) само един господ може да ти каже какво ти став с подаването на газ

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 05 юли 2006, 15:04

Ами, след посещение в сервиз и нулиране на компютъра, ми се вдигна разходя....в сервиза чистиха инжекторите, и както колата гореше 7,5 до 8 на газ започна да гори 10....предполагам че е възможно ламбдата да е била забила, т.е. да е подавала едни и същи данни или знам ли...но колата вървеше и гореше добре...
при диагностика в мото пфое ми казаха ламбда.....
но имайки предвид специалистите там...
За това реших да попитам...
Дали при качествени майстори на газ ще можем да хванем проблема от къде е ..или трявба на диагностика да се ходи първо...!!

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 05 юли 2006, 15:05

qwert написа:Ако си ламба контрол сигурно да, но ако е обикновена, ламба сондата не влияе на разхода на газ, това е моето мнение, аз също съм с такава АГУ - без ламба контрол и разхода е нормален за кола на газ.

а, какъв ти е разхода ?

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 05 юли 2006, 15:12

Принципът е - направи си колата като хората на бензин и тогава прави другото

qwert
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
Местоположение: Видин/ София
Status: Извън линия

Мнение от qwert » 06 юли 2006, 09:08

Малко се забавих с отговора, не влизах вчера в интернет, а за разхода
извънградско средна скорост около 100 км/ч - 8,00-8,50
градско различно, около 12-13.5, това е моят разход, колеги пишат за разход на газ /градско/ - 10,0, незнам как го правят.

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 06 юли 2006, 12:28

red написа:Имайки предвид, че контролът върху входящата газ е от стъпково електромоторче преди изпарителя то при некоректна индикация от ламбда сондата (при положение, че и то самото е работещо) само един господ може да ти каже какво ти став с подаването на газ
Малко доуточнение - стъпковия мотор е СЛЕД изпарителя /на местото на тройника или кранчето при АГУ без ламбдаконтрол/.

:twisted:

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 06 юли 2006, 13:52

Brock написа:
red написа:Имайки предвид, че контролът върху входящата газ е от стъпково електромоторче преди изпарителя то при некоректна индикация от ламбда сондата (при положение, че и то самото е работещо) само един господ може да ти каже какво ти став с подаването на газ
Малко доуточнение - стъпковия мотор е СЛЕД изпарителя /на местото на тройника или кранчето при АГУ без ламбдаконтрол/.

:twisted:
А какв ое това на снимката :
http://www.clubford.org/forum/download.php?id=1047" onclick="window.open(this.href);return false;
Имам предвид този маркуч който отива към смукателните колектори ...
това газов клапан ли е и ще оказва ли влияние на разхода или само прекъсва газта, когато колата работи на бензин ?

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 06 юли 2006, 15:12

Това е въпросния клапан със стъпково моторче, който е след изпарителя, както Brock вече каза. Ролята му е да редучира подаването на газта в зависимост от положението на педала на газта.
А при работа на бензин спирането на подаването на газ става от електромагнитен клапан преди изпарителя, който клапан е най вероятно на (в) самата гадова бутилка. При всички положения е преди изпарителя, но не е и на самия изпапрител. На него има друг електромагнитев клапан, от който могат да се правят някакви настройки, май, но не съм сигурен какви.

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 06 юли 2006, 15:19

Любо написа:Това е въпросния клапан със стъпково моторче, който е след изпарителя, както Brock вече каза. Ролята му е да редучира подаването на газта в зависимост от положението на педала на газта.
А при работа на бензин спирането на подаването на газ става от електромагнитен клапан преди изпарителя, който клапан е най вероятно на (в) самата гадова бутилка. При всички положения е преди изпарителя, но не е и на самия изпапрител. На него има друг електромагнитев клапан, от който могат да се правят някакви настройки, май, но не съм сигурен какви.
Добре де, тогава ако го "навия", "затворя" дали ще намаля разхода ?
Или по този начин се обезмисля май ламбда контрола....?

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 10 юли 2006, 10:51

Хмм, при мен няма механичен реглаж на този клапан, но пък и майто уредба е Vialle. Въпреки това немисля, че можеш да правиш каквато и да е настройка от този клапан, защото иначе се обезмисля стъпковото моторче.

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 10 юли 2006, 13:02

Любо написа:Хмм, при мен няма механичен реглаж на този клапан, но пък и майто уредба е Vialle. Въпреки това немисля, че можеш да правиш каквато и да е настройка от този клапан, защото иначе се обезмисля стъпковото моторче.
Ами всъщност мога, опитах, запалих ДВГ-то и започнах да въртя по чесовниковата стрелка, в резултат на което оборотите започнаах да се колебаят и изгасна....
т.е. спира газта!!
Но след като намалих притока на газ се оказа че колата започна да гори повече, а не вървеше.....така че се върнах на 10 на сто смесен разход и оставих така....поне дърпа добре.....

Виждам, че си с "моя" двигател, какъв ти е разхода на газ ?

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 10 юли 2006, 13:10

TIN написа:Виждам, че си с "моя" двигател, какъв ти е разхода на газ ?
Градско в София разхода ми е 12,5-13,5.
Извън градско (най-често го засичам по маршрута София-Вълче Дръм-София, през Петрохан) - 9,5-10 на 100

П.П. Разликата между двигателите ни е 3kW (моя го водят 85kW, добавих го в профила си), но това мисля, че е от софтуера.

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 10 юли 2006, 13:15

Любо написа:
TIN написа:Виждам, че си с "моя" двигател, какъв ти е разхода на газ ?
Градско в София разхода ми е 12,5-13,5.
Извън градско (най-често го засичам по маршрута София-Вълче Дръм-София, през Петрохан) - 9,5-10 на 100

П.П. Разликата между двигателите ни е 3kW (моя го водят 85kW, добавих го в профила си), но това мисля, че е от софтуера.
Всъщност моя също е 85 :)
просто когато писах в профила не бях наясно още :)
Сега го оправям!

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 192 госта